Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Mercedesa" 2013 E200 W212 2143cc motor OM621.925 100kw - 136 CP

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    La itp cum se face ?
    https://www.youtube.com/channel/UCxJ...I7eTnRtbLLDsrQ

    Comment


    • #62
      Pui ala vechi la loc pana il treci, la controale in trafic e mai complicat...

      Comment


      • #63
        Nu cred ca e problema nici la ITP, nici w205-ul meu nu are spalatoare pe faruri si are becuri LED (i-am facut ITP personal).
        Nici politia si nici cei de la ITP nu vor verifica optiunile masinii sa vada daca a venit sau nu cu LED.
        Plus faptul ca e lupa, deci e perfect legal, nu orbeste participantii la trafic.
        Vorbim totusi de un Mercedes, nu e Logan 2010 sa para suspect un bec cu led..
        Să știi să lupți când vrei să ai.
        Să nu regreți când pierzi sau dai

        Comment


        • #64
          Serios??Vorbim de Mercedes??Eu cred ca vorbim de cel pe care il gasesti la Itp!!!!!
          2017, Galati, ultimul Itp facut in Romania la Sprinter, masina cu xenon si spalator la faruri originale de fabrica !!Omul a cerut sa vada dovada ca...sunt din fabrica !!!!!!Vorbim de far cu xenon, vorbim de bara cu spalatoare originale si de o masina des intalnita, Sprinter !!!!!Am mutit nestiind ce sa raspund !!!!!Imi vine in cap ultima salvare, faptul ca masinile cu xenon nu au reglajul inaltimii farurilor in bord !!!Arat omului asta la care el imi da MAT : pai nu vezi ca l-ai acoperit sa nu se mai vada ca a fost acolo !!!! In marea lui bunavointa intra in birou si il aud intreband asta pe un coleg de acolo !!!Apoi iese afara si da verdictul: clar, masinile care nu au reglaj al farurilor in bord, au xenon de fabrica !!! Asta ca sa stiu si eu alta data..precizeaza el !!! Cum dansam aici??
          PS: statia Itp respectiva se afla exact la poarta Registrului Auto Roman din Galati !!!Deci, nu vorbim de nea Ion din fundul curtii.....cel putin,teoretic !!
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #65
            Exceptie intareste regula.
            SA fim seriosi, am trecut un ITP cu arcu rupt pe spate...
            Inteleg ca la 211 nu prea vezi bine arcu cat e de intreg, dar de afara vezi clar ca masina sta stramba, ar trebui sa iti dea idei.

            Comment


            • #66
              Originally posted by Cristi Nazarov View Post
              Serios??Vorbim de Mercedes??Eu cred ca vorbim de cel pe care il gasesti la Itp!!!!!
              2017, Galati, ultimul Itp facut in Romania la Sprinter, masina cu xenon si spalator la faruri originale de fabrica !!Omul a cerut sa vada dovada ca...sunt din fabrica !!!!!!Vorbim de far cu xenon, vorbim de bara cu spalatoare originale si de o masina des intalnita, Sprinter !!!!!Am mutit nestiind ce sa raspund !!!!!Imi vine in cap ultima salvare, faptul ca masinile cu xenon nu au reglajul inaltimii farurilor in bord !!!Arat omului asta la care el imi da MAT : pai nu vezi ca l-ai acoperit sa nu se mai vada ca a fost acolo !!!! In marea lui bunavointa intra in birou si il aud intreband asta pe un coleg de acolo !!!Apoi iese afara si da verdictul: clar, masinile care nu au reglaj al farurilor in bord, au xenon de fabrica !!! Asta ca sa stiu si eu alta data..precizeaza el !!! Cum dansam aici??
              PS: statia Itp respectiva se afla exact la poarta Registrului Auto Roman din Galati !!!Deci, nu vorbim de nea Ion din fundul curtii.....cel putin,teoretic !!
              Colegul, mai dam si noi un refresh la regulile alea de postare? Daca tot suntem buni pe teorii, sa fim si pe practica! Zic si eu.

              Comment


              • #67
                Originally posted by nea_pandele View Post
                am mai bagat un drum de vreo 400 de km. Mi se pare covorul lui Alladin fata de Golf. Adica WOW
                Vezi? Deja consumul devine irelevant...

                La C-ul pe care il am acum, am trecut tot de la un Golf (intretinut exmplar) dar diferenta mi s-a parut foarte mare, in bine.

                Comment


                • #68
                  pentru mine irelevant dar cand costul pt 700-800 de km este 300 RON in loc de 240 cat erau cu Golful si se uita doamna (contabil) stramb...

                  Comment


                  • #69
                    Intamplator am avut si eu Golf 5 , 1,9 tdi 2006 105 cp , manual 6 trepte ,in fine teoretic il am si acum dar asta este alta poveste.

                    La viteze “legale “ retineti “legale” ....w212 consuma mai putin sau la fel . Nu mai vorbim de rezervor ( autonomie ) . Valabil in extraurban . Pe urban il bate golf-ul.
                    Vorbesc de Golf 5 vs w212 250 cdi 4 matic.
                    https://www.youtube.com/channel/UCxJ...I7eTnRtbLLDsrQ

                    Comment


                    • #70
                      am avut si Golf 5 1.9 TDI BXE Euro 4 cu 5 viteze. Consuma mai mult ca Golf 7 1.6 M5 Euro 4.
                      W212 merge la 160 relaxat - sub 2500 de ture (l-am limitat cu "winter tyres" la 160 ca altfel saracul mai ducea daca avea 2200-2400 de ture la 160)
                      La 100 pe nationale 130 pe autostrada confirm consuma mai putin ca Golful. Dar cu tinuta aia de drum te gandesti ca o viata avem si pt 3 l de motorina p zi mai bine mergi cum iti place si tie si masinii...
                      *parca imi pare rau ca n-am si eu un E220 au E250. in fine poate vreodata un upgrade.

                      A mancat 1 l de ulei in 3000 de km masinaria. O sa facem urmatoarele operatiuni:
                      -inlocuire senzor backpressure (ma enerveaza ca o baga prea mult in LIMP mode)
                      -inlocuire garnitura capac(sus balteste uleiul)
                      -inlocuire Bucsi cu ulei in fata
                      -inlocuire Garnitura intercooler
                      -inlocuire Garnitura de la racitor ulei
                      !!! doar daca e necesar bateria de la filtru (porcaria aia de piesa de plastic).
                      Last edited by nea_pandele; 02-26-2021, 10:57 AM.

                      Comment


                      • #71
                        Recomand inlocuirea bateriei de filtru, cu totul, nu doar garniturile, sansele sa fie reusita reparatia sunt de 50%, si e mult de desfacut..
                        Să știi să lupți când vrei să ai.
                        Să nu regreți când pierzi sau dai

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by nea_pandele View Post
                          am avut si Golf 5 1.9 TDI BXE Euro 4 cu 5 viteze. Consuma mai mult ca Golf 7 1.6 M5 Euro 4.
                          W212 merge la 160 relaxat - sub 2500 de ture (l-am limitat cu "winter tyres" la 160 ca altfel saracul mai ducea daca avea 2200-2400 de ture la 160)
                          La 100 pe nationale 130 pe autostrada confirm consuma mai putin ca Golful. Dar cu tinuta aia de drum te gandesti ca o viata avem si pt 3 l de motorina p zi mai bine mergi cum iti place si tie si masinii...
                          *parca imi pare rau ca n-am si eu un E220 au E250. in fine poate vreodata un upgrade.

                          A mancat 1 l de ulei in 3000 de km masinaria. O sa facem urmatoarele operatiuni:
                          -inlocuire senzor backpressure (ma enerveaza ca o baga prea mult in LIMP mode) inlocuirea epuratorului de la motor!
                          -inlocuire garnitura capac(sus balteste uleiul)
                          -inlocuire Bucsi cu ulei in fata
                          -inlocuire Garnitura intercooler
                          -inlocuire Garnitura de la racitor ulei
                          !!! doar daca e necesar bateria de la filtru (porcaria aia de piesa de plastic).
                          La toate operatiunea asta mai adaugati inlocuirea epuratorului motor!!E o piesa ieftina dar poate fi principala cauza pentru consumul de ulei!!Are o garnitura care in timp se duce si in acest fel vaporii de ulei ajung sa fie "mancati" nerevenind inapoi in baie cum ar fi normal!Poate fi si una din cazele pentru colmatarea prematura a filtrului de particule !! Stima.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #73
                            Aceasta este piesa? Multumesc de sfat. Aparent o sa ii fac toata revizia B.
                            Sper sa nu pice ulterior ceva scump gen injector / convertizor.

                            Comment


                            • #74
                              Se pare ca mulți trecem de la golf la acest model de Mercedes.
                              Eu personal, nu regret nimic... Acel impozit, asigurare etc revizie pana aici sincer mi se par cheltuieli banale la orice mașina. Și ca vb în plus de 100-150e pe an chiar și 200e. Eu le consider cheltuieli normale atunci când vrei o mașină.
                              Iar confortul costa.
                              Asa e și când treci de la apartament la vila. Costa Căldura!
                              Iar în Mercedes de când ai pus piciorul sa te așezi în scaun, scuze fotoliu, deja devi un om mai calm. Nu îți pasa de trafic, ai răbdare aștepți sa ajungi pe drum liber unde pui mașina pe pilot și pur și simplu savurezi drumul.
                              Din toate mașinile ce le am avut, personal și în familie (Passat b6, golf 6, Ford mondeo 2004,peugeot 407, jetta 1, bmw 320) e mașina cea mai calitativa și de la care cobori cu greu de la volan și savurezi fiecare km.
                              Și vb tot de un taxi. Îl am de 2ani.
                              Dacă nu ai probleme cu ea.... Costurile anuale nu par semnificative fata de golf 6 (1.6tdi).
                              Iar anumite probleme dacă cumva apar.... Nu cred ca e cu mult mai scump decât un vw Passat sau audi(mașinile generale ale romanului). Deci nu e de speriat atâta timp cât nu e căzătură de mașina sa ceara bani de 2x pe luna și sa pice non stop câte ceva. Nu cred ca e cazul la nimeni, asa ghinion!!!

                              Comment


                              • #75
                                Iar pentru cei ce vor mașina fără gram de investiție și bătăi de cap. Ce considera mașina doar element de mobilitate din punctul A în punctul B, propun sa fim mai patrioti, ca alte națiuni, și sa ne bucuram de brandul Dacia. Mașina noua leasing și la interval de 5-7ani sa o schimbam. Asa cu puțin noroc nu schimbam nici o busca și rulment. Poate o distribuție. Asa ne comportam ca cei din vest și service uri vor falimenta.
                                Asa cum și în vest alternativa la reprezentanta exista 2-3 mari branduri de service multimarca.
                                La cum a ajuns noua Dacie Logan, cred ca după 40ani voi urma rețetă celor din vest. Pana atunci ma consider norocos ca am avut mașini Sh decente și fără probleme majore! Și fiind un om tipicar le am i tretinut din scurt și unele schimburi preventive. Dar o mașină dacă e "mințile ei de când e luata" o conduci corect. Nu pica brusc sau toată mașina, cum te fac sa crezi unii mecanici.
                                Am obs Logan 1.4mpi trecut de 300.000km. Multe 1.5dci, etc nu va mai speriați de o cifra din bord.
                                Sunt mașini, precum clio rs, golf gti, etc ce chiar dacă au 120.000km sunt făcuți de 100x mai brutali, cu viteza aproape de maxim, cu frână de mana, cu liniuțe și etc și au uzura poate ca una de 400.000km.si mulți fug de ele și le cauta doar la maxim 50.000km.
                                Eu în Germania nu vad taxiu sau tesla sa alerge pe autostrada. Dar un E200, 220,250 de diverși proprietari credeti ma sa trec de abia le vezi numărul sau culoarea. Cine își cumpără un E Klass nu face naveta 2km de la bloc pana la lidl și farmacie. Pentru acest gen de bătrâni sunt Opel corsa.
                                Iar cei ce au cui pe mașina cu nr de D, chiar e folosit și trag o remorca cu lemne, o rulota, etc și nu le rușine cu Mercedes ML + rulota și sa plece în loc de 3zile de vacanta stau 2saptamani.
                                Fiti mai open oamenii buni. Vreti 150.000km majoritatea din noi nici nu visam la stema de Mercedes. Mai ales un E Klass.... Poate maxim un B klass.
                                În Ro acest preț dubios de mic e doar moda asta cu taxi vopsit. Asta strica piața și prețul unor proprietarii serioși ce au aruncat zeci de mii de euro pe ceea ce înseamnă Mercedes.
                                Eu pe a mea nu as vinde sub 11.000e! DC? Pentru ca și la bmw f10 majoritatea la preturile alea bomba după net au km tot ca un taxi. Aproximativ.
                                Un Mercedes E klass w212 normal cu puțin peste 200k km și 2013 (ca a mea) preț decent real de Ro ar fi pe la 14-15.000e
                                Și la bmw f10 ce e sub 15.000e sunt mașini doar dubioase km/lovite.
                                Ca spun ca am 5ani de lucrez în Germania și vad preturile și brusc în Ro toate devin ieftine accesibile și tinere. Mai mai sa fie și virgine...
                                La mine, cunosc 2 cazuri concrete cu bmw. A fugit de Germania, fiind scumpa și km mulți, a cumpărat ieftina după olx și apoi la prim service și schimb d ulei sa afle ca are mașina cu 400.000km (pe ceas având doar 190.000km). Și în 25000km a investit deja 3500e.
                                Asa ca să privim și realist atunci când cumpărăm lux la preț de Logan.
                                Ps:sper sa nu supăr pe nimeni.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF