Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Tractiune fatã sau spate ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by 300zxtt View Post
    Asta e cel mai tare lucru pe care l-am auzit in ultima vreme. Adica vrei sa zici ca tu cu propulsie spate ai reusit ce nu au facut altii cu 4x4. Iar daca ai 4x4 te arunca de colo colo? Woawww. No comment.
    Atunci imi este jena. Pe sleauri de 20cm latime si 10cm adancime, urmezi calea. La cracanate 4x4 latime 25cm merg pe deasupra dar prind o margine de sant. Aleator, stanga-dreapta. Asa ca... No comment.

    Comment


    • #92
      Pentru cei care spun ca tractiunea pe spate este deficitara iarna sa isi puna in portbagaj un sac de 50 kile de nisip si sa vezi cum urci si pe Everest daca te stradui bine -glumesc evident
      Vorbesc din proprie experienta-asta iarna am fost la schi si am ramas impresionat de tractiunea spate. Masina pastreaza aproape tot timpul trasa ideala si necesita mici corecturi de volan in cazuri inedite.
      Inca un atu... daca iarna vrei sa faci "gogosi" cu tractiune spate le faci aproape pe loc, nu ca as fi adeptul, dar ma rog... mai sunt si pasionati
      "Un barbat care poate conduce o masina in siguranta in timp ce saruta o fata draguta nu da atentia cuvenita sarutului." (Albert Einstein)

      Comment


      • #93
        N-am pus toata iarna nimic in porCbagaj, doar esp-ul decuplat in panta sau pe zapada mai mare si am mers fara probleme, si vredestein-uri xtreme wintrac. O singura data m-am cam chinuit sa ies din parcare, era sticla dedesubt si nu puteam sa-i fac balans din cauza bordurii de neam prost din fata.
        Dar sa spui ca in conditii de aderenta proasta e superioara tractiunea spate celei integrale e o remarca putin cam deplasata.

        Comment


        • #94
          Originally posted by Siegfried View Post
          ...
          Dar sa spui ca in conditii de aderenta proasta e superioara tractiunea spate celei integrale e o remarca putin cam deplasata.
          Nu-mi permit sa spun ca doar o tractiune este superioara celei integrale. Am spus doar ca daca inveti sa folosesti ce ai in dotare, nu stai.

          Comment


          • #95
            Cel mai bun sistem 4x4 il are in dotare Subaru(exclus Suv-uri,masini de teren).Cat despre tractiunea spate,am urcat straja iarna de n ori cu cobra w123 fara nici un fel de probleme (cauciucuri de iarna) .
            Ti-ai pus vreodata intrebarea de ce Mercedes si Bmw s-au axat pe traciunea spate la multe modele de top?
            In sant iarna sunt mai multe masini cu tractiune fata decat spate.

            Umila mea parere.
            Last edited by mailman; 05-11-2012, 23:33 PM.

            Comment


            • #96
              Totusi, la cat de vechi si de stufos a ajuns topicu asta sa fie, chiar nu s-a gasit nici un "verzisor" sa-l mute la categoria corecta? Serios acum, pe dvs. nu va zgarie pe ochi cand vedeti ca se disputa tractiunea spate-fata-4x4(desii ultima nu este supusa dezbaterii din titlu), la sectiunea c classe-discutii despre model? si on topic, tractiunea pe roata de rezerva rules, cu Z mare.
              Last edited by valikwild; 05-11-2012, 23:51 PM. Reason: Sa intrebe prostii
              i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

              Comment


              • #97
                Urasc subvirarea la o masina. Mai ales cand apar acele scartaieli specifice tractiunii fata. Vorba lui Clarkson, este sunetul dezamagririi. Pentru mine ramane tractiunea spate
                16'' C350e
                16" 911 Carrera
                15" S350 Cdi

                Comment


                • #98
                  Tata are un Land Rover (4x4 integral evident) iar eu am C-Class-ul din semnatura. As fi ipocrit sa spun ca nu-mi place 4x4 desi ne-a scos din multe incurcaturi cam in fiecare iarna dar aici mai este vorba si de gusturi. Daca eu ma incadrez intr-un buget si vreau sa-mi cumpar o masina (fie 4x4, fie tractiune spate, fie fata), este posibil sa nu gasesc ce-mi place (in bugetul pe care il am) cu tractiune 4x4 si sa ma reorientez spre altceva. Acum ce sa fac, sa nu-mi mai cumpar masina deloc pentru ca n-am gasit nimic 4x4 care sa-mi placa?
                  Deci nu este vorba numai de faptul ca, cu o masina 4x4 te salvezi de mai multe ori decat cu alta cu tractiune fata sau spate, dupa parerea mea.
                  Oricum eu n-as da MB-ul meu pe Rover-ul tatalui meu pur si simplu pt. ca atunci cand stai intr-un MB ai o senzatie aparte (si aici nu ma refer la lux neaparat pentru ca nu e cazul la modelul pe care il conduc eu) si pentru aceasta senzatie consider ca a meritat toti banii care i-am platit pentru ea.
                  C200 Kompressor 1998cmc 120kw (2001)

                  Comment


                  • #99
                    Azi am scos un BMW 525 E60 din noroi. Cu toate sistemele si smecheriile tot a ramas impotmolit, a decuplat si esp dar degeaba. Eu parcasem langa el si a mea a iesit fara sa patineze deloc, iar el cu tractiune spate a ramas acolo. Inainte de BMW a ramas si un Mercedes E classe impotmolit pe acolo. Nu stiu cum spuneti ca nu aveti probleme si ca urcati oriunde urca o masina cu tractiune fata.

                    Comment


                    • De exemplu cand urci cu o masina pe o panta de 15 grade , greutatea masini incepe sa apase mai mult pe partea din spate...atunci masinile cu tractiune spate trebuie sa aiba o aderenta mult mai buna la urcare si masinile cu tractiune fata o aderenta mult mai slaba.
                      Masinile cu tractiune are pierderi mai mici de putere de la motor la roada ,iar masinile cu tractiune spate au o pierdere mai mare din cauza diferentialului care transmite putere la un ungli de 90 grade, de aici masinile cu tractiune fata sunt mult mai econome si raman masini pentru uz normal.
                      Cu S-ul nu te pui.

                      Comment


                      • Originally posted by Andrei.Smr View Post
                        Azi am scos un BMW 525 E60 din noroi. Cu toate sistemele si smecheriile tot a ramas impotmolit, a decuplat si esp dar degeaba. Eu parcasem langa el si a mea a iesit fara sa patineze deloc, iar el cu tractiune spate a ramas acolo. Inainte de BMW a ramas si un Mercedes E classe impotmolit pe acolo. Nu stiu cum spuneti ca nu aveti probleme si ca urcati oriunde urca o masina cu tractiune fata.
                        Foarte important e cine anume este la volanul acelei tractuine spate ... si cat stie cu volanul
                        Oricum pe asfalt rwd e mult mai placuta decat fwd ... parerea mea.

                        Comment


                        • cata stiinta iti trebuie sa dai 2 metri in spate sa ajungi pe pietris? Masina are cutie automata, a incercat si lejer cu un pic de balans, a incercat si mai tare si tot nu a iesit, a mers mai in fata sa isi ia avant si a ramas impotmolit in fata.

                          Comment


                          • Originally posted by Andrei.Smr View Post
                            cata stiinta iti trebuie sa dai 2 metri in spate sa ajungi pe pietris? Masina are cutie automata, a incercat si lejer cu un pic de balans, a incercat si mai tare si tot nu a iesit, a mers mai in fata sa isi ia avant si a ramas impotmolit in fata.
                            De ce crezi ca o masina cu tractiune fata iasa mai bine din noroi fata de una cu tractiune spate exceptand faptul ca la tractiune fata este motorul care se apasa pe roti.
                            Cu S-ul nu te pui.

                            Comment


                            • Nu inteleg cum poti sa intrebi asa ceva?!?...tocmai din motivul care l-am scris mai sus, adica tractiunea fata a scos tractiunea spate care a ramas impotmolita. Si ambele masini au fost in aceasi situatie.

                              Comment


                              • Ma scuzi colegu' Andrei.Smr ca spun asta, dar la varsta ta nu ai destula experienta sa faci comparatii.Faci comparatii stupide.Ce cauciucuri aveau distinsii pe masini?Tu ce cauciucuri aveai?Ce experienta aveau distinsii in conducerea unei masini cu tratiune spate?O masina automata distribuie forta uniform daca o pui in 'D' si o lasi pe ea fara sa accelerezi si sa vezi cum usor, usor iese din necaz.Sunt-em destui care am probat tractiune spate pe zapada si nu am chemat ajutoare.
                                OFF:Cu tine mas baga la un macadam, fiecare cu masina din dotare si apoi sa nu te superi daca ramai in urma, idem si pe zapada.Mai gandestete un pic inainte sa contrazici colegi cu ani de experienta in spate.
                                Bafta si km fara reparatii.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF