Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum sa iti inmatriculezi masina ca oldtimer?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NinjaV12
    replied
    Multumiri pt informatii, ce ar mai fi de precizat este dacae adevarat ce am inteles si anume faptul ca, din moment ce un vehicul devine retromobil, nu mai poate fi vandut inafara granitelor tarii, sau acuma s-a extins la spatiul UE? Sau se poate numai printr-un aviz special eliberat de catre Retromobil Romania eventual si in urma unei taxe.

    Totodata ar fi bine de stiut si de-aici din topic cam ce taxe trebuiesc platite in total pt o astfel de inmatriculare pe langa cea de la retro-mobil, daca difera fatza de o inmatriculare normala...

    Leave a comment:


  • Greceanu-Eduard
    replied
    Originally posted by Orvo View Post
    Daca esti intr-adevar interesat, primul lucru pe care-l faci e sa te duci pana la Retromobil si sa discuti cu ei despre ce anume vrei sa faci, ce masina vrei sa aduci si-ti vor explica ei ce trebuie sa ai in vedere.

    Retromobil Club Romania
    Str. Zeicani nr 13 A
    Sector 4, 040791 - Bucuresti
    Secretar General interimar: Marin Florian
    Mobil: 0722.959.698, Email: florian.marin@gmail.com
    Fax : 021.224.22.10
    Multumim de informatii, vor fi utile pentru multe persoane interesate. Drumuri bune, fara evenimente tehnice sau rutiere.

    Leave a comment:


  • Orvo
    replied
    Originally posted by florynu View Post
    Bun bun dar spre exemplu ...:
    Vreau un w116 ... de afara ... si cum si cui ma adresez sa vad daca masina e in starea originala si daca o sa primesc certificatul ala de vehicul istoric ? Daca ma duc dupa ea la Germania si o aduc aici si astia zic PAS ?
    Daca esti intr-adevar interesat, primul lucru pe care-l faci e sa te duci pana la Retromobil si sa discuti cu ei despre ce anume vrei sa faci, ce masina vrei sa aduci si-ti vor explica ei ce trebuie sa ai in vedere.

    Retromobil Club Romania
    Str. Zeicani nr 13 A
    Sector 4, 040791 - Bucuresti
    Secretar General interimar: Marin Florian
    Mobil: 0722.959.698, Email: florian.marin@gmail.com
    Fax : 021.224.22.10

    Leave a comment:


  • florynu
    replied
    Originally posted by m1hai View Post
    Salutare! Este exact cum zice colegul Grigorean! Eu am facut acest lucru, dar cu o masina care era deja inmatriculata in Romania! Pentru una adusa din afara, procedura este aceeasi! Se merge la Retromobil, unde o comisie iti evalueaza masina si iti elibereaza un certificat istoric care este valabil 60 de zile. Acest lucru costa din cate imi amintesc 200 de Euro pt un vehicul adus din afara si 50 Euro pt unul deja inmatriculat in Romania.Apoi cu acest certificat si cu masina se merge la RAR unde se face autentificarea si se trece in cartea masinii la rubrica mentiuni textul: vehicul istoric. Apoi, se merge la Taxe si Impozite cu copie dupa certificatul istoric si dupa cartea masinii si se declara masina la biroul unic(ca la orice masina) si se obtine reducerea de 100% pt impozit!
    Tot ce am povestit se preteaza la o masina ce indeplineste toate conditiile de vehicul istoric! 30 de ani de la incetarea fabricatiei, vopseaua din paleta originala, originalitatea pieselor, starea perfecta de functionare, etc. Toate aceste detalii sunt pe site-ul retromobil.ro. Mentionez ca nu stabileste nimeni nici o valoarea a masinii, iar legat de detinerea unei astfel de masini treaba sta in felul urmator:
    -verificarile tehnice se fac numai la RAR, o data la 2 ani
    -RCA-ul costa ca la orice masina
    -rovigneta este gratis de la CNADR, in baza unui formular si este pe termen nelimitat, pana la schimbarea proprietarului
    -nu ai nici o restrictie de circulatie
    Legat de modificari:
    -poti face reparatii minor, majore de care vrei, restaurari, etc.
    -modificari poti face numai daca sunt reversibile sau sunt facute cu elemente din perioada respectiva de fabricatie. Ex: poti schimba jantele cu unele din perioada in care masina a fost fabricata sau poti pune un casetofon nou, dar sa ai si pe cel original,fara sa gauresti panouri pt boxe si alte dracovenii.

    Pentru alte informatii va raspund cu mare placere! Eu am trecut prin aceasta sesiune si detin vehiculul istoric in continuare si am mare grija de el! Toate cele bune!
    Bun bun dar spre exemplu ...:

    Vreau un w116 ... de afara ... si cum si cui ma adresez sa vad daca masina e in starea originala si daca o sa primesc certificatul ala de vehicul istoric ? Daca ma duc dupa ea la Germania si o aduc aici si astia zic PAS ?

    Leave a comment:


  • m1hai
    replied
    Salutare! Este exact cum zice colegul Grigorean! Eu am facut acest lucru, dar cu o masina care era deja inmatriculata in Romania! Pentru una adusa din afara, procedura este aceeasi! Se merge la Retromobil, unde o comisie iti evalueaza masina si iti elibereaza un certificat istoric care este valabil 60 de zile. Acest lucru costa din cate imi amintesc 200 de Euro pt un vehicul adus din afara si 50 Euro pt unul deja inmatriculat in Romania.Apoi cu acest certificat si cu masina se merge la RAR unde se face autentificarea si se trece in cartea masinii la rubrica mentiuni textul: vehicul istoric. Apoi, se merge la Taxe si Impozite cu copie dupa certificatul istoric si dupa cartea masinii si se declara masina la biroul unic(ca la orice masina) si se obtine reducerea de 100% pt impozit!
    Tot ce am povestit se preteaza la o masina ce indeplineste toate conditiile de vehicul istoric! 30 de ani de la incetarea fabricatiei, vopseaua din paleta originala, originalitatea pieselor, starea perfecta de functionare, etc. Toate aceste detalii sunt pe site-ul retromobil.ro. Mentionez ca nu stabileste nimeni nici o valoarea a masinii, iar legat de detinerea unei astfel de masini treaba sta in felul urmator:
    -verificarile tehnice se fac numai la RAR, o data la 2 ani
    -RCA-ul costa ca la orice masina
    -rovigneta este gratis de la CNADR, in baza unui formular si este pe termen nelimitat, pana la schimbarea proprietarului
    -nu ai nici o restrictie de circulatie
    Legat de modificari:
    -poti face reparatii minor, majore de care vrei, restaurari, etc.
    -modificari poti face numai daca sunt reversibile sau sunt facute cu elemente din perioada respectiva de fabricatie. Ex: poti schimba jantele cu unele din perioada in care masina a fost fabricata sau poti pune un casetofon nou, dar sa ai si pe cel original,fara sa gauresti panouri pt boxe si alte dracovenii.

    Pentru alte informatii va raspund cu mare placere! Eu am trecut prin aceasta sesiune si detin vehiculul istoric in continuare si am mare grija de el! Toate cele bune!

    Leave a comment:


  • grigorean
    replied
    Eu stiam ca poti merge direct la Retromobil cu ea , fara sa treci prin RAR , acestia iti elibereaza un certificat , apoi cu el mergi la RAR , autentificare de serii si alte cele , si in baza certificatului face mentiunea in CIV ca e retromobil , deci scutit de taxa si impozit.

    Leave a comment:


  • mer_se280
    replied
    Salutare!

    Nu doresc sa dau nume dar daca nu ma insel avem un membru pe forum care este in comisia care evalueaza autoturismul care va urma sa fie trecut retromobil.

    Sa speram ca va citi acest topic si ne va explica mai indetaliat care sunt pasii de urmat.

    Toate cele bune!

    Leave a comment:


  • Ady26
    replied
    Foarte buna ideea de a deschide un topic pe aceasta tema,chiar sunt si eu curios de pasii care trebuie urmati,dar le dam prioritate celor care au facut asta.

    Leave a comment:


  • NinjaV12
    started a topic Cum sa iti inmatriculezi masina ca oldtimer?

    Cum sa iti inmatriculezi masina ca oldtimer?

    Salut, deschid topicul acesta din nevoia de a afla mai exact, de la persoane care chiar au facut asta, pt ca pe internet gasesti tot felul de informatii, dar pana la urma e pe principiul zicalei 'teoria ca teoria dar practica ne omoara' cel mai bine este sa aflam de la cineva care chiar a facut asta.

    Ce ma intereseaza pe mine in principal este daca se poate aduce o masina din afara si inmatricula dupa cum am inteles eu fara nici o taxa de inmatriculare si pe urma nu se plateste nici un impozit. Treaba am inteles ca e posibila pt ca prima data se merge la RAR pt a se stabili cuantumului taxei, si acolo in urma identificarii, se poate stabili daca modelul a iesit din productie de peste 30 de ani, fapt care am inteles ca e principalul pt a devenii masina oldtimer, si am inteles ca mai trebuie sa treaca si pe la retromobil pt a o categorisi in 3 grupe in fct de stare si originalitatea pieselor ceea ce ii da in final si valoarea acesteia, o valoare care poate varia destul de mult din ce am vazut eu, si anume intre 1000 si 20mii sau 50miiE chiar.

    In plus ar fi foarte util de stiut si alte lucruri care implica detinerea unei astfel de masini si anume:
    -la cat timp si unde se pot face verificarile tehnice
    -daca difera si daca da in ce consta calcului pretului la RCA
    -daca sunt ceva restrictii de circulatie cu vehiculul respectiv
    -daca sunt permise modificari estetice minore, reconditionari majore si reparatii estetice din cauza la accident sau degradare, si regimul schimbului consumabilelor.

    Si eventual daca mai are si altcineva alte nedumeriri poate sa intrebe in acest topic.
Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF