Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

nu accelereaza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by ambra0 View Post
    Am citit mai bine ce scrie pe fisa de control:
    "Necesita inlocuire EGR-EGR cu defect electric intern. Necesita verificari suplimentare la sistem preincalzire."
    Am incurcat-o daca e defect intern electric si nu poate fi reparat.... ma va costa o caruta de bani inlocuirea EGR.
    Il gasesti la ceva promotie pe Autokarma.ro la pretul de 891ron cu tva si e pe original Wahler. Eu l-am cumparat tot de la ei in urma cu 2 ani dar era mai scump, undeva la 1250ron , iar de schimbat e foarte simplu.

    Comment


    • #32
      Originally posted by cosmin0408 View Post
      Il gasesti la ceva promotie pe Autokarma.ro la pretul de 891ron cu tva si e pe original Wahler.
      Ce cod are? ca sa-l caut.

      Comment


      • #33
        Aici este http://www.autokarma.ro/piese-auto-p...10641/10642/79

        Comment


        • #34
          Da, multumesc. L-am vazut imediat ce mi-a spus cosmin0408 . Eu voiam codul pentru ca am vazut pe ebay oferte intre 50..150 euro noi (licitatie) dar nu stiu daca se potrivesc la mine. Voiam sa verific dupa cod.
          Maine sper sa am timp sa desfac EGRul si sa vad daca il curat se repara sau va trebui inlocuit.

          Comment


          • #35
            Revin,
            azi am desfacut EGR-ul. Era destul de curat... L-am mai curatat ca sa fiu sigur. Electric lucra. Cu el scos afara lucra supapa. Nu stiu ce sa zic.
            Luni am de facut inca un drum in Cluj. La intoarcere o sa-l bag din nou pe tester.. de data asta la servceul AUDI unde cunosc pe cineva.
            De dimineata facusem un drum mai lung.. cam 20 km si nu mi-a mai aparut fenomenul de "limp". Posibil de aia sa nu fi vazut nimic la demontare. Sunt curios acum dupa curatare , in drumul spre Cluj, daca mai face figuri.

            Comment


            • #36
              Nu rezolvi problema ,lam curatat de m-am prictisit cand imi era lumea mai draga ma lasa si a naibi masina ori la deal ori cand depaseam o raba )) o sa crezi o perioada ca ai scapat deci cumparal nou sau anuleazal pe timp de vara barem stii daca ala e buba.

              Comment


              • #37
                Originally posted by dinescuionut View Post
                Nu rezolvi problema ,lam curatat de m-am prictisit cand imi era lumea mai draga ma lasa si a naibi masina ori la deal ori cand depaseam o raba )) o sa crezi o perioada ca ai scapat deci cumparal nou sau anuleazal pe timp de vara barem stii daca ala e buba.
                Se poate anula? trebuie setat ceva din computer? Oricum la ITP trebuie activat ca nu va iesi la fum testul

                Comment


                • #38
                  Scoti EGR, il cureti foarte bine la sistemul care culiseaza sa fie inchis sa nu aiba fanta de lumina ,problema la EGR este ca sistemul nu mai inchide bine valva se slabeste arcul,il bagi la loc prins in acele 2 suruburi si nu mai bagi mufa electrica dar nu pe timp de iarna mare atentie. Dupa parerea mea masina merge mai bine si poti sa elimini EGR -ul bafta.

                  Comment


                  • #39
                    Se poate anula EGR si la W211: http://forums.mercedesclub.org.uk/sh...ad.php?t=88374
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #40
                      Am avut si eu aceeasi problema, verifica furtunul ala gros in forma de L care intra in turbo, cel care se umfla cand accelerezi. e posibil sa se fii spart, verifica cu mana pe el. mai mult ca sigur ala e , la fel se comporta si a mea.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by razvy_kft View Post
                        Am avut si eu aceeasi problema, verifica furtunul ala gros in forma de L care intra in turbo, cel care se umfla cand accelerezi. e posibil sa se fii spart, verifica cu mana pe el. mai mult ca sigur ala e , la fel se comporta si a mea.
                        Daca ar fi etanseitate, nu ar fi functionat bine cativa km dupa care calculatorul induce starea de protectie. Dupa oprire, si apoi repornire se intampla acelasi lucru (probabil informatia in calculator se reseteaza si dureaza un timp pana da o noua comanda de intrare in regim protejat)

                        Deci revin. Dupa un drum de cateva sute de km facut azi, masina nu a mai intrat in limp mode. Cred ca curatarea facuta vineri la EGR a dat rezultate. Culmea e cã arãta foarte bine la demontare, nu era negru de funingine ci mai mult gri. Probat, ne montat in locas, functiona. Dupa cum v-am spus, a ramãsese sã fac un drum mai lung, si daca fenomenul va persista, sã-l pun din nou pe tester ( de data asta la Audi unde cunosc pe cineva). Vad ca nu ar mai fi nevoie. Bine ar fi....sã se fi rezolvat problema..
                        Originally posted by cutaresku View Post
                        Multumesc de link. De stiut pe viitor...
                        Last edited by ambra0; 03-18-2013, 15:36 PM.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by dinescuionut View Post
                          Scoti EGR, il cureti foarte bine la sistemul care culiseaza sa fie inchis sa nu aiba fanta de lumina ,problema la EGR este ca sistemul nu mai inchide bine valva se slabeste arcul,il bagi la loc prins in acele 2 suruburi si nu mai bagi mufa electrica dar nu pe timp de iarna mare atentie. Dupa parerea mea masina merge mai bine si poti sa elimini EGR -ul bafta.

                          La cdi2 si cdi3 ce spui tu nu merge, ECU vede imediat ca EGR-ul nu e alimentat...
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #43
                            Salut,
                            Mizeria aia postata pe forumul din uk nu functioneaza. calculatorul CDI seteaza cod de eroare de masa de aer. Daca vrei sa anulezi egr-ul trebuie modificat softul..
                            In plus simpla curatare nu da rezultate. Foloseste o surubelnita subtire si departeaza furca care tine boltul la rola. Alta chestie este sa verifici daca nu blocheaza pe capatul cursei, iar daca blocheaza foloseste o pila fina pentru a curata zona unde blocheaza.....
                            In rest as dorii sa spun ca indiferent de defectiune calculatorul cdi seteaza regimul de avarie si cel mai bun lucru este intii sa o pui pe un tester apoi sa te apuci de reparat. Astfel economisesti timp, nervi, bani si alte de astea.

                            Comment


                            • #44
                              "Mizeria" aia functioneaza pe masina mea, cdi2, intr-adevar, nu cdi3...
                              Nu-s decat vreo cateva zeci de insi care sustin asta prin propria experienta, ma intreb tu pe baza a ce sustii cele de mai sus? Incercashi la propriul cdi3 sau 2? Sau la Ford?
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by cutaresku View Post
                                "Mizeria" aia functioneaza pe masina mea, cdi2, intr-adevar, nu cdi3...
                                Nu-s decat vreo cateva zeci de insi care sustin asta prin propria experienta, ma intreb tu pe baza a ce sustii cele de mai sus? Incercashi la propriul cdi3 sau 2? Sau la Ford?
                                Ca deobicei binele cu forta = viol
                                Ptr cultura ta sint specializat in mercedes; autoturisme, utilitare. camioane,
                                ford:autoturisme, hyundai, mitsubishi si inca alte treburi( sint inginer electronist la baza)..
                                In plus, cred ca datoria unor oameni pe forum este de ai ajuta pe ceilalti si nu de a ii induce in eroare...
                                Daca o sa ajungi la un star vreodata, este un meniu cu simularea codurilor de eroare si o sa vezi codurile de care iti spuneam..... Asta ca sa nu pui oamenii sa cumpere piese si sa se mire de ce nu functioneaza. Ca idee singura solutie corecta e resoftarea calculatorului, ca sa nu mai vorbesc ca iti va creste destul de tare temperatura in evacuare ( cu egr-ul blocat in maniera asta) si vei avea alte distractii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF