Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

BMW 320d vs. Mercedes C220 W202 vs. Mercedes C200 W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da . De acolo mi-am adus aminte faza cu cartofu
    Urmarisem topicul respectiv sa vad si alte pareri , nu doar miimi de secunda. )))
    Last edited by w124researcher; 08-25-2012, 22:22 PM.
    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

    Comment


    • Originally posted by gmihai24 View Post
      Ia beleste ochii aici si spunemi cum sta treaba.Aceleasi masini ca in link-ul tau dar Mb si Bm au acelasi consum dar Bm e mai rapid decat Mb in testul 0-100 cu 0.6 sec.E acuma spune tu draga cautator de emisiuni pe youtube pe care din ele sa credem.Luati de va uitati chiar daca e in germana datele expuse in video le poate intelege oricine.http://www.youtube.com/watch?v=mftkSQMlisU
      Apropo Merc consum 5,4 - 6,9 - 9,4, 204 CP
      Bemer consum 5,5 - 6,9 - 9,5 218 CP
      Nu!Nu!Nu!
      Alea sunt datele date de fabricant!Dar tu nu intelegei limba germana banuiesc.Ei arata la inceput datele care sunt date de fabricant pt fiecare masina in parte si tocmai asta vroiam sa arat ca bmw umfla datele tehnice f tare.In realitate,adica unde au masurat oamenii performantele si consumurile a iesit adevarul (cum ar fi in testul de l-am afisat eu).
      Deci,vino cu date rezultate din masuratori facute de oameni nu luate din ce declara mai stiu eu ce producator in scopuri publicitare.Cu mentalitatea asta un om ajunge sa manance parizer romanesc fiindca pe ambalaj scrie 20% proteine in realitate el fiind numai apa si zgarciuri.In ziua de azi se pune mult baza pe prostirea oamenilor,pe publicitate agresiva.Nici alimentele nu mai contin ce scrie pe ambalaj,sosetele cu 100% cotton pe eticheta contin o gramada de fibre sintetice iar datele date de multi producatori sunt umflate nesimtit.
      Si prin asta am raspuns si colegului 300zxtt care mi-a dat 100 de linkuri toate copiate dupa datele tehnice date de bmw cand eu am intrebat simplu cum poate explica de ce in testul ala bmw-ul a consumat mai mult si nu precum datele tehnice date de ei.
      Pt mine conteaza doar siteul www.fueleconomy.com unde oamenii,posesorii de auto scriu acolo cat le-a consumat propria masina.De asemenea nu am incredere decat in testele facute pe viu,in care se pune o masina langa alta.La fel cum as avea incredere doar intr-un salam pe care anumiti oameni neutri au putut sa verifice cate proteine/grasimi are si nu ce a declarat fabricantul.

      Iar realitatea este ca indiferent ce declara unul sau alt fabricant,pt o masina de talia si masa E class/Seria 5, 0-100 va fi undeva la 8,9 sec pt un motor de 193-200cp,iar consumul afara in jur de 8-9 si in oras (Bucuresti) in jur de 15-16.Indiferent ca masina se numeste 528i sau e280.Iar pt motoarele v8 consumul undeva pe la 9-10 afara functie de viteza de mers si in oras 17-19.Citind postarile lui 300zxtt aproape ca vrei sa crezi ca un v8 de la bmw consuma cat un L4 de la mercedes si un L4 de la bmw fuge cat un v8 de la mercedes,iar un motor mercedes scos in 2005 e ceva gen ce scotea bmw prin 1990.Hai sa fim seriosi,diferentele daca exista sunt f mici si conteaza mai mult de sofer si de starea masinii decat de marca/modelul masinii.Iar tehnologia si performantele au evoluat in paralel,amandoua au introdus DOHC si 4v/piston la sf anilor 1980,amandoua au introdus dieselul common rail in 1998,,samd...deci unde atata discrepanta de parca ai pune in comparatie pe Usain Bolt cu o batranica de 80 de ani?)
      Last edited by mircea600sel; 08-26-2012, 01:43 AM.
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • Originally posted by mircea600sel View Post
        Chiar nu vrea sa faca flame,iti garantez.Recunoaste si tu un lucru:sunt colegi care spun ca "bmw e doar sportiv si fara confort".Spune tu cum se sta intrun seria 7?{cu scaune confort,evident}

        Asta e dintre lucrurile evidente pe care colegul 300zxtt incearca sa le spuna.Dar aici e forumul Mercedes si multora le este greu sa recunoasca sau multi dintre ei nu au mers niciodata cu un seria 7,par exemple.
        Stimate domn , eu am avut deosebita placere sa conduc un BMW seria 7 ,model 2010 varianta long,full option .Si sunt un fost proprietar de W202 C250 '97 .Este o masina spatioasa,confortabila si bine organizata.Nu am condus un S-class niciodata si nu pot face deosebirea dintre modele,dar BMW ul era confortabil.

        Si daca imi permiteti domnilor.........de ce se dezbat plus-le si minus-le companiei BMW pe un forum Mercedes Benz ???? Daca eram eu moderator stergeam tot ce contine BMW .Cine doreste pareri despre aceste masini sa viziteze forumul BMW.
        Last edited by calutzustudio; 08-27-2012, 20:55 PM.
        LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

        Comment


        • Originally posted by calutzustudio View Post
          Stimate domn , eu am avut deosebita placere sa conduc un BMW seria 7 ,model 2010 varianta long,full option .Si sunt un fost proprietar de W202 C250 '97 .Este o masina spatioasa,confortabila si bine organizata.Nu am condus un S-class niciodata si nu pot face deosebirea dintre modele,dar BMW ul era confortabil.
          Sa inteleg ca Bmw-ul pe langa sportivitate mai este si confortabil?99% din cei ce se dau cu parerea pe aici spun ca Bmw-ul e doar sportiv si nimic mai mult.Interesant...

          Originally posted by calutzustudio View Post
          Si daca imi permiteti domnilor.........de ce se dezbat plus-le si minus-le companiei BMW pe un forum Mercedes Benz ???? Daca eram eu moderator stergeam tot ce contine BMW .Cine doreste pareri despre aceste masini sa viziteze forumul BMW.
          Din aceasta cauza nici nu esti moderator.Si la Bmw pe forum se dezbat plusurile si minusurile Mercedes-urilor.Doar aici pe forum sunt multi cu ochelari...de cal.

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • Doar aici pe forum sunt multi cu ochelari...de cal.Bine punctat.Nu inteleg dece nu poate fi bavarezul confortabil.Am avut la firma un fiat doblo, 1,3 diesel, 5 locuri.Conduceam 400 de km si nu ma simteam obosit sau inconfortabil in scaun.Oare gondolezii fac scaune mai bune pt utilitare decat bavarezii pt sedan-uri?Sunt ciudosi pe aici care se apuca sa faca afirmatii ba ca e asa, ba ca e nu stiu cum si apoi o dau la intors subtil de te apuca rasu; incepi sa crezi ca fac la misto doar de dragul de a mentine discutia aprinsa.

            Comment


            • Originally posted by mircea600sel View Post
              Sa inteleg ca Bmw-ul pe langa sportivitate mai este si confortabil?99% din cei ce se dau cu parerea pe aici spun ca Bmw-ul e doar sportiv si nimic mai mult.Interesant...

              Din aceasta cauza nici nu esti moderator.Si la Bmw pe forum se dezbat plusurile si minusurile Mercedes-urilor.Doar aici pe forum sunt multi cu ochelari...de cal.
              Aici este discutabil deoarece confortul la BMW incepe sa se simta incepand cu seria 5 si terminand cu 7,(nush 4 x 4 cum sunt),in schimb la limousine scade sportivitatea (demarasul este mai anevoios indiferent de motor ),deci nu prea poti avea si una si alta si cred k si la mercedes este la fel.

              Nici nu imi doresc,sunt prea dedicam mercedesului ca sa accept si alte denumiri ))))))))))))

              Ma intreb daca tipul care a deschis topicul si a vrut o parere privitoare la ce model sa ssi cumpere a inteles ceva din dezbaterile astea ?))
              LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

              Comment


              • "Ma intreb daca tipul care a deschis topicul si a vrut o parere privitoare la ce model sa ssi cumpere a inteles ceva din dezbaterile astea ?))"

                Cred ca cel care a deschis acest subiect, nu isi mai cumpara nici unul dintre aceste doua marci.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • Bosule cumpara ce vrei sa cumperi dar hotaraste asta in functie de bani. Citeste peste tot si vei vedea ca este mai buna x sau y sau z pana la urma este norocul tau poti sa-ti iei una care te duce toata viata (daca nu traiesti mult ) fara reparatii ia pana la urma ceva in care te simti tu mai confortabil. Confortul este in functie de fiecare persoana.

                  Comment


                  • Ca si pasionat de fotografie afirm cu greata maxima ca regasesc aici exact aceleasi "dezbateri" care exista pe tema Canon vs. Nikon. Personal eu vad lucrurile astfel: detin C200 cdi din 2001 si am prieten care detine BMW 318d tot din 2001. Aceasi putere de 116 cai, dar la capacitati diferite:MB-2148cc, iar BMW-1951cc. Diferenta de ~200cc (dar cu aceeasi putere) pentru mine poate insemna doua lucruri: fie BMW stoarce mai multa putere dintr-un motor mai mic (motiv pentru care intra mai repede in service)ca sa isi mentina trendul de sportivitate, fie MB are o marja de siguranta mai mare pentru a mentine fiabilitatea in timp pentru care sunt mai renumiti. In acelasi timp lumea trebuie sa inteleaga faptul ca sportivitatea sau confortul unei masini sunt in stransa legatura cu suspensiile, iar sportivul BMW are intr-adevar un pas in spate la confort din cauza suspensiilor rigide, asa cum MB are intr-adevar un pas in spate la sportivitate pentru faptul ca suspensiile sunt mai moi, balansul in curbe si denivelari e parca mai mare, etc. In fine, ceea ce mi s-a parut dubios la BMW au fost niste postari pe forumul lor in care 2 useri diferiti acuzau dureri de coloana aparute in timp din cauza suspensiilor si probabil a scaunelor. Nu inseamna ca asta e un criteriu de departajare neaparat, dar e o diferenta.
                    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                    Comment


                    • Originally posted by haddess View Post
                      Ca si pasionat de fotografie afirm cu greata maxima ca regasesc aici exact aceleasi "dezbateri" care exista pe tema Canon vs. Nikon. Personal eu vad lucrurile astfel: detin C200 cdi din 2001 si am prieten care detine BMW 318d tot din 2001. Aceasi putere de 116 cai, dar la capacitati diferite:MB-2148cc, iar BMW-1951cc. Diferenta de ~200cc (dar cu aceeasi putere) pentru mine poate insemna doua lucruri: fie BMW stoarce mai multa putere dintr-un motor mai mic (motiv pentru care intra mai repede in service)ca sa isi mentina trendul de sportivitate, fie MB are o marja de siguranta mai mare pentru a mentine fiabilitatea in timp pentru care sunt mai renumiti. In acelasi timp lumea trebuie sa inteleaga faptul ca sportivitatea sau confortul unei masini sunt in stransa legatura cu suspensiile, iar sportivul BMW are intr-adevar un pas in spate la confort din cauza suspensiilor rigide, asa cum MB are intr-adevar un pas in spate la sportivitate pentru faptul ca suspensiile sunt mai moi, balansul in curbe si denivelari e parca mai mare, etc. In fine, ceea ce mi s-a parut dubios la BMW au fost niste postari pe forumul lor in care 2 useri diferiti acuzau dureri de coloana aparute in timp din cauza suspensiilor si probabil a scaunelor. Nu inseamna ca asta e un criteriu de departajare neaparat, dar e o diferenta.

                      De diferenta aia de 700 de lei la impozit nu spui nimica? Acei 148cmc pentru care platesti diferenta asta de bani.

                      Aia care au acuzat dureri de spate poate au ca si mine 1,90m si au facut un drum Dorohoi-Barcelona.E normal sa ii doara spatele intro masina mica.

                      sigpic

                      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                      Comment


                      • Corect Mircea, numa` ca la momentul in care s-au conceput acele motoare nu exista acea diferenta de impozit. Si ca sa concluzionam, as vrea sa citez un user de pe forumul lor care spunea ca la prima ocazie se va indrepta fulgerator si fara regrete catre MB, deoarece dintr-un BMW sportiv nu apuci sa te bucuri nici macar 60% de aceasta sportivitate in viata de zi cu zi, dar de fiecare data cand te urci in el simti lipsa confortului. La noi poate e mai bine: nu ai acea sportivitate pe care oricum nu o poti folosi, dar intotdeauna masina te leagana si te rasfata cand te sui in ea.
                        Astea sunt opinii pur personale. In fond oamenii isi aleg masina dupa cum au ei caracterul. Curios este faptul ca initiatorul topicului a aruncat piatra si apoi a fugit. Dupa cum vad, nu are pana acum decat 4 posturi, in timp ce topicul a strans deja 6 pagini
                        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                        Comment


                        • E mai bine sa ai aceeasi putere sau chiar mai putina dintr-un motor mai mare. Pentru mine caii nu sunt determinanti, mai mult conteaza liniile de cuplu si de putere. Nici chiar 0-100 nu e musai determinant. Ce inseamna 0.5 sec suta mai bine la mersul de zi cu zi, cand nu mergi la rosu? In schimb sa ai raspuns la orice turatie e mult mai frumos la condusul pe strada.
                          Producatorul nu face masina pentru cel ce o cumpara la mana a 3-a, asa ca cine are sa dea de la 40 de mii in sus pe o masina, nu se impiedica in 7 milioane impozit.
                          Last edited by Siegfried; 09-09-2012, 09:47 AM.

                          Comment


                          • Originally posted by Siegfried View Post
                            Producatorul nu face masina pentru cel ce o cumpara la mana a 3-a, asa ca cine are sa dea de la 40 de mii in sus pe o masina, nu se impiedica in 7 milioane impozit.
                            Aici te contrazic chiar tot astia de la Mercedes si anume se pare ca, conteaza pt cineva daca motorul e mai mic, pt ca altfel nu puneau circul ala cu 4 cilindrii tot de pe C-klasse, de 2.2 pe S-klasse si ramaneau la a avea doar 3.0Cdi si 3.0i eventual ca si pe asta de 3.5 trebuiau sa il scada...
                            Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                            Comment


                            • Cer scuze ca discut altceva.Am vazut in partea de sus a paginii un sondaj de opinie ,cum pot sa votez si eu acolo?Sau s-au incheiat voturile?

                              Multumesc.
                              LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                              Comment


                              • Incep si eu sa-mi exprim parerea, asa incetisor, fara intentia de a ma certa cu nimeni.
                                Am fost fan inrait de BMW inca de prin clasa a VI-a, cred, acum am 31 de ani, deci a trecut ceva vreme...
                                Aveam abonament la Auto Moto si Sport (am toate numerele din mai multi ani consecutivi). Si citeam, citeam, teste comparative, ma umflam mereu in pene, ca BMW-ul e mult mai agil, putere mai mare, consum mai mic fata de concurenta MB, cu alte cuvinte prea multe avantaje in fata MB. Ma chioram pe tabelele cu specificatii, ma bucuram mereu cand vedea BMW-ul cu 0,1 secunde mai rapid, visul meu pe atunci era M3 E36 (pisica) L6 321CP. Eram asa inrait, nu intelegeam cum de unii lauda Mercedes-ul, atat timp cat exista BMW. Si ajung eu prin 2006-2007 si zic ca trebuie sa-mi iau un 320i coupe (e36), asta era minimul, ca sa ma pot bucura de 6 cilindri in linie. La un moment dat isi ia un vecin (prieten foarte bun) un C200 W202. Mi-l prezinta, ma scoate afara din casa, eu tot strambam din nas.La un moment dat zice ca vrea sa-l vanda si tot ma intreaba daca nu vreau sa-l iau eu. I-am spus de mai multe ori ca nu vreau, ca nu-mi place Mercedes-ul ca marca si ca nu mai are rost sa insiste.
                                Intr-o zi, plecam amandoi, cica sa bem o cafea, sa ne mai plimbam, sa mai vorbim. Zis si facut, la un moment dat opreste masina pe marginea soselei si ma pune me mine sa conduc. Ma urc, conduc...si in momentul cand am oprit masina si m-am dat jos, i-am zis: "imi place, o cumpar".
                                In concluzie fanul inrait de BMW isi cumpara un Mercedes C-Klasse w202, destul de batran (1994), pe care il detine si in ziua de astazi si nici nu are de gand sa-l vanda.
                                Ce vroiam sa subliniez...lasati datete tehnice, cifrele si testele pe care le vedeti (facute de altii in reviste de specialitate, show-uri TV, etc...), urcati-va intr-o masina, conduceti-o, pipaiti materialele interiorului, faceti ce vreti voi cu ea si vedeti daca va place sau nu. Nu e bine sa arunci cu noroi, in necunostinta de cauza.
                                Mie mi-au spus mai multi, sa am grija, ca e boala grea asta, daca ma urc in Mercedes, n-o sa mai vreau niciodata altceva decat Mercedes. Am ras auzind cuvintele astea, acum nu-mi mai vine sa rad.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF