Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tractiune fatã sau spate ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Scuza lor pentru botul extrem de lung (si urat) probabil ca va fi : o structura deformabila mai mare pentru impact frontal....vrajeala. Are dreptate Ionut.....masinile cu tr. spate au rotile in colturi, vezi si Seria 3, Lexus IS etc. Asta face fff mult pt. manevrabilitate.
    Iti mai dau un argument: neavand planetare in fata, rotile se vireaza mai mult, raza de bracaj scade....sa vezi ce usor se intoarce in loc un Mercedes

    Comment


    • #17
      Iarna e mai buna tractiunea fata decat spate.
      Indiferent de sistemele electronice care le are masina, cutie cu treapta W, etc.
      Daca mergi prin sleauri de gheata cu tractiune spate, indiferent cum virezi rotile din fata, masina se duce tot inainte.

      Comment


      • #18
        Originally posted by shadow View Post
        Iarna e mai buna tractiunea fata decat spate.
        Indiferent de sistemele electronice care le are masina, cutie cu treapta W, etc.
        Daca mergi prin sleauri de gheata cu tractiune spate, indiferent cum virezi rotile din fata, masina se duce tot inainte.
        Chiar ma gandeam de ce intarzii sa scrii aici...si ma mir cum de ai uitat sa amintesti si de avantajele sistemului quattro.Audi Rullz!
        MÃREAȚA COBRA

        Comment


        • #19
          Daca MB face anumite masini cu tractiune spate stie dece. La proiectarea unei masini lucra o gramada de oameni (care intamplator stiu ce fac) timp de 5 - 6 ani. Fii sigur ca decizia a fost luata pe argumete clare nu pe faptul ca asa li s-a parut lor mai bine. Au fost analizate toate situatiile (inclusiv mersul iarna, pe noroi si in tari mai putin dezvoltate - unde e cazul).

          Din punctul meu de vedere tractiunea pe spate are urmatoarele avantaje:
          - poti controla mai "fin" masina
          - raspuns mai rapid la diverse manevre (deobicei de evitare)
          - suspensie (in special cea fatza) mai putin complicata => mai putine lucruri care pot sa crape.
          - "simti" din timp cand masina e la limita controlului
          - uzura mult mai mica pe pneurile fatza.
          - motorul e mai putin solicitat (in curbe in special)

          Dezavantaje
          - multi cred ca pot sa o stapaneasca desi nu e asa
          - schimbarea stilului de mers pentru cei obisnuiti cu tractiune fata (mie mi-au trebuit cateva saptamani de mers pana in 70 km/h pana sa ma simt confortabil la volan).

          Comment


          • #20
            mai tata ... dar ati uitat ceva
            cu tractiunea pe fata nu te poti ridica pe 2 roti
            si serios acum ... cand ai tractiune pe spate si dai forja toata greutatea masinii se lasa pe spate si ai o aderenta mult mai buna fata de tractiunea fata cand toata greutatea se ridica de pe partea din fata
            MB 180C Sport Coupe W203

            Comment


            • #21
              Originally posted by B.A. View Post
              .
              Din punctul meu de vedere tractiunea pe spate are urmatoarele avantaje:
              - poti controla mai "fin" masina
              - raspuns mai rapid la diverse manevre (deobicei de evitare)
              - suspensie (in special cea fatza) mai putin complicata => mai putine lucruri care pot sa crape.
              - "simti" din timp cand masina e la limita controlului
              - uzura mult mai mica pe pneurile fatza.
              - motorul e mai putin solicitat (in curbe in special)
              Parerea mea e alta....
              -mai fin poti controla masina daca ai integrala
              -tot integrala sau fata are un raspuns mai bun, si spate doar daca ai niste ''ajutoare'' electronice, altfel devii prieten cu santu sau vreun copac
              -indiferent de tipul tractiunii, un pivot, un cap de bara si cateva bucsi tot ai, si apoi, daca ai suspensie multi link e mult mai avantajoasa si ai mai multe beneficii decat una simpla
              -tractiunea fata iti ofera un mai bun feed back al volanului
              - aici total de acord cu tine,dar acest avantaj e prea mic
              -aici nu-ti inteleg logica....

              Din ce-mi aduc aminte acum,din dezavantajele tractiunii spate as enumera lipsa aderentei pe suprafetele alunecoase (noroi, zapada,polei) in care nici mama asd-ului nu te scoate la liman, decat daca adaugi greutate pe partea din spate a masinii, datorita tunelului median lipsa spatiului la picioare pt ocupantii locurilor din spate,in caz de pierdere a controlui se redreseaza mai greu decat una cu tractiune fata.

              Comment


              • #22
                Originally posted by 300zxtt View Post
                in caz de pierdere a controlui se redreseaza mai greu decat una cu tractiune fata.
                Doar pentru cine nu stie sa conduca masina cu tr. spate.....eu unul intr-un viraj pe zapada, gheata, polei cand intru in derapaj as prefera sa fiu intr-o masina cu tractiune spate......cand incepi sa aluneci, daca nu te mai redresezi din cauza vitezei prea mari, cu "fata" te duci drept inainte spre exteriorul virajului.........pe cand "spatele" te scoate cu botul spre interiorul virajului si eviti un impact frontal, care e cel mai rau........eu unul asa prefer

                Comment


                • #23
                  Originally posted by vladruse View Post
                  "spatele" te scoate cu botul spre interiorul virajului si eviti un impact frontal, care e cel mai rau........eu unul asa prefer
                  "spatele'' te scoate cu botul sau lateralul spre interiorul virajului, si daca ai norocul sa vina cineva din sens opus, sa vezi atunci impact frontal.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by 300zxtt View Post
                    "spatele'' te scoate cu botul sau lateralul spre interiorul virajului, si daca ai norocul sa vina cineva din sens opus, sa vezi atunci impact frontal.
                    Doar daca e viraj la stanga....cand e la dreapta ajungi pe aratura...oricum e mai controlabil din punctul meu de vedere derapajul cu tr. spate decat patinajul direct intr-una cu tr. fata. Vorbesc din experienta, am fost de mai multe ori in ambele situatii. Senzatia ca nu poti face nimic sa schimbi traiectoria subviratoare a masinii e nasoala rau de tot...de aia prefer sa ma intorc in loc cu o tr. spate....

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by ionutz_ng View Post
                      Chiar ma gandeam de ce intarzii sa scrii aici...si ma mir cum de ai uitat sa amintesti si de avantajele sistemului quattro.Audi Rullz!

                      N-ar trebui sa discutam despre avantajele sistemului 4matic?

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by 300zxtt View Post
                        Eu dupa ce-am vazut Lexus nu mai vreau altceva. Ma refer la modelele dupa 2000.

                        On.... La modelele slab motorizate, tractiune fata. La cele dupa 100cp, spate.
                        Lexus e TOYOTA, iar TOYOTA e un acronim : Too Often Yankees Overestimate This Auto

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by dr_liviu_marcu View Post
                          Lexus e TOYOTA, iar TOYOTA e un acronim : Too Often Yankees Overestimate This Auto
                          Subestimat sau nu.....a cam inceput sa mature cu steaua in trei colturi pe jos....si la fiabilitate, si la optiuni si la toate cele....

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by 300zxtt View Post
                            Subestimat sau nu.....a cam inceput sa mature cu steaua in trei colturi pe jos....si la fiabilitate, si la optiuni si la toate cele....
                            Parca a inceput sa se discute un pic prea mult despre alte masini pe acest forum, care mi s-a parut ca este adresat fanilor si proprietarilor acestei marci. Mercedesul nu este masina perfecta, nici una nu este, mereu se va gasi alta care sa ofere altceva, dar pana la a spune ca una sau alta a inceput sa mature pe jos cu aceasta marca mi se pare prea mult spus pt cineva de pe acest forum. Anumite marci sunt oarecum la inceputul carierei si poate este normal sa incerce sa ofere ceva in plus peste "concurenta", sa vedem peste ceva timp cand se va mai asterne praful peste aceste marci.
                            Pana una alta Mercedesul ( cu + si - in ceea ce priveste calitatea si fiabilitatea de-a lungul timpului) este o marca de sine statatoare si nu o subdiviziune care se vrea de lux a altei companii. Daca doriti comparatii, ar trebui sa comparam Mercedesul cu Toyota sau Nissan, nu cu Lexus sau Infinity. Eu asa consider.

                            Comment


                            • #29
                              Iarna asta m-am distrat extraordinar de tare cu botul meu de cal, tractiunea spate pe zapada si glod e pur si simplu extraordinara, te poti juca impecabil, ca un copil mic, asta e un avantaj zic eu, plus ca nu mai ai planetarele alea fatza care se contorsioneaza ca naiba si nu rezista nici pe departe cat cele de spate...
                              W110-2.0 D 1966
                              W115-2.0 D 1971
                              W123-2.4 D 1982

                              Comment


                              • #30
                                Steaua in trei colturi...pusa la colt????Ha,ha! De cine?? Toyota...Poate doar in vise...
                                Si in alta ordine...asta e un club pt. pasionatii(mai mult sau mai putin) de MERCEDES! Cui nu-i convine...sa caute forumurile pt. marca preferata(daca exista...aici se vede cat de multi sunt)
                                Sigla Mercedes-Benz semnifica cele trei spatii pentru care germanii produc motoare – sol, apa si aer

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF