Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bujie rupta in chiuloasa W210 2.2 CDI an 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bujie rupta in chiuloasa W210 2.2 CDI an 2000

    Buna azi incercand sa schimb bujiile am rupt una in chiuloasa, ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi,am mai citit pe aici dar tot felu de pareri.

  • #2
    Mergi maine la reprezentanta MB, cel mai bine...
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Originally posted by cutaresku View Post
      Mergi maine la reprezentanta MB, cel mai bine...
      Buna ,am fost acolo inainte de ale schimba, mi-au spus ca le schimba dar pe riscul meu daca se rup, in cazul asta trebuie sa dea jos chiuloasa.

      Comment


      • #4
        Originally posted by ovidiu accord View Post
        Buna ,am fost acolo inainte de ale schimba, mi-au spus ca le schimba dar pe riscul meu daca se rup, in cazul asta trebuie sa dea jos chiuloasa.
        Curios, in Tg-Mures la reprezentanta MB, au un extractor de bujii, in Baia-Mare nu au!? Vorbeste cu ei, sigur trebuie sa aiba asa ceva si poate sa ti-o scoata fara sa dea chiuloasa jos.
        Toate cele bune.
        Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

        Comment


        • #5
          Nu toate reprezentantele au...de exemplu la Suceava sau la Iasi nu este.

          Comment


          • #6
            Cauta un service bun,la reprezentanta au doar figuri in cap. Mie mi s-a rupt o bujie,m-am tot plimbat pe la vreo 3,pana ce s-a hotarat un tip sa se ocupe el de masina.Dupa ce-a scos=o pe cea rupta,l-am rugat sa le scoata si pe restu,pt verificare,si s-a rupt si a 2-a pe care a scos-o la fel de lejer ca si pe prima. Are ceva chei speciale.E greu dar nu imposibil.
            Daca nu te descurci in zona,te pun in tema cu baiatul asta,vad ca esti baimarean,si nu-i asa mare distanta.Salut!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Ady26 View Post
              Cauta un service bun,la reprezentanta au doar figuri in cap. Mie mi s-a rupt o bujie,m-am tot plimbat pe la vreo 3,pana ce s-a hotarat un tip sa se ocupe el de masina.Dupa ce-a scos=o pe cea rupta,l-am rugat sa le scoata si pe restu,pt verificare,si s-a rupt si a 2-a pe care a scos-o la fel de lejer ca si pe prima. Are ceva chei speciale.E greu dar nu imposibil.
              Daca nu te descurci in zona,te pun in tema cu baiatul asta,vad ca esti baimarean,si nu-i asa mare distanta.Salut!
              Foarte interesant ca mau refuzat vreo 4 service ,toti aceeasi poveste nu schimbam ca daca se rupe nu avem chef sa stam toata ziua sa scoatem bujii rupte, pana la urma unul sa hotarat mi-am zis ce o fi o fi 3 au mers a 4-a sa rupt, sapt viitoare mi-a zis un baiat de aici ca ar putea sa o scoata facandu-i filet inauntru si cu un surub sa-l extraga, nu ar fi o problema dar mi-e frica sa nu strice filetul in chiuloasa, daca nu ma descurc da-mi un nr de telefon, de obicei ma duc in Satu Mare la sfarsit de saptamana la piata aia mare

              Comment


              • #8
                Originally posted by ovidiu accord View Post
                Foarte interesant ca mau refuzat vreo 4 service ,toti aceeasi poveste nu schimbam ca daca se rupe nu avem chef sa stam toata ziua sa scoatem bujii rupte, pana la urma unul sa hotarat mi-am zis ce o fi o fi 3 au mers a 4-a sa rupt, sapt viitoare mi-a zis un baiat de aici ca ar putea sa o scoata facandu-i filet inauntru si cu un surub sa-l extraga, nu ar fi o problema dar mi-e frica sa nu strice filetul in chiuloasa, daca nu ma descurc da-mi un nr de telefon, de obicei ma duc in Satu Mare la sfarsit de saptamana la piata aia mare
                Cam ghinion cu bujia aia... si eu tre sa schimb o bujie care e arsa... si ma infior numai cand ma gandesc ca se poate rupe in chiuloasa. Din cate am inteles, bujiile la diesel se slabesc cu o cheie dinamometrica (tocmai ca sa nu se rupa) din mai multe incercari. La o bujie poti sta si cate 2 ore, dar macar nu se rupe. Plus ca trebuie lucrate pe ele cu motorul rece-inghetat chiar. Dimineata inainte sa pleci cu ea undeva era cea mai buna varianta ca sa o/le schimbi. Bafta!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by SirDeadline View Post
                  Cam ghinion cu bujia aia... si eu tre sa schimb o bujie care e arsa... si ma infior numai cand ma gandesc ca se poate rupe in chiuloasa. Din cate am inteles, bujiile la diesel se slabesc cu o cheie dinamometrica (tocmai ca sa nu se rupa) din mai multe incercari. La o bujie poti sta si cate 2 ore, dar macar nu se rupe. Plus ca trebuie lucrate pe ele cu motorul rece-inghetat chiar. Dimineata inainte sa pleci cu ea undeva era cea mai buna varianta ca sa o/le schimbi. Bafta!
                  Salutare stimate coleg, nu vreau sa te contrazic, dar referitor la temperatura motorului o fac, eu stiu ca cel mai bine e sa incerci sa schimbi bujiile cu motorul calt, din cate stiu eu orice piulita, filet care nu se desface se poate incalzi si ai mai multe sanse de reusita.Sper sa nu supar pe nimeni.
                  Toate cele bune.
                  Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
                    Salutare stimate coleg, nu vreau sa te contrazic, dar referitor la temperatura motorului o fac, eu stiu ca cel mai bine e sa incerci sa schimbi bujiile cu motorul calt, din cate stiu eu orice piulita, filet care nu se desface se poate incalzi si ai mai multe sanse de reusita.Sper sa nu supar pe nimeni.
                    Toate cele bune.
                    Nu e vorba de contrazis...pur si simplu capacul chiuloasei e facut din aluminiu care atunci cand e cald cedeaza filetele. De exemplu si mie cand am desfacut surubul de pe talpa injectorului mi-am mancat, fara sa fortez deloc,filetul din capacul chiuloasei.A trebuit sa refac filetul mai gros plus alt surub mai gros ca sa pot sa prind noul injector, lucru care m-a costat in jur de 200 de lei si bataie de cap cu carul. Sa nu mai vb de faptul ca mi-o sarit injectorul de la loc din cauza presiuni si o trebuit sa tractez masina ca sa ajung inapoi la mecanic ca sa il monteze dinnou. Deci e mai bine de lucrat pe motorul rece. Uite de ex si proprietatiile metalului : la cald se dilata( deci strange mai tare) la rece se contracta deci slabeste surubele.
                    Parerea mea. Bafta pentru ovidiu_accord!

                    Comment


                    • #11
                      Si la injectoare se recomanda demontarea loc cu motorul cald.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by grigorean View Post
                        Si la injectoare se recomanda demontarea loc cu motorul cald.
                        Ce vreau sa precizez este faptul ca bujiile astea is foarte prost gandite lungi si subtiri in perete,inainte sa le desfac am pus lichid de frana, spray si-am luat 2 distonocalme......dar degeaba , la alte marci sant mici si groase ca si o bujie normala le poti desface cu usurinta indiferent ca-i cald sau rece motorul.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ovidiu accord View Post
                          Ce vreau sa precizez este faptul ca bujiile astea is foarte prost gandite lungi si subtiri in perete,inainte sa le desfac am pus lichid de frana, spray si-am luat 2 distonocalme......dar degeaba , la alte marci sant mici si groase ca si o bujie normala le poti desface cu usurinta indiferent ca-i cald sau rece motorul.
                          Cum o rezolvi pana la urma?
                          Exista kituri de extractie dar indicat ar fi sa mergi la un specialist. Bafta!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by grigorean View Post
                            Si la injectoare se recomanda demontarea loc cu motorul cald.
                            Cum iti explici ceea ce mi s-a intamplat mie?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by SirDeadline View Post
                              Cum o rezolvi pana la urma?
                              Exista kituri de extractie dar indicat ar fi sa mergi la un specialist. Bafta!
                              O sa merg saptamana viitoare in Satu Mare am vorbit cu un meserias a spus ca a scos foarte multe bujii nu doar la Mercedes, am gasit pe net o trusa dar nu stiu cat de valabila este.
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF