Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

fum alb la pornire w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Deci am avut dreptate cand am zis ca e posibil sa mai ai o bujie arsa. Ai putea sa dai injectorul afara si sa dai cu WD-40 direct pe electrodul bujiei prin acea gaura. Eu asa am procedat si nu am avut probleme. Ajuta foarte mult si un aditiv de curatare injectoare pentru ca mai desprinde calamina depusa acolo din cauza motorinei proaste de la noi. Un aditiv bun e LiquiMoly Diesel Spullung. Gasesti aici instructiuni de folosire. Iti recomand sa folosesti ulei 2T in amestec cu motorina. Ajuta foarte mult la lubrifierea injectoarelor si pompei de injectie si elimina si depunerile din antecamere (acolo sunt electrozii bujiilor). O dilutie perfecta e 1 L ulei la 100 L motorina. Eu am in jur de 500 km de cand il folosesc si se cunoaste diferenta. Citeste aici despre acest amestec. Daca tot nu cedeaza singura solutie e s-o rupi in chiulasa si s-o scoti prin frezare. Bafta!
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Leo View Post
      Deci am avut dreptate cand am zis ca e posibil sa mai ai o bujie arsa. Ai putea sa dai injectorul afara si sa dai cu WD-40 direct pe electrodul bujiei prin acea gaura. Eu asa am procedat si nu am avut probleme. Ajuta foarte mult si un aditiv de curatare injectoare pentru ca mai desprinde calamina depusa acolo din cauza motorinei proaste de la noi. Un aditiv bun e LiquiMoly Diesel Spullung. Gasesti aici instructiuni de folosire. Iti recomand sa folosesti ulei 2T in amestec cu motorina. Ajuta foarte mult la lubrifierea injectoarelor si pompei de injectie si elimina si depunerile din antecamere (acolo sunt electrozii bujiilor). O dilutie perfecta e 1 L ulei la 100 L motorina. Eu am in jur de 500 km de cand il folosesc si se cunoaste diferenta. Citeste aici despre acest amestec. Daca tot nu cedeaza singura solutie e s-o rupi in chiulasa si s-o scoti prin frezare. Bafta!

      E cam cu cantec sa scot injectorul ca sa schimb o bujie. E cam la fel cu a rupe-o si apoi sa o scot prin frezare (cum ai zis si dumneata), asta fiind la fel si ca si cost si ca si bataie de cap. Stii cum se zice...nu e stricat, nu repara!!! O sa incerc deocamdata varianta mecanicului. Am inteles ca se mai poate incerca sa o slabesc strangand-o un pic si apoi destrans tot un pic, si tot asa pana iese. Mentionez ca s-a miscat foarte putin, cam 2 mm cand a incercat sa o scoata, deci s-ar putea sa functioneze....Va tin la curent.

      PS. Liqui Moly functioneaza doar pe diesel simplu sau TD. Pe Cdi nu am informatii cum ca se poate sau a incercat careva. Bafta!
      Last edited by SirDeadline; 12-09-2011, 12:24 PM.

      Comment


      • #33
        Un coleg de-al meu are un w202 C220 d si a reusit sa scoata bujia pornind motorul,deci a demontat ce trebuia pe acolo,si-a luat o placa pt protectie,i-a dat o cheie si a ambalat-o,noroc cu placa de proctectie,ca daca nu,cred ca acum avea capu spart in 2))

        Comment


        • #34
          Probabil ca o sa incerc si eu varianta cu ulei 2T de atv/barci, chestia e doar sa gasesc pe la magazine. Multumesc de variante! <--- Foarte tare!!!)

          Comment


          • #35
            Originally posted by ovidiu accord View Post
            Sie eu le-am schimbat toate 4, 2 is de un fel,2 is de alt fel adica nu-s aceeasi marca, si mie dimineata imi scoate un pic de fum alb, pe cine am intrebat a spus ca nu lucreaza toate la aceeasi parametri ,timpul lor de incalzire e diferit.
            In cazul asta nu e posibil sa fie dusa siguranta de la bujii?
            Un amic si-a schimbat bujiile, dar nu a scapat de problema pana nu a schimbat siguranta de la bujii!
            Daca stie cineva mai multe, va rog sa impartasiti(unde este situata siguranta?de cati ampheri este?trebuie schimbata si siguranta daca schimbi bujiile?se poate sa fie doar siguranta de vina? etc.)

            Am uitat sa mentionez, "amicul" meu, are masina de alta marca... poate la modelul lui e diferit.
            Last edited by Luxian; 02-14-2012, 12:41 PM.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF