Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum sa iti inmatriculezi masina ca oldtimer?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daniel_tandara
    replied
    Da, se pare ca aceasta lege a fost modificata, in favoarea neaccizarii autovehiculelor istorice cu motoare mai mari de 3000 cm cubi.
    Aceasta acciza este prevazuta in articolul 207 litera i din codul fiscal.
    Din data de 19.09.2014 codul fiscal a fost reactualizat si legea privind plata accizei prevede:

    ART. 207 Sfera de aplicare

    i) autoturisme ºi autoturisme de teren, inclusiv cele importate sau achiziþionate intracomunitar, noi sau rulate, cu codurile NC: 8703 23, 8703 24 ºi 8703 33, a cãror capacitate cilindricã este mai mare sau egalã cu 3.000 cm3, cu excepþia celor încadrate în categoria vehiculelor istorice definite conform prevederilor Ordonanþei Guvernului nr. 27/2011 privind transporturile rutiere, cu modificãrile ºi completãrile ulterioare;

    Multumiri pentru sugestii!
    Last edited by daniel_tandara; 03-12-2015, 15:18 PM. Reason: Adaugare

    Leave a comment:


  • liviu_tiutiu
    replied
    Originally posted by daniel_tandara View Post
    Scuza-mi obtuzitatea, sa inteleg ca aceasta lege este "in picioare" actualmente?

    Si in traducerea mea, aceasta acciza e de fapt un fel de timbru de mediu care se achita la inmatriculare, nu?
    Timbrul de mediu este timbru de mediu si acciza este acciza.
    Se platesc amandoua daca nu este vorba de masini oldtimer.
    Aceasta acciza se plateste exact de la 3000cm cubi.
    Daca ai motor de 3001 cm cubi, platesti 3001 euro acciza.

    Leave a comment:


  • daniel_tandara
    replied
    Originally posted by mer_se280 View Post
    Oare nu se refera la cele aduse din state...?
    Nu cred, banuiesc ca se specifica daca era doar din state...

    Leave a comment:


  • daniel_tandara
    replied
    Originally posted by m1hai View Post

    Incepand cu data de 1 septembrie 2013 a fost introdusa o acciza de 1 eur/cmc (+tva) pentru vehiculele importate care au motoare mai mari sau egale cu 3000 cmc.
    Scuza-mi obtuzitatea, sa inteleg ca aceasta lege este "in picioare" actualmente?

    Si in traducerea mea, aceasta acciza e de fapt un fel de timbru de mediu care se achita la inmatriculare, nu?

    Leave a comment:


  • m1hai
    replied
    Salutare! In data de 28.02.2014 s-au anulat accizele de import pentru toate vehiculele istorice indiferentde capacitatea motorului.

    Ceea ce scrie pe site-ul Retromobil a fost valabil in perioada 1 sept 2013 - 27. febr 2014. Probabil nu a updatat nimeni... Ulterior, am gasit exact ce te intereseaza:

    ''Acciza la importul vehiculelor cu motoare peste 3000 cmc a fost anulata.

    Incepand cu data de 1 septembrie 2013 a fost introdusa o acciza de 1 eur/cmc (+tva) pentru vehiculele importate care au motoare mai mari sau egale cu 3000 cmc.

    Printr-o Ordonanta a Guvernului,
    adoptata in 28.02.2014 in urma demersurilor facute la Ministerul de
    Finante de R.C.R., O.G. publicata in monitorul Oficial nr. 151/28.02.2014, vehiculele istorice au fost exceptate de la plata accizei.
    Consiliul Director R.C.R. multumeste tuturor factorilor implicati in
    eliminarea acestei accize pe pasiune.''

    Leave a comment:


  • mer_se280
    replied
    Oare nu se refera la cele aduse din state...?

    Leave a comment:


  • daniel_tandara
    replied
    Salutare!
    Am o nelamurire. Imi doresc ca pe viitor sa aduc din Germania un 500 SEC 126, pe care sa-l inmatriculez imediat ca oldtimer. Se plateste timbrul de mediu pentru acest model de masina?
    In ultimul paragraf din acest link, notat cu "ATENTIE!", este mentionat:
    "Nu pot beneficia de scutirea de la plata accizei de import aplicata automobilelor cu capacitatea cilindrica mai mare de 3000 cmc"


    Ce sa inteleg prin aceasta "acciza de import"?

    Leave a comment:


  • NinjaV12
    replied
    Originally posted by adidc View Post
    Pana la urma nu e asa mare lucru sa schimbi arcurile si rotile o data la 2 ani pt ITP...motorul insa e alta poveste.
    Eu cunosc pe cineva care se risca de schimba si motorul si transmisia o data la 2 ani pt itp...avea in talon 1.6 iar pe masina 2.5 si chiar 3.8 pe urma

    Leave a comment:


  • nstoe
    replied
    Informatii oficiale se pot obtine numai de aici :





    Restul sunt discutii .

    Leave a comment:


  • adidc
    replied
    Am gasit pe un alt topic tot aici pe forum (multumesc colegului nstoe) urmatoarea informatie: daca pe acel model s-a montat o anumita optiune din fabrica atunci faptul ca pe masina ta adaugi acea optiune cu piese OEM (vezi de exemplu AC) nu este o problema la retromobil.
    Deci una e bifata.
    Ce m-ar mai interesa pe mine este aia cu jantele, schimbare motor samd, si daca incadrarea ca automobil istoric se poate pierde, cand se intampla asta? La ITP sau pe strada daca te opreste RAR sau garcea.
    Dau urmatorul exemplu...un clean tuning, doar jante poate flanse la roti si arcurile mai sus sau mai jos. Un motor mai nou sau cutie pot cauza probleme? Acelasi lucru cu interiorul retapitat de exemplu. Pana la urma nu e asa mare lucru sa schimbi arcurile si rotile o data la 2 ani pt ITP...motorul insa e alta poveste.

    Leave a comment:


  • steradulescu
    replied
    Asta cu foliile poate,dar cu dotarile nu cred ca are politia ceva(de unde sa stie ei dotarile masinii ,ca doar nu iti cer vin sa-l decodeze).Nici la itp nu ai probleme,cred ca doar la revanzare pentru noul proprietar.

    Leave a comment:


  • adidc
    replied
    Oameni buni, eu am o intrebare: Dupa ce ti-ai inmatriculat botul de cal sau cobra ca vehicul itoric, ceea ce evident inseamna un vehicul cat mai aproape de original, daca ii shimbi jantele, ii pui o folie sau ii schimbi motorul, sau interiorul, ii pui un AC sau alte optiuni, iti pierzi certificatul de inmatriculare?
    Daca da in ce conditii? Adica te opreste militia si te ia la intrebari asupra elementelor de pe masina sau abia la urmatorul ITP ai probleme?
    Hai sa zicem ca aia cu motorul e mai evidenta dar la restul ce pot sa faca astia?
    Pana la urma daca tot restarurez o masina de ce sa nu circul cu ea toata ziua? M-as baga si eu la o cobra coupe sau ceva si as folosi-o zilnic dar cu mici..."upgrade-uri".
    Ce parere aveti?

    Leave a comment:


  • Hirig888
    replied
    Originally posted by bulletsq View Post
    Pana la urma este un lucru bun ca cineva s-a gandit in Romania sa faca asa ceva, nu mai conteaza unde se afla sediul etc! Este adevarat ca ar trebuis a se organizeze macar in orasele mai mari mai ales unde exista comunitati de masini retro..gen Sibiu, Brasov...etc!Nu mi se pare corect insa faptul ca masina trebuie sa fie"tipla"!Indiferent daca are 30 de ani sau 90!Eu as acorda acest atestat de oldtimer oricarei masini in stare de functionare (cu ITP valabil) , originala din toate punctele de vedere adik fara improvizatii "romanisme" etc.!
    Dap, de acord cu faptul ca masina dece sa fie chiar in stare ca noua(cel mai iritant este casetofonul original trebe sa chiar fie?!), ideea daca trece de RAR, ar trebui sa fie de ajuns. Adica ori cum, evident sa fie originala, cu piese originale nu cum a spus colegul, cu interventii dubioase.
    Ca nimeni nu cred ca se duce la retromobil cu o rabla. De si....marog. Evident, is prea stricte pe aici si cu pretentii comparat cu conditiile generale ale masinilor noastre care circula pe drum. In germania poti obtine numere "H"(Historic) mult mai usor, si masina nu trebe sa fie iesit din productie de 30 de ani, ci trebe sa aiba insusi 30 de ani. Acolo cobrele deja au numere "H" Si chiar gasesti ceva decent pentru 2000-3000euro (w123 200d) care cred ca ar fii ok cu foarte putine retusuri ca candidat retromobil.
    Scz de offf. Dar acuma trebe cumparate cobrele Ca de la anul' ne intalnim la retromobil
    Last edited by Hirig888; 04-04-2014, 13:57 PM.

    Leave a comment:


  • nstoe
    replied
    Deoarece restaurarea unui automobil mai vechi de 30 de ani , pentru a primi atestat de vehicul istoric , este destul de costisitoare , din dorinta de a se evita surprize extrem de neplacute , ar fi bine ca propietarii respectivelor masini sa se informeze direct de la sursa , adica de la Retromobil Romania .

    Exista telefon si Email .

    Se vor primi raspunsuri la zi despre cum trebuie sa arate un vehicul supus examinarii comisiei tehnice de atestare . Deasemeni , se va afla un lucru dorit de foarte multi colegi si anume daca sunt permise modificari tehnice sau includerea de accesorii ce nu au intrat in componenta vehicului original .

    Leave a comment:


  • bulletsq
    replied
    Pana la urma este un lucru bun ca cineva s-a gandit in Romania sa faca asa ceva, nu mai conteaza unde se afla sediul etc! Este adevarat ca ar trebuis a se organizeze macar in orasele mai mari mai ales unde exista comunitati de masini retro..gen Sibiu, Brasov...etc!Nu mi se pare corect insa faptul ca masina trebuie sa fie"tipla"!Indiferent daca are 30 de ani sau 90!Eu as acorda acest atestat de oldtimer oricarei masini in stare de functionare (cu ITP valabil) , originala din toate punctele de vedere adik fara improvizatii "romanisme" etc.!

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF