Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

nu accelereaza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu accelereaza

    Va salut,
    Am un E270CDI 2004. Astazi veneam de la Cluj acasa spre Brasov si deodata cam pe la Tg.Mures am observat ca nu se mai accelereaza masina. Se accelereaza incet si poate ajunge si la 130km/ora dar nu mai percuteaza la apasarea acceleratiei. A fost un chin... nu puteam depasii camioanele ca nu se accelera in suficient timp sa pot face depasirea in siguranta.
    Mentionez ca am cutie automata. Am alimentat la plecarea din Cluj. Poate fi de la motorina? Apa? Filtru de motorina infundat...? sau altceva?

  • #2
    Limp mode. Isi revine daca opresti si repornesti? Daca da, dupa cat timp reintra in limp? Evident ca nu trecea de 3000rpm, corect?
    Pune un STAR si vezi ce eroare a generat limp-ul.
    Pana una-alta, SEARCH "limp", ex: http://www.clubmercedes.ro/nu-trece-...t=12328&page=8
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Originally posted by ambra0 View Post
      Va salut,
      Am un E270CDI 2004. Astazi veneam de la Cluj acasa spre Brasov si deodata cam pe la Tg.Mures am observat ca nu se mai accelereaza masina. Se accelereaza incet si poate ajunge si la 130km/ora dar nu mai percuteaza la apasarea acceleratiei. A fost un chin... nu puteam depasii camioanele ca nu se accelera in suficient timp sa pot face depasirea in siguranta.
      Mentionez ca am cutie automata. Am alimentat la plecarea din Cluj. Poate fi de la motorina? Apa? Filtru de motorina infundat...? sau altceva?
      Vezi sa nu ai probleme cu egr-ul, la mine nu se tura mai mult de 3000rpm si motorul isi pierdea forta dar asta nu tot timpul la inceput era cand isi dadea drumul dupa care iarasi mergea infundat, pana la urma am schimbat supapa egr cu una noua si de atunci nu am mai avut probleme.Apropo mi se aprindea la bord in partea stanga unde e ceasul martorul de culoare galbena diagnoza motor din cauza evacuarii gazelor din motor pt ca aceasta supapa egr are ceva leg. cu evacuarea gazelor(nu sunt mecanic de meserie spun din cele intamplate mie) si este situata pe galeria de evacuare. Iti mai dau un sfat sa te asiguri in legatura cu aceasta, o poti demonta de pe galerie dar mufa electrica sa nu o scoti iar in acest timp pune contactul, fara sa pornesti motorul, aceasta are o clapeta ce se actioneaza la punerea contactului iar cand il iei se inchide. Apropo cand se actioneaza trebuie sa se faca rapid si sa se deschida suficient daca nu e problema.

      Comment


      • #4
        Sa o iau cu inceputul. Acum o saptamana veneam de la Metro si cand mai aveam putin pana acasa am remarcat ca brusc nu mai accelereaza. Am ajuns acasa si a doua zi ...parca nu ar fi fost nimic. Alaltaieri am plecat la Cluj. Masina OK. La intoarcere azi, am alimentat si am pornit la drum pe autostrada pana la Turda si apoi spre Tg. Mures. Masina accelera si mergea brici. Deodata, cand am vrut sa intru intr-o depasire, am acelerat si nimic.. Am pus pedala pana la podea si nimic. Noroc ca nu am apucat sa intru in depasire. Din acel moment accelereaza numai la primii cm de apasare a pedalei dupa care nu mai vrea. Masina incet incet se duce si la 120..130/ora dar incet. De pe loc accelereaza pana prind 30Km si apoi nu mai vrea. Pe loc accelereaza. Consumul a fost 6,3l/100km.
        3000 de ture? pai e diesel .... 1500 de ture sta acul. Am lasat masina si acum o ora am plecat pana in centru. La inceput..(primul km) accelera bine... am zis ca si-a revenit, dar dupa aia a facut la fel.
        In bord nu arde nici un smnalizator de avarie, iar in bord la Defecte spune ca nu exista defecte.

        PS. Ce e ala EGR?

        Comment


        • #5
          Originally posted by ambra0 View Post
          Sa o iau cu inceputul. Acum o saptamana veneam de la Metro si cand mai aveam putin pana acasa am remarcat ca brusc nu mai accelereaza. Am ajuns acasa si a doua zi ...parca nu ar fi fost nimic. Alaltaieri am plecat la Cluj. Masina OK. La intoarcere azi, am alimentat si am pornit la drum pe autostrada pana la Turda si apoi spre Tg. Mures. Masina accelera si mergea brici. Deodata, cand am vrut sa intru intr-o depasire, am acelerat si nimic.. Am pus pedala pana la podea si nimic. Noroc ca nu am apucat sa intru in depasire. Din acel moment accelereaza numai la primii cm de apasare a pedalei dupa care nu mai vrea. Masina incet incet se duce si la 120..130/ora dar incet. De pe loc accelereaza pana prind 30Km si apoi nu mai vrea. Pe loc accelereaza. Consumul a fost 6,3l/100km.
          3000 de ture? pai e diesel .... 1500 de ture sta acul. Am lasat masina si acum o ora am plecat pana in centru. La inceput..(primul km) accelera bine... am zis ca si-a revenit, dar dupa aia a facut la fel.
          In bord nu arde nici un smnalizator de avarie, iar in bord la Defecte spune ca nu exista defecte.

          PS. Ce e ala EGR?
          Multi incearca sa curete egr-ul, intradevar se poate curata dar e ceva provizoriu pt ca intr-un final vor trebui sa-l schimbe. Incearca sa-l dai jos de pe galerie e prins cu doua suruburi si urmeaza pasii pe care ti i-am indicat mai sus , nu-ti fa probleme no sa se intample nimic. Daca nu deschide repede si suficient poti sa-l cureti cu spray, sigur e foarte murdar. Eu l-am schimbat de vreo doi ani de pe net (autokarma) pe original Wahler si m-a costat in jur de 1250 ron tva inclus , pe cand in oras la magazinele de piese auto imi cereau 1500ron pe producator, e o diferenta foarte mare.

          Comment


          • #6
            Originally posted by cosmin0408 View Post
            ....... se poate curata dar e ceva provizoriu pt ca intr-un final vor trebui sa-l schimbe. Incearca sa-l dai jos de pe galerie e prins cu doua suruburi si urmeaza pasii pe care ti i-am indicat mai sus , nu-ti fa probleme no sa se intample nimic. Daca nu deschide repede si suficient poti sa-l cureti cu spray, sigur e foarte murdar........
            OK mersi. O sa vad daca il curat se modifica ceva. Daca nu... inseamna ca nu e de la el. Nu poate sa fie si de la alimentare?

            Comment


            • #7
              Originally posted by cutaresku View Post
              Limp mode. Isi revine daca opresti si repornesti? Daca da, dupa cat timp reintra in limp? Evident ca nu trecea de 3000rpm, corect?
              Pune un STAR si vezi ce eroare a generat limp-ul.
              Pana una-alta, SEARCH "limp", ex: http://www.clubmercedes.ro/nu-trece-...t=12328&page=8
              Daca calculatorul receptioneaza semnale eronate, si trece motorul in regim protejat , nu ar trebui sa apara in bord semnalizarea unei defectiuni (nefunctionalitati)?

              Comment


              • #8
                Originally posted by ambra0 View Post
                3000 de ture? pai e diesel .... 1500 de ture sta acul. Am lasat masina si acum o ora am plecat pana in centru. La inceput..(primul km) accelera bine... am zis ca si-a revenit, dar dupa aia a facut la fel.
                In bord nu arde nici un smnalizator de avarie, iar in bord la Defecte spune ca nu exista defecte.

                PS. Ce e ala EGR?
                Dacă ți-as spune ca nu știi sa conduci un diesel te-ai supăra, așa-i? Cu search afli ce e EGR.

                Originally posted by ambra0 View Post
                Daca calculatorul receptioneaza semnale eronate, si trece motorul in regim protejat , nu ar trebui sa apara in bord semnalizarea unei defectiuni (nefunctionalitati)?
                Nu neaparat.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Colegul Cutarescu are dreptate, motoarele CDI 80 % din mers ar trebui sa aiba turatia intre 2000-3000.Iar la viteza de croaziera intre 2200-2500 ture. Eu zic sa turezi pe loc masina iar daca acul turometrului nu sare brusc peste 3000 de ture atunci motorul functioneaza in regim de avarie. Daca cauti pe forum sunt foarte multe explicatii si cauze a defectiunii.

                  Comment


                  • #10
                    Dau si eu o parere cu toate ca nu sunt prea priceput in ale mecanicii,cam aceleasi simptome le-am avut si eu cand s-a FISURAT FURTUNUL DE LA INTERCOOLER.Multumesc!

                    Comment


                    • #11
                      Motorina proasta,cel putin la mine asta a fost.Ma intorceam din Romania in Italia si in Slovenia am facut plinul,dupa 10 km.aceeasi probleme ca la tine(ambra0).Am mers asa 600 km.pana acasa,am scos toata motorina din rezervor, schimbat filtrele ,curatat egr,am adaugat la un plin un aditiv dupa care si-a dat drumul,dar nu imediat dupa vreo 20 km. forja.

                      Comment


                      • #12
                        galerie

                        Salut , eu am avut aceasi problema , si am avut problema la galerie eu , nu mai funoctiona motorasul care deschide europaleti de la galerie si imi intra in Limp mode.... am schimbat galeria cu tot cu motoras , si merge ok acum , nu mai am probleme

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cutaresku View Post
                          Dacă ți-as spune ca nu știi sa conduci un diesel te-ai supăra, așa-i?
                          .
                          Da, m-as supara.. Nu de alta, dar daca erai atent, am scris ca am cutie AUTOMATA. Deci nu eu schimb vitezele ... si conduc din 1978 cam 20...25k pe an.
                          In legatura cu EGR ai dreptate..cauza :lene.... am cautat la fel cum am cautat si ce inseamna "limp mode" si nu am mai itrebat.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                            Colegul Cutarescu are dreptate, motoarele CDI 80 % din mers ar trebui sa aiba turatia intre 2000-3000.Iar la viteza de croaziera intre 2200-2500 ture. Eu zic sa turezi pe loc masina iar daca acul turometrului nu sare brusc peste 3000 de ture atunci motorul functioneaza in regim de avarie. Daca cauti pe forum sunt foarte multe explicatii si cauze a defectiunii.
                            Da, am raspuns mai sus. Acum, daca stau pe loc, si turez motorul , turatia creste brusc peste 3000. Problema apare in mers, cand turatia nu creste peste 1500...1800 ... si treaba asta a aparut in timpul mersului cand am apasat brusc pedala de acceleratie la incercarea unei depasiri.

                            Comment


                            • #15
                              De la motorina proasta pana la furtune,intercooler fisurate, galerie,motoras galerie ,egr,maf, turbina plus n senzori este cam greu de dat cu presupusul, pune starul pe ea si vezi, chiar daca nu gasesti exact rezultatul macar mai elimini dintre ele.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF