Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum sa iti inmatriculezi masina ca oldtimer?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NinjaV12
    replied
    Originally posted by nstoe View Post
    Daca Mercedes-ul W116 va indeplini criteriile comisiei ( vezi regulamentul ) , sansele sunt de 100% .
    Citeste postul #5 .
    Da, am citit, si se pare ca, mai ales daca ai motorul original acasa, la fel precum instalatia audio originala, mai ales un motor ce s-a mai pus pe caroseria respectiva nu ar afecta cu nimic acordarea statutului....

    Leave a comment:


  • NinjaV12
    replied


    Originally posted by panzerwagen View Post
    Ma aflu si eu in treaba si intreb: pana la urma care dintre ai nostri colegi de pe FORUM este/face parte din comisia de avizari a RCR-ului?
    Cu ani in urma, era asa, un fel de rumoare, ca sa nu zic barfa, cum ca RCR-ul ar fi o casta inchisa, patrunzi foarte greu acolo si conducerea de la Bucuresti era foarte greu abordabila, asta in ceea ce priveste si intrebarile, inca nerostite, ale unor colegi care ar cocheta cu ideea trecerii ca vehicul istoric a unor marci de autoturisme care au fost extrem de populare, gen VW Kafer, /8-ul si de ce nu? R8 si R12-le indigenizate la noi. Nu m-as fi bagat in seama singur vis-a-vis de un renume nu tocmai bun al RCR-ului, daca in ultimii ani nu ar fi fost exemple de colegi de-ai nostri, Forumisti, din afara Bucurestiului care, desi detin MB-uri din anii 60-70, au precizat faptul ca accederea in gratiile Retromobil Club Romania li s-a parut greu de realizat. Avem cazul unui coleg din Cluj, cu un W110 sau W111, fosta masina de reprezentare de la Ambasada SOFIA.
    Acum, pentru colegul NinjaV12:
    http://www.willhaben.at/iad/gebrauch...?adId=39328195
    Este un W116 care poate te-ar putea interesa. Unic proprietar, vopsea originala, actele de provenienta, respectiv factura masinii in original, etc, etc. Atentie insa, in poze emblema este de 450SE, anuntul indica ca ar fi 280SE (136 Kw).
    Poate iti iese ceva.
    Multzam fain de link, chiar ma intereseaza....swi arata super masina, si nu e chiar asa departe

    Leave a comment:


  • florin man
    replied
    Am recitit tredul, deci, eu am motor de 3000D ,pot sa pun unul de 2000D si sa folosesc masina in continuare pana in 2015, cand as vrea sa imi pun inapoi motorul de 3000D si sa incerc ca o trec la mobile istorice? Credeti ca e vreo problema daca pentru o perioada de timp masina a circulat cu alt motor, dar nu s-au adus modificari la caroserie?

    Leave a comment:


  • nstoe
    replied
    Daca Mercedes-ul W116 va indeplini criteriile comisiei ( vezi regulamentul ) , sansele sunt de 100% .
    Citeste postul #5 .

    Leave a comment:


  • chris.alfa
    replied
    dar in concluzie care sunt sansele ca un w116sel poate fi inmatriculat ca si automobil istoric? eu momentan nu prea pot sa ma deplasez pina la R.C.R datoirita faptului ca ma aflu inafara tarii.
    am sa urmaresc in continuare aceste posturi

    Leave a comment:


  • panzerwagen
    replied
    Dl. Mircea Filipciuc lucra, acum vro suta de ani..., la un vehicul ce apartinuse Maresalului Antonescu. La acea vreme RCR-ul exista, sub acelasi inalt patronaj al MS regele Mihai I, si nu cred ca acea masina, cunoscuta fiind pe unde a trecut, ar mai fi avut nevoie de atestat, putea fi trecuta just like that, in evidenta/arhiva RCR-ului. Poate totusi aflam daca avem printre noi sau nu acea persoana din RCR.

    Leave a comment:


  • panzerwagen
    replied
    Ma aflu si eu in treaba si intreb: pana la urma care dintre ai nostri colegi de pe FORUM este/face parte din comisia de avizari a RCR-ului?
    Cu ani in urma, era asa, un fel de rumoare, ca sa nu zic barfa, cum ca RCR-ul ar fi o casta inchisa, patrunzi foarte greu acolo si conducerea de la Bucuresti era foarte greu abordabila, asta in ceea ce priveste si intrebarile, inca nerostite, ale unor colegi care ar cocheta cu ideea trecerii ca vehicul istoric a unor marci de autoturisme care au fost extrem de populare, gen VW Kafer, /8-ul si de ce nu? R8 si R12-le indigenizate la noi. Nu m-as fi bagat in seama singur vis-a-vis de un renume nu tocmai bun al RCR-ului, daca in ultimii ani nu ar fi fost exemple de colegi de-ai nostri, Forumisti, din afara Bucurestiului care, desi detin MB-uri din anii 60-70, au precizat faptul ca accederea in gratiile Retromobil Club Romania li s-a parut greu de realizat. Avem cazul unui coleg din Cluj, cu un W110 sau W111, fosta masina de reprezentare de la Ambasada SOFIA.
    Acum, pentru colegul NinjaV12:
    http://www.willhaben.at/iad/gebrauch...?adId=39328195
    Este un W116 care poate te-ar putea interesa. Unic proprietar, vopsea originala, actele de provenienta, respectiv factura masinii in original, etc, etc. Atentie insa, in poze emblema este de 450SE, anuntul indica ca ar fi 280SE (136 Kw).
    Poate iti iese ceva.

    Leave a comment:


  • nstoe
    replied
    Pentru colegii care doresc sa se informeze :

    http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_p...text?idt=67299

    Procedura acordarii atestatului de vehicul istoric si a atestatului de eliberare a certificatului de originalitate pentru vehicule istorice , in dreapta sub poza .

    http://www.retromobil.ro/

    Vehicule istorice in evidenta RCR , cu mentiunea ca nu toate au si atestat .

    http://retromobil.ro/images/galerie/vehrcr.html

    Leave a comment:


  • NinjaV12
    replied
    O intrebare as mai avea: daca de pe masina respectiva a fost schimbat cu totul motorul si cutia de viteze cu motor care s-a mai pus pe acest model ce-i drept, conteaza la evaluarea pt aceasta operatiune de trecere ca retromobil?

    Leave a comment:


  • m1hai
    replied
    Da, exact, de 4520 cmc! Deja am deviat un pic de la subiect. Sper ca lumea sa fi inteles care e procedura de inmatriculare a unui vehicul istoric. Toate cele bune!

    Leave a comment:


  • NinjaV12
    replied
    Originally posted by m1hai View Post
    Interesanta dorinta ai legata de masina istorica! Exact modelul pe care eu il detin!
    Mechanical excelency ......si ai chiar motorul de 4.5 V8 de 224cai??
    ....oricum ca performante, impozanta, pret nu exagerat, chiar mic as zice la ce am gasit si intretinere ok, altceva nu prea merita.

    Leave a comment:


  • m1hai
    replied
    Interesanta dorinta ai legata de masina istorica! Exact modelul pe care eu il detin!
    Attached Files

    Leave a comment:


  • NinjaV12
    replied
    @mihai am scris acestea pt
    1: traim in rromania si de azi pe maine multe lucruri se schimba radical, si eu ma-m obisnuit sa anticipez idioteniile pe care le scot astia de ne (fura)conduc cica, de aceea chiar am si luat decizia ca nu o sa mai am inmatriculata in ro vo masina decat ori oldtimer, ori utilitara(G-klasse sau L200)
    2: mie imi place ca un lucru sa fie facut pana la capat, si anume oricine e interesat de subiect, sa gaseasca practic orice in acest topic....e amatoresc sa faci un lucru doar pe jumatate, din pacate prea tipic rumanului, tocmai de aceea apreciez marca asta de masina pt ca e printre singurele care are modele facute pana la capat pt ceea ce sunt create!
    Multumesc pt informatii, si sper sa fie utile multora dintre noi.
    Eu imi doresc spre ex ca oldtimer un W116 SEL450

    Leave a comment:


  • m1hai
    replied
    Originally posted by NinjaV12 View Post
    Multumiri pt informatii, ce ar mai fi de precizat este dacae adevarat ce am inteles si anume faptul ca, din moment ce un vehicul devine retromobil, nu mai poate fi vandut inafara granitelor tarii, sau acuma s-a extins la spatiul UE? Sau se poate numai printr-un aviz special eliberat de catre Retromobil Romania eventual si in urma unei taxe.

    Totodata ar fi bine de stiut si de-aici din topic cam ce taxe trebuiesc platite in total pt o astfel de inmatriculare pe langa cea de la retro-mobil, daca difera fatza de o inmatriculare normala...
    Salut! Legat de vanzarea vehiculului, nu cred sa fie vreo problema pt ca tu esti proprietarul masinii, actele sunt aceleasi ca si la o masina obisnuita! Singura diferenta e ca vei avea in cartea masinii mentiunea: vehicul istoric. Acest lucru din contra, te poate ajuta sa iei o suma mai mare de bani pe masina, pt ca Retromobil e recunoscuta de organizatia FIVA. Deci, calitatea de oldtimer e recunoscuta. De ex: tu daca cumperi o masina din Franta, Germania, etc care are deja un atestat de vehicul istoric nu poate decat sa te ajute la obtinerea aceluiasi titlu si in Romania si vice-versa!

    Legat de taxele platite pt inmatriculare: inafara de taxa pt obtinerea atestatului istoric se platesc aceleasi taxe ca si la o inmatriculare normala!

    Parerea mea este ca tu te duci cu gandul mult prea departe si ti faci prea multe griji. Nu este nimic complicat, iar in momentul in care iti cumperi masina cred ca-ti poti da seama singur daca masina va obtine atestatul sau nu. Masina trebuie sa fie aproape perfecta! Daca masina este ruginita si nu are elemente originale, e logic ca va trebui sa o pui la punct. O masina perfecta costa mult si daca ai bani sa o cumperi perfecta, restul cheltuielilor nici nu mai conteaza.

    Ca si o paranteza, eu am procedat in felul urmator:
    -am cumparat masina cu 4000 Euro intr-o stare buna din toate punctele de vedere
    -inainte sa ma prezint cu ea la Retromobil, m-am apucat de o mica restaurare care a inghitit aprox. 7000 Euro
    -dupa ce eu am considerat ca masina este aproape perfecta, am luat un nr de tel de pe site-ul Retromobil si am sunat, fara sa cunosc pe cineva
    -am fost cu masina sa o vada un reprezentant Retromobil care mi-a zis ca masina este perfect eligibila si mi-a spus sa urmaresc pe site-ul lor cand va aparea urmatoarea sesiune de atestari.
    -am asteptat vreo 2-3 sapt si a aparut anuntul pe site.
    -am trimis mail cu copiile dupa actele si pozele cerute de ei si apoi m am prezentat la sesiune, unde o comisie a evaluat masina
    -am obtinut atesatul din prima fara sa fie vreo problema si de aici mai departe am povestit in postarea anterioara.

    Acum pun eu cateva intrebari:
    Tu chiar vrei sa cumperi o masina istorica?
    Ai un anume model de masina la care te ai gandit?
    De ce te gandesti la revanzarea ei inainte sa o cumperi?(o masina istorica este ceva cu adevarat special si daca iti doresti o anume masina de foarte multi ani de zile, de ce te gandesti deja la revanzare?) Eu unul am masina de 2 ani jumate si nu ma gandesc sub nici o forma la revanzarea ei.

    Daca vrei sa iti povestesc mai mult sau sa te ajut in legatura cu vreo decizie de a ta legata de vreo masina anume, ma poti suna oricand si ti dau sfatul meu legat de gandurile tale!

    Toate cele bune!

    Leave a comment:


  • zistok
    replied
    Istructiv topicul ! Sigur sunt interesati oamenii ( cu masinute vechi ), cum se procedeaza !

    Multumim de informatii !!!!!!!

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF