Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

fum alb la pornire w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by kriket View Post
    Bujia este folosita doar la pornire ... Daca motoru porneste cu toate pistoanele si merge rotund dar incepe sa scoata fum eu zic ca nu este de la bujii ... Scoate mufa de la debitmetru inainte sa pornesti motorul si vezi daca mai scoate fum.
    am specificat mai sus ca nu merge rotund , cat scoate fum se balbaie , intrerupe ....

    Comment


    • #17
      Originally posted by cata555 View Post
      am specificat mai sus ca nu merge rotund , cat scoate fum se balbaie , intrerupe ....
      Scuza-ma dar nu am observat .... Si eu am numai 5 buji functionale si cand porneste se balbaie cam 3 secunde si in timpu asta scoate foarte putin fum de culoare gri.
      Cu S-ul nu te pui.

      Comment


      • #18
        Originally posted by cata555 View Post
        va multumesc tuturor pt raspunsuri , am avut 3 bujii arse, am schimbat 2 iar a treia am constatat ca e rupta , treaba e ca scoate acelasi fum ca atunci cand aveam doar 3 bujii bune din 6 , acum am 5 bune din 6 si tot la fel de mult fum scoate , nu ar fi trebuit sa se reduca ???
        Atentie mare! Nu e exclus faptul ca de cand ai schimbat ultima oara bujiile si pana acum sa se mai fi ars si alte bujii. Mie mi s-a intamplat asa ceva. Mai verifica o data toate bujiile. S-ar putea sa ai o surpriza.
        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
        W 124 `93 E250 D ex 300 D


        - Bond - James Bond.
        - `Dullah - Abdullah.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Leo View Post
          Atentie mare! Nu e exclus faptul ca de cand ai schimbat ultima oara bujiile si pana acum sa se mai fi ars si alte bujii. Mie mi s-a intamplat asa ceva. Mai verifica o data toate bujiile. S-ar putea sa ai o surpriza.
          o sa le verific maine , multam frumos

          Comment


          • #20
            Originally posted by Leo View Post
            Atentie mare! Nu e exclus faptul ca de cand ai schimbat ultima oara bujiile si pana acum sa se mai fi ars si alte bujii. Mie mi s-a intamplat asa ceva. Mai verifica o data toate bujiile. S-ar putea sa ai o surpriza.
            Daca o bujie e arsa nu se mai stinge becul din bord

            Comment


            • #21
              Chiar daca ai bujie/bujii arse, se stinge becul din bord dupa aprox 1 min de la pornire. Am vrut si eu azi sa pornesc masina dupa 2 saptamani in care nu am pornit-o deloc. Nu a pornit decat la a 15-a cheie, urmat de un fum alb innecacios care a incetosat toata strada. Mentionez ca fumul miroasea a motorina. Am verificat bujiile, se pare ca 2 din 4 sunt arse, de aci si pornirea foarte greoaie. Deja am cumparat bujiile, mai e nevoie doar de mecanic sa le schimbe, nu de alta, dar sunt in deplasare si aci nu am cheie de bujii... Asa ca nu te ingrijora deloc colegule, fumul alb e de la bujii. Recomadat ar fii sa incerci sa inlocuiesti bujia/bujiile arse, ca sa nu mai probleme la pornire pe timp rece. Bafta!

              Comment


              • #22
                Originally posted by SirDeadline View Post
                Chiar daca ai bujie/bujii arse, se stinge becul din bord dupa aprox 1 min de la pornire. Am vrut si eu azi sa pornesc masina dupa 2 saptamani in care nu am pornit-o deloc. Nu a pornit decat la a 15-a cheie, urmat de un fum alb innecacios care a incetosat toata strada. Mentionez ca fumul miroasea a motorina. Am verificat bujiile, se pare ca 2 din 4 sunt arse, de aci si pornirea foarte greoaie. Deja am cumparat bujiile, mai e nevoie doar de mecanic sa le schimbe, nu de alta, dar sunt in deplasare si aci nu am cheie de bujii... Asa ca nu te ingrijora deloc colegule, fumul alb e de la bujii. Recomadat ar fii sa incerci sa inlocuiesti bujia/bujiile arse, ca sa nu mai probleme la pornire pe timp rece. Bafta!
                La mine se stingea dupa ce a pornit motorul dar sa aprins si asa a stat nu sa mai stins.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ovidiu accord View Post
                  Daca o bujie e arsa nu se mai stinge becul din bord
                  gresit ! am avut 3 arse si tot se stingea becul iar acum am una rupta si mufa de la ea e in aer si tot se stinge becul

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by SirDeadline View Post
                    Chiar daca ai bujie/bujii arse, se stinge becul din bord dupa aprox 1 min de la pornire. Am vrut si eu azi sa pornesc masina dupa 2 saptamani in care nu am pornit-o deloc. Nu a pornit decat la a 15-a cheie, urmat de un fum alb innecacios care a incetosat toata strada. Mentionez ca fumul miroasea a motorina. Am verificat bujiile, se pare ca 2 din 4 sunt arse, de aci si pornirea foarte greoaie. Deja am cumparat bujiile, mai e nevoie doar de mecanic sa le schimbe, nu de alta, dar sunt in deplasare si aci nu am cheie de bujii... Asa ca nu te ingrijora deloc colegule, fumul alb e de la bujii. Recomadat ar fii sa incerci sa inlocuiesti bujia/bujiile arse, ca sa nu mai probleme la pornire pe timp rece. Bafta!
                    asta seara o sa incerc cu extractoarele care mi-au venit sa scot bujia rupta , sper sa reusesc ... bafta !

                    Comment


                    • #25
                      Tu cred ca ar trebui sa vezi si de releu, deoarece din proprie experienta iti zic ca in momentul in care o bujie e arsa sau chiar cu contact imperfect, nemaivorbind de mufa scoasa, care ar fi trebuit sa tina neaparat becul aprins dupa pornire.
                      In general cand ramane becul aprins pe toata perioada functionarii motorului, e vorba de contact imperfect, mufa scoasa, bujie distrusa.
                      Cand am avut arsa bujia, sau nu se incalzea destul, am patit ca se stingea becul la cateva min dupa pornire.
                      Cand se stinge becul chiar daca este sesizata o problema vizibila, cred ca trebuie verificat releul.

                      Comment


                      • #26
                        Nu am reusit sa scot bujia ... Se pare ca singura varianta e sa dau chuloasa jos ... Am sunat la reprezentanta si au spus ca nu pot scoate bujia rupta , au o presa de scos bujii intregi nu rupte ...

                        Comment


                        • #27
                          Si eu am acelasi motor cu o bujie arsa si pot zice ca nu scoate fum la pornire ... Cauza trebuie sa fie alta, cred ca ai un injector ce pisa in loc sa pulverizeze.
                          Cu S-ul nu te pui.

                          Comment


                          • #28
                            m-am hotarat : dau chuloasa jos sa scot bujia rupta si asa elimin mai multe posibile cauze , schimb si garnitura , vad si daca nu lucreaza vreun injector ...
                            multumesc tuturor ,
                            se poate inchide

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by kriket View Post
                              Si eu am acelasi motor cu o bujie arsa si pot zice ca nu scoate fum la pornire ... Cauza trebuie sa fie alta, cred ca ai un injector ce pisa in loc sa pulverizeze.
                              de la debitul prea mare de motorina fumul este negru. Colegul a spus clar , ca fumul este alb, aproximativ un minut. Asemenea simtome sant normale , orce motor scoate pe timp de iarna, fum alb la pornire. Dupa cum se vede domniilor voastre va plac povestile si mai putin mecanica. Aveti sfaturi de specialitate, dar nu le luati in seama...

                              Comment


                              • #30
                                Aveti sfaturi pentru o bujie blocata? A schimbat mecanicul 2 si intre timp s-a ars si a 3-a pana ce am ajuns la el. Problema e ca ultima care trebuie schimbata e blocata, iar mecanicul a zis ca nu forteaza ca poate se rupe si el nu garanteaza. Ce sfaturi imi puteti da ca sa deblochez in siguranta bujia? Deja l-am umplut cu wb40 , si mi-a recomandat sa umblu asa putin cu el ca poate se mai slabeste...Alte variante?Multumesc!
                                Last edited by SirDeadline; 12-04-2011, 23:46 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF