Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Mercedesa" 2013 E200 W212 2143cc motor OM621.925 100kw - 136 CP

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Calculele sunt calcule, dar placerea de a conduce nu are pret.

    Daca as fi avut genul acesta de info si costuri as fi putut face o decizie asumata.
    Tinand cont ca am dat 10k Eur pe un Golf 7 bine echipat vechi de 4 ani, si ca am facut achizitia aceasta fara un gand de a vinde masina pana in 2024, daca nu pot face un exit decent (7,5-8k Eur ) nu pot face acest salt.


    Ma gandesc sa fac genul ala de licitatie in care scad cate 100 Eur / zi pana se vinde.
    Last edited by nea_pandele; 02-02-2021, 20:35 PM.

    Comment


    • #32
      Originally posted by nea_pandele View Post
      Contractele sunt destul de standard. Nu ai loc de mentiuni si bla bla.


      Contractul poate fi facut de mana!
      Nu e nimic standard, pana si la notar cand cumperi un apartament poti trece ce clauze vrei.
      Atasat contractului ii poti pune VIN-ul decodat si sa il pui sa o semneze si pe aia, ca doar imprimanta scrie, nu tu.

      Pui mentiune separata: Am luat la cunostiinta ca masina vanduta a fost echipata din fabrica specific TAXI si cu semnatura separata.
      Eventual o alta optiune ca nu poti garanta pt km masinii, nu cunosti istoricul ei si km nu sunt cei reali. Semnatura si aici.
      Asa nu are ce sa comenteze ca nu a stiut.
      Verba volant, scripta manent.

      Singura chestie standard e fisa de inmatriculare, dar aia iti trebuie pt primarie/politie.


      Tu scoate-o la vanzare, fa-i niste poze, daca e aranjata bine, fara uzuri la scaun si volan, fa poze acolo, faci poze peste tot, facuturi, tot ce trebuie.
      Doar asa o sa afli la ce pret o poti da. Altfel doar pareri, unele pesimiste, altele optimiste.
      Daca o pui la 8 mii si timp de 2 luni nu suna nimeni, e clar ca nu ala e pretul.

      Mai vezi grupurile de facebook de mercedes, dar atentie mare, in general ca sa fi membru acolo cred ca vine la pachet cu o lobotomie.
      Cantitatea de retardati pe metru patrat e imensa acolo.
      Last edited by Sharky; 02-02-2021, 21:32 PM.

      Comment


      • #33
        ha ha, nu mai trebuie nici o fisa de inmatriculare. am bagat-o la fisc si maine as avea programare la politie.

        dar in momentul in care o sa o vand o sa fac ca tine o s ascriu asa cu taxi si nr de km. Eu am resetat jurnaierul si pana acum am incrementat 2000 km.
        Last edited by nea_pandele; 02-02-2021, 21:36 PM.

        Comment


        • #34
          Deci, verdict final, colegul nostru s-a hotarat sa pastreze utilajul.

          Acum, haide sa nu mai facem filme juridice si notariale, sa il lasam sa se bucure de masina lui.

          Detin un model asemanator, dar eu am platit acum 4 ani pretul dublu + 50%.

          In 4 ani, ce pot sa iti spun, costuri:

          - Revizie generala (ulei Mercedes si toate filtrele MANN) ~1000RON
          - Revizie CVA (ulei,filtru OEM) ~1500RON
          - Revizie frane (placute, discuri TEXTAR care vin si OEM ) ~1500RON

          Si acum, costuri neprevazute:

          - Senzor DPF + mufa (OEM amandoua ) - 500RON
          - Vasc sau electroventilator ( original SH ) - 1000RON ( la mine nu se potrivea aftermarket si nou era vreo 2500RON, am preferat SH pentru ca a fost ceva neobisnuit sa prinda jocul in ax... )
          - Toate garniturile de pe partea dreapta a motorului (galerie, clapeta, egr, suport filtru ulei, garnitura baie de ulei etc ) - 1000RON OEM
          - Baie de ulei - 900RON OEM
          - Suport filtru ulei cu racitor ulei cu tot - 700RON Oem
          - Radiator AC - Termotech - 300RON

          Cam astea au fost costurile masinii mele in 4 ani, in rest, apa, paie si bataie



          Să știi să lupți când vrei să ai.
          Să nu regreți când pierzi sau dai

          Comment


          • #35
            Mercedesa nu cred ca ramane cu noi, pare un pic mai scump de tinut, fata de asteptarile mele...

            Re: masina ta...
            despre cati km vorbim? Masina ta a costat 20 k ?
            Nu vad cheltuieli cu cauciucuri/ RCA uri / impozite/ asigurari
            Last edited by nea_pandele; 02-03-2021, 07:57 AM.

            Comment


            • #36
              Originally posted by nea_pandele View Post
              Mercedesa nu cred ca ramane cu noi, pare un pic mai scump de tinut, fata de asteptarile mele...

              Re: masina ta...
              despre cati km vorbim? Masina ta a costat 20 k ?
              Nu vad cheltuieli cu cauciucuri/ RCA uri / impozite/ asigurari

              Masina mea are km tot cu semnul intrebarii " ? ".

              Eu am cumparat-o in luna august 2016 la pretul de 15.500eur. Atunci avea in bord 147.000KM.
              Ulterior, la o vizita in reprezentanta am solicitat si istoric service, are 8 service-uri facute cam la 30.000KM fiecare, ultimul fiind in primavara lui 2016 la 221.000KM.

              Am socotit eu ca... din primavara pana in vara cand am luat o eu sa fi facut 247.000, deci s-au dat 100.000KM inapoi.

              In prezent masina are 214.000, deci 314.000 dupa calculele mele, problema e ca DPF spune 446.000KM, fiind activ.

              Am mai auzit o poveste, pe la samsari, cum ca atunci cand dai km inapoi la un Mercedes o ia razna si senzorul DPF si in loc sa inregistreze km la scara 1:1, el inregistreaza 2,xkm la 1km rulat, sau ceva de genul ca o ia razna. O sa testez asta la urmatoarea revizie, o sa inregistrez nr de km din bord si nr de km de pe dpf, si o sa vedem dupa 10.000KM.


              Cauciucuri - am primit masina cu jante pe 16, nu sunt adeptul cauciucurilor premium de cand am taiat 2 Michellin la 3 zile de la achizitie.

              Am avut cauciucuri bune de vara pe masina pe care le-am rulat 3 sezoane, am luat de iarna undeva la 1200RON si le-am rulat inclusiv iarna asta.
              Am mai achizitionat un set de jante pe 17 in 2020 pentru vara, am luat niste cauciucuri Kormoran pe 17 undeva la 1500RON + 1500RON jantele OEM.

              Impozit ~900RON pe an, datorita motorului de 2143cmc.
              RCA - depinde de proprietar, am avut clasa bonus mica datorita unor evenimente de la fosta masina, si am inceput de la 360lei/6 luni, iar ultima facuta anul asta a fost 206lei/6luni, asigurare RCA numai la CITY Insurance...
              Să știi să lupți când vrei să ai.
              Să nu regreți când pierzi sau dai

              Comment


              • #37
                e bun atunci.
                de ce ai cumparat baie de ulei? nu merge sa iei doar garnitura?

                Comment


                • #38
                  La modelul respectiv daca nu ma insel baia este din plastic iar motivul pentru care se schimba este pentru ca incepe sa curga pe la buson .O alta inventie a industriei auto pentru a mai lua ceva banuti. Si ...daca nu ma insel iar cred ca are legatura si cu suportul de la filtru de ulei, unde cedeaza o garnitura dar care nu se gaseste si trebuie schimbata toata piesa !Am schimbat si eu suportul de la filtru de ulei dar la...735 000 de km, cei drept pe motorul de 3000 cm.A si costa doar 650 lei...adica simtitor mai ieftin...
                  Nu este ceva "neobisnuit" sa prinda joc in axul de la vasc.. Am schimbat si eu saptamanile trecute iar km erau 230 000.....reali cu tot in regula !! Piesa Oem, 300 euro aproximativ...
                  Facand o analiza, vad ca e mai ieftin de tinut un motor de 3 litri decat cel de 2,2...bine,exceptie impozit si asigurare.... Stima.

                  PS: nea_pandele incercam si noi pe viitor cu litera mare la inceput de propozitie?? Nu e cerinta mea personala ci o gasesti in regulamentul forumului....Multumesc.
                  Aici poti citi mai multe despre el:
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                    La modelul respectiv daca nu ma insel baia este din plastic iar motivul pentru care se schimba este pentru ca incepe sa curga pe la buson .O alta inventie a industriei auto pentru a mai lua ceva banuti. Si ...daca nu ma insel iar cred ca are legatura si cu suportul de la filtru de ulei, unde cedeaza o garnitura dar care nu se gaseste si trebuie schimbata toata piesa !Am schimbat si eu suportul de la filtru de ulei dar la...735 000 de km, cei drept pe motorul de 3000 cm.A si costa doar 650 lei...adica simtitor mai ieftin...
                    Nu este ceva "neobisnuit" sa prinda joc in axul de la vasc.. Am schimbat si eu saptamanile trecute iar km erau 230 000.....reali cu tot in regula !! Piesa Oem, 300 euro aproximativ...
                    Facand o analiza, vad ca e mai ieftin de tinut un motor de 3 litri decat cel de 2,2...bine,exceptie impozit si asigurare.... Stima.

                    PS: nea_pandele incercam si noi pe viitor cu litera mare la inceput de propozitie?? Nu e cerinta mea personala ci o gasesti in regulamentul forumului....Multumesc.
                    Aici poti citi mai multe despre el:
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                    Era bine daca era busonul, ii mai dadeai cu niste banda de teflon .

                    Story de la baie: Am fost la tiriac pentru revizia la ulei CV, nimic suspicios, dupa 2 luni cand am fost la revizie motor la mecanicul meu, balta in scut, imbinarea dintre baie si bloc. Paranoia sau nu , vreo 4,5 suruburi slabe. Le-am strans si nu am mai avut probleme ...1 an... Dupa am gasit pata sub ea, am fost la constatare, baia transpirase iarasi pe la garnitura + scurgerea de sus de la suportul de filtru de ulei.
                    Am demontat tot si i-am bagat garnituri noi, de gasit, am gasit si la suportul de filtru, si la baie, dar acum curge mai rau si nu prea iti dai seama daca vine de la suport sau e si baia tot transpirata (garnitura sa nu se mai pupe ca cea veche sau suportul de filtru sa aiba o fisura pe care noi am accentuat-o la desfacere, spalare)...iar baia, ce-i drept era cam stramba datorita temperaturilor ridicate si faptul ca ea a jucat in suruburile alea, s-a mai strambat plasticul ..

                    Acum trebuie sa comand piesele (suportul de filtru si baia de ulei) si cam asa am gasit preturile ( 697lei suport oem, mai era versiunea Niessens la vreo 450 lei, dar zic sa nu fie mantuiala pentru cat desfacem si 894lei baia tot oem).

                    Ulterior comenzii desfacem suportul si il schimbam si facem proba, daca nu mai curge ulei si e totul curat, ma salvez de 900lei (baia), daca nu, aia e.. Mai exista varianta silicon de baie sub si peste garnitura, dar zic sa pastram totusi marca Mercedes

                    Să știi să lupți când vrei să ai.
                    Să nu regreți când pierzi sau dai

                    Comment


                    • #40
                      Oricum...sa traiasca baiatul ala care a venit cu ideea de plastic pe aceasta marca... baie de ulei de plastic, rulment ax principal in cutia de viteze cu camasa de plastic (Sprinter 318 , cutie manuala)... si cate or mai fi....
                      Nissens sunt ok...am folosit radiatoare (apa,Ac) si inca ceva, nu mai retin acum...sunt ok finisate,se pupa bine cu originalul...
                      La cate prostii a brevetat Mercedes, poate inghiti si el putin silicon ...asta daca doar transpira putin pe acolo...daca e sa o modelezi din silicon.. atunci e alta treaba...
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #41
                        Update: am fost la mecanic, si am vesti bune si rele

                        Vesti bune
                        Motorul / cutia sunt foarte bune.

                        Vesti rele
                        Motorul curge pe la capac la tacheti sus si pe jos pe la filtru. Asa ca e nevoie sa schimbam (adica el) niste garnituri.
                        Probabil va trebui iar sa ii schimbe uleiul.


                        S-a aprins check engine de la senzorul de contrapresiune (?) bineinteles dupa ce am fost la service.


                        Masina are un numar incert de km, nu a putut spune nicicum cati km are. Cu 500-1000 Eur o fac vandabila. As fi preferat sa faca asta urmatorul proprietar pt ca deja cu fiecare zi de utilizare imi vine mai greu sa ma despart de dansa.

                        Nu am fost nici pacalit, nici nepacalit. Vanzatorul a spus despre masina ca e buna si etc si a dat-o in contul unei datorii.Not great, not terrible.

                        Nu am aprobat aceasta tranzactie asa ca pt mine nu a insemnat inca nici un cost masina (maxim motorina / impozit) pana acum. Daca vand Golful voi achita 7k pentru aceasta masina (si apoi alte reparatii).

                        Calculul e asa, mai bag 1000 Eur si am o masina buna pentru urmatorii 3-4 ani, sau nu






                        Comment


                        • #42
                          Eu unul as baga..... De ce zic asta?Decat sa incep la vanzare sa "ma duc la vale" de la 7500 la 6500 apoi 5500 si apoi 5000 sa scap de ea odata asa cel putin merg eu cu ea, imi fac treaba si placerea si daca o sa vina cineva cu bani...o dau si merg mai departe !
                          Nu cred sa trebuiasca si uleiul schimbat daca umbli si schimbi acele garnituri...Stima.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #43
                            Din cate am inteles de la colegii de la service , motorul suna extrem de bine . Sigur mai trebuie investiti niste bani pt pierderile de ulei plus mentenanta anuala ....decizia va apartine .

                            Noi pe aici ca si pasionati ne dam cu parerea .
                            Dar daca deja are “ nume “ si usor usor incepe sa va prinda “microbul “ de ce nu ?!

                            Ps : sunt masini foarte fiabile , dar cu conditia sa le intretii strict .

                            Comment


                            • #44
                              Pune la vanzare in paralel, macar asa te convingi ca mai mult de 5-6mii nu iei pe ea si ca sa o pastrezi e alegerea corecta.
                              Ca altfel nu o sa scapi de gandul asta.

                              Comment


                              • #45
                                E pusa la vanzare din decembrie
                                Mai astept raspuns de la un baiat care a vazut-o ieri si am o propunere de schimb dar nu e chiar ce imi doream eu (+ ca schimburile sunt riscante - cash-in-hand e preferabil oricand) s idaca nu las anunturile sa expire si aia e incepem operatiunea "Mercedesa"


                                AlinMarius - tu ai E200 136 CP? cat consuma in oras si cat consuma afara?
                                Last edited by nea_pandele; 02-04-2021, 16:25 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF