Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

nu accelereaza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Bazil_mb View Post
    Salut,.....
    cel mai bun lucru este intii sa o pui pe un tester apoi sa te apuci de reparat. Astfel economisesti timp, nervi, bani si alte de astea.
    Tu nu ai citit posturile mele anterioare? Nu ai citit ca inainte sa demontez EGR-ul am dus masina la reprezentanta si a fost pusa pe tester? Nu ai citit ca concluzia lor a fost EGR defect electic(????) si trebuie schimbat? Numai dupa aia l-am desfacut si curatat. Acum momentan (!!!) nu mai face probleme. In legatura cu anularea EGR-ului... e o problema de avarie, ca probabil nu voi trece la testul de ITP la fum cu el anulat... Nu ma pricep daca e corecta sau nu varianta UK.
    Last edited by ambra0; 03-18-2013, 17:41 PM.

    Comment


    • #47
      Salut,
      evident ca da defect electric deoarece calculatorul nu primeste semnal ca egr si-ar schimba pozitia, iar dupa ce l-ai curatat a fost capabil sa-si schimbe pozitia si a functionat. Daca e defect electric la un motoras in general nu se repara singur, si am ceva ani de experienta in reparat mercedes-uri. Bonus am dezasamblat ceva egr-uri
      Cu stima

      Comment


      • #48
        Iar daca sfaturile mele deranjeaza, iar faptul ca te invat sa economisesti timp,bani si nervi te incurca, atunci imi pare rau..............

        Comment


        • #49
          Cumpara un egr din dezmembrari si ai rezolvat in caz ca ai alt defect macar nu bagi aproape 1000 de roni pe degeaba.

          Comment


          • #50
            Originally posted by Bazil_mb View Post
            Ca deobicei binele cu forta = viol
            Ptr cultura ta sint specializat in mercedes; autoturisme, utilitare. camioane,
            ford:autoturisme, hyundai, mitsubishi si inca alte treburi( sint inginer electronist la baza)..
            In plus, cred ca datoria unor oameni pe forum este de ai ajuta pe ceilalti si nu de a ii induce in eroare...
            Daca o sa ajungi la un star vreodata, este un meniu cu simularea codurilor de eroare si o sa vezi codurile de care iti spuneam..... Asta ca sa nu pui oamenii sa cumpere piese si sa se mire de ce nu functioneaza. Ca idee singura solutie corecta e resoftarea calculatorului, ca sa nu mai vorbesc ca iti va creste destul de tare temperatura in evacuare ( cu egr-ul blocat in maniera asta) si vei avea alte distractii.
            Nu-mi place tonul si neplacerea mea s-ar putea extinde...
            Un inginer scrie corect gramatical si, da, e bine a-i ajuta pe oameni pe forum, nu de a raspunde superior si arogant, de la adapostul unei meserii numai de tine stiute, insa fara a fi pusa o secunda in folosul, dezinteresat, al celor ce umbla pe forum.
            Ce piese am pus eu si pe cine sa cumpere??? 2 rezistente si o dioda, 1 leu toate, presupunand c-as fi pus pe cineva sa cumpere ceva, ceea ce nu e cazul.
            Spre cultura ta, detin un STAR, propriu si personal, utilizat doar pentru junghiu-mi (nu, nu-s mecanic si nici inginer).
            Poate ai vrut sa spui ca va creste temperatura in motor (de acord, insa insignifiant), nicidecum in evacuare. Afirmatia ta ma face, da-mi voie, sa ma indoiesc de calitatea asumata de ingenieur.

            LE: sa-mi arati si mie cum resoftezi tu ECU cu STAR (nu vorbesc de upgrade de soft). Sau cum adaptezi EGR fara acces la server MB. Si, presupunand ca esti si un pui de tuner, in ce camp din harta ECU se sterge EGR (si cum).
            In rest, fii de folos, constructiv.
            Last edited by cutaresku; 03-18-2013, 20:18 PM.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #51
              Originally posted by ambra0 View Post
              Tu nu ai citit posturile mele anterioare? Nu ai citit ca inainte sa demontez EGR-ul am dus masina la reprezentanta si a fost pusa pe tester? Nu ai citit ca concluzia lor a fost EGR defect electic(????) si trebuie schimbat? Numai dupa aia l-am desfacut si curatat. Acum momentan (!!!) nu mai face probleme. In legatura cu anularea EGR-ului... e o problema de avarie, ca probabil nu voi trece la testul de ITP la fum cu el anulat... Nu ma pricep daca e corecta sau nu varianta UK.
              Evident ca nu a citit, nici n-avea nevoie sa citeasca pentru a exprima platitudini.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #52
                Later edit (nu le unesc): monsieur V.C., de pe pozitia-ti (nu stiu cat mai e de actuala) de shef peste mecanici la Casa Auto Iasi, vino domnule cu informatii tehnice utile, daca tot te-nscriseshi de 5 ani pe acest forum. Stii, par exemple, ca exista teze de doctorat pe tema EGR in cdi Mercedes? E un material pe care l-am citit acum vreo juma' de an, ti-l pot impartasi, daca il crezi folositor profesional.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #53
                  Originally posted by papi View Post
                  Cumpara un egr din dezmembrari si ai rezolvat in caz ca ai alt defect macar nu bagi aproape 1000 de roni pe degeaba.
                  Daca ma lasa, (deocamdata si-a revenit si merge -nu stiu cat) evident ca va trebui sa cumpar un EGR. Acum, din dezmembrari este ieftin.. dar daca am sansa sa cumpar tot unu ca al meu? Merge o luna si gata dupa aia. Nu stii ce cumperi ca tu personal nu stii cati km are masina de unde s-a demontat. Asa si eu daca vand acum EGR-ul meu.. zic ca e in stare de functionare...
                  Tot la unul nou va trebui sa ma gandesc. Am vazut oferta din linkul pe care a avut amabilitatea "cosmin0408 si papi" sa mi-l trimita. 890 lei chiar nu e exagerat fata de 1700 lei de la Casa auto Tiriac.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    Nu-mi place tonul si neplacerea mea s-ar putea extinde...
                    Un inginer scrie corect gramatical si, da, e bine a-i ajuta pe oameni pe forum, nu de a raspunde superior si arogant, de la adapostul unei meserii numai de tine stiute, insa fara a fi pusa o secunda in folosul, dezinteresat, al celor ce umbla pe forum.
                    Ce piese am pus eu si pe cine sa cumpere??? 2 rezistente si o dioda, 1 leu toate, presupunand c-as fi pus pe cineva sa cumpere ceva, ceea ce nu e cazul.
                    Spre cultura ta, detin un STAR, propriu si personal, utilizat doar pentru junghiu-mi (nu, nu-s mecanic si nici inginer).

                    Poate ai vrut sa spui ca va creste temperatura in motor (de acord, insa insignifiant), nicidecum in evacuare. Afirmatia ta ma face, da-mi voie, sa ma indoiesc de calitatea asumata de ingenieur.

                    LE: sa-mi arati si mie cum resoftezi tu ECU cu STAR (nu vorbesc de upgrade de soft). Sau cum adaptezi EGR fara acces la server MB. Si, presupunand ca esti si un pui de tuner, in ce camp din harta ECU se sterge EGR (si cum).
                    In rest, fii de folos, constructiv.
                    Salut
                    Pentru inceput ca sa fiu constructiv:
                    Ai uitat un tranzistor si eventual un calculator de CDI( daca ai ghinion).
                    Daca detii un star ar fi trebuit sa te uiti in meniul de simulare si poate intelegeai ce se intimpla.
                    Pentru resoftat un calculator fara egr n-am spus ca folosesc star-ul desi se poate in unele cazuri cu development data instalat si generatorul de parole pentru setarile de fabrica. In plus nu-ti trebuie acces la server sa setezi un egr ( probabil confuzi cu initializarea altei componente dar oricum nu-ti trebuie acces on-line). Generatorul de key il gasesti utilizind functia search de pe unchiul google( asta ca sa-ti dau o mina de ajutor in caz ca nu le ai)
                    Daca imi poti citi softul din calculatoulr de cdi iti pot arata adresa de swich ptr egr sau cum trebuie modificate hartile ( detin interfetele si softurile cu licente si cunostinte certificate).
                    Ca idee una din strategiile setarii regimului de avarie este aceea de a nu depasi cantitatea de noxe iar daca opacimetru e setat sa masoare la 3000 de ture opacitatea, treci itp-ul destul de lejer.
                    Calitatea mea de inginer a fost verificata si parafata de alti indivizi si cica am fost competent desi nu vad cu ce te ajuta........

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by cutaresku View Post
                      Later edit (nu le unesc): monsieur V.C., de pe pozitia-ti (nu stiu cat mai e de actuala) de shef peste mecanici la Casa Auto Iasi, vino domnule cu informatii tehnice utile, daca tot te-nscriseshi de 5 ani pe acest forum. Stii, par exemple, ca exista teze de doctorat pe tema EGR in cdi Mercedes? E un material pe care l-am citit acum vreo juma' de an, ti-l pot impartasi, daca il crezi folositor profesional.
                      Salut,
                      Nu cred ca e importanta pozitia mea in cadrul sau in afara cadrului unei companii, ci cred ca e mai importanta informatia (mai ales cind e corecta). Vis-a vis de tezele de doctorat despre egr-ul de la mercedes nu cred ca ma ajuta foarte mult, mai ales ca opinia mea a fost sa nu renunti la el, iar daca vrei sa renunti, aia e modalitatea corecta ( resoftarea calculatorului de motor cu softul corect ) si nu un montaj in care daca se duce o componenta, ai prajit driver-ul din calculatoru;l de motor.
                      E pacat ca niste oameni care modereaza un forum sint deranjati de niste observatii corecte si fac un soi de politie de forum in loc sa filtreze informatiile incorecte.
                      In rest trage concluziile pe care le poti trage.........

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Bazil_mb View Post
                        Salut
                        Pentru inceput ca sa fiu constructiv:
                        Ai uitat un tranzistor si eventual un calculator de CDI( daca ai ghinion).
                        N-am uitat nimic, stai linistit. Nu propovaduiesc nimic aici, am oferit un hint cuiva care intreba daca se poate anula EGR. Ei bine, da, se poate, foarte usor si foarte ieftin.

                        [/QUOTE]Daca detii un star ar fi trebuit sa te uiti in meniul de simulare si poate intelegeai ce se intimpla.[/QUOTE]
                        Inca am incredere mai multa in priceperea mea in STAR decat in a angajatilor de la 3 reprezentante diferite MB. Unde nu ma pricep apelez la un amic bun, prezent aici pe forum, care va da tuturor "oficialilor" lectii la orice ora privind utilizarea (in extenso) STAR. Ma pot sustine cel putin 3-500 de insi de pe acest forum.

                        [/QUOTE]Pentru resoftat un calculator fara egr n-am spus ca folosesc star-ul desi se poate in unele cazuri cu development data instalat si generatorul de parole pentru setarile de fabrica.[/QUOTE]
                        Nu stiu ce vrei sa spui... ECU fara EGR? Sau cdi fara EGR? Sau eliminare EGR din ECU (cred ca aici bati). Nu, voi la reprezentanta nu puteti intra in soft cu STAR-ul. Puteti doar rescrie soft original (ma poti contrazice, nu ma supar). Poate ai tu cunostinte de WINOLS si cu asta umbli.

                        [/QUOTE]In plus nu-ti trebuie acces la server sa setezi un egr ( probabil confuzi cu initializarea altei componente dar oricum nu-ti trebuie acces on-line).[/QUOTE]
                        Adaptarea EGR se face doar online, eu asta stiu. Nu te contrazic daca sustii altceva, pentru ca n-am mers mai departe cu studierea problemei.

                        [/QUOTE] Generatorul de key il gasesti utilizind functia search de pe unchiul google( asta ca sa-ti dau o mina de ajutor in caz ca nu le ai)
                        Daca imi poti citi softul din calculatoulr de cdi iti pot arata adresa de swich ptr egr sau cum trebuie modificate hartile ( detin interfetele si softurile cu licente si cunostinte certificate).[/QUOTE]

                        O fi cum zici tu, eu personal n-am nevoie de chei, adrese sau altceva. Daca poti ajuta, cand o fi cazul, vreun forumist, as aprecia.

                        [/QUOTE]Ca idee una din strategiile setarii regimului de avarie este aceea de a nu depasi cantitatea de noxe iar daca opacimetru e setat sa masoare la 3000 de ture opacitatea, treci itp-ul destul de lejer.[/QUOTE]
                        N-am auzit pe nimeni cu EGR anulat sau catalizator off, la diesel, care sa nu treaca ITP. Probabil stii de ce.

                        [/QUOTE]Calitatea mea de inginer a fost verificata si parafata de alti indivizi si cica am fost competent desi nu vad cu ce te ajuta........[/QUOTE]
                        Poate am fost malitios. Insa, ca inginer, cum ramane cu cresterea EGT-ului, ca nu m-ai lamurit? Temperatura in motor, am precizat, de acord, va creste putin, datorita prezentei continue a oxigenului, insa neglijabil, fara nici un efect advers. Insa astept explicatia privind cresterea EGT, datorata, spui tu, anularii EGR.
                        Si, presupunand in orb ca asa ar fi, iarasi am solutie ieftina: de-cat (ai sa razi, o reprezentanta MB recomanda asta si in cazul high back pressure).
                        Last edited by mircea600sel; 03-18-2013, 23:02 PM.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Bazil_mb View Post
                          Salut,
                          Nu cred ca e importanta pozitia mea in cadrul sau in afara cadrului unei companii, ci cred ca e mai importanta informatia (mai ales cind e corecta). Vis-a vis de tezele de doctorat despre egr-ul de la mercedes nu cred ca ma ajuta foarte mult, mai ales ca opinia mea a fost sa nu renunti la el, iar daca vrei sa renunti, aia e modalitatea corecta ( resoftarea calculatorului de motor cu softul corect ) si nu un montaj in care daca se duce o componenta, ai prajit driver-ul din calculatoru;l de motor.
                          E pacat ca niste oameni care modereaza un forum sint deranjati de niste observatii corecte si fac un soi de politie de forum in loc sa filtreze informatiile incorecte.
                          In rest trage concluziile pe care le poti trage.........
                          Unde e informatia aia corecta? Acolo unde-l trimiti pe om la STAR cand el a scris clar chiar si codul erorii? Acolo unde numesti mizerie o solutie simpla si ingenioasa, arhi-dovedita a functiona? Sau va temeti ca fuge lumea de stealers?
                          Hmm, nu-mi aduc aminte sa te fi consultat cand mi-am anulat EGR-ul si nici sa ma fi abordat tu sa-mi explici ca nu-i bine. Tot nu vrei sa explici exact cum elimini EGR din softul ECU.
                          Nu, nu sunt deranjat nici macar de opinii, daramite de observatii corecte! Insa la tine nu le gasesc pe cele din urma, desi am citit repetat ce-ai postat.
                          Politie pe forum? Da, sigur ca da, d-aia sunt moderatori. Si, printre altele, toti verzii de pe acest forum care au contributie tehnica (desi niciunul nu-i angajat la reprezentanta sau inginer sau mecanic), au ajutat deinteresat de o mie de ori mai multi posesori de MB decat cei de la Casa Auto (sau alte locuri) care umbla p-acilea si arunca 3 posturi in 4 ani.
                          Cand aveti pana de idei, tot aici veniti si cautati solutii.
                          Eu am terminat aici discursul contondent.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by cutaresku View Post
                            N-am uitat nimic, stai linistit. Nu propovaduiesc nimic aici, am oferit un hint cuiva care intreba daca se poate anula EGR. Ei bine, da, se poate, foarte usor si foarte ieftin.
                            Daca detii un star ar fi trebuit sa te uiti in meniul de simulare si poate intelegeai ce se intimpla.[/QUOTE]
                            Inca am incredere mai multa in priceperea mea in STAR decat in a angajatilor de la 3 reprezentante diferite MB. Unde nu ma pricep apelez la un amic bun, prezent aici pe forum, care va da tuturor "oficialilor" lectii la orice ora privind utilizarea (in extenso) STAR. Ma pot sustine cel putin 3-500 de insi de pe acest forum.

                            [/QUOTE]Pentru resoftat un calculator fara egr n-am spus ca folosesc star-ul desi se poate in unele cazuri cu development data instalat si generatorul de parole pentru setarile de fabrica.[/QUOTE]
                            Nu stiu ce vrei sa spui... ECU fara EGR? Sau cdi fara EGR? Sau eliminare EGR din ECU (cred ca aici bati). Nu, voi la reprezentanta nu puteti intra in soft cu STAR-ul. Puteti doar rescrie soft original (ma poti contrazice, nu ma supar). Poate ai tu cunostinte de WINOLS si cu asta umbli.

                            [/QUOTE]In plus nu-ti trebuie acces la server sa setezi un egr ( probabil confuzi cu initializarea altei componente dar oricum nu-ti trebuie acces on-line).[/QUOTE]
                            Adaptarea EGR se face doar online, eu asta stiu. Nu te contrazic daca sustii altceva, pentru ca n-am mers mai departe cu studierea problemei.

                            [/QUOTE] Generatorul de key il gasesti utilizind functia search de pe unchiul google( asta ca sa-ti dau o mina de ajutor in caz ca nu le ai)
                            Daca imi poti citi softul din calculatoulr de cdi iti pot arata adresa de swich ptr egr sau cum trebuie modificate hartile ( detin interfetele si softurile cu licente si cunostinte certificate).[/QUOTE]

                            O fi cum zici tu, eu personal n-am nevoie de chei, adrese sau altceva. Daca poti ajuta, cand o fi cazul, vreun forumist, as aprecia.

                            [/QUOTE]Ca idee una din strategiile setarii regimului de avarie este aceea de a nu depasi cantitatea de noxe iar daca opacimetru e setat sa masoare la 3000 de ture opacitatea, treci itp-ul destul de lejer.[/QUOTE]
                            N-am auzit pe nimeni cu EGR anulat sau catalizator off, la diesel, care sa nu treaca ITP. Probabil stii de ce.

                            [/QUOTE]Calitatea mea de inginer a fost verificata si parafata de alti indivizi si cica am fost competent desi nu vad cu ce te ajuta........[/QUOTE]
                            Poate am fost malitios. Insa, ca inginer, cum ramane cu cresterea EGT-ului, ca nu m-ai lamurit? Temperatura in motor, am precizat, de acord, va creste putin, datorita prezentei continue a oxigenului, insa neglijabil, fara nici un efect advers. Insa astept explicatia privind cresterea EGT, datorata, spui tu, anularii EGR.
                            Si, presupunand in orb ca asa ar fi, iarasi am solutie ieftina: de-cat (ai sa razi, o reprezentanta MB recomanda asta si in cazul high back pressure).[/QUOTE]

                            Ca sa nu plictisesc iti spun ca prin reducerea cantitatii de oxigen ( datorita gazelor de evacuare reintroduse in admisie ) scade temperatura gazelor de evacuare si implicit emisiile de NOx. In anumite conditii ( gen injector decalibrat) egr-ul ar face diferenta intre a avea sau nu o turbina cu pale indoite, un catalizator crapat si eventual cu senzori aferenti defecti . temperatura in evacuare intre un motor cu egr si fara egr are in jur de 50-80 de grade ( si unii senzori cam ajung la limita superioara de lucru ( vezi senzorii de temperatura presiune de evacuare). nu stiu ce recomanda alte reprezentate dar eu recomand doar solutii verificate si indelung testate.

                            Comment


                            • #59
                              Am raspuns la acest post deoarece am primit o notificare pe mail si am vrut sa ajut. Hint-urile pe care le arati, tot niste indivizi in pana de idei de pe la reprezentante le-au pus la dispozitia posesorilor de mercedes cind le-au rezolvat problemele. In rest daca voi m-ai primi notificari pe mail le voi raspunde, iar daca nu , nu. Faptul ca in loc sa te preocupe calitatea informatie si a bunei functionari a forumului, te preocupa persoana mea ........ trage si tu concluziile..

                              Comment


                              • #60
                                Incerc o dezbatere si combatere de idei, nu intre persoane. Menirea forumului e, repet, de a ajuta dezinteresat, nimeni nu castiga nimic aici, din randul moderatorilor (injuraturi, da).
                                Nu pot fi de acord cu afirmatia privind implicarea angajatilor reprezentantelor, pentru ca nu prea o vad, cel putin din 2008 de cand umblu pe-aici.
                                Te astept cu contributie tehnica si salut orice sfat oferit celor in impas. Seara buna!
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF