Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Say hello to my E200CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • WTF? Dar na, e de inteles, romania...

    Comment


    • Originally posted by b97dmt View Post
      Este de inteles , in anii trecuti bietele masini ramaneau fara scrumiere , brichete si tot ce se preta pt “ o amintire “ .
      Originally posted by Sharky View Post
      WTF? Dar na, e de inteles, romania...
      O spun cu parere de rau si cu rusine ca majoritatea celor ce pleaca cu " amintiri " sunt colegii mei , studenti la Facultatea de Transporturi , deoarece noi avem acess pass gratuit pe toata perioada desfasurarii salonului , iar cei mai putin " instariti " mai pleaca cu suveniruri ca sa le vanda ulterior pentru un pliculet de faina sau cine stie ce alti braduti

      Pai sa nu existe cateva probleme , ca tot a venit vorba de brichete si prize ..pe seara mi s-a ars ( sper ) siguranta de la priza din fata Am scos incarcatorul auto ( Samsung original cica ) si a ramas fara anumite parti din el care au ramas in bricheta , am reusit sa le scot dar a facut o flama cand am scos varful brichetei , acum sper sa nu se fi ars decat siguranta, intrebarea mea este unde o gasesc si de cati A este siguranta pentru w212 la priza fata, sa o caut maine si sa o schimb cu speranta ca doar siguranta s-a ars
      Să știi să lupți când vrei să ai.
      Să nu regreți când pierzi sau dai

      Comment


      • Poate gasesti ceva in link , nu am citit cu atentie : http://www.mercedesmedic.com/e-class...ram-2010-2016/

        Rusinica la “ colegi “ , un ciocan regulamentar aplicat peste degetele poate ca ar ajuta .
        Last edited by b97dmt; 03-29-2018, 21:51 PM.

        Comment


        • OT: Discutam anul acesta la Geneva cu unul dintre expozantii de la standul M-B si imi povestea ca au exact aceeasi problema. Oamenii trag de tot ce misca din masini si pleaca cu tot ce nu e fixat corespunzator... deci se intampla si la case mai mari, nu doar la noi...
          [city]: Silver Smart ForTwo Coupe MHD | Pulse | Navi | Leather

          [open roads]: Designo Selenite Magno Grey AMG C43 4matic | AMG Ride Control | AMG Performance Exhaust/Seats/Steering wheel | LED ILS | Command online | HUD | 360-degree camera | Driving assist plus | Keyless-go comfort | Webasto | Panoramic sunroof | Burmester Surround

          Comment


          • Sper sa nu fie tot conationali .

            Comment


            • Va salut, o recomandare unde pot face si eu service B in Bucuresti? In afara de reprezentanta ca iar am dat o fuga pe la ei si mi-au zis de 2500 lei , ca joja de ulei , ca taxa de mediu ca servetele ...
              Să știi să lupți când vrei să ai.
              Să nu regreți când pierzi sau dai

              Comment


              • la ce reprezentanta ai fost ?
                Last edited by b97dmt; 05-06-2018, 17:17 PM.

                Comment


                • Autoklass Sud. Parcă mai erau câțiva colegi prin București care se ocupau la ateliere specializate
                  Să știi să lupți când vrei să ai.
                  Să nu regreți când pierzi sau dai

                  Comment


                  • Am ajuns cu revizia la Autoklass pana la urma , au schimbat ulei motor, filtru ulei , filtru polen carbon activ , filtru aer , filtru motorina , stergatoare , lichid de frana , completare freon ..

                    Ciudat iarasi ca mi-a pierdut freonul , completat anul trecut pe timpul asta mai aveam 140g vineri , au bagat si substanta de contrast dar au spus ca nu ii face bine compresorului acel ulei , nu au gasit nici-o pierdere pe toate canalele de AC , li s-a parut ca ar pierde pe la radiator pentru ca e plin de mizerie in partea de jos ( atasat foto )

                    Deviz total de plata 2350 lei fara factura ( fara tva )



                    Nu se observa scurgeri de ulei sau alte lichide la motor, singura problema era foarte mult praf pe motor , dupa care l-am suflat cu aer afara.
                    Să știi să lupți când vrei să ai.
                    Să nu regreți când pierzi sau dai

                    Comment


                    • Arata cam ciudatel pe acolo , revizia mi se pare scumpa , dar cum preturile au luat-o in sus nu mai mira.
                      Data viitoare un pm si poate iesi mai ieftin.
                      Ps: undeva sigur ai problema cu aerul, eu in 8 ani nu am completat niciodata cu freon . La w212 in 6 ani iar fara completare.

                      Comment


                      • Freonul nu se consuma și nu are voie sa se piardă. Nu este consumabil. Asta contrat opiniei publice formate de piață auto unde toate climele trebuiesc "doar încărcate".
                        Dacă durează 1 an sa piardă 140 de grame, deși ma gândesc ca nu l-a pierdut pe tot ci doar suficient cât sa nu mai porneasca sistemul, de verificat ar fi valvele de încărcare-descărcare și sudurile de pe țevi sau radiator. Cu siguranță este un por foarte mic.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • Substanta de contrast se vede cu ajutorul unei lanterne cu ultraviolete. Daca sunt pierderi, e imposibil sa nu se vada la UV.

                          Cand mi s-a defectat mie radiatorul AC, mi-au explicat ca are in partea de jos ca un fel de condensator mare care preia umiditatea din sistem(vezi poza). Asta ar fi punctul lor slab si majoritatea se defecteaza in zona respectiva.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Originally posted by b97dmt View Post
                            Arata cam ciudatel pe acolo , revizia mi se pare scumpa , dar cum preturile au luat-o in sus nu mai mira.
                            Data viitoare un pm si poate iesi mai ieftin.
                            Ps: undeva sigur ai problema cu aerul, eu in 8 ani nu am completat niciodata cu freon . La w212 in 6 ani iar fara completare.
                            Stiu ca e o problema, nu ar trebui sa piarda deloc . O sa ti las un PM/whatsapp daca o sa mai am nevoie, momentan au spus ca ma cam grabesc si ca urmatorul schimb sa-l fac la 1 an/15.000km .

                            Originally posted by adidc View Post
                            Freonul nu se consuma și nu are voie sa se piardã. Nu este consumabil. Asta contrat opiniei publice formate de piațã auto unde toate climele trebuiesc "doar încãrcate".
                            Dacã dureazã 1 an sa piardã 140 de grame, deși ma gândesc ca nu l-a pierdut pe tot ci doar suficient cât sa nu mai porneasca sistemul, de verificat ar fi valvele de încãrcare-descãrcare și sudurile de pe țevi sau radiator. Cu siguranțã este un por foarte mic.
                            A ramas cu 140g/600 nu a pierdut doar 140g.. Ceea ce ma ingrijoreaza.

                            Originally posted by grizzlee View Post
                            Substanta de contrast se vede cu ajutorul unei lanterne cu ultraviolete. Daca sunt pierderi, e imposibil sa nu se vada la UV.

                            Cand mi s-a defectat mie radiatorul AC, mi-au explicat ca are in partea de jos ca un fel de condensator mare care preia umiditatea din sistem(vezi poza). Asta ar fi punctul lor slab si majoritatea se defecteaza in zona respectiva.
                            Inseamna ca nu s-a verificat corespunzator sau vor sa ma duc cu ea atunci cand pica compressorul..


                            Masina a cam intrat in modul daily use si cum Romania e plina de surprize astazi pe un drum national m-am trezit cu o piatra pe plafon , ironia sortii ca nu am avut masina in fata si a picat direct de sus , la 10cm de parbriz , sa fi fost un meteorit?

                            Nu e rau , dar pe mine ma freaca pe creier asa ca zilele astea trebuie sa ajungem la un service PDR , are cam 1-2 cm in diametru si vopseaua julita..

                            Ma gandesc sa revopsesc si bara fata si bara spate , dupa care sa infoliez bara fata si farurile cu folie protectoare, oare se vede diferenta intre capota,aripi si bara?
                            Să știi să lupți când vrei să ai.
                            Să nu regreți când pierzi sau dai

                            Comment


                            • Diferenta de nuanta este oricum la bari vs caroserie la masina noua , deci go for it.
                              Service dpr , sunt unii pe langa calea rahovei , foarte buni sau langa idm- pod Basarab.

                              Comment


                              • Se pricepe cineva sa imi explice si mie cum montez ornamentele peste DRL?

                                Am reusit sa le achizitionez pana la urma si nu vreau sa fac vreo prostie la cleme, e necesar sa desfac scuturile si sa scot DRL-urile?

                                Cost parti : 150 lei, olx, noi la tipla ..
                                Să știi să lupți când vrei să ai.
                                Să nu regreți când pierzi sau dai

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF