Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tractiune fatã sau spate ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tractiune fatã sau spate ?

    aş vrea să ştiu şi eu dacă Cklasurile au şi tracţiune pe faţă ...
    îmi doresc un Cklass model 2002 -2003 dar mă feresc de tracţiunea pe spate ...

    ştiu că există Mercedesuri cu tracţiune faţă-spate ... dar doar pe faţă ?

    mulţumesc mult ...
    Last edited by mircea600sel; 02-21-2014, 22:06 PM.
    Mercedes Benz C Klass / E Klass

  • #2
    Nu exista C-klasse cu tractiune fata.
    Last edited by orca; 09-08-2008, 14:18 PM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #3
      De ce te feresti ? C-urile din 2000 incoace vin cu ESP in standard si merg ca trenul pe shine..... ar trebui sa-ti doresti nu sa te feresti

      Comment


      • #4
        şi ce modele de la Mercedes au tracţiune pe faţă ?
        în afară de A Klass ...
        Mercedes Benz C Klass / E Klass

        Comment


        • #5
          Originally posted by Marian View Post
          şi ce modele de la Mercedes au tracţiune pe faţă ?
          în afară de A Klass ...
          Cu tractiune doar pe fata la Mercedes sant :
          A-klasse; anii 1997–2004 (W168, V168) si 2004-model actual (W169, C169)
          B-klasse; anii 2005-model actual (W245)
          Vaneo; anii 2001-2005 (W414)
          V-klasse & Vito; anii 1996–2003 (W638)
          Minibus MB100; anii 1988-1995 (MB100)
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #6
            merci mult ORCA, VLAD ...
            rămâne de văzut ... B Klasurile nu prea îmi sunt pe plac la cum arată (restul este OK)
            Mercedes Benz C Klass / E Klass

            Comment


            • #7
              Tractiunea spate rullz.
              Pe fata= doar pentru caruta.
              1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
              2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
              Si o panarama de scuter

              Comment


              • #8
                Tractiune spate.
                Last edited by arhitect; 09-08-2008, 15:36 PM.
                Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                Comment


                • #9
                  Cu Audi A 4 , tractiune fata , imi dadea emotii in curbe la 100 km/h , dar cu C class niciodata, ia virajul mai bine decat te astepti, cam indiferent de viteza, am mers doar cu 180 km/h maxim.

                  Nu-mi fugea spatele nici cu gumele terminate la 120 km/h asta iarna. Stii cum e, odata ce ai vazut Mercedes, nu mai vrei altceva.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Traveler View Post
                    Stii cum e, odata ce ai vazut Mercedes, nu mai vrei altceva.
                    Eu dupa ce-am vazut Lexus nu mai vreau altceva. Ma refer la modelele dupa 2000.

                    On.... La modelele slab motorizate, tractiune fata. La cele dupa 100cp, spate.

                    Comment


                    • #11
                      Adevarul e ca am si io o banuiala legata de Lexus , dar pana acum nu am avut ocazia sa imi asez onorabilul shezut in asa ceva.
                      Ramane de incercat.

                      Comment


                      • #12
                        Lexus: In pursuit of perfection....(asta e logo`ul lor)
                        Si mai toate modelele lor seamana cu Mercedes.
                        Lexus e un Mercedes mai tehnologizat.Mai chinezarit daca imi permiteti.Nu zic ca nu`mi place.
                        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                        Si o panarama de scuter

                        Comment


                        • #13
                          Tractiune spate la limuzine....fata la masinile mici si medii...si perfectiunea o are SUBARU 4X4

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by asfalttango View Post
                            Tractiune spate la limuzine....fata la masinile mici si medii...si perfectiunea o are SUBARU 4X4
                            Sorry ca te contrazic. cea mai perfecta tractiune integrala a avut-o modelul Skyline R34 GT-R si acum cu noul model GT-R au atins perfectiunea cei de la nissan.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Marian View Post
                              aş vrea să ştiu şi eu dacă Cklasurile au şi tracţiune pe faţă ...
                              îmi doresc un Cklass model 2002 -2003 dar mă feresc de tracţiunea pe spate ...

                              ştiu că există Mercedesuri cu tracţiune faţă-spate ... dar doar pe faţă ?

                              mulţumesc mult ...
                              Te feresti de tractiunea pe spate pt ca ai avut probleme cu asa ceva sau din cauza ca ai auzit/citit pe net sau din alte surse ca nu e buna?
                              Iti expun un motiv pt care eu unul voi opta intotdeauna pt tractiunea pe spate:
                              -Masinile care au tractiunea pe fata,au rotile din fata pozitionate la ceva distanta de botul masinii,pt a avea cat mai multa greutate pe ele.In schimb,masinile la care trage spatele isi permit sa pozitioneze rotile din fata f aproape de locul unde se termina botul masinii.Asta rezulta intr-o crestere a stabilitatii in curbe.La masinile la care mai ramane jumatate de metru de bot in fata rotilor din fata,s-ar putea sa ai nevoie sa iei o curba brusca si botul sa se duca tot in fata,pt ca toata masa de bot din fata rotilor trage din inertie tot in fata cand vrei sa iei o curba.In trafic se intalnesc deseori situatii in care ai nevoie sa eviti obstacole care iti apar,eu odata m-am trezit cu un motociclist ca si-a pierdut controlul si a intrat in fata mea.Aveam vreo 100 km/h ,am facut o manevra de ocolire foarte din scurt dar masina nu a derapat absolut deloc.Ma intreb ce s-ar intampla daca ai incerca sa faci acelasi lucru cu un pejo 407 de ex...
                              Attached Files
                              MÃREAȚA COBRA

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF