Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

BMW 320d vs. Mercedes C220 W202 vs. Mercedes C200 W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "urcati-va intr-o masina, conduceti-o, pipaiti materialele interiorului, faceti ce vreti voi cu ea si vedeti daca va place sau nu. Nu e bine sa arunci cu noroi, in necunostinta de cauza."

    Dupa atata galagie vad si eu o parere echilibrata ... si ca de obicei ... adevarul este undeva la mijloc. Totusi tb sa recunosc ca e plin de pasiune topicul asta

    Comment


    • Originally posted by vali982 View Post
      Incep si eu sa-mi exprim parerea, asa incetisor, fara intentia de a ma certa cu nimeni.
      Am fost fan inrait de BMW inca de prin clasa a VI-a, cred, acum am 31 de ani, deci a trecut ceva vreme...
      Aveam abonament la Auto Moto si Sport (am toate numerele din mai multi ani consecutivi). Si citeam, citeam, teste comparative, ma umflam mereu in pene, ca BMW-ul e mult mai agil, putere mai mare, consum mai mic fata de concurenta MB, cu alte cuvinte prea multe avantaje in fata MB. Ma chioram pe tabelele cu specificatii, ma bucuram mereu cand vedea BMW-ul cu 0,1 secunde mai rapid, visul meu pe atunci era M3 E36 (pisica) L6 321CP. Eram asa inrait, nu intelegeam cum de unii lauda Mercedes-ul, atat timp cat exista BMW. Si ajung eu prin 2006-2007 si zic ca trebuie sa-mi iau un 320i coupe (e36), asta era minimul, ca sa ma pot bucura de 6 cilindri in linie. La un moment dat isi ia un vecin (prieten foarte bun) un C200 W202. Mi-l prezinta, ma scoate afara din casa, eu tot strambam din nas.La un moment dat zice ca vrea sa-l vanda si tot ma intreaba daca nu vreau sa-l iau eu. I-am spus de mai multe ori ca nu vreau, ca nu-mi place Mercedes-ul ca marca si ca nu mai are rost sa insiste.
      Intr-o zi, plecam amandoi, cica sa bem o cafea, sa ne mai plimbam, sa mai vorbim. Zis si facut, la un moment dat opreste masina pe marginea soselei si ma pune me mine sa conduc. Ma urc, conduc...si in momentul cand am oprit masina si m-am dat jos, i-am zis: "imi place, o cumpar".
      In concluzie fanul inrait de BMW isi cumpara un Mercedes C-Klasse w202, destul de batran (1994), pe care il detine si in ziua de astazi si nici nu are de gand sa-l vanda.
      Ce vroiam sa subliniez...lasati datete tehnice, cifrele si testele pe care le vedeti (facute de altii in reviste de specialitate, show-uri TV, etc...), urcati-va intr-o masina, conduceti-o, pipaiti materialele interiorului, faceti ce vreti voi cu ea si vedeti daca va place sau nu. Nu e bine sa arunci cu noroi, in necunostinta de cauza.
      Mie mi-au spus mai multi, sa am grija, ca e boala grea asta, daca ma urc in Mercedes, n-o sa mai vreau niciodata altceva decat Mercedes. Am ras auzind cuvintele astea, acum nu-mi mai vine sa rad.
      Nush ce sa spun despre gusturi pt ca ele sunt prea personale.....e ca si cum ai spune despre cineva de ce s-a insurat cu o bruneta ca tie iti plac blondele =))))) ....pe sistemul asta comparand masinile, m-am urcat in multe masini performante: Mbz de toate felurile, BMW-uri nu mai spun ca si am avut cateva, Jeep-uri, si alte 4x4, Evo6, Imprezza WRX, Porsche-uri, americanisme si am ajuns la o singura concluzie: ca am prea mica curtea si garajul si prea putini bani pt care mi-au placut cu adevarat!!! :P
      Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

      Comment


      • Salut, nu imi doresc sa va dreanjez prea mult pentru ca vad ca s-a linistit acest topic, doresc sa aflu daca in acest moment in care detin o dacia logan 1.6 GPL (an de fabricatie 2008)fac o afacere buna din punct de al costului de intretinere si al fiabilitati in timp fata de un Mercedes C180 cutie automata an de fabricatie 1999-2000 ( vreau sa o vand nu pentru ca nu sunt multumit din punct de vedere al intretineri ci pentru ca am nevoie de niste bani, iar cu diferenta de bani as putea cumpara un w202 cutie automata c180 din ANUL 2000) vreau opini referitoare la costuri de intretinere (filtre, uleiuri si alte bubite sau probleme care se tot repeta)nu la comfort, sportivitate, consum sau optiuni.
        Multumesc anticipat si sa nu va suparati pe mine, o zi buna va doresc !

        Comment


        • Nu stiu exact cat ar ramane acea diferenta de bani dar cu siguranta este important sa iei un C180 bun. Prin bun ma refer la starea consumabilelor si a altor piese care se uzeaza cel mai repede (telescoape, arcuri, bucse, etc.).
          Cel mai mare avantaj la C180 si alte cateva modele facute in preajma anului 2000 este simplitatea subansamblelor. Pretul la bucsaraie, pivoti, capeti de bara este oarecum comparabil cu cele de la Logan daca nu chiar sub. Sigur gasesti si multe piese prin dezmembrari.
          Consumul va fi mai mare ca la Logan iar daca vrei sa-l gazezi mai ai de investit vreo 550 de euro. Masina in sine e robusta si daca nu are probleme cu aprinderea (respectiv corpul clapeta) te-ai scos. Probabil va trebui sa schimbi bujii, fise si poate chiar bobine...dar depinde de masina.
          Desigur mai ramane trecerea de la tractiune fata la tractiune spate, inchiderea centralizata si alte componente pe vacuum (care-ti poate da batai de cap), si anii in plus care-si pot spune cuvantul. In afara de trenul motor toate se pot repara relativ ieftin si ai destule info pe forum.
          Tractiunea spate are si ea avantajele ei , si eu personal iti spun ca daca-l enervezi peste 3500 de ture motorasul M111.921 & Co scoate ceva putere.
          E greu de comparat pentru ca este realmente o comparatie intre mere si pere: alta clasa, 10 ani diferenta...dar daca da bine la bani, personal eu cred ca C180 e o alegere buna, mai ales daca-l gazezi.
          Last edited by adidc; 05-30-2014, 12:40 PM.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • Am condus recent C270 cdi din 2001 si am ramas km dezamagit, desi tinuta de drum era buna, avea probleme la motor sau ceva, ca nu simteam decat maxim 3 sfert din cei 170de cai, pt k ajungea destul de greu si la 100kmph, desi cutia era buna, schimba practic cum trebuie...oricum daca vrei performatza si rapiditate e clar iti iei benzinar! ce nu mi-a placut este calitatea chiar execrabila a plasticului de la husa schimbatorului care e de un plastic slab si subtire de parca ar fi fost cumparat de la rusi din piatza, iar butoanele de la multe gadgeturi erau cam greu functionale, sau cazute sau macar cu vopseaua dusa de pe ele...
            Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

            Comment


            • Mda..Depinde ninjav12,eu am w203 din 2001 si arata impecabil inauntru nici un buton fara vopsea,cazut,etc.Schimbatorul e din piele,si are plexiglass sau ce doar acolo unde iti arata treptele.Fiecare cu gusturile lui.La bmw seria 3 arata groaznic interiorul.Parca e de dacia sau skoda.Chiar daca e trecut de 2005 fara navi arata ingrozitor.In schimb la Mb e altfel interiorul,arata a masina,nu a frigider..Repet..Fiecare cu gusturile lui

              Comment


              • Pot spune ca am adus de prin UE cateva sute bune de masini.Toate marcile ce exista pe strada si nu numai.Masini bune,rable,rulate mai mult sau mai putin,masini noi !Am adus chiar Maybach 57 pentru niste rromi ce au facut avere brusc.
                In afara de Mercedes nu mi-as lua decat BMW 850 sau Ford GT.Asta daca as gasi unul in stare buna.
                Datorita taxelor nu vreau sa arunc cu bani catre statul roman si am ales cea mai mica motorizare la Mercedes.Evident imi permit sa tin un S63 AMG,dar sunt lucruri mult mai importante in viata decat o rabla de masina ce se devalorizeaza cu fiecare minut ce se scurge.
                Probabil daca Rols Royce sau Aston Martin ar scoate un motor de 2 litri,mi-as lua negresit.
                Fiecare trebuie sa puna in prim plan stabilitatea financiara, a sa,a familiei, nu impresiile in ochii vecinului !

                Comment


                • Originally posted by catalincatalin View Post
                  Mda..Depinde ninjav12,eu am w203 din 2001 si arata impecabil inauntru nici un buton fara vopsea,cazut,etc.Schimbatorul e din piele,si are plexiglass sau ce doar acolo unde iti arata treptele.Fiecare cu gusturile lui.La bmw seria 3 arata groaznic interiorul.Parca e de dacia sau skoda.Chiar daca e trecut de 2005 fara navi arata ingrozitor.In schimb la Mb e altfel interiorul,arata a masina,nu a frigider..Repet..Fiecare cu gusturile lui
                  Nici mie nu-mi place Bmw-ul ala, prefer seria 3 anterioara E36 de care mai am si acuma de 2.5 benzina....intr-o tzara normala(intretinere km la sfert apasatoare cat e la noi, deci costuri raportat la venituri) ar fi pita lui dumnezo un E36 325i de 200cai, dar deasemenea si un C280 de ex Totusi, revenind cu picioarele pe pamant, sincer iti pot spune ca rar am vazut mercedes mai vechi de 15 ani care sa fie fara rugina in multe parti dedesubt si la aripi, si impecabil la interior mai ales cu privire la butoane...
                  Iar ce spuneam de huza de la schimbator era vorba despre chenarul de plastic care il prinde in consola, ia uitate si la atau dar atent sa vezi cum e de subtire...
                  Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                  Comment


                  • Am vazut si eu prin primele posturi zicea cineva de un c200 cdi care consuma 7 ...eu am un 180 benzina si consuma 6.9 la mers 120-130 250km fara a/c...deci nu prea vad cum ar consuma 7 ala.

                    De asemenea am venit de la Brasov pana la Bucuresti cu un e220cdi w211 2007-2008 cu consum de 4 pana la intrare in bucuresti, 4.3 pana acasa+ e automata 5 trepte (90kmph ce-i drept).

                    La 0-100 nu ma bag...doar ca nu prea imi dau seama de ce un motor 1.8 aspirat fara vanos 118 cai ar batea un motor 1.8 aspirat 122cp care are un fel de vanos(doar ca la mercedes nu i-au dat nume).Masele sunt aproape la fel, deci nu se poate spune ca una e mai grea si una mai usoara.

                    Comment


                    • Eu sunt pt e46 320d 150 cai, cu masina asta am scos si 3.8 consum , am facut cu un plin si 1150km, in 4 ani de zile si 200.000km nu am bagatin ea decat consumabile, 2 bielete antiruliu si 3x bucsi mari bascule fata, interiorul dupa 4-5 ani de romania se prezenta impecabil.
                      Mercedes w211 E220CDI
                      Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
                      Mercedes w124 2.5 d 90 cp

                      Comment


                      • Sincer de un asa consum,(3,8)nu am mai auzit.
                        Am luat un peugeot 208 nou nout,1,4 HDI euro 5.Masina are o saptamana,950 kg la gol si de abia consuma 3,9-4% extraurban.Un motor de 2 litri pus pe o caroserie de peste 1400 kg sa consume 3,8% este hilar !

                        Comment


                        • Poate la relanti..

                          Comment


                          • Buna ziua !


                            Peugeot 208 1.4HDI din 2014 are cam 1100kg la gol in versiunea porno, adica fara nimic optional pe el, indiferent ce scrie pe actele masinii. Si cum fara nimic in rezervor si fara sofer masina sigur nu misca, mai pune acolo vreo 150 kg...

                            Modelele de Germania, care vin cu alte dotari de serie, incep la 1200kg. Eu le duc piese, si uneori tot eu duc masinile la dealeri...


                            Dragos

                            Comment


                            • Da,dar totusi are motor de 1.4,nu 2.0.Consum de 3.8 la 150 de cai putere mi se pare incredibil,sunt 150 de cai,nu 80-90.Caii aia tre' sa pape ceva ma gandesc eu..

                              Comment


                              • Multa lume nu intelege motoarele si esenta termodinamicii... Cu cat e mai mare un motor ca si capacitate cilindrica, cu atat mai putin va consuma la ceea ce poate sa faca si va avea si viata mai lunga, in special daca are putin cai, adica nu s-a tras de el prea tare.

                                Consumul din display are rol pur informativ, realitatea este la pompa, de la plin la plin, dupa patru cinci luni de mers, ca sa se acopere o gama cat mai variata de conditii. De trafic, de temperatura exterioara, de sarcina pe masina, de tip de sofer, etc...

                                Un Dodge Ram 2500 cu 6.7 (sase cilindri si vreo 380CP) diesel consuma circa 9 litri la suta, si masina are goala cam 2500kg.

                                Un B-Klasse actual cu 220CDI are 1505 kilograme, ziceau cei de la Mercedes pe 13 martie 2014, intr-un buletin informativ de-al lor. Iar un A-Klasse 170CDI din 2004 avea si el in versiunea de baza vreo 1200kg, iar cu toate aberatiile pe el cam 1400kg.

                                Un motor mare nu aduce cu sine un consum mare, ci doar taxe mari. Si de taxe nu e de vina masina, doar asta stim cu totii...


                                Dragos

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF