Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

fum alb la pornire w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fum alb la pornire w210

    salutare ! am si eu un w210, E 300 D , e fara turbo si dimineata la prima pornire scoate fum alb rau rau rau , nu mai vad nimic in spate de zici ca e ceata .
    detaliez ca eventualul raspuns al vostru sa fie cat mai exact :
    daca pornesc motorul si-l las in relanty scoate fum ca la balamuc , in schimb daca turez imediat peste 1200 rpm nu mai scoate aproape deloc ( mentionez ca pana in 1200 ture rontaie si ceva la pompa cred iar dupa 1200 nu mai rontaie )
    am fost la tester si singura eroare o am la shut off ( valva care opreste alimentarea care e legata direct la imobilizator, deci e electrica nu pe vacuum )
    dati-mi un sfat sau o solutie va rog ca m-a disperat !!! multumesc anticipat !!! Catalin,

  • #2
    Bujiile le-ai verificat? sunt bune toate ? dupa ce porneste merge bine motorul sau merge intrerupt?
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • #3
      Salut. Cand iese fum alb e clar vorba de apa . In cazul tau, ai urmatoarele doua variante pt fumul alb:
      1- este posibil sa se faca condens pe aceasta vreme rece , iar gazele pana la iesire se amesteca cu apa produsa din condens si rezulta fumul alb pana la incalzirea completa a evacuari, dupa care dispare.
      2-daca fumul alb persista atunci ai o problema: ajunge antigelul in ulei si de acolo in camera de ardere, dupa care iese afara pe galeria de evacuare. Cauze: garnitura de chiuloasa arsa; chiuloasa fisurata; bloc motor spart, sau cilindru! Verifica nivelul antigelului, sau vezi daca bolboroseste in vas cand acelerezi. Bafta

      Comment


      • #4
        o bujie nu lucreaza ( e rupta si nu am putut sa o schimb) , daca o las in relanty se balbaie dar daca o turez merge rotund, porneste la sfert de cheie

        Comment


        • #5
          Originally posted by alex.marian View Post
          Salut. Cand iese fum alb e clar vorba de apa . In cazul tau, ai urmatoarele doua variante pt fumul alb:
          1- este posibil sa se faca condens pe aceasta vreme rece , iar gazele pana la iesire se amesteca cu apa produsa din condens si rezulta fumul alb pana la incalzirea completa a evacuari, dupa care dispare.
          2-daca fumul alb persista atunci ai o problema: ajunge antigelul in ulei si de acolo in camera de ardere, dupa care iese afara pe galeria de evacuare. Cauze: garnitura de chiuloasa arsa; chiuloasa fisurata; bloc motor spart, sau cilindru! Verifica nivelul antigelului, sau vezi daca bolboroseste in vas cand acelerezi. Bafta
          nu bolboroseste in vas , nu pierd antigel , fumul e dat la rece daca aveam vreuna din problemele expuse de tine nu dadea fum tot timpul ? deci nu e abur ci fum si miroase a motorina

          Comment


          • #6
            Este posibil sa nu fi facut tu o descriere corecta. Poate fumul este albastrui , in acest caz este din cauza uleiului.. Asta inseamna ca motorul e *obosit* .Fa o descriere amanuntita si poate te putem ajuta. Ce culoare are fumul exact si cat persista. Daca era consum mare de motorina, aveai fumul negru.

            Comment


            • #7
              Si mie imi iese fum alb cand e rece afara din cauza la condens pana se incalzeste nu e nici o problema dar daca continua sa iasa e mare problema colegi au enumarat problemele.

              Comment


              • #8
                Originally posted by alex.marian View Post
                Este posibil sa nu fi facut tu o descriere corecta. Poate fumul este albastrui , in acest caz este din cauza uleiului.. Asta inseamna ca motorul e *obosit* .Fa o descriere amanuntita si poate te putem ajuta. Ce culoare are fumul exact si cat persista. Daca era consum mare de motorina, aveai fumul negru.
                fumul nu e albastrui e alb , nu am lipsa ulei in motor , e fum alb cu miros de motorina nearsa foarte puternic , nu am lipsa nici la lichidul de racire, nu am apa in ulei si nici invers, daca era de la segmenti scotea fum tot timpul nu numai 1 minut la rece, si repet daca o pornesc si o turez imediat peste 1200 rpm nu mai scoate fum decat foarte putin ,mentionez ca intre relanty si 1200 ture se aude un rontait (la pompa cred)

                Originally posted by Leo View Post
                Bujiile le-ai verificat? sunt bune toate ? dupa ce porneste merge bine motorul sau merge intrerupt?
                o bujie nu lucreaza ( e rupta si nu am putut sa o schimb) , daca o las in relanty se balbaie dar daca o turez merge rotund, porneste la sfert de cheie
                Last edited by Luxian; 11-22-2011, 15:00 PM. Reason: 2 in 1

                Comment


                • #9
                  La pornirea la rece, e posibil ca motorina nearsă să provoace fum alb. Cred că s-a mai discutat pe undeva pe forum chestia asta (pe la secțiunea de A Class).

                  Teoretic, fumul alb apare atunci când nu ai avansul reglat la pompa de injecție, sau când pornești la temperaturi foarte joase și nu merg bujiile. ÃŽncearcă să vezi dacă pompa de injecție e ok.

                  De asemenea mai poate să fie și condens, însă dacă miroase a motorină, e clar motorină nearsă.
                  ...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cata555 View Post
                    o bujie nu lucreaza ( e rupta si nu am putut sa o schimb) , daca o las in relanty se balbaie dar daca o turez merge rotund, porneste la sfert de cheie
                    Ti-ai raspuns singur la intrebare. Clar motoriuna nearsa e din cauza acelei bujii care nu incalzeste antecamera si deci nici motorina nu atinge temperatura de autoaprindere. Si eu am avut doua bujii arse si la fel scotea fum alb si mergea balbait la relanti. Fa cumva si schimba bujia rupta. Se poate scoate de acolo cu scule speciale. Urmareste unul din multimea de topicuri pe aceasta tema. De exemplu aici.

                    Si celebra demonstratie:

                    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                    W 124 `93 E250 D ex 300 D


                    - Bond - James Bond.
                    - `Dullah - Abdullah.

                    Comment


                    • #11
                      Asta este , pai spune asa maestre. Perioada de timp:1min. Si bujia rupta ! Asa cu spuneau si colegi: ai motorina nearsa di cauza bujiei nefunctionala , care se amesteca cu condensul format in esapament , de aici rezulta fumul alb cu miros de gaze nearse. Dupa ce inlocuiesti bujia , vei mai avea putin fum alb la pornire fara nici un miros, pana se incalzerte.
                      Asa e normal pe timp rece.

                      Comment


                      • #12
                        va multumesc tuturor pt raspunsuri , am avut 3 bujii arse, am schimbat 2 iar a treia am constatat ca e rupta , treaba e ca scoate acelasi fum ca atunci cand aveam doar 3 bujii bune din 6 , acum am 5 bune din 6 si tot la fel de mult fum scoate , nu ar fi trebuit sa se reduca ???

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cata555 View Post
                          va multumesc tuturor pt raspunsuri , am avut 3 bujii arse, am schimbat 2 iar a treia am constatat ca e rupta , treaba e ca scoate acelasi fum ca atunci cand aveam doar 3 bujii bune din 6 , acum am 5 bune din 6 si tot la fel de mult fum scoate , nu ar fi trebuit sa se reduca ???
                          Sie eu le-am schimbat toate 4, 2 is de un fel,2 is de alt fel adica nu-s aceeasi marca, si mie dimineata imi scoate un pic de fum alb, pe cine am intrebat a spus ca nu lucreaza toate la aceeasi parametri ,timpul lor de incalzire e diferit.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ovidiu accord View Post
                            Sie eu le-am schimbat toate 4, 2 is de un fel,2 is de alt fel adica nu-s aceeasi marca, si mie dimineata imi scoate un pic de fum alb, pe cine am intrebat a spus ca nu lucreaza toate la aceeasi parametri ,timpul lor de incalzire e diferit.
                            teoretic timpul e dat de releu nu de bujie singura diferenta poate fi data de materialul din care e facuta partea incandescenta a bujiei , in plus de asta am toate bujiile febi bilstein deci aceeasi firma ...

                            AM COMANDAT SETUL DE EXTRACTOARE DE LA TIMISOARA , MAINE LE PRIMESC SI O SA MERG LA MECANIC IAR SA INCERC SA O SCOT CU ALEA ,
                            VA TIN LA CURENT CU EVOLUTIA LUCRURILOR

                            Comment


                            • #15
                              Bujia este folosita doar la pornire ... Daca motoru porneste cu toate pistoanele si merge rotund dar incepe sa scoata fum eu zic ca nu este de la bujii ... Scoate mufa de la debitmetru inainte sa pornesti motorul si vezi daca mai scoate fum.
                              Cu S-ul nu te pui.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF