Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bujie rupta in chiuloasa W210 2.2 CDI an 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Filmulet care ne arata cum se previne griparea bujiei .



    Comment


    • #47
      N-are legatura clipul ala cu motorul de w210... Sau, cel putin, n-o vad eu...
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #48
        Oricine ar fi inteles ideea pentru care am postat clip-ul .
        Asemenea operatii se pot face la orice tip de motor . Binenteles , cu scule adecvate si persoana calificata .

        Comment


        • #49
          Problema cu injectorul am patit-o si eu si am reusit sa o rezolv singur in felul urmator; am facut o reductie M10 exterior cu M6 interior de vreo 25mm lungime la un strungar dupa aceea am dat filet in chiuloasa M10 fara sa mai gauresc pentru ca gaura surubului de stringere a injectorului dupa ce se duce filetul ,merge perfect tarod M10 ,apoi am infiletat reductia la nivel cu chiuloasa am luat garnitura noua de cupru pentru injector de la reprezentanta mercedes sibiu 4ron bucata ,am scurtat surubul de stringere a injectorului cu vreo 20mm ca sa nu imi faca probleme in vechiul filet am curatat injectorul si scaunul injectorului din chiloasa temeinic am strins njectorul la loc si de atunci nu am mai avut probleme cu el.daca nu am fost destul de explicit puteti sa ma sunati pentru detalii sau ajutor 0743405429

          Comment


          • #50
            Am fost si eu la batranu din satu mare, mi-a scos bujia blocata si le-am schimbat toate .
            Batranu scoate orice jujie si de e rupta complet nu conteaza . Face munca excelenta.
            Il recomand si eu cu incredere, face la 100 lei pe bujie rupta .
            0748132101 , nr lui cum a zis si colegu mai sus.
            +40758148228 whats app active

            Proud owner of Lady Blue W140.

            Comment


            • #51
              Multumim colegilor pt postarea nr de telefon...ne este de mare ajutor !!! Toata stima ca nu au fost postari gen "daca vreti va dau nr de tel" sau "aveti nr pe pm " etc etc....Multumiri tuturor inca o data !

              Comment


              • #52
                Stie cineva daca si in zona Galati,sau prin imprejurimi exista cineva care face treaba asta,sa scoata bujii rupte?Stima.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #53
                  Nu are rost sa te complici. Mergi direct la RMB au trusa speciala pentru asa ceva.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by cregacrega View Post
                    Toata stima ca nu au fost postari gen "daca vreti va dau nr de tel" sau "aveti nr pe pm " etc etc... !
                    Bine ai scris , colega ! .

                    Daca cineva vrea sa ajute , sa scrie in clar , ca de aia s-a inscris in comunitatea Mercedes Club .

                    Comment


                    • #55
                      Ciao ,problema se rezolva destul de usor cu un spiral de 8 mm si un tarod de 10mm cupas fin si din abundenta w40.bafta
                      mercedes e classe 220cdi w211

                      Comment


                      • #56
                        Mai gianny ce fel de spirala? Ai scos vereodata o bujie la CDI? Il faci pe om sa se apuce cu fel si fel de scule si taroduri cu care isi strica chiuloasa de poate sa isi cumpere alta.Acel tarod despre care vorbest tu vine cu o trusa speciala pentru asa ceva plus un suport care tine tarodul intr-o pozitie perfect dreapta.2-3 sute de lei nu sunt o avere mergeti la reprezentanta si rezolvati problema.

                        Comment


                        • #57
                          Hmm, daca reprezentanta se baga, ca stiu cateva locuri unde cam refuza...
                          Insa subscriu, nu e deloc treaba simpla cum spune gianny.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by gianny View Post
                            Ciao ,problema se rezolva destul de usor cu un spiral de 8 mm si un tarod de 10mm cupas fin si din abundenta w40.bafta

                            Tu sigur ai facut o asa operatiune ?
                            Te intreb pentru ca eu am avut 6 bujii rupte si mai mult de una pe zi nu am reusit sa scot.
                            Eu la motorul meu am bujiile mai groase (E300 td) si am folosit spiral de 10 doar in dreptul filetului bujiei, nelamurirea mea este urmatoarea: Eu stiu ca la CDI bujiile sunt mult mai subtiri, cum ai gaurit tu cu 8 si ai dat filet cu 10, asta s-ar presupune sa termini filetul din chulasa.





                            stima
                            Last edited by zavelk; 02-10-2013, 22:45 PM.
                            Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                            Comment


                            • #59
                              La mine 200 CDI am avut o bujie rupta si a venit un mecanic de la RMB la mine acasa sa o scoata. Bujia este subtire cit un pix. Avea omul un dispozitiv cu o nicovala care sa strins pe bujie cu care a smuls capul bujiei. A bagat in locasul din chiuloasa o teava care a intrat perfect in acea gaura in jurul bujiei dupa care a gaurit bujia. Teaua avea rolul de a nu il permite ca burghiul sa alunece intr-o parte.A scos filetul ramas in chiuloasa cu un tarod tot prin acea teava. A scos injectorul de la bujia respectiva si a suflat cu aer comprimat tot timpul lucrari in locul bujiei sa iasa spanurile. Dupa ce a curatat filetul virful bujiei acea bucata care se incalzeste era intepenita din cauza calaminei care sa depus pe el. A dat o gaurica in ea si a facut filet in acea gaura dupa care a introdus un fel de dispozitiv cu filet si a smuls-o din gaura. A iesit foarte greu. Mi-a zis ca este un risc ca nu cumva acel capat de bujie sa cada in motor. Aveam un morcov de tot am transpirat. Dupa ce a iesit si capatul bujiei a suflat temeinic cu aer ,a uns bujia noaua cu o vaselina speciala care rezista la temperatura si a infiletat-o la loc.La urma a strins-o cu cheia dinamometrica. Ei bine daca cineva crede ca este chiar asa de usor sa scoti bujia rupta dintr-un motor CDI si e constient cit de multe sanse sunt sa ajungi sa dai jos chiuloasa din lipsa de nepricepere si de a economisi niste banuti eu ii urez multa bafta la lucrare.

                              Comment


                              • #60
                                Tocmai am vorbit cu batranul de la Satu Mare,doar ca la mine fiind vorba de Sprinter,nu poate scoate decat pe cele de pe pistoanele 1,2,3 pentru cele de pe 4 si 5 trebuie tras motorul in fata ca sa aiba loc.Si cum la mine e cea de pe 4,taman cum e mai bine!!!!Ar trebui sa ma duc acolo,sa gasesc un service care sa imi desfaca motorul sa-l traga in fata si apoi sa vina el sa scoata bujia.Destul de complicat pentru mine care sunt din Galati si el din Satu Mare.Cei de la reprezentanta Mercedes de la noi au spus ca singura solutie e sa dau chiulasa jos ,cat despre trusa de scos au spus ca sunt povesti nu exista asa ceva!!!Ma are cineva idei???Stima.
                                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF