Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

BMW 320d vs. Mercedes C220 W202 vs. Mercedes C200 W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by gmihai24 View Post
    Pt mercedes w202 c180 cel mai corect echivalent al lui care vine din partea bmw este acest E36 de 115 cp, care ii cam da clasa.nu cu mult dar e suficient pt declasare.Bmw are pe acest model consumul mai scazut fata de mercedes.Tipul cutiei si rapoartele vitezelor sunt altfel fata de la mercedes subclasandul..
    Vad ca sustii ca detii un c180.Si de asemenea sustii ca o pisica 318i e clar mai rapida.De curiozitate,ai condus vreodata vreun 318i sau ai luat datele astea doar de pe net unde scrie ca pisica 318i fuge mult mai tare si consuma si mult mai putin?Ai vreun prieten posesor de 318i sa te fi luat vreodata cu el sau doar te iei dupa ce scriu astia in datele tehnice?

    @Mircea600sel
    Daca ai paria toti banii pe bmw-ul de 3 l vs mercedesul 4,2 pt ca are un sofer bun e ok,dar la o liniutza intre 2 cutii automate,cred ca nu conteaza deloc skilurile.Trebuie doar sa apesi pedala la fund si sa tii bine de volan.Si tu crezi ca acel cuplu de 300Nm va tine bmw-ul la fel de bine precum mercedesul cu 400Nm.E parerea ta si o respect!Eu unul am avut destule drag race-uri ad hoc prin trafic cu E420 vs masini cu 3 litri si mai noi (e60 sau a6 3.0 tdi) si le bateam fara probleme.

    @calutzustudio
    Mi-am mai dat cu parerea.Eu am detinut si detin atat bmw cat si mercedes.Mercedes este mult mai placuta pt mine.Pt altii probabil e bmw.Mercedesul are directia si suspensiile mult mai moi si asta e f placut la senzatia de condus.Bmw-ul e rigid.Volanul e greoi,suspnesiile te anunta cand treci peste orice muc de tigara,chestii care mie unuia nu-mi plac.Ca motorizari mercedesul da senzatia de viata mai mult decat bmw pt ca e mai viu la piscarea pedalei avand cuplu mai de jos ceea ce mie iarasi imi place.Iti recomand sa faci tu insuti drive test cu ambele masini si sa compari si sa fii atent la aceste aspecte.
    Last edited by ionutz_ng; 08-22-2012, 17:21 PM.
    MÃREAȚA COBRA

    Comment


    • #77
      La subiectul DISCUTII DESPRE MODEL, am prezentat toate datele privind W202.
      W202 s-a lansat la mijlocul anului 1993 si s-a fabricat pana in 2000.
      W202 c180 nu are 1350 kg decat GOL. Adica: fara roata de rezerva, fara AC(68Kg), fara, fara, fara... .
      Nu stiu ce poate BMW-ul ala ca nu l-am avut pe mana minim 3 ani de foiala.
      Dar la subiectul ala am aratat vitezele maxime pentru fiecare treapta. A cita trei date scoase din context, este cam simplist.

      Comment


      • #78
        Domnilor de ce atata vorba lunga ca care masina e mai sprintana si care nu.
        Multe persoane au X6 si Q7 sau S-class W211 si habar nu au cum sa mearga cu ele, sau pur si simplu se tem sa le conduca, si daca masinile aste nu au motorizare atunci nu stiu ce are motoare mai mari si mai bune, poate cele de la formula 1.
        Dupa parerea mea masina ideala este sa nu consume mult si sa fie cat mai fiabiala, adica sa nu se defecteze des.
        In orice caz toate modelele care au trecut de anul de fabricatie 2000 nu mai prezinta fiabilitate din cauza electronicii.
        Cu cat are un motor mai mute senzori pe el cu atat este si mai mare probabilitatea de a se defceta mai repede.
        Ganditi-va un W202 motorizare diesel de 2,2 cu pompa de injectie LUCAS, are 3 senzori la motor, ce probabilitate are sa se defecteze aceste senzori?
        Va intreb oare un W204 din 2012 oare cati senzori are in plus?
        Merita sa cumperi masina noua si cat mai sofisticata daca ai si posibilitatea sa-o intretii ca lumea, nu cu piese de la dezmembrari.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #79
          Originally posted by Jacob View Post
          Domnilor de ce atata vorba lunga ca care masina e mai sprintana si care nu.
          Multe persoane au X6 si Q7 sau S-class W211 si habar nu au cum sa mearga cu ele, sau pur si simplu se tem sa le conduca, si daca masinile aste nu au motorizare atunci nu stiu ce are motoare mai mari si mai bune, poate cele de la formula 1.
          Dupa parerea mea masina ideala este sa nu consume mult si sa fie cat mai fiabiala, adica sa nu se defecteze des.
          In orice caz toate modelele care au trecut de anul de fabricatie 2000 nu mai prezinta fiabilitate din cauza electronicii.
          Cu cat are un motor mai mute senzori pe el cu atat este si mai mare probabilitatea de a se defceta mai repede.
          Ganditi-va un W202 motorizare diesel de 2,2 cu pompa de injectie LUCAS, are 3 senzori la motor, ce probabilitate are sa se defecteze aceste senzori?
          Va intreb oare un W204 din 2012 oare cati senzori are in plus?
          Merita sa cumperi masina noua si cat mai sofisticata daca ai si posibilitatea sa-o intretii ca lumea, nu cu piese de la dezmembrari.
          Foarte pertinent mesajul tau.Cu mentiunea ca,majoritatea x5,si q7-urilor au motoare de 3litri diesel de aprox 224cp,masinile avand peste 2 tone,deci au undeva la 100Cp/tona.Sa nu te astepti ca o astfel de masina sa fie vreo racheta
          Cat despre teoria nou vs vechi,cred ca in anumite cazuri ai sanse ca din cei 100 de senzori ai unei masini de 5 ani vechime sa nu se defecteze mai niciunul pt ca masina inca nu a imbatranit iar la o masina veche sa ai o gramada de probleme cu o gramda de chestii care se pot defecta :debitmetrul,pompa injectie,computer (ala vechi care e),motor (tacheti mai ales la masinile cu rulaj mare),multe furtunase care imbatranesc.
          Spre ex eu am avut un 318i din 98 care era f simpla ca si masina dar care mi-a facut destul de multe probleme din cauza ca saraca masina avea 13 ani,in acelsi timp un citroen c5 din 2007 nu mi-a cauzat absolut nici o problema desi e plin de senzori.In general,am observat ca masinile care au fost implicate in accidente si apoi reparate prezinta o gramada de probleme mai ales electronice.Deci mare atentie cand cumparati o masina,chiar daca "a fost reparata bine".

          Dar in general cobranu e cobran nenica.Tot ce am avut mercedes nu prea mi-a cauzat probleme,indiferent ca a fost din 96 sau din 2006.Sa vad acum noua mea achizitie un 740i full option din 97 cum se va comporta.Pana acum..so far so good,keine problem.
          Last edited by mircea600sel; 08-22-2012, 19:48 PM.
          MÃREAȚA COBRA

          Comment


          • #80
            "@calutzustudio
            Mi-am mai dat cu parerea.Eu am detinut si detin atat bmw cat si mercedes.Mercedes este mult mai placuta pt mine.Pt altii probabil e bmw.Mercedesul are directia si suspensiile mult mai moi si asta e f placut la senzatia de condus.Bmw-ul e rigid.Volanul e greoi,suspnesiile te anunta cand treci peste orice muc de tigara,chestii care mie unuia nu-mi plac.Ca motorizari mercedesul da senzatia de viata mai mult decat bmw pt ca e mai viu la piscarea pedalei avand cuplu mai de jos ceea ce mie iarasi imi place.Iti recomand sa faci tu insuti drive test cu ambele masini si sa compari si sa fii atent la aceste aspecte."

            Nu tu esti Ionut-ul despre care vorbesc eu .... sau cumva tu ai cumparat mercedesul de la mine si nu stiu eu ??? (nu stiu ce nick name ai pe forum).
            Eu pun accent foarte mare pe spatiu,eleganta si confort,de aceea as alege in totdeauna un meredes inaintea BMW ,cand mergi cu un mercedes "trebuie sa te imbraci elegant " cand conduci BMW (exceptand clasele de lux) poti "cobora si in bermude si papuci"

            Concluzia mea: ...altfel de vede lumea coborand dintr un mercedes )) ,esti mai prezentabil
            LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

            Comment


            • #81
              Originally posted by 300zxtt View Post
              1. Sunt o gramada de masini mai bune sau mai rele. Dar sa spui tampenia asta denota ca nu prea ai habar de concurenta. E exact ca si cum ai spune ca nu exista o femeie mai buna, mai frumoasa, mai desteapta si mai gospodina decat sotia sau prietena ta.

              2. Imbatabil in comparatie cu ce? Motoarele de Mercedes au cel mai mare consum, cea mai mica putere litrica si fiabilitate in comparatie cu ceilanti concurenti de aceasi capacitate.
              Pai altfel cum ar putea tine piept concurentei? Marind cilindreea din lipsa de tehnologie. Concurenta au motoarele mai rafinate, mai puternice si mai putin gurmande.
              Ma uitam recent la un test cu SUV-urile X5 30D, ML 350 BLUETEC si Touareg V6 TDI cu motoare diesel de 3000cm si renumitul 350cdi Bluetec nu avea nici o sansa in fata concurentei. Nici la acceleratie ( aici era mult in urma concurentei, fiind foarte slab), nici la rafinament si nici la consum. Cu ce vine nou Mercedes fata de concurenta? Doar cu istoria? Cu ce ma ajuta acest lucru daca eu imi achizitionez cea mai slaba masina de pe piata la segmentul ei? Si mai ales mai scumpa fata de concurenta?

              3. Corect, aici Mercedes exceleaza prin paleta mai larga de motorizari. Cei drept, mai proaste...dar fata de concurenta Mercedes are cele mai multe si diversificate motorizari.
              In toate segmentele, Mercedes a oferit cele mai multe motorizari. Daca ne uitam si la S W221, la fel. Pornind de la 4 cilindri, pana la V12.

              4. Tu ai citit ce-ai scris aici? Sincer, e exact mentalitatea unui posesor de 1300 si apoi dupa ce trece la volanul unui amarat de Mercedes entry level , are impresia ca are supercar.
              1. Asta stii din ce cauza e asa, pt ca stii care e cea mai buna masina? E aia pe care o ai si te folosesti de ea fara sa iti faca figuri mari, iar cand se strica e cea mai rea masina din lume! :P

              2. Sa zicem, da atunci , daca tot au trecut pragul de 2000cmc, de ce nu au facut motorul ala de 2.2 macar de 2.4 si nu de 2168....macar stiam o treaba.
              Avand o putere litrica mai mica, totusi au o fiabilitate a setului motor ceva mai mare....dar sa nu uitam ca mai nou nu prea mai gasim masini cu setul motor dus decat din prostie, caz in care se strica motorul de 3000 si de are 280 si de are numai 88cai :P .....mai nou se duce mai repede ceva electric de uneori mai bine duci masina la remat decat sa o mai repari :|

              3. Chiar ca e cam urat ca au pus asa cilindree mica pe ditamai w221 ....de aceea ziceam ca, motorul ala putea fi macar de 2.5....pai nici BMW nu s-a injosit sa puna pe limuzina-i motor mai mic de 2.5(TDS-ul) si nici A8 nu cred ca este sub 2500cmc. Cine va lua limuzina va prefera si cilindree mare, pt ca mi-i greu sa cred ca, unu de isi permite sa dea peste 80miiE pe o masina se uita la o diferenta de impozite si taxe de la 2200cc la 3000cc, care in orice tzara UE e mai mica de 1000E pe an si in majoritatea e sub 500 dar nah prostia si indobitocirea populatiei e mare cam pretutindeni, si mai ales in UE....si eu cred ca astia au umflat 2.2-ul asa tare mizand pe faptul ca va ceda la el ceva dupa o scurta perioada dupa garantie si astfel clientul va trebui sa bage multi bani in piese...

              4. Adevarul e ca, daca iesi din orice dacie si intrii in practic orice mercedes te simti in super-car :P

              Originally posted by Soryn View Post
              Fiecare sa isi cumpere ce vrea...mai nou vad ca nu prea isi are sensul sa mai intru pe aici,din cauza unor "destepti",nu ca nu as mai putea,dar mai bine evit discutii inultile,asa ca FANI BMW,DE PE CLUBMERCEDES,tot respectu...MERCEDES ESTE CARTON,NASPHA SI TOT CE VRETI VOI,BMW ESTE CE-A MAI SPORTIVA MASINA,O ZI BUNA))
              Nu trebuie sa te superi, daca chiar stii ca asa e o treaba nu trebuie sa te enervezi....oricum dintotdeauna la modelele de serie si de masa mai bine zis, Mercedes a fost preferat pt rafinament si lux iar BMW pt sportivitate!

              Originally posted by mircea600sel View Post
              Hai cu niste argumente.Da-i exemple de niste modele Mercedes care sunt mai sportive decat Bmw.
              Corect, si sa se compare la aceeasi cilindree, si motoare cu profil similar
              Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

              Comment


              • #82
                Originally posted by 300zxtt View Post

                Imbatabil in comparatie cu ce? Motoarele de Mercedes au cel mai mare consum, cea mai mica putere litrica si fiabilitate in comparatie cu ceilanti concurenti de aceasi capacitate.
                Treaca mearga cu puterea si consumul.Dar,sa intelegem ca desi au facut motoarele mai mari si mai slabe,culmea,rezista si mai putin?Stiam ca acele motoare facute sa dureze mai mult sunt gandite exact cu o putere litrica mai mica,vezi motoarele de duba.
                Daca taxiurile alea mercedes duc 800 000km,si sunt cele mai putin fiabile cat ar duce un bmw sau audi diesel?De ce au ales nemtii mercedes pt taxi atunci daca se strica des si consuma mult?
                Originally posted by 300zxtt View Post
                Ma uitam recent la un test cu SUV-urile X5 30D, ML 350 BLUETEC si Touareg V6 TDI cu motoare diesel de 3000cm si renumitul 350cdi Bluetec nu avea nici o sansa in fata concurentei. Nici la acceleratie ( aici era mult in urma concurentei, fiind foarte slab), nici la rafinament si nici la consum. Cu ce vine nou Mercedes fata de concurenta? Doar cu istoria? Cu ce ma ajuta acest lucru daca eu imi achizitionez cea mai slaba masina de pe piata la segmentul ei? Si mai ales mai scumpa fata de concurenta?
                Ar fi f bine daca ai si exemplifica afirmatiile tale.Tu doar afirmi si lumea trebuie sa ia de bun.Si eu pot sa spun ca femeia mea e cea mai frumoasa si mai gospodina decat concurenta ca doar nu ma doare gura.Da si tu linkul ala de spui ca l-ai vazut sa vedem si noi.
                Eu am venit cu argumente de ex faptul ca vezi pe mobile.de mercedesuri E class cu 800 000 km de vanzare e un argument privind fiabilitatea lor.Daca pun un link sau mai multe in care arat un test,sau un drag race, iarasi e argument.Tu doar afirmi ca mercedes e cel mai prost si bmw cel mai bun,afirmi ca bmw e mai rapid dar nu iti sustii afirmatiile astea cu nimic.
                Hai ca incep eu prin a pune un link f sugestiv!Un test,comparatie intre A6 3.0 TDI ,530d si e320 cdi.Recomand sa derulati exact la 2:58 pt a vedea rezultatele de la 0-100 si distanta de franare.Acolo bmw iese cel mai prost la ambele,mercedesul cel mai bun la 0-100,audi cel mai bun la franare.De asemenea la 4:14 sunt rezultatele la consum,unde mercedes iese pe primul loc iarasi.

                P.S. Te rog daca raspunzi sa o faci cat mai la subiect si cu argumente.Toata lumea poate sa laude si sa fie subiectiva,sa ridice in slavi pe unii sau pe altii.
                Last edited by ionutz_ng; 08-23-2012, 12:08 PM.
                MÃREAȚA COBRA

                Comment


                • #83
                  Originally posted by w124researcher View Post
                  http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html

                  Ai dreptate ca sunt secunde , si anume 18 intre primul Mercedes si primul BMW. :laught:
                  Deci stiai tu ce stiai.
                  Iar te bagi in discutii pe care nu le cunosti? Eu zic ca mai intai sa inveti sa deosebesti o bara de E500 w124 si apoi sa vorbesti.....ca doar esti ''cercetator'' in w124. Ma asteptam la raspunsul asta.
                  '
                  La lista prezentata de tine care e incompleta...pot adauga aceasta lista. Si vezi si tu cum un 320d e mai rapid decat cartoful ala de SLS http://www.supercars.net/PitLane?fID...3&viewThread=y
                  Mai e aici un CSL ce e mai rapid decat marea majoritate a supercar-urilor....http://www.youtube.com/watch?v=mMs45QvqZO4 . din lista data de tine. La pretul cerut pe BS sunt alternative mult mai rapide de la concurenta. BS e doar o serie adresata clientilor Mercedes ce nu au pe ce da banii. La cat costa un C63 BS iti iei M3 + kitul celor de la http://www.youtube.com/watch?v=JUd9dqc3JB4 si-ti mai raman si bani de o vila . Apoi faci misto de orice BS si pe circuit si in linie dreapta. Sau mai exista si o alta alternativa de la ESS sau chiar G-power . UIte link sa-ti mai imbogatesti cunostintele.....http://www.g-power.de/index.php?id=1099&L=1&carid= sau
                  http://www.youtube.com/watch?v=U4DHCLtMCNA . Si atunci stam altfel de vorba. Vorbim de acelasi gen de masini si cu acelasi pret de achizitie.




                  Originally posted by w124researcher View Post
                  [Asa ce face cu Brabusul 800 sau Lorinser S70 ?
                  Brabus 800 daca reuseste sa ajunga la locul de intalnire si nu se strica pe drum, o sa faca bine. Iar daca are norocul sa ajunga, eventual pe platforma....pt ca sunt cunoscute cu ceva probleme de fiabilitate. Sa nu mai vorbim de pretul exorbitant ce este cerut pe ele, pret ce arunca masina in alta clasa, mai rafinata. Si acolo troneaza Rolls-ul.



                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  Hai ca iti zic eu cateva:
                  -E320cdi vs 530d (valabil atat la w210 vs e39 cat si la w211 vs e60)-pt cine nu crede il invit sa dea un search pe youtube "e320 cdi vs 530d" sa se convinga singur.Va gasi vreo 4-5 filmulete cu drag race-uri filmate din cate o masina foarte lamuritoare.
                  Oricand iti pot arata ca acest fenomenal motor de 3litri poate face fata oricarui motor MAS de la Mercedes. Chiar poate fii egal cu apreciatul 63AMG dupa o remapare. Daca se investeste o suma cat de cat modica, poate fii chiar mai rapid decat AMG. Asta in conditiile in care e diesel si de doua ori mai mic decat imensul V8. Vad ca iar o luam pe filmulete youtube. Repet, cred ca mult mai elocvente sunt testele realizate de oameni mult mai competenti decat tu , eu sau alti ciurli burli de pe youtube. Ma repet......poti reciti aceasta pagina referitor la versus-ul mentionat de tine: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...highlight=530d

                  Daca vrei, iti pot aduce o gramada de teste si in toate iese castigator 3000-ul de la BMW. Si in toate reiese ca are un consum mai mic si performante mult mai notabile. Imi poti contraargumenta ce am zis? Stii cate premii a luat acel motor?


                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  -C180 vs 318i (modele din 1998 e46 vs w202)
                  Stii si tu ca iara E46 e mai rapid si mai stabil decat W202

                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  -S500 vs 745i (w220 respectiv e65)
                  Uite aici o discutie pe un forum Mercedes intre modelele descrise de tine: The BMW weighs 200 lbs more than the S500, has a higher drag co (.29 vs .27) and yet gets much better mileage 18/26 vs 16/22. How is this possible? To top it off, the 745 is faster to 60 as well (5.9 vs. 6.1). What is MB doing wrong, or what is BMW's secret?[?] Secretul eu zic ca e cutia si diful mai atent studiat decat cel de Mercedes. Cei de la BMW oare detin secretul in privinta performantelor mai mari corelate cu un cosum mai redus fata de ce ofera concurenta? Sau ce zicea cineva mult mai specializat in a lua o decizie : "The BMW engine was rated as the best as it was the most powerful and was the most fuel efficient at the same time. Audi's MMI system was highly praised beating out COMAND from Mercedes, with i-Drive coming in last place. The Mercedes-Benz had the best rear seats for people that have chauffeurs. " Comparatia corecta ar fii intre 745i si S430, nu cu S500 care are un avantaj mare datorita capacitatii mult mai mari, dar si asa e mult mai performant si nu asa de gurmand. Mercedes cu w220 nu a fost best seller si nu putem spune ca a fost un model reusit cum e W221 ce stabileste alte standarde impreuna cu Lexus. In diferite teste nu a iesit fruntas :http://www.caranddriver.com/comparis...mparison-tests ci din contra, ocupa ultimul loc. Ma uitam pe un alt test tot cu aceasi gama de motoare dar seria mijlocie , castigatorul e iara seria 5 de la BMW :http://www.motortrend.com/roadtests/...s/viewall.html Iin care castigatorii sunt: 1; BMW545i, 2: Infiniti M45, 3: Mercedes E500 si ultimul loc :Cadillac STS

                  Chiar si la ei ''acasa'' 545i e declarat un motor foarte reusit, castigand contra lui E500 : http://www.auto-motor-und-sport.de/v...00-751353.html cu 530 puncte : http://www.auto-motor-und-sport.de/v...53.html?show=2 iar tu te trezesti sa afirmi ca asa tii se pare tie. Oare pe cine sa credem?
                  .


                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  Foarte important ar fi 2 aspecte:
                  1.Din experienta proprie am observat ca in timp mercedesurile isi mentin caii mult mai bine.
                  Asta in cazul in care stii sa cumperi o masina si nu iei toate cazaturile crezand ca ai facut afacerea secolului. Eu iti garantez ca e exact inversul.

                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  Deci daca compari astazi un bmw cu un merc de 15 ani vechime si cai si mase asemanatoare ai toate sansele ca mercedesul; sa aiba mult mai multa vlaga.Personal am vazut f multe bmw-uri de prin 97-2000 care nu mai fug nici de 50% din puterea de pe talon.
                  Daca majoritatea BMW-urilor erau foarte obosite, e si normal. Depinde foarte mult de starea masinii. Uite aici cum un 286cp razbate 354 cp. http://www.youtube.com/watch?feature...KqWkNNeTE&NR=1 aici teoretic ar fii trebuit sa castige AMG-ul. Acum depinde fiecare masina in ce stare se afla. Si iti pot aduce o gramada de exemple ca iara te inseli.


                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  2.Motoarele mercedes au de regula cuplu mai mare pt aceeasi cp si mai ales au cuplu mare de jos.
                  Daca ne uitam la diagrama cuplului o sa vezi ca nu e asa. Exact si de aici consumurile mai scazute la BMW Iara, cuplurile la motoarele construite de ei sunt asemanatori, doar ca, altceva face diferenta.


                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  Detin momentan un E420 din 96 (279cp cuplu 400Nm) si un 740i din 97 (286cp cuplu tot 400Nm),dar senzatia este mult mai brutala la mercedes.Okila smuceste,te zvacneste in scaun pe cand 740i-ul are nevoie de ceva ture.Bineinteles comparatia nu e corecta ar fi fost nimerit un 540i,dar am vrut sa subliniez senzatia.Pt ca am avut si un E280 din 2000 de 204cp si la fel de "smucitor" la atingerea pedalei era,am avut si un 750i, la fel de usurel te lua de jos.
                  Iara compari mere cu pere. Fa aceasi comparatie cu S420 si vedem cum sta septarul la senzatia de brutalitate. Apoi, sparge-i catalizatoarele si verifica sondele si debitmetrele. O sa fii mirat de cum te va lasa in scaun inca de la 2000 rot/min.



                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  On topic : ca un posesor de ambele marci recomand clar mercedesul pt volanul moale,suspensia mai placuta
                  E doar o parere subiectiva. Atunci de ce nu te orientezi spre Citroen sau Fiat Punto. Au o directie exact cum vrei tu: foarte moale si incontrolabila in situatii extreme.
                  Intrebare: daca erai in Mercedes si nu in 7 atunci cand ai luat curba aia cu 190 oare mai postai acum aici? Sau ai uitat cand ai abordat o curba cu ochiosul la doar 80km si ce ai patit dupa? Sau cea de pe valea oltului? De fiecare data cand ai abordat o curba mai violent in okios ce a rezultat apoi? Raspunde sincer la intrebare.

                  Originally posted by findlandezul View Post
                  Ca si detinator atat de w203 (200k) cat si de e46 (316i - 1895cmc/105cp) pot sa va zic ca mercedesul este in avantaj. Sportivitatea la bmw este dupa 330/325xi in sus, pana acolo, masinile sunt banale,
                  Sportivitatea incepe de la 325i, 328i . Iard aca tu compari C200K cu 316i, e clar ce ci cum gandesti. Incearca un 328i si mai vedem.

                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  Eu am observat inca de acum vreo 3-4 ani ca bmw are marea problema de a da pe hartie date mult umflate.
                  Asta da aberatie auzita. PAi si restul gazetarilor ce au testat diferite modle si au afirmat contrariul ce poti za zici. Iara ajung la ideea ca ai avut masini mai uzate decat era si normal sau nu ai stiut sa mergi cu ele.

                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  Si am observat asta cu ocazia detinerii unui w210 280 benzina 204 cp,care avea atat pe hartie cat si in realitate(masurat de mine cu cronometrul) 0-100 in fix 8,9 sec!Bmw-urile care sustin ca ar prinde suta in 8,9 sec,sunt 525d (care e chiar putin mai greu si are doar 163 cp) si 320d de 150cp.Asa ca f curios am vrut sa vad si eu cum de un bmw cu 40 cp mai putin si chiar ceva mai greu ar putea sa fuga cat okiosul meu.Am probat vreo 4-5 exemplare si nici vb de asa ceva!bmw 525d e39 nu fuge neam cat un okios 280 benzina de 204cp.Iar diferenta de demaraj este exact aia care se vede si la cai..cam aia de la 163cp la 204cp..
                  Iara ai probat diferite epave ce sunt de vanzare ?Daca te uiti pe net si cronometrezi diferite masinni vei vedea iara ca te inseli. Iti pot demonstra iara ca toate 320d-urile fug de toti caii iara de sunt si remapati, te rup cu toti cei 280cp ai ochiosului. Probam? Mai e cineva cu un 525d E39 si culmea...fuge de toti caii. Inca odata intreb, problema nu esti tu ca nu stii ce sa alegi sa cumperi?
                  Uite aici : http://www.youtube.com/watch?v=UJ6nePVsO3E 320d si care prinde 0-100 in 7,78. Sau aici: http://www.youtube.com/watch?v=SkF-J...=results_video

                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  bmw 318i 1999 - pe hartie 10,4 sec in realitate nici vb de asa ceva...cum ar putea o panarama de 118cp cu motor cu SOHC sa scoata asa de bine...13,5 sec a scos cel mai bine.)
                  Daca si mai schimbai bujiile si filtrele, ramaneai surprins cum poate scoate. La altii daca scot si la tine nu scoate, problema nu e la tine?

                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  bmw 740i,il detin acum,e in stare f buna pe hartie are vreo 7,1 sec ..realitatea 7,8 sec.
                  Daca si septarul ala e in stare f buna , eu sunt arhimandrit.

                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  Te-am invitat sa cauti pe youtube liniute e320cdi vs 530d.De ce nu ai facut-o?Daca din 5 astfel de curse postate acolo,in toate 5 ar castiga mercedesurile..de ce crezi ca ar face-o?Teoria conspiratiei cumva?!?)
                  Toti cei ce au testat acele motoare au ajuns la concluzia ca Bmw are ani lumina avans fata de Mercedes. Vrei testele? Le poti cauta pe net.


                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  Te invit sa ma contrazici cu o singura proba : cauta-mi te rog pe youtube un mandru posesor de bmw 318i e46 care sa faca 0-100 si sa scoata macar 10,4 sec asa cum sustine bmw!Nu vad de ce un posesor de 318i nu si-ar arata pe acel site tot ce poate masina lui mai bine )
                  Uite aici http://www.youtube.com/watch?v=wLKCk...eature=related porneste cronometru cand pleaca masina de pe loc. eu am cronometrat 10,79. Cred c totusi 318 tau nu prea era in stare buna, nu? Sau iar ai vorbit in necunostinta de cauza?

                  Originally posted by w124researcher View Post
                  Ca iar vine 300zxtt si ne trimite sa mai studiem niste miimi de secunda gen
                  Incearca sa aprofundezi un 124 si apoi mai vorbim.
                  Last edited by 300zxtt; 08-24-2012, 15:33 PM.

                  Comment


                  • #84
                    Cred cã atacurile la persoanã nu-și au rostul în aceastã discuție. Dacã o sã continuãm pe tonul ãsta topicul se va închide.

                    @300zxtt: "Vorba lungã sãrãcia omului". Nu puteai sã fi mai concis?
                    ...

                    Comment


                    • #85
                      Ionut colegul nostru e un mare admirator al timpului si vitezei exesive in trafic, asta reiese din spusele lui. Pai daca e curba de ce o ataci cu viteza? Tu nu ai factori de risc? Tu nu iei nimic in calcul ca la anumite viteze o manevra cat de mica si neadaptata conditiilor de trafic patesti cea ce patesti? Iti place sa faci drag-race prin oras la semafor si vi si ne spui la l-ai facut pe Vasile, dar daca se pune Gheorghe la volan si te priveste prin retrovizor ce zici? Drag-race fac idiotii pe youtube in schimb drag-time se face pe pista de probe, nu pe unde ai chef. Eu unu chiar mi-ar place ca moderatorii sa faca o intalnire unde sa se faca drag-time si drag-race intre colegi. Si apoi puteti sa balariti pe topic de ce a castigat ala cu mertanu si nu ala bavarezu sau invers.
                      Last edited by Luxian; 08-24-2012, 16:15 PM.

                      Comment


                      • #86
                        Aceasta (a lui 300zxtt) este fara indoiala cea mai lunga postare pe care am citit-o pe acest forum de vreo 4 ani incoace.
                        Una peste alta, cand comparam masini second hand, stock, cel mai mult conteaza starea lor. Treaba asta cu secunde si sutimi mi se pare buna de discutat la masini noi, sau la masini preparate.
                        Desigur mai conteaza si soferul in proportie de cel putin 50 %.
                        Personal mie mi s-a parut mai confortabil W202-ul decat E46-ele. Ambele cu motor de 1.8, e clar ca BMW e mai sprinten.
                        In rest ii las pe altii cu mai multa rabdare sa scrie pe tema asta.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #87
                          Citat:
                          Postat în original de findlandezul
                          Ca si detinator atat de w203 (200k) cat si de e46 (316i - 1895cmc/105cp) pot sa va zic ca mercedesul este in avantaj. Sportivitatea la bmw este dupa 330/325xi in sus, pana acolo, masinile sunt banale,
                          Sportivitatea incepe de la 325i, 328i . Iard aca tu compari C200K cu 316i, e clar ce ci cum gandesti. Incearca un 328i si mai vedem.

                          Pai si eu ce am zis? Nu am zis ca este in avantaj din cauza motorizarii, nu m-am legat de asa ceva. A fost o comparatie de ergonomie/comfort/interior. Am impresia ca semeni cu antenta 3.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by findlandezul View Post
                            . Am impresia ca semeni cu antenta 3.
                            Cu cine????

                            sigpic

                            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                            Comment


                            • #89
                              Antena 3. (damn autocorrect)

                              Comment


                              • #90
                                Eu am un w202 c200d de 75 cp.... de 3 ani il am si am facut 150000km cu el...sunt curios ce masina duce atat fara sa ceara prea multi bani!!! masina mea nu e luata de noua si are o varsta de 19 ani...de aia imi place mercedesul,ma duce oriunde,am incredere in el si bag mana in foc ca o sa mai duca mult si bine de acum incolo.(plus ca bag motorina de unde apuc)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF