Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bujie rupta in chiuloasa W210 2.2 CDI an 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by SirDeadline View Post
    Cum iti explici ceea ce mi s-a intamplat mie?
    Am patit-o , la demontare , la un surub s-a deteriorat o spira din filetul chiuloasei.Dar fara sa fie motorul cald exista riscul major de a rupe surubul acolo.Atata timp cat e incalzit materialul lucrezi mai usor.La un injector montat fara vaselina speciala(rezistenta la temperaturi mari) inevitabil se va bloca in chiuloasa in timp din cauza oxidarii suprafetei dintre el si chiuloasa(nu mai vorbim de injectoarele care sufla si se formeaza calamina).Daca motorul e cald scoti injectorul cu mana , daca e rece , de obicei cu extractor.Ceea ce iti zic am citit in manuale de reparatii , si in indicatii de montaj/utilizare.
    O alta varianta care am folosit-o la bujii incandescente , a fost sa dau cu spray care scade temperatura pana la -20 -30 de grade.Au iesit usor.
    Dar tot timpul la bujii , sau suruburi de injectoare am emotii mari din cauza ca exista riscul asta.Pentru cine vrea sa nu aiba probleme cu bujiile , sa dea filetul bujiei cu vaselina rezistenta la temperaturi o data la un an de zile.solutie sigura pentru interventii ulterioare.

    Comment


    • #17
      Vad ca s.au atins aici 2 probleme f interesante de actualitate :
      1-Reprezentanta. ,,meseriasi'' din reprezentanta au iesit de pe bancile scoli de putini ani, timp in care nu au acumulat destula experienta si ,,simt'' pt a face lucrari majore. Pt ca nu stiu, spun ca nu au cu ce! Un meserias adevarat , inprovizeaza, face pe dracu in 4 si rezolva orce problema! Sfatul meu este, pt toti meseriasi de ocazie, daca vor sa economiseasca timp si bani , cand are probleme mai dificile la masina, sa apeleze la unul care stie cu ce se ,,mananca'' mecanica.
      2- orce piesa se desface la RECE!!! ... Si cu simt. . .

      Comment


      • #18
        Originally posted by alex.marian View Post
        Vad ca s.au atins aici 2 probleme f interesante de actualitate :
        1-Reprezentanta. ,,meseriasi'' din reprezentanta au iesit de pe bancile scoli de putini ani, timp in care nu au acumulat destula experienta si ,,simt'' pt a face lucrari majore. Pt ca nu stiu, spun ca nu au cu ce! Un meserias adevarat , inprovizeaza, face pe dracu in 4 si rezolva orce problema! Sfatul meu este, pt toti meseriasi de ocazie, daca vor sa economiseasca timp si bani , cand are probleme mai dificile la masina, sa apeleze la unul care stie cu ce se ,,mananca'' mecanica.
        2- orce piesa se desface la RECE!!! ... Si cu simt. . .
        Revin cu problema, sa rezolvat in Satu Mare ,mi-a scos-o un batran priceput care-i dotat acasa cu arsenal de extractoare , freze si burghie, pe care-l recomand cu incredere, a spus ca nu existe bujie,injector sau surub rupt sa nu-l poata scoata, las numaru de tel al dansului care a spus ca poate fi contactat oricand pt cei care au probleme.Tel 0748132101
        Attached Files

        Comment


        • #19
          A scos-o cu motorul cald sau rece ? .

          Comment


          • #20
            ovidiu , ma bucur ca sa rezolvat si ca ai gasit persoana potrivita sa rezolve.
            Dar am si ei citeva precizari si-mi cer scuze daca intervin pe topicul tau .
            in primul rind bujiile se string foarte putin ,la 25 nm atita numai sa se turteasca , o bujie cu saiba turtita nu mai e buna chiar daca are o ora de functionare , la fel cu saibele de la injectoarele diesel numai ca acolo avem saibe separate.
            Un alt aspect foarte important este folosirea pastei ANTISIEZE nu stiu ce aveti prin Europa dar e esentiala folosirea mai ales in cazul in care avem chiuloase din aluminiu , nefolosirea pastei duce la coroziune galvanica care din 25nm rezulta in 150nm la scoatere si va rupe si filetele, acelasi lucru se intimpla intre gentile de aluminiu si discurile din metal feros.
            Mecanicii batrini nu au avut experiente cu chiuloase din aluiniu sau senzori , la ei a fost mai simplu , stringeau totul la mina suruburile si filetele permiteau , in ziua de azi sint filete in aluminiu care se strica daca sint strinsepeste cota sau nefolosirea pastei AS.
            Problema dura este ca o bujie care nu a iesit foarte greau rezulta in obosirea filetului din chiuloasa .
            http://image.truckinweb.com/f/181549...e_compound.jpg Folositi pasta ,!!!


            Attached Files
            Last edited by razvy64; 11-03-2011, 17:06 PM.

            Comment


            • #21
              Originally posted by nstoe View Post
              A scos-o cu motorul cald sau rece ? .
              Cu motorul cald, cand am ajuns in Satu Mare sa apucat de lucru, toata treaba a durat aprox 3 ore , a fost ingreunata un pic treaba din cauza ca inainte am incercat sa o scot cu un prieten si mai tare am stricat-o.

              Originally posted by razvy64 View Post
              ovidiu , ma bucur ca sa rezolvat si ca ai gasit persoana potrivita sa rezolve.
              Dar am si ei citeva precizari si-mi cer scuze daca intervin pe topicul tau .
              in primul rind bujiile se string foarte putin ,la 25 nm atita numai sa se turteasca , o bujie cu saiba turtita nu mai e buna chiar daca are o ora de functionare , la fel cu saibele de la injectoarele diesel numai ca acolo avem saibe separate.
              Un alt aspect foarte important este folosirea pastei ANTISIEZE nu stiu ce aveti prin Europa dar e esentiala folosirea mai ales in cazul in care avem chiuloase din aluminiu , nefolosirea pastei duce la coroziune galvanica care din 25nm rezulta in 150nm la scoatere si va rupe si filetele, acelasi lucru se intimpla intre gentile de aluminiu si discurile din metal feros.
              Mecanicii batrini nu au avut experiente cu chiuloase din aluiniu sau senzori , la ei a fost mai simplu , stringeau totul la mina suruburile si filetele permiteau , in ziua de azi sint filete in aluminiu care se strica daca sint strinsepeste cota sau nefolosirea pastei AS.
              Problema dura este ca o bujie care nu a iesit foarte greau rezulta in obosirea filetului din chiuloasa .
              http://image.truckinweb.com/f/181549...e_compound.jpg Folositi pasta ,!!!


              Ai dreptate, nu am pus pasta ci vazelina, ceva pasta a pus la reprezentanta la injectoare, intrebarea mea este de ce 3 buji au iesit usur si a 4-a sa rupt?
              Last edited by Luxian; 11-03-2011, 19:57 PM.

              Comment


              • #22
                Ghinion de nesansa ! .
                Daca la montaj au fost stranse "la mana" si nu cu cheia dinamometrica , atunci a patra a fost stransa mai tare decat celelalte trei .
                Apropo , batranul care a efectuat operatiunea de scoatere a bujiei rupte a strans-o pe cea noua tot "la mana" ? .

                Comment


                • #23
                  Originally posted by nstoe View Post
                  Ghinion de nesansa ! .
                  Daca la montaj au fost stranse "la mana" si nu cu cheia dinamometrica , atunci a patra a fost stransa mai tare decat celelalte trei .
                  Apropo , batranul care a efectuat operatiunea de scoatere a bujiei rupte a strans-o pe cea noua tot "la mana" ? .
                  Da tot la mana, explicatia este ca se depune calamina intre bujie si chiuloasa, ca si la injectoare.

                  Comment


                  • #24
                    De ce a 4a a iesit greu ?
                    pot sa-ti dau nenumarate exemple cea mai dura e sa fi fost montata gresit adica sa nu fi cazut pe pasul filetului nici nu vreau sa ma gindesc la varianta asta , celelate sint cauze normale , depuneri de calamina pe filet , corozoine galvanica care poate sa apara si de la umiditate ( spalat motor ) , cauciucul protector ( cizma tradus din engleza ) sa fie obosita si sa lase mizerie sa se acumuleze acolo , sau a folosit vaselina ordinara care la temperatura sa ars si produs carboniza / calamina pe filet acelasi rezultat daca arzi ulei si ramine funingine pe peretii recipientului . In concluzie nici nu va ginditi sa aveti bujii instalate fara sa dati cu pasta antisiez si atentie ca si aci sint de mai multe neamuri sint unle ordinare care nu rezista la temp. cumparati special un tub de pasta antisiez pentru bujii , daca nu aveti de unde procura deschidem un topic si facem o comanda si va trimit nu va costa mai mult de $citiva de bucata cu tot cu posta transport si alte alea , eu finatez si voi platiti la ridicare , ce parere aveti ? dar sa fie macar 10 tuburi sa se merite efortul .

                    Comment


                    • #25
                      Eu m-as baga la 1-2 tuburi, dar imposibil sa nu fie si la noi. In primavara am sa le desfac pe toate sa le ''ung'' si le pun la loc,cu toate ca inca nu am avut probleme cu ele.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Dj Sky View Post
                        Eu m-as baga la 1-2 tuburi, dar imposibil sa nu fie si la noi. In primavara am sa le desfac pe toate sa le ''ung'' si le pun la loc,cu toate ca inca nu am avut probleme cu ele.
                        Salut, eu zic sa iti vezi de treaba ta, cand incep sa se arda atunci le inlocuiesti si pui si *unsoare*....acesta este sfatul meu, tu faci cum vrei.
                        Toate cele bune.
                        Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Dj Sky View Post
                          Eu m-as baga la 1-2 tuburi, dar imposibil sa nu fie si la noi. In primavara am sa le desfac pe toate sa le ''ung'' si le pun la loc,cu toate ca inca nu am avut probleme cu ele.
                          Sunt si la noi . Trebuie aleasa "pasta" exact care trebuie .
                          Cine este interesat deschide o pagina pe google cu titlul "Anti-Seize" sau "Anti-Gripaj" .
                          Cheia dinamometrica nu trebuie sa lipseasca .

                          Comment


                          • #28
                            Daca exista si acolo e perfect .

                            Comment


                            • #29
                              S-a mai tot discutat acest subiect, se pare ca s-a intamplat multora treaba asta. Cineva (Orvo sau Dan500 parca) pusese un link cu un filmulet cu operatiunea de scoatere a bujiilor rupte. Toate treaba asta o facea un nene meserias, intr-un super atelier. Am tot cautat postul cu linkul dar nu am reusit sa-l gasesc. Asa ca daca il are cineva l-as ruga sa-l mai posteze o data. Mersi.
                              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                              Comment


                              • #30
                                CDI broken glowplug

                                Cred ca despre acest filmulet e vorba.

                                W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                                W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                                W 124 `93 E250 D ex 300 D


                                - Bond - James Bond.
                                - `Dullah - Abdullah.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF