Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cât ghinion să ai ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cât ghinion să ai ?

    Bună ziua sunt nou în acest club, dacă nu postez unde trebe fac greșeli îmi cer scuze de pe acum, am achiziționat un Mercedes E 200 w212 (2.1 om 651925) model pe care mil doresc de foarte mult timp, după o cautare lungă gasesc o mașină frumoasă mă duc 150 km pâna la ea numa să o văd în realitate, o încerc masina visurilor mele perfectă fără o zgârietură interior frumos motorul sună foarte frumos și mergea perfect schimba perfect nu aveam ce reproșa, nu iau o decizie rapidă merg acasă, fac verificările pe rar pe carvertical, nu taxi, nu km dați înapoi, nu lovită, mai dorm una și vedem (nu am dormit nimic abia asteptam să mergem după ea) dimineața mergem după ea o mai incerc odată totul perfect , asta e o cumpăr de la persoană fizică, facem contract vânzare cumparare o scoate de la primarie trece în talon totul ca la carte, go home, sunt fericitul posesor al unui tanc cum mi-am dorit, totul frumos pâna fac undeva la 100 de km și mai aveam 50 km până acasă, când mă opresc să fac șușu, trebuie să o mai spun o dată, până atunci masina a mers perfect, depasirea depășire curba curbă ... eh....și acum la repornirea masini aud o bătaie la motor , un pic apoi tace, plec de pe loc mă bag într-o depăsire și începe motorul meu să facă ca toți draci zici că dădea cineva cu ciocanul în el ...opresc pe marginea drumului opresc motorul ....sun fosti proprietari bă mi-ați tras țeapă ei se jură că nu ..."că am luat mașina bună ce i-am făcut eu?" ....merg la primul service unde mi se spune ca e un cuzinet din cauză carea sa dus și vibrochenul, pot să ii cânt veșnica pomenire motorului, acum după câteva zile de plâns de smuls părul din cap, vin cu niște întrebări la dumneavoastra,
    merită sa lucrez cu motorul asta rectificat vibrochen schimb cuzineți pompă ulei etc etc ...sau cumpăr un motor SH ? Ori să merg pe varianta motor nou dar și acolo motor original Mercedes care mar costa 5000 euro sau doar motor care nu e original mercedes 3000 euro ?
    a mai pățit și alți problema asta ....au rectificat motorul ? Au avut probleme după rectificare ? Rectificarea arr fi varianta cea mai ieftină...

  • #2
    Imi pare rau pt patania ta .
    Nu vreau sa rasucesc cutitul in rana dar era cazul sa intrebi inainte de achizitie colegii de pe forum .

    Car vertical aia este o tzeapa , preluata de toti “influenkerii atarnatori “ de pe la noi .

    Mergeai la o reprezentanta , plateai 700-800-1000lei pt o verificare achizitie dar
    faptul este consumat acum.

    Din variantele prezentate de tine ...cea cu motor nou la 5000 de euro nu este reala . Un motor nou probabil ca va depasi valoarea achizitiei masinii tale.

    Din cate stiu se poate “repara” motorul , dar depinde unde o faci . Sunt foarte putini care fac asa ceva , cel
    putin in Bucuresti . Eu cunosc pe cineva .Detalii in privat .

    Poti incerca o achizitie motor sh dar sansele
    sunt mari sa beneficiezi de un “nou ghinion”. Tot ce este la vanzare au 400k-500k km. Daca poti gasi VIN-ul masinii de pe care provine motorul ( obligatoriu verifici seria la dealer ) atunci e foarte bine.


    Comment


    • #3
      Offtopic : am postat de pe telefon vad cam am dublu post

      Comment


      • #4
        Cuzineti noi, rectificat vibrochen la R1 nu ar trebui sa fie mare branza. Singura conditie e sa nu fie si altceva prapadit pe acolo . Cuzinetii se duc de regula daca nu ai presiune la ulei. Nu mai ai ungere cum trebuie si asta duce la uzura prematura a cuzinetilor. Cauza poate fi pompa de ulei, care a decedat. Eu te-as sfatui sa duci motorul la un service specializat care si ofera garantie. Sa nu faci nimic fara acte la mana. Chiar daca platesti mai mult, sa nu te pui sa faci reparatia cu tot felul de dorei care nu isi asuma responsabilitatea. Daca sunt persoane recomandate de aici de pe forum da. Altfel as face reparatia doar cu garantie scrisa.

        La un motor sh e loterie si nu stii cati km are.

        Comment


        • #5
          Recomand,doar motor sh!!Uita de reparație!!!!!
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            Mulțumesc pentru idei ....în momentul de față o să merg la un service autorizat care să îmi scoată motorul să dau baia de ulei jos să ved paguba și atunci voi lua o decizie dacă merită reparat sau cumpăr altul, in legătură cu motorul nou am cerut ofertă de preț bloc motor, pompă ulei, termoflot, 17,000 + tva oroginal mercedes, after market 13,000 ron,
            După mai multe discuți cu ingineri auto, mi sa zis să nu arunc cu bani degeaba să văd prima oară ce sa întâmplat, clar ca va trebui schimbat pompă ulei, termoflot si dacă sunt bune nu se riscă nimeni să le puna pe cele vechi. Mai trebuie, spalat fiecare canal pe unde trece uleiul pentru că pot avea bucăți de cuzinet peste tot care arr deteriora și un motor nou, deci cuarățat tot chiulasă, turbo. Și dacă am probleme doar cu vibrochenul să schimb doar vibrochenul, și foarte important să pun senzor de presiune ulei, după reparație să nu mai pățesc asta. Eu vă mulțumesc pt păreri și că m-am putut plânge și eu .......

            Comment


            • #7
              Mi se face pielea de gaina cand citesc pățania ta.

              Cand am vandut masina acum 2 ani, cumparatorul m-a dus la reprezentanta unde a verificat-o pe toate partile, apoi m-a plimbat din Bacau pana in Focsani si retur, doar asa de proba. A mers mai bine de 250km in ziua aia.

              Ce bine era sa faci si tu la fel.

              Comment


              • #8
                Dacă voi mai cumpăra mașina vreodată cea ce nu prea cred pentru că eu nu mai vreau să trec prin emoțiile prin care am trecut acum așa voi face ......400 de km voi merge de probă altfel nu dau bani din mână.

                Comment


                • #9
                  Salut,

                  Nu cred ca ar trebui sa gandesti asa - "Dacă voi mai cumpăra mașina vreodată cea ce nu prea cred ..." ; ar trebui sa nu te mai lasi prada emotiilor si sa gandesit logic si pragmatic pana in panzele albe.
                  Exact cum puncta si un coleg mai sus - a verificat la reprezentanta si .... adicent a mers si dansul alti 250 km.
                  Fiindca respectivul a gandit asa - "dar daca pana si cel de la reprezentanta, sub salopeta pe care scrie Mercedes, are defapt un tricou pe care scrie DOREL.

                  Tu ai gandit logic si rational pana la un punct- te-ai multumit cu RAR & CarVertical, care in esenta lor sunt doar poze statice a ceea ce a fost masina pe care tu o ai acum.
                  Tie iti trebuia si o poza dinamica a masinii - cum se prezinta astazi tehnic, ca de pilda.

                  OFFTOPIC - am un prieten care si-a luat-o de aceeasi maniera,; autoutilitara, mers 200 km si pe drum inapoi - motorul incepuse sa bata.
                  A ales sa nu remedieze, ci a achizitionat un motor de la cineva care a dat o factura, a dat o garantie, deasemenea a cerut factura si pentru manopera prestata de cel ce a facut montajul. Apoi a mers la RAR si a urmat procedura legala (alt motor in CIV, alta serie, etc)
                  De la cel ce facuse montajul prietenului meu am aflat ca sunt aditivi care iti fac motorul "boboc" pentru cateva sute de km, cat sa dea bine la poza.
                  Parerea mea este ca cel ce a vandut a stiut ce vinde, dar este doar o supozitie.

                  Succes si nervi tari pe mai departe !
                  1963 Simson SR2E
                  1990 Mercedes W124 250d
                  2001 Mercedes W210 200K
                  2005 Mercedes W211 220cdi
                  2018 Suzuki Baleno

                  Comment


                  • #10
                    Clar cei care au vandut masina stiau .... banuiesc ca si pretul era "atractiv" .

                    Comment


                    • #11
                      Cand cartoful este incins trebuie sa-l pasezi cat mai repede din mana, alffel te arzi !

                      Si eu cred ca nu a fost "ghinion", ci o teapa pregatita bine inainte.

                      Daca as fi in locul dansului, odata ce ti-ai luat-o, macar as proceda idem prietenului "patit de aceeasi maniera" : as cere documente de peste tot, nu m-ar interesa promotii la piese / dezmembrari, etc, iar prin documente, daca tot o fac si aloc bani, cineva (vanzatorul de piese, reparatorul) sa-si asume o raspundere pe mai incolo.
                      1963 Simson SR2E
                      1990 Mercedes W124 250d
                      2001 Mercedes W210 200K
                      2005 Mercedes W211 220cdi
                      2018 Suzuki Baleno

                      Comment


                      • #12
                        Cel mai probabil vanzatorul a gasit pilitura in filtru de ulei, motiv pentru care a pus masina la vanzare ...Daca a schimbat si filtrul, inaintea vanzarii, e aproape imposibil sa mai detectezi uzura motorului....cu toata divizia Mercedes langa tine !! Uzura de arbore nu se prea vede pe nici un tester...din pacate...
                        Am schimbat motor sh, luat de pe masina care mergea si a fost tot ok...mai mult, am desfacut la pistonul 3 si 4 (motor in 5 pistoane) capacele pentru a vedea exact uzura cuzinetului de pe arbore...
                        Am facut motor complet, care a plecat de la 3800 euro si a ajuns la 8300 euro, a mers dar nu am fost multumit de diverse operatiuni conexe....
                        Din aceste motive,recomand motor sh! Mai mult, daca ai cunostinte si ai mai facut asemenea operatiuni de facut motoare...mai e cum e.....daca nu si stai la mana fiecarui "inginer" care iti recomanda el ce e mai bun pentru motorul tau si mai nimeresti si pe maini gresite... sa vezi atunci distractie si raspunsuri apoi..."bosss, asa face toate dale drac' de fiare".. Stima.
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #13
                          Un exemplu....

                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #14
                            Mulțumesc pentri păreri, eu consider că vânzători nu știau de problema, după cum a mai scris și aici și în alte locuri problemă la motor se strică pompa de ulei și nu iți spune nici un senzor nimic .....se mănâncă cuzineți și se strică tot prin bloc motor....vânzători au raspuns la telefon chiar mau sunat și ei "ce am mai aflat ce sa stricat?" și au promis că imi inapoează ceva bănuți pt reparație (după ce ies din carantină) acum eu aștept. Săptămâna asta se va desface motorul să vedem ce sa dus și dacă merită lucrat cu el sau luat altu ...vă voi ține la curent ..... apropo prețul nu a fost cine stie ce atractiv a fost un preț real!

                            Comment


                            • #15
                              Nici motorul ala nu are senzor de presiune?
                              ma intreb ce e in capul lor cand fac astfel de economii...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF