Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Tractiune fatã sau spate ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut

    Apropo de situatia spusa de tine, parerea mea ca trebuiau sa lase zapada asa si atunci urcau toti.
    Cand mi.am luat masina m.am gandit si la una cu 4matic. Am luat una normala pt ca in primul rand nu sunt la raliu si in al doilea rand la cat ninge la noi o saptamana pe an nu se justifica upgradeul.
    Ca sa iti fie mai clar- in Valcea sunt 700 de taxiuri doar 2 cu tractiune pe spate. Unde au mers ele am mers si eu. Sunt deaccord ca sunt situatii mai delicate cateodata in trafic(gheata sau rampa abrupta), parerea mea este ori ai o solutie minune in portbagaj ori nu te aventurezi pe acolo.
    Fara incidente in zilele acestea alunecoase ;-)

    Comment


    • #77
      concluzia e simpla propulsia(spate) este nemaipomenita pana dai de gheata,acolo fata rules.am o cunostinta care areun 530(BMW)si de cand a dat zapada asta nici nu il poate scoate din garaj,.pe teren alunecos tractiunea fata e cea care face legea

      Comment


      • #78
        Originally posted by focusufd View Post
        .pe teren alunecos tractiunea fata e cea care face legea
        Intrebarea topicului e ce a spus colegul mai sus. Tractiunea fata e ideala pe orice suprafata alunecoasa.Dar si mai ideala e 4X4.

        Comment


        • #79
          Originally posted by 300zxtt View Post
          Intrebarea topicului e ce a spus colegul mai sus. Tractiunea fata e ideala pe orice suprafata alunecoasa.Dar si mai ideala e 4X4.
          Perfect adevarat ! Dar cit din noi isi cumpara 4 x 4 ?
          ))))))))))))

          Logic ca tractiunea fata iarna e mai buna , dar pe drum uscat ..............
          adica cam 10 - 11 luni pe an !
          Omul invata pina la moarte si cind.............

          Comment


          • #80
            Originally posted by zistok View Post
            Logic ca tractiunea fata iarna e mai buna , dar pe drum uscat ..............
            adica cam 10 - 11 luni pe an !
            Tractiunea fata e recomandata pt puteri mai mici, de pana la 100cp. Adica pt marea majoritate a masinilor din Romania.

            Comment


            • #81
              Pai daca ai masina si nu stii s-o stapanesti, n-o mai folosi!

              Comment


              • #82
                Salutare, cauciucuri bune si putina atentie la conditiile de srum si e buna oricare si tractiunea pe fata, cat si pe spate.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #83
                  Originally posted by 300zxtt View Post
                  Tractiunea fata e recomandata pt puteri mai mici, de pana la 100cp. Adica pt marea majoritate a masinilor din Romania.
                  Foarte corect !
                  Omul invata pina la moarte si cind.............

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by STEFAN V8 View Post
                    300zxtt gresesti aproape tot timpul. Cand tii cu Nissan cand cu Toyota desi 300zx e Mitsubishi si totusi ei sunt concurenti intre ei ca si BMW si BENZ.
                    Unde gresesc? Si apropo...300zx e fabricat de NISSAN si nu de Mitsubishi. Cand afirmi ceva, fii mai atent.

                    O seara buna.

                    Comment


                    • #85
                      Cea mai buna e 4x4...))

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by ediskan89 View Post
                        Cea mai buna e 4x4...))
                        Corect......

                        Comment


                        • #87
                          Ba nu este corect. Problema este ca majoritar sunt cele cu tractiune fata si lipseste experienta pentru cele cu tractiune spate. Sau se forteaza ca la cele cu tractiune fata. Si se rupe filmul. Desi eu am dupa accident (am cazut dintr-un tei in vara), am cam multe table prin picioare si ma doare cand trebuie sa folosesc si acceleratia si ambreiajul, nu am stat in aceasta iarna. O singura data am avut probleme la o parcare cu spatele din cauza sleaurilor de 10-12 cm in timp ce bunicuta mea sport are doar 13. Un vecin cu super 4x4 si ceilalti 4 au stat bine merci pentru ca ii arunca de colo-colo la cuplarea automata 4x4. Inclusiv cu garda de 22cm.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by epurare_coco View Post
                            Ba nu este corect..
                            Cu un singur exemplu pe care l-ai dat,nu pot decat sa zic ca esti subiectiv. 4x4 va fii superior oricarui tip de tractiune. Daca urmaresti diferitele filmulete postate pe acest topic, vei vedea. Uite un exemplu:http://www.youtube.com/watch?v=ydva0...eature=related


                            Originally posted by epurare_coco View Post
                            Un vecin cu super 4x4 si ceilalti 4 au stat bine merci pentru ca ii arunca de colo-colo la cuplarea automata 4x4. Inclusiv cu garda de 22cm.
                            Asta e cel mai tare lucru pe care l-am auzit in ultima vreme. Adica vrei sa zici ca tu cu propulsie spate ai reusit ce nu au facut altii cu 4x4. Iar daca ai 4x4 te arunca de colo colo? Woawww. No comment.

                            Comment


                            • #89
                              Exemplul acesta dureaza de 20 de ani. Chiar si in Galati sunt niste zone cu pante de 10 - 14%. Problema discutata nu era care este cea mai buna tractiune ci diferenta fata sau spate. Dar mi-aduc aminte de acel banc cu militienii si strainul. Ai vazut ce destept? Cate limbi cunostea? Celalalt: Si la ce i-a folosit? Cand am spus ca eu am mers, am mers. Ceilalti se bazeaza pe electronica pt. 4x4. Cred ca si ARO era 4x4 dar mecanic. Nu prea erau soferi sa il conduca cum trebuie.
                              Mai pe scurt, invata sa folosesti cat mai bine ceea ce, de bine, de rau, o ai. Oricum a ta este cea mai buna!

                              Comment


                              • #90
                                Discutia despre propulsie sau tractiune,buna sau mai putin buna poate continua,dar sa fim obiectivi.Toate inovatiile tehnice au fost gindite pentru inbunatatirea performantelor si obtinerea unui randament fizic mai bun.Datorita costurilor de productie si riscurilor ridicate prima data au fost experimentate si aplicate la masini de curse,circuit sau F1.
                                Tractiunea fata e folosita,in principiu,pentru ieftinirea costurilor de fabricatie,iar in varianta 4x4 pentru a ajuta sistemul de propulsie(tractiunea spate).
                                In arhitectura autoturismelor exista diferite configuratii:
                                -motor fata cu tractiune fata:-transversala-cel mai bun randament
                                -lungitudinala(Dacia 1300)
                                -motor fata cu propulsie-pentru confort si fiabilitate
                                -motor fata cu transmisie integrala-aderenta,siguranta si confort,dar pret de fabricatie ridicat
                                -motor central cu propulsie-pentru performante
                                -motor spate cu transmisie integrala(Porche)
                                -motor spate cu propulsie.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF