Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Mercedesa" 2013 E200 W212 2143cc motor OM621.925 100kw - 136 CP

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Mercedesa" 2013 E200 W212 2143cc motor OM621.925 100kw - 136 CP

    Am intrat intamplator in posesia unei "taxici" din 2013 din Germania inmatriculata in martie 2019 in .RO. Aici avea 200k km cand a venit, si acum are 220 k k, cine stie cat o fi facut in DE inainte?
    fiind in flota de taxi nu apar pe nicaieri km de acolo.

    E vopsita negru, complet, adica cineva a muncit sa o dezechipeze.

    Inca ma intreb daca sa o tin sau sa o vnad, neavand idee cat costa intretinerea ei.
    Pana acum costurile au fost urmatoarele:
    P.A.:6000 Eur
    Reparatii: inlocuire garnitura admisie / galerie / baie ulei + revizie motor+ revizie cutie (ulei filtre in motor / cutie) - 3800 RON
    Cauciucuri : 4* Michelin Alpin 6 - 2000 RON
    Impozit: 800
    ----------------------------------
    Total 7400

    Daca fac un exit la suma asta sunt break-even.

    Chestia este ca am facut deja vreo 2000 de km cu masina, si a inceput sa imi placa, e complet diferita de Golf 7 al meu (care e un 1.6 TDI lesinat, dar care macar e ieftin de intretinut - 1500 RON distributia / pompa apa / curea de accesorii si placute fata- cu tot cu manopera). In familie deja a primit nume (si putine masini fac asta), si nu stiu daca sa o tin sau nu.

    Am pus-o la vanzare in decembrie si am vorbit de multe ori la telefon cu pasionati, dar doar 2 test drive-uri de la cei cu adevarat interesati, care au spus ca merge cu adevarat bine (motor / cutie / directie / frana ) dar au spus ca ori nu e destul de puternica (comparau cu motoare de 3000) ori ca nu e destul de bine conservat interiorul (as spune ca este excelent pentru varsta ei.

    Revin cu poze.



  • #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 10 photos.

    Comment


    • #3
      Salutare....daca aveti siguranta ca a fost taxi, aceii 200 000 de km cu care a venit sunt sigur doar cei de pe axa din fata Ne putem lamuri usor ce a fost la viata ei daca postati o serie de caroserie sa o decodam aici...
      Apoi, daca masina merge si este ingrijita, dupa cum pare, cred ca se merita sa o tineti...De vazut si de urmarit filtrul de ulei sa nu prezinte sau sa nu apara pilitura in el...abia apoi apar intrebarile de baraj..
      Masina este revopsita negru??Daca va ganditi ca toate taxiurile sunt crem in Germania, exista posibilitatea sa fi fost doar colantata si la vanzare sa fie dat jos si sa revina la culoarea de fabrica..Si aici, o decodare de serie ne poate lamuri...
      In rest...sa va traiasca !!
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Este revopsita negru si in putine locuri se vede ce culoare are pe dedesubt (e.g. stalpii A)

        Am verificat aici si dupa cele 3 optiuni de mai jos nu mai e indoiala cu taxiul
        335 TWO-WAY RADIO HOLDER IN TRUNK
        337 TAXIMETER INTEGRATED INTO REARVIEW MIRROR
        341 TAXI ROOF SIGN
        356 ROOF ANTENNA, REAR CENTER FOR TAXI-RADIO ETC.
        culoare originala
        PAINT1 623U LIGHT IVORY - UNI-COLOR

        vorbim pe DECODARE VIN, bine?


        https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/mercedes
        Baumuster 212005
        Sales name E 200 CDI
        Permanent link
        Order number xxxxxxxxxxxxx (Destination: Branch Duesseldorf)
        Delivery date 20 02 2013
        PAINT1 623U LIGHT IVORY - UNI-COLOR
        Interior color 101A IMITATION LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
        Engine 651925 31 536018
        Gearbox 722996 04 746065
        01A DAS 3
        03A OIL OFFSET AMOUNT +300 ML OIL
        100A IMITATION LEATHER
        101A IMITATION LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
        108 CONTROL CODE MARKETING
        1U2 SNOW GRID
        202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
        229L GERMANY
        240 LED DAYTIME RUNNING LIGHTS
        248 REAR SEAT WITH INTEGRATED CHILD SEAT
        255B MB MOBILO WITH DSB AND GGD
        260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
        260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
        279 ELECTRONIC GEAR RANGE SELECTION
        291 PELVIS AIRBAG (PELVISBAG)
        294 KNEE AIRBAG
        2U1 RADIATOR SHUTTER
        2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
        302B HEAD UNIT LANGUAGE - GERMAN
        332B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - GERMAN
        335 TWO-WAY RADIO HOLDER IN TRUNK
        337 TAXIMETER INTEGRATED INTO REARVIEW MIRROR
        341 TAXI ROOF SIGN
        356 ROOF ANTENNA, REAR CENTER FOR TAXI-RADIO ETC.
        427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
        428 STEER.WHEEL GEARSHIFT BUTTONS/SHIFT PADDLE PAINTED
        450 TAXI - INTERNATIONAL
        474 DIESEL PARTICULATE FILTER
        477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
        485 (COMFORT RUNNING GEAR)
        509 NAVIBOX
        523 RADIO AUDIO 20
        580 AIR CONDITIONER
        58U ROOF INTERIOR TRIM GRAY FABRIC
        623U LIGHT IVORY - UNI-COLOR
        669 SPARE WHEEL / FOLDING WHEEL
        670 RESIDUAL ENGINE HEAT UTILIZATION (MRA)
        734 TRIM PIECES - WOOD EUCALYPTUS
        803 YOM 12/1
        803 *1 212____ 20081209 YOM 12/1
        803 *2 651.9__ 20091021 YOM 22/1
        837 RUBBER MATS ON FRONT AND REAR FLOOR
        873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
        875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
        928 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY
        934 TAXI EMERGENCY ALARM SYSTEM
        937 REINFORCEMENT PACKAGE
        938 RADIO UNIT SWITCH AND MICROPHONE
        941 PREINSTALLATION FOR "RADIO TRANSM. INTEG."
        953 CLASSIC/STANDARD EQUIPMENT
        965 ELECTR. PROVISION FOR HIRED CARS / TAXICAB
        967 COC PAPER EURO 5 TECH. W. REGISTRAT .CERT. PART 2
        A20 DIRECT START
        A21 SHIFT BY WIRE
        A62 FE TORQUE CONVERTER HOUSING 19
        A66 FE CONVERTER 19 MM
        A89 REDUCED-FRICTION
        A98 TRANSMISSION SOFTWARE RETROFIT
        B03 DIRECT START / ECO START/STOP FUNCTION
        B09 REFRIGERANT COMPRESSOR WITH MAGNETIC COUPLING
        B12 WHEEL REPLACEMENT TOOL
        F212 MODEL SERIES 212
        FW LIMOUSINE
        G996 TRANSMISSION CODE VERSION 96
        GA AUTOMATIC TRANSMISSION
        HA REAR AXLE
        J1A NAT2 WITH OPTIMIZED DSM
        K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
        K13 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 25000 KM
        K22 SOFTWARE CONTROL F. LOW BEAMS WITHOUT NIGHT DESIGN
        L LEFT-HAND STEERING
        M013 ENGINE REDUCED PERFORMANCE
        M22 DISPLACEMENT 2.2 LITER
        M651 R4-DIESEL ENGINE M651
        P10 TAXI FIXED PRICE MODEL
        R01 SUMMER TIRES
        R12 16" LIGHT ALLOY WHEEL 9-SPOKE DESIGN ALL-ROUND
        U01 REAR BELT STATUS INDICATION
        U60 PEDESTRIAN PROTECTION - ACTIVE ENGINE HOOD
        V14 SPEED- + LOADINDEX 92W
        VL FRONT AXLE HALF, LEFT
        VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
        Additional information from Foreign Organizations
        27 Code 01A hinzugefügt für 21602 31740
        SPRINGS
        Front suspension strut A 212 320 04 13 ,
        Front springs A 212 321 04 04 ,
        Rear springs A 212 324 01 04 ,
        Rear shim A 210 325 02 84 ,
        Other information
        EU approval date 20120823
        EU approval number e1*2001/116*0501*15
        Additional info for engine
        Engine 651925 31 536018
        AGG_VAR A 651 010 88 11
        Variant A 651 010 88 11
        Number for spare parts
        Last edited by nea_pandele; 01-29-2021, 12:50 PM.

        Comment


        • #5
          Da, de aia vorbim...Clar taxi, clar muuult mai multi km....Puteti incerca o verificare la o reprezentanta Mercedes pentru a afla un istoric al ei si un numar de km...In rest....verificati filtrul de ulei din cand in cand ... si multa bafta !!Ca pret, puteti face comparatie doar cu un singur exemplu, aflat la vanzare in Germania...
          https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...3-d998e315b2aa
          Si daca ne uitam si aia arata destul de bine la interior...
          Sau...se poate si mai rau..
          https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...c-f3228bd6b862
          Last edited by Cristi Nazarov; 01-29-2021, 13:35 PM.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            La reprezentanta nu apar kilometri, probabil reviziile au fost facute la atelierul firmei de taxi.

            Macar taxica asta a fost dezechipata, vopsita si mentenanta facuta (prolly distributie schimbata) pentru ca acum merge bine-bine, cele din anunturi sunt cele "before" apar in Romania sau Serbia sau Ucraina negre in 3-4 aptamani.


            Opinia mea e ca valora mai mult nevopsita decat facuta neagra.

            Comment


            • #7
              Valoarea e in functie de cat e de dezinformat cumparatorul.
              Ca sa ai sanse sa iei 8mii trebuie sa ascunzi faptul ca masina a fost taxi, pe principiu iei tzeapa, da-o mai departe.
              Altfel cand stii ca un taxi e 4-5mii de ce sa ai da 8mii pe el? Mai ales cand sunt urme clare de samsareala?

              Interiorul de acel gen, dar pe alb-bej, piele artificiala texturata groasa/solida la 250mii arata ca nou.
              E normal sa strambe din nas.

              Un prieten are un non taxi, avantgarde motorul de 170, 2012 si de un an tot zice ca daca primeste pe ea 10mii o da.
              Tot la el e.
              Last edited by Sharky; 01-29-2021, 15:09 PM.

              Comment


              • #8
                eu stiam ca taxi in DE erau super intretinute datorita reglementarilor de acolo...nu mai este cazul?

                Comment


                • #9
                  Bun daca tot stii despre taxiurile din Germania incearca sa afli si despre regulile de postare din regulamentul acestui forum !! Litera mare la inceput de propozitie,etc,etc...
                  Apoi, or fi ele intretinute acolo, dar sunt si la alte preturi pentru ca acolo se vand taxiuri si altele....Pe cand la noi, se revopsesc,se dau km inapoi si totul e pe prosteala....Cine te mai crede cand vinzi, chiar daca e buna si merge??
                  De retinut ca nici una din afirmatiile de mai sus nu se refera la colegul in cauza, care e cinstit si recunoaste ce vinde !!
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by haro View Post
                    eu stiam ca taxi in DE erau super intretinute datorita reglementarilor de acolo...nu mai este cazul?
                    Povestea clasica de samsar cum un taxi e mult mai bun si rezista mai bine ca restu. Pai daca e asa de laudat de ce nu l a lasat bej la culoare si sa il vanda ca taxi?
                    masinile se vand de rele si de uzate ce sunt. Daca erau bune erau in continuare la produs bani.
                    colegul cl600 a scris de cateva ori cum dupa 500k toate sunt in risc de a invarti cuzinetii. Dapoi unu care a schimbat uleiul la 50k...

                    e pacat cum lumea pune botu la applicatii de 2 lei gen car vertical care nici macar sa verifice pe un vin decoder gratuit ca masina e taxi, dar dezinformeaza in schimb spunand ca nu a fost.

                    Comment


                    • #11
                      Off topic

                      Taxiu de fabrica : scrie pe acolo ca are imbunatatiri , la convertizor , cutie , motor pt trafic urban , aglomerat .
                      Daca si intretinerea este riguroasa , revizii dese si ulei ca in carte , masina va merge multe sute de mii .

                      Dar cine investeste in asa ceva ,stie ca dupa 4-5 ani , masina intra pe interventii mai complexe , ba o revizie cu cutia , ba o distributie mica, ba una ba alta , ba se trece la alta norma de poluare .

                      Asa ca scoate la vanzare flota , o iau niste baieti care o mai carpesc , mai trag de ea pana incep problemele cu adevarat grave.

                      Urmarea este ca masina ajunge pe plaiurile mioritice cu o poveste frumoasa agata de motor ....

                      Ea deja “rapaie” cateva secunde la pornie de vreo 4 anisori .

                      Si mecanicul roman gaseste un pic de praf de span prin motor ....
                      “Boss o duci la spalat si o pornesti cand vine clientul , faci actele si iti schimbi numarul de telefon”
                      Urmarea o stiti deja : mercedes-ul e naspa la motor - se invart cuzinetii la peste 500k km
                      https://www.youtube.com/channel/UCxJ...I7eTnRtbLLDsrQ

                      Comment


                      • #12
                        Aceste povesti or sa existe mult si bine dintr-un singur motiv: exista cerere !!!
                        Faceti un test simplu: intrebati 10 persoane ce masina ar dori sa cumpere !!! 8 din 10 persoane or sa raspunda cu marca si apoi ANUL masinii !! Gen .."vreau un Mercedes din 2015....E-Klasse" !!Abia apoi vin si criteriile...stare tehnica,intretinere si mai ales ce ne putem permite bun de banii pe care-i avem......
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #13
                          Plus lipsa de documentare in prealabil. Unii nici macar nu stiu ca E-urile sunt principala masina de taxi inafara si nici vorba sa verifice originea.


                          Mai e lumea care o da cu pretul pietei, ca domne, anu si pretu, cam asa e realitatea daca vrei sa o dai repede.

                          Dar sa fim seriosi, nu gasesti un 212 ca al colegului b97dmt la 9-10mii cum ar fi pretul pietei.
                          Il gasesti pe hartie identic, practic rulat 300-400k, si la care omu s-a saturat sa il mai intretina in ultimii 2-3 ani si l-a lasat de izbeliste.

                          Pe de alta parte cati isi intretin masinile calumea? DAr obsesiv? Nimeni!
                          Asadar cateodata e bine sa te iei dupa pretul pietei pt ca rareori o masina merita mai mult.
                          La povesti toti is buni, dar cand te uiti inafara de ulei si filtre nimeni nu baga un ban in plus, ca doar merge si asa.
                          Ba se mai si lauda: "domne 200mii km cat a stat la mine nimic n-am schimbat".
                          Care se traduce: "o dau ca n-am reparat si inlocuit nimic, si la ce lista mi-a dat mecanicul, mai bine o vand"

                          Asa ca situatia nu e roz de nici o culoare.

                          Comment


                          • #14
                            O zi bună tuturor!

                            Pe cât de directă întrebarea, pe-atât de complicată s-a adeverit a fi după despicarea în fire-fire. Am considerat o provocare gândirea și elaborarea unui răspuns.
                            Orice membru activ și implicit dedicat acestui forum, mai mult ca sigur nu consideră aceste bunuri doar mijloace de transport. Pentru majoritatea, mașinile acestui brand sunt ''mai mult decât mașini.'' Niciunul dintre materialele despre aceste mașini nu ar fi existat dacă ele ar fi fost adăpostite într-un showroom. Dovadă că valoarea unui bun este reliefată de însemnătatea care îi este atribuită de către posesor. Cu alte cuvinte, omul din spate cântărește mai mult decât bunul în sine. Practic, aici, este mai mult despre oameni decât despre mașini.
                            Din păcate, adresez aceste cuvinte unui nume fictiv, unui profil nou creat, cu informații incerte. Săgeata pleacă din arc, dar ținta nu o știu.

                            După ce am scris toate cele de mai sus, este lesne de înțeles că oricât de dedicat aș fi acestei mărci, apăr omul înainte de a apăra bunul.
                            A păstra sau a nu păstra Mercedesa? Asta este întrebarea.
                            Eu cred că lucrurile ar trebui puse bine în balanță.
                            Dar balanța înclină într-o direcție, tocmai din cauza incertitudinii numărului real de kilometri parcurși. O aparentă bună funcționalitate a mașinii poate masca acest aspect. Însă, orice automobil este un ansamblu mecanic complex, alcătuit din subansamble interconectate și interdepedente. La un număr incert de kilometri, apare următoarea incertitudine: cât timp vor mai ține alternatorul, electromototul, saboții de frână, cablurile de frână, flanșele amortizoarelor, termostatul, pompa de apă, senzorii de presiune diferențială, rolele de accesorii, tampoanele motor, flanșa cardanului s.a.m.d.?
                            Luate individual, par lucruri mărunte. Însă fiind însumate, ridicate la puterea timpului pierdut în service, a manoperei și diagnosticării, calculul duce la obținerea unor valori mari. Astfel, 'bucuria' ce ne plimbă agreabil în vacanțe, ce ne duce lin copiii către școală, va apărea pe lista de cheltuieli neprevăzute lunare. În loc de bucurie va aduce frustrare și în loc de siguranță va aduce stress.
                            Ori ce este mai important în viață decât liniștea?

                            Și mai intervine un aspect: altfel este când cobori dintr-un Mercedes. Vă spun din experiență, că educația te face om și nu mașina. (Am precizat acest aspect strict pentru posteritate. Nu se aplică aici.) De multe ori, mărcile mașinilor sunt dulci iluzii.
                            Decizia vă aparține în întregime. Iar când meditați, păstrați acest lucru în minte: sinceritatea tronează. În eventualitatea unei vânzări, dacă se ajunge la ''break-even'' este minunat. Dacă, prin vânzarea acestei mașini, spunând adevărul, ați pierde 500-1.000 Euro, ați fi la fel de câștigat. Cuvântul unui om nu valorează 500-1.000 Euro. Este inestimabil. Mai bine ați pierde o sumă de bani și v-ați păstra demnitatea decât demnitatea patată de cuvânt mișel. Oricum, faptul că ați recunoscut deschis aici, nu îmi dă impresia apartenenței dumneavoastră la o astfel de categorie. Însă, pentru posteritate, am scis și acest paragraf.

                            Toate cele de mai sus fiind amitite, Mercedes ne răspunde de multe ori dubiilor: The best or nothing. Păziți-vă de acel ''nothing'' gândind ''best'' următorul pas.

                            Toate cele bune,
                            Raul Andrei

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                              Bun daca tot stii despre taxiurile din Germania incearca sa afli si despre regulile de postare din regulamentul acestui forum !! Litera mare la inceput de propozitie,etc,etc...
                              Apoi, or fi ele intretinute acolo, dar sunt si la alte preturi pentru ca acolo se vand taxiuri si altele....Pe cand la noi, se revopsesc,se dau km inapoi si totul e pe prosteala....Cine te mai crede cand vinzi, chiar daca e buna si merge??
                              De retinut ca nici una din afirmatiile de mai sus nu se refera la colegul in cauza, care e cinstit si recunoaste ce vinde !!
                              Of, m-a prins... Trebuie sa ne punem cu burta pe carte...

                              Da, stiam de la o ruda care locuieste acolo ca de regula firmele de taxi intretin exemplar masinile, acum ce o insemna asta, care o fi de fapt realitatea si ce s-a intamplat exact cu masina de cand e pe aici...naiba stie.

                              Povesti cu samsari sunt si ele multe.

                              Mai interesant in cazul asta era de inteles daca proprietarul a fost pacalit sau daca are impresia ca a fost pacalit, eu nu mi-am dat seama de lucrul asta din mesajele postate de el, ba din contra. Samsari sau nu, vopsite negru sau unu, poate pana la urma masina merge bine si nu are rost ca noi sa despicam firul in patru sau sa vorbim de prosteli.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF