Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bujie rupta in chiuloasa W210 2.2 CDI an 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Raspunsul la intrebare este ca cea dea 4-a nu a lucrat/ iar in felul acesta a facut o depunere de oxizi pe filet care evident a dus la ruperea bujiei. Celelalte daca au lucrat nu au avut timp sa aiba depunere.

    SFAT- cea mai ieftina reparatie este sa nu o scoti deloc.
    Bujiile sint prevazute de a asigura o pornire silentioasa a motorului la temperaturi de sub -10 grade.

    TIPS: Pina la temperatura asta poti pornii fara probleme orice motor Mercedes CDI-2 CDI-3 CDI-4.
    Diferenta este ca ai sa dai vreo 5 secunde in plus la electromotor iar primele 20 de secunde, motorul va merge dezechilibrat si va scoate timp de 30 de secunde un fum alb dens fiind motorina nearsa. Dupa aceea cind se va restabili temperatura in camera de ardere a pistoanelor, motorul va merge rotund si nu va mai scoate fum deloc, (decit un abur datorita condensului)

    Asa ca bujia nui decit un moft pentru un injector de 1350bari. Ea a fost prevazuta pentru tari ca Suedia si Norvegia


    Originally posted by ovidiu accord View Post
    Cu motorul cald, cand am ajuns in Satu Mare sa apucat de lucru, toata treaba a durat aprox 3 ore , a fost ingreunata un pic treaba din cauza ca inainte am incercat sa o scot cu un prieten si mai tare am stricat-o.



    Ai dreptate, nu am pus pasta ci vazelina, ceva pasta a pus la reprezentanta la injectoare, intrebarea mea este de ce 3 buji au iesit usur si a 4-a sa rupt?

    Comment


    • #32
      Recomand cu incredere pe domnul din Satu Mare ,ieri am fost si eu cu o bujie rupta in chiuloasa la el, un om de nota 10,deschis la orice provocare,a reusit sa imi scoata bujia dupa o lupta acerba cu ea, la mine fiind mult mai complicat,sincer sunt foarte multumit de lucrarea facuta

      Comment


      • #33
        Originally posted by sorinesca View Post
        Recomand cu incredere pe domnul din Satu Mare ,ieri am fost si eu cu o bujie rupta in chiuloasa la el, un om de nota 10,deschis la orice provocare,a reusit sa imi scoata bujia dupa o lupta acerba cu ea, la mine fiind mult mai complicat,sincer sunt foarte multumit de lucrarea facuta
        Da ,azi a mai fos unul la el cu o dacie papuc diesel, 2 bujii rupte.

        Comment


        • #34
          Originally posted by Leo View Post
          Cred ca despre acest filmulet e vorba.

          Da Leo, asta e filmuletul, multumesc de postare !
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #35
            Numarul mare de automobilisti , aici ca si pe alte forumuri auto , care se confrunta cu ruperea bujiilor in chiulasa ma face sa cred ca problema este la modul defectuos in care se executa montajul bujiiei .

            Daca se unge filetul bujiiei cu pasta anti-gripanta , inceputul insurubarii se face cu mana si se strange apoi cu cheia dinamometrica , mai ales in chiulasele din aluminiu , eu cred ca o bujiie nu are voie sa se rupa .

            Deasemeni trebuie respectat cu strictete termenul de folosinta al bujiiei indicat de constructor ( 15 - 20.000 Km ) , chiar daca motorul functioneaza in conditii bune .

            Comment


            • #36
              Originally posted by nstoe View Post
              Numarul mare de automobilisti , aici ca si pe alte forumuri auto , care se confrunta cu ruperea bujiilor in chiulasa ma face sa cred ca problema este la modul defectuos in care se executa montajul bujiiei .

              Daca se unge filetul bujiiei cu pasta anti-gripanta , inceputul insurubarii se face cu mana si se strange apoi cu cheia dinamometrica , mai ales in chiulasele din aluminiu , eu cred ca o bujiie nu are voie sa se rupa .

              Deasemeni trebuie respectat cu strictete termenul de folosinta al bujiiei indicat de constructor ( 15 - 20.000 Km ) , chiar daca motorul functioneaza in conditii bune .
              Este vorba de depunerea de calamina intre bujie si chiuloasa de aia nu-i da voie sa se desfaca, nu la filet e problema ca la corpul bujiei, poti pune orice pasta ca cu timpul se arde, nu stiu daca are un termen ,o schimbi cand se arde ca doar nu schimba nimeni bujii ca si uleiul in motor..

              Comment


              • #37
                Originally posted by ovidiu accord View Post
                Este vorba de depunerea de calamina intre bujie si chiuloasa de aia nu-i da voie sa se desfaca, nu la filet e problema ca la corpul bujiei, poti pune orice pasta ca cu timpul se arde, nu stiu daca are un termen ,o schimbi cand se arde ca doar nu schimba nimeni bujii ca si uleiul in motor..
                Daca te conduci dupa asemenea pricipii in intretinerea masinii te asigur ca vei mai deschide thread-uri la rubrica aceasta .
                Fisa tehnica a pastei pentru protectia la calamina arata ca aceasta rezista la temperatura de lucru a motorului .
                Binenteles daca respecti intervalele de schimb ale bujiiei si cuplul de strangere a acesteia .
                Tabelul de mai jos iti va oferi cateva exemple

                Comment


                • #38
                  Originally posted by nstoe View Post
                  Daca te conduci dupa asemenea pricipii in intretinerea masinii te asigur ca vei mai deschide thread-uri la rubrica aceasta .
                  Fisa tehnica a pastei pentru protectia la calamina arata ca aceasta rezista la temperatura de lucru a motorului .
                  Binenteles daca respecti intervalele de schimb ale bujiiei si cuplul de strangere a acesteia .
                  Tabelul de mai jos iti va oferi cateva exemple

                  Din cate observ tabelul este pentru bujii cu motoare pe benzina nicidecum diesel, care e o diferenta foarte mare ca constructie si functionare.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by ovidiu accord View Post
                    Din cate observ tabelul este pentru bujii cu motoare pe benzina nicidecum diesel, care e o diferenta foarte mare ca constructie si functionare.
                    Nu are mare importanta deoarece "pasta aia" rezista la temperaturi de 1150 grade celsius , si din cate stiu motoarele functioneaza la temperaturi mult mai joase . Pasta se mai foloseste si la suruburile galeriei de evacuare (de ex.) si bineinteles la mult mai multe aplicatii .
                    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                    Comment


                    • #40
                      Montare / demontare bujie incandescenta plus cuplu de strangere .
                      Dupa cum lesne se poate observa , cheia dinamometrica si pasta anticoroziva nu trebuie sa lipseasca .



                      Last edited by nstoe; 11-17-2011, 12:36 PM.

                      Comment


                      • #41
                        Vineri imi pierdea compresie injectorul nr.1 , m-am dus la un mecanic, mi-a improvizat o saiba, a prins injectorul cu surubul aferent si mergea ok. dupa vreo 4 zile, intro acceleratie blana, mi-a sarit injectorul din chiulasa. Am vazut ca a iesit cu tot cu filet surubul respectiv. Merge majorat filetul ? sau e rezolvabil ?

                        Comment


                        • #42
                          Se majoreaza filetul.se poate face la m8.Saiba trebuia schimbata cu ce trebuie,nu improvizata.

                          Comment


                          • #43
                            Multumesc, cei de la service incercau un M7, sa vedem maine ce ar fi de facut. Disperarea mea sa nu se lase cu schimbat de chiulasa.

                            Comment


                            • #44
                              tocmai am schimbat si eu o buje, chiar daca nu sunt mecanic de profesie. am un w211 din 2004 e 220cdi si de cel putin un an aveam o bujie arsa si abia azi mi-am facut timp sa o schimb. am schimbat-o cu motorul cald la 90 grade apa, am dat putin wd40 pe capul bujei si am asteptat 5 min, apoi am desfiletat-o foarte putin, pe urma am strans-o inapoi. am repetat de cateva ori miscarea (o desfaceam putin dupa care o strangeam la loc) pana am scos-o de tot.

                              Comment


                              • #45
                                Esti mai mult decit norocos.
                                Originally posted by janny View Post
                                tocmai am schimbat si eu o buje, chiar daca nu sunt mecanic de profesie. am un w211 din 2004 e 220cdi si de cel putin un an aveam o bujie arsa si abia azi mi-am facut timp sa o schimb. am schimbat-o cu motorul cald la 90 grade apa, am dat putin wd40 pe capul bujei si am asteptat 5 min, apoi am desfiletat-o foarte putin, pe urma am strans-o inapoi. am repetat de cateva ori miscarea (o desfaceam putin dupa care o strangeam la loc) pana am scos-o de tot.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF