Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cât ghinion să ai ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Cristi Nazarov View Post

    Salut...desi vin de la sectia "tractoare agricole" vorba unor colegi, iti pot da 2 contraexemple, din experienta proprie.....pana la urma motorul de Sprinter tot motor de Mercedes e..
    La duba mea, a fost facut schimbul de ulei doar dupa 50 000 de km, in reprezentanta Mercedes , din prima zi si pana la 620 000 de km !! La acei km au pocnit segmentii de pe pistonul 6! A fost de vina uleiul sau faptul ca de la 385 000 de km eu am mers saptamanal cu un ansambul de 8,5-9 note pe saptamana?? Bun asta a fost motor de 3litri, celebru V6....
    Dar ce spui de un alt motor de Sprinter, 313 cdi cu celebrul Oem 651 la fel ca cel discutat aici, din 2013 care are actual 840 000 de km, motor original si care a facut schimburi de ulei,la Tiriac Auto Bucuresti doar la 50 000 de km si dupa 600 000 au trecut la intervale de 60 000 , chipurile ca au pus o norma de ulei nou?? Masina, circula, facea o cursa pe saptamana Bucuresti-Dortmund, drum intins....Apartine de Clinica Sante din Bucuresti, transporta reactivi medicali....asta ca sa nu vorbim din auzite.. Acum a ramas prin oras, fiind inlocuita... A, inca o curiozitate, la acesti km , repet 840 000 , are doar o singura data distributia schimbata !!!
    Hai...joaca-o pe asta sa vedem cum.... Stima.

    PS: raman la parerea ca uleiul este un singur element in drumul spre stricarea motorului, dar mult mai importanti sunt ceilalti factori: modul de utilizare al lui, reviziile si interventiile facute asupra lui "dupa ureche".....
    Este clar si logic ca orice motor cu cat functioneaza mai mult in turatii,nu are probleme cu ungerea,presiunea de ulei fiind mai mare,chiar si cu ulei schimbat la 25000 km...insa motorul 651 ,are ungerea defectuoasa in regim de relanti si cu ulei tinut 25000 de km in el....cine stie cunoaste!
    Majoritatea cu aceste motoare merg cu turatii joase si de aici se deduce dezastrul...
    Eu personal am masurat presiunea uleiul la 2 motoare 651,in regim de relanti si este de 0,8bari...foarte foarte putin si eu gandesc ca uleiul fiind mai nou,nu il afecteaza atat de tare in regim de relanti!
    Fiecare crede ce vrea,eu doar mi-am spus parerea mea de mecanic si este clar,ca schimband uleiului mai devreme de revizia normala,sigur ii faci mult bine la motor.
    Last edited by ionutog; 11-30-2020, 14:57 PM.

    Comment


    • #47
      Motoarele imperecheate cu 7g ,7g plus ,merg oricum subturat , la 60 km/h mergi cu ea la 1000-1200 de ture .

      In plus sa nu uitam de “minunatul sistem start-stop” .

      Comment


      • #48
        Taci cu start-stopul....... stiu pe unul care a dat 200 si ceva de euro sa schimbe bateria ca nu mergea functia asta.. acum primul lucru ..inainte de a iesi din casa, o decupleaza!!
        Apropo, se opreste si cand motorul e in regenerare!!!Am zis ca macar atata stie si ea dar se pare ca nu!!Buna optiune....
        Revenind la subiectul de aici, motorul Oem 651, nu cunosteam problema lui legata de presiunea uleiului...Bine ca am ramas cu rablele mele de V6..
        Clar schimbatul uleiului mai devreme face bine, nu te contrazic!!!Mai ales daca stii ca il folosesti 10 minute prin oras....
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #49
          Imi dau cu parerea, in calitate de iubitor de E.

          6500 EUR pentru un W212 este foarte putin. Ireal de ieftin.

          De ce spun asta ?
          - masina asta de noua, cu ceva optiunea pe ea, a fost cam 40 - 45,000 EUR (am listele originale de preturi la toate E-urile mele, si cam la acest plafon au fost toate, vobim de masini minim spre mediu dotate)
          - dupa 4 ANI, se depreciaza accelerat la 50% - adica mai face 22- 23,000 EUR
          - dupa 4 ani, incepe sa-i mai scada pretul, dar incremental si ajunge la un plafon. De aia in afara una buna, pe orice website, care nu a fost taxi si totul poate fi verificat la MB, este cam 10 - 12,000 EUR.
          Benzina este mai scumpa astazi, caci ... asa e trendu` ...

          "Patitul" nostru a luat o masina la 50 poate 60% din valoarea normala de piata.

          Ca sa nu zica nimeni ca mananc castraveti de dimineata, atasez un printscreen la primul E gasit pe un website de licitatii. Nu sunt samsar, am alte afaceri, dar recunoasc ca imi place sa cumpar pentru consum propriu.
          Asta e un pret real pentru E, cu kilometraj decent.

          Licitatia nu s-a incheiat

          Screenshot 2020-12-02 090850.jpg

          Site-ul este dedicat vanzatorilor, deci :
          - 6500 EUR f. tva este achizitia dealerului (exista oferta la 5500 EUR, vanzatorul spera sa obtina de la 6500 EUR in sus; eu am pus 6500 EUR minim)
          - 700 EUR transport
          - 300 EUR comisioane website licitatie
          - adaugam TVA in RO
          - adaugam o minima marja pentru dealer (habar n-am cat, nu ma ocup ....)

          Faceti voi calculele daca la 6500 EUR e un pret normal.



          O zi buna tuturor !
          1963 Simson SR2E
          1990 Mercedes W124 250d
          2001 Mercedes W210 200K
          2005 Mercedes W211 220cdi
          2018 Suzuki Baleno

          Comment


          • #50
            Cristi Nazarov : Nu bag mana in foc , dar pare ca start/stop face si in regenerare .
            Din ce mi s-a explicat de catre altii mai experimentati in domeniu , MB reia regenerarea de unde a ramas in momentul opririi masinii.
            Adica nu o intereseaza ca face start/stop ca opresti la lidl sau altceva .....cumva chestia asta prelungeste viata filtrului de particule vs motor .
            La alte marci nu duce foarte mult un DPF , la 200-300k km se inlocuiesc vs Mercedes care duce peste 500k km .
            E frumos cand vezi o iconita verde pe bord (in cazul meu asa apare ) cu eco . O fi costat ea ceva bani ....dar tot asa cineva mi-a spus ca bateria aia mica alimenteaza si ceva “softulete” la cutie cu managementul ala smart ( blueffff....cy).

            George B 20 : asa i-am si spus colegului ca pretul era “atractiv” , el a zis ca era pret normal .
            Daca isi gaseste un motor cu km reali este excelent .

            Comment


            • #51
              Daca te uiti in thread-ul meu, unde am prezentat si eu problemele intalnite la G-ul meu, vei vedea ca am trecut si eu prin asa ceva. Eu am optat pentru reparatia motorului si pot sa spun ca dupa vreo 2k km merge bine. Nu da nici un semn ca ar avea vreo problema si nici nu o sa aiba vreo problema.

              In Timisoara este un service care se ocupa numai cu asa ceva si ofera garantie. Nu stiu de unde esti tu, dar cred ca iesi mai ieftin cu o reparatie+garantie. Din pacate, in ziua de azi, mecanicii nu mai sunt mecanici. Inainte reparau motoarele pana nu mai aveai ce rectifica. Azi nu sunt in stare sa repare si nu vor sa isi asume responsabilitatea. Din cauza asta te sperie cu tot felul de teorii.

              Cere o parere in plus si s-ar putea sa gasesti ceva la un pret mai decent.

              Comment


              • #52
                Pai tu compari motorul de pe G cu cel din zilele de azi ?
                Ala de Cobre e indestructibil si reparabil.
                Astea “mai moderne” sunt mult mai
                slabe , nu suporta reparatii doar inlocuire .

                Comment


                • #53
                  Si motorul din cauza tot arbore are, tot cuzineti, tot pompa de ulei. Reparatia presupune aceeasi pasi si este complet separata de electronica adiacenta. Sa ma contrazica cineva daca nu am dreptate.

                  Problema cu un un motor sh e verificarea. Ce vanzator e de acord sa ii desfaci motorul sa vezi daca are span in baie, sa ii verifici compresia,sa vezi daca e buna pompa de ulei, etc. Ce siguranta ai ca motorul care il cumperi are numarul de km indicat de vanzator? Garantia oferita e o gargara. In caz de probleme ,o sa ti se spuna ca ai folosit motorul neadecvat si ai sanse mari sa ramai cu buza umflata din nou. De multe ori nici vanzatorul nu stie ce iti vinde. Cumpara masina cine stie de pe unde si nu sta sa mai verifice la ea ce si cum. Vrea sa o dea cat mai repede, sa iasa banii....

                  Din cauza ca am luat-o de multe ori in freza, incerc sa ofer o alernativa buna din punctul meu de vedere.

                  Oricum, pana la urma ramane la atitudinea lui Straff

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by grizzlee View Post
                    Si motorul din cauza tot arbore are, tot cuzineti, tot pompa de ulei. Reparatia presupune aceeasi pasi si este complet separata de electronica adiacenta. Sa ma contrazica cineva daca nu am dreptate.


                    Din cauza ca am luat-o de multe ori in freza, incerc sa ofer o alernativa buna din punctul meu de vedere.

                    Oricum, pana la urma ramane la atitudinea lui Straff
                    Nu te contrazice nimeni .....este la fel, doar ca are alte materiale , mai usoare , mai subtiri, performante ridicate si fiabilitate limitata.

                    Comment


                    • #55
                      Contrazic eu....651 nu are cotă de reparație. Nu se vand cuzineți decât la R0, care oricum nu este R0....se aleg pe culori, funcție de echilibrarea arborelui.

                      Arborele, la 651, fara tratamentul chimic, este doar un fier mort.

                      Pe de altă parte, acest tratament chimic ( deocamdată nici un recondiționator nu îl folosește), asigura o duritate care poate suporta doar "curățarea" urmelor lăsate de cuzinet...
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Straff View Post
                        WDD2120051A248220 aici e seria am omis să o pun!
                        Ne poate ajuta cineva cu istoria masinii ?

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by cl600 View Post
                          Contrazic eu....651 nu are cotă de reparație. Nu se vand cuzineți decât la R0, care oricum nu este R0....se aleg pe culori, funcție de echilibrarea arborelui.

                          Arborele, la 651, fara tratamentul chimic, este doar un fier mort.

                          Pe de altă parte, acest tratament chimic ( deocamdată nici un recondiționator nu îl folosește), asigura o duritate care poate suporta doar "curățarea" urmelor lăsate de cuzinet...

                          E prima oara cand aud asa ceva. Asta ma uimeste, inseamna ca sunt motoare de unica folosinta. Cu ocazia asta am invatat ceva nou si in acelasi timp dezamagitor.
                          Daca trebuie sa sa iei arbore nou + restul de piese pe original, deja se schimba toate calculele si aici va dau dreptate.

                          Comment


                          • #58
                            Mașina a fost Taxi cu 550K km in 2018...., astfel cred tot acest topic poate fi folosit ca argument într-un proces colectiv, sau mai bine îl ștergem.


                            E absolut absurd pentru un motor de unică folosință sa meargă în regim de taxi, cu revizii din 35-50K km, in timp ce restul mărcilor ...


                            ..."nu taxi, nu km dați înapoi,"


                            Soluție...e una singură, cea legală. Astfel toți cei interesați pot învăța ce înseamnă o țară europeană și tu vei primi despăgubiri corecte.

                            Deasemenea, daca te-ai înțeles cu vânzătorul și de fapt știai și urma să dai mai departe țeapa, atunci se complică lucrurile...legal vorbind
                            Last edited by cl600; 12-07-2020, 19:09 PM.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #59
                              Multumim pt lamuriri , masina a fost taxi .

                              Comment


                              • #60
                                Cu un document care atesta istoricul mașinii și cu alt document in care se constata problemele mașinii, ambele de la service autorizat, are șanse sa câștige in instanța colegul nostru?

                                N-ar fi rele niște presiuni asupra vânzătorului și poate problema se simplifica și mai mult.

                                Astfel de specimene nu trebuie lăsate in pace, părerea mea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF