Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tractiune fatã sau spate ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salut

    Originally posted by flavyus1987 View Post
    Hai sa va spun o situatie nefericita:
    Panta la ~15gr, din aia buna de dat cu sania, lunga de 50-60m.
    Vi de sus un ai virat dreapta, si masina pierde aderenta ca totul e sticla pe jos, in poalele partiei trebuie sa faci neaparat stanga; iar in masina ai inca 3 destepti cu morcovul adanc bagat.
    La un momendat iei hotararea sa iesi pe camp, dar in dreapta sant si apoi curtea omului, in stanga masina vroia doar semnul indicator si copacii.(masinia avea vointa).
    Ce credeti ca ma salvat?Frana de mana care vroia sa o traga desteptul din treapta? iar eu cu o mana il tineam pe el sa nu ridice levierul si cu cealalta invarteam de volan in disperare.
    M-a salvat treapta 1 pe care cand am bagat-o am zis ca se rupe cutia.
    Masina era o DACIE 1310 cu anvelope noi pe fata.

    Sa-l vezi la semafor pe ala din fata ta ca ii danseaza fundul si tot mai vine spre tine, incepi sa te uiti in retrovizoare sa dai inapoi.
    Cu fata e altfet, virezi de volan spre o portiune cu zapada/gheata macinata si patinezi pana pleci, ai greutate pe puntea motoare.

    Vara as vrea si eu tractiune spate cu o automata, dar iarna nu renunt pentru nimic la cea pe fata+manuala.Cu automata nu stiu cum e iarna ca nu am avut ocazia.
    Cauciucuri bune de iarna, eventual lanturi in portbagaj si cu tractiune spate nu ai probleme.Mie chiar imi place cand danseaza cateodata. Conduc mult si n.am avut pana acum nevoie de lanturi.

    Comment


    • #62
      daca doresti aderenta maxima opteaza pentru un 4X4 subaru cred ca detine cel mai echilibrat sistem el avand 50/50% fata/spate tractiune datorita motorului asezat orizontal cu cilintrii opusi in H se mai numeste cu un centru de greutate foarte jos + diferentiale autoblocante ==>> Masina cu aderenta maxima!
      Solenza 1.9D, Subaru Forester 2.0, Mercedes C200.....ramane de vazut...

      Comment


      • #63
        Originally posted by tytan2 View Post
        daca doresti aderenta maxima opteaza pentru un 4X4 subaru cred ca detine cel mai echilibrat sistem el avand 50/50% fata/spate tractiune datorita motorului asezat orizontal cu cilintrii opusi in H se mai numeste cu un centru de greutate foarte jos + diferentiale autoblocante ==>> Masina cu aderenta maxima!


        si ceva foarte interesant, apropo de Subaru:http://www.youtube.com/watch?v=0_MXK...eature=related
        Last edited by 300zxtt; 02-03-2012, 18:11 PM.

        Comment


        • #64
          un clip f interesant http://www.youtube.com/watch?v=t09ExAUgtyE
          Solenza 1.9D, Subaru Forester 2.0, Mercedes C200.....ramane de vazut...

          Comment


          • #65
            Originally posted by tytan2 View Post
            daca doresti aderenta maxima opteaza pentru un 4X4 subaru cred ca detine cel mai echilibrat sistem el avand 50/50% fata/spate tractiune datorita motorului asezat orizontal cu cilintrii opusi in H se mai numeste cu un centru de greutate foarte jos + diferentiale autoblocante ==>> Masina cu aderenta maxima!
            M.ai pierdut aici. Nu vorbesc aici de avioane, vorbesc de o decenta in deplasare iarna pe zapada. Atat. Da cred ca daca vrei aderenta »mai« Maxima decat poate sa o ofere nu stiu ce producator de auto poti sa incerci ceva cu senile ;-)
            Si apropo de exemplul ales de tine Subaru fac masini urate interior/exterior(parerea mea).
            Numai bine.

            Ps. Cred ca este suficient un exemplu ca acesta
            Last edited by Luxian; 02-05-2012, 09:39 AM.

            Comment


            • #66
              Originally posted by dialiv View Post
              M.ai pierdut aici. Nu vorbesc aici de avioane, vorbesc de o decenta in deplasare iarna pe zapada.
              Salutam!
              Asta chiar mi-a placut.
              Aceste masini sunt totusi facute sa circule pe niste drumuri "acceptabile", nu?
              Off.
              Pentru dealuri si munti exista altele. Ceva de genul:
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #67
                Revenind la subiect , tractiune spate pana la moarte ..)

                Comment


                • #68
                  care e cea mai buna tractiune?simplu:ganditi asa :fiecare dintre noi are o sotie, mama, prietena, fica,sau chiar un prieten cu doua maini(picioare )stangi in ale sofatului.cu care dintre cele doua feluri de tractiune credeti ca s-ar descurca mai bine?
                  aia e cea mai buna!
                  aa ca suntem noi niste specialisti si ne descurcam cu orice fel de tractiune...aia e altceva

                  Comment


                  • #69
                    Mercedes Benz Drift 350 SLC

                    Originally posted by focusufd View Post
                    care e cea mai buna tractiune?simplu:ganditi asa :fiecare dintre noi are o sotie, mama, prietena, fica,sau chiar un prieten cu doua maini(picioare )stangi in ale sofatului.cu care dintre cele doua feluri de tractiune credeti ca s-ar descurca mai bine?
                    aia e cea mai buna!
                    aa ca suntem noi niste specialisti si ne descurcam cu orice fel de tractiune...aia e altceva
                    Tocmai de-aia tractiune spate. Asa inveti sa si mergi cu o masina. E ceva real care implica responsabilitate si Cunostinte, daca vrei sa mergi bine. Si cei care merg cu orice ar face bine sa ia prietenele si ce mai au si sa le invete, sa nu le para rau mai tarziu, daca nu de-alta.

                    BENZ G, altceva ce ?

                    Comment


                    • #70

                      Comment


                      • #71
                        tu chiar nu ai vazut oameni care nu vor invata niciodata sa conduca ,chiar daca au permis?sunt foarte multi iti spun eu.inveti daca ai pe cine dar daca nu ai...nu ai

                        Comment


                        • #72
                          Ca să lămurim un aspect: punte spate motoare înseamnă propulsie nu tracţiune.

                          Nu vă doresc celor care susţineţi supremaţia acestei soluţii (motor faţă, punte motoare spate) să vă aflaţi într-o situaţie la care am fost martor.

                          Alai de nuntă, prima maşină un W212 cu păpuşa pe capotă. Mai urmau şi alte Mercedes-uri, câteva BMW-uri, toate maşini sub 3 ani vechime, dar şi câteva Audi (una cu quattro) Passat-uri şi o "amărâtă" de Fabie. La restaurant se putea ajunge doar după parcurgerea unei porţiuni înclinate de vrepo 200 de metri, cu diferenţă de nivel nu mai mare de 12-15 metri. Drumul (pietruit) fusese curăţat de personalul restaurantului, doar aşteptau nuntaşii, dar ningea, ningea chiar abundent. Vreţi să ştiţi urmarea? Hai că vă spun să nu vă mai "fierb" fără rost. Mireasa, mirele, naşii, au plecat pe jos, după ce vreo 20 de minute au tot încercat să convingă maşinile să urce-n parcare. Toată zona mirosea a cauciuc ars. Singurele care-au ajuns neajutate de împingători fără voie, au fost cele care aveau tracţiune pe faţă. Până şi Fabia s-a descurcat fără probleme. Mă uitam la prestaţia jenantă a acelor maşini încărcate de electronică. N-au putut gestiona, nu bine, nici măcar satisfăcător, o situaţie în care nu te afli numai în mod excepţional. E o chestie totuşi banală să fie nevoie să urci un deal.

                          Traficul are împrejurări când spatele nu-ţi oferă nicio opţiune, n-ai nicio şansă să abordezi un traseu în mod diferit, atâta timp cât roţile sunt numai motoare, nu şi directoare.
                          Putem avea preferinţe, motivate sau nu, pentru una din cele două soluţii, dar a susţine superioritatea propulsiei în detrimentul tracţiunii, mi se pare stupid.

                          Comment


                          • #73
                            Salut

                            Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                            Ca să lămurim un aspect: punte spate motoare înseamnă propulsie nu tracţiune.

                            Nu vă doresc celor care susţineţi supremaţia acestei soluţii (motor faţă, punte motoare spate) să vă aflaţi într-o situaţie la care am fost martor.

                            Alai de nuntă, prima maşină un W212 cu păpuşa pe capotă. Mai urmau şi alte Mercedes-uri, câteva BMW-uri, toate maşini sub 3 ani vechime, dar şi câteva Audi (una cu quattro) Passat-uri şi o "amărâtă" de Fabie. La restaurant se putea ajunge doar după parcurgerea unei porţiuni înclinate de vrepo 200 de metri, cu diferenţă de nivel nu mai mare de 12-15 metri. Drumul (pietruit) fusese curăţat de personalul restaurantului, doar aşteptau nuntaşii, dar ningea, ningea chiar abundent. Vreţi să ştiţi urmarea? Hai că vă spun să nu vă mai "fierb" fără rost. Mireasa, mirele, naşii, au plecat pe jos, după ce vreo 20 de minute au tot încercat să convingă maşinile să urce-n parcare. Toată zona mirosea a cauciuc ars. Singurele care-au ajuns neajutate de împingători fără voie, au fost cele care aveau tracţiune pe faţă. Până şi Fabia s-a descurcat fără probleme. Mă uitam la prestaţia jenantă a acelor maşini încărcate de electronică. N-au putut gestiona, nu bine, nici măcar satisfăcător, o situaţie în care nu te afli numai în mod excepţional. E o chestie totuşi banală să fie nevoie să urci un deal.

                            Traficul are împrejurări când spatele nu-ţi oferă nicio opţiune, n-ai nicio şansă să abordezi un traseu în mod diferit, atâta timp cât roţile sunt numai motoare, nu şi directoare.
                            Putem avea preferinţe, motivate sau nu, pentru una din cele două soluţii, dar a susţine superioritatea propulsiei în detrimentul tracţiunii, mi se pare stupid.
                            Eu sunt taximetrist in Valcea. Cu masina echipata cu anvelope de iarna 185/15(al doilea an de folosire) am mers foarte bine pe zapezile din zilele astea. Am urcat si rampa mai mare de 10%. Nu poti sa ma convingi ca unde urca o masina normala cu "propulsie" fata eu nu pot sa urc cu mercedesul meu. Evident conteaza si experienta.
                            Exista odata la benzinarii o solutie gen spray ceva ca o pacura cu care se dadea pe cauciucuri. Dupa ce aplicai solutia puteai sa urci linistit si pr gheata sticla cu anvelope de vara. Cea mai buna solutie pt soferii mai "fricosi".
                            Din pacate n.am mai gasit solutia prin magazine.

                            Comment


                            • #74
                              Oricum am suci-o tractiunea fata pe zapada este parfum. Mi se pare atata de usor de condus (dupa 8 ani sunt la prima masina cu tractiune fata). Tot tractiune spate imi place dar sincer la cum fac eu naveta zilnic pe troienele astea sa am de ales intre 2 masini, una fata si una spate nici nu as sta pe ganduri.
                              Unde tractiunea spate patineaza, tractiunea spate merge inainte. Unde aceasta din urma patineaza, intoarcem masinutza cu spatele si sa vezi ce merge.
                              Cum spunea si domnul Nelu...tractiune+directie+cauciucuri=Love.
                              Legat de taxi prin Valcea, m-am dat si eu pe-acolo ceva timp si numai cu taxi ca nu cunosteam orasul. Pe vremea aia oriunde mergeai nu puteai da mai mult de 5 lei in oras .
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by dialiv View Post
                                Nu poti sa ma convingi ca unde urca o masina normala cu "propulsie" fata eu nu pot sa urc cu mercedesul meu...
                                Nici nu doresc să te conving. Cândva, poate chiar zilele astea te vei convinge singur că nu vorbesc prostii. Ca fost proprietar de Mercedes ani îndelungaţi, ştiu şi ce poate această maşină (altminteri minunată) şi mai ales ce nu poate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF