Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Say hello to my E200CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Trebuie completat, nivelul sa fie verificat cu motorul rece . Maxim este unde se termina partea alba / transparenta.

    Verifica ce culoare are antigelul , desfaci capacul si vezi .
    Exista si senzor , se aprinde de obicei la prima pornire cand e minim.
    Sa te uiti pe la pompa de apa sa nu ai ceva pete ruginii ....

    Comment


    • #77
      Cam pe unde pot sa mă uit la pompa de apa ? O sa dau mâine o fuga în reprezentanta sa iau niște antigel
      Să știi să lupți când vrei să ai.
      Să nu regreți când pierzi sau dai

      Comment


      • #78
        Nu te grabi.
        Probabil te paste o pompa de apa in curand, tinand cont de varsta masinii si din ce se zice aici.
        Il schimbi atunci cu "pe original", care este.
        Deocamdata baga un mix de 50% G11 aprobat si apoi mai asteapta.

        DAca ai un voltmetru masoara intre antigel si carcasa motorului.
        Daca ai vreo 0.2V sau mai mult schimba-l ca e deja acid.
        Sau cu un pH metru, dar dinala mai greu de facut rost.

        Comment


        • #79
          Originally posted by AlinMarius View Post
          Cam pe unde pot sa mã uit la pompa de apa ? O sa dau mâine o fuga în reprezentanta sa iau niște antigel
          Cu o lanterna , scoti capacul , e rola cea mai de sus....Daca pierde , vezi usor.
          Stiu ca a mai fost un kdm pt suport filtru combustibil , pe acolo parca trece ceva lichid de racire .
          In rest pe la EGR sa te uiti , la racitorul de combustibil , cum stai cu fata la motor este pe dreapta .

          Comment


          • #80
            Originally posted by Sharky View Post
            Nu te grabi.
            Probabil te paste o pompa de apa in curand, tinand cont de varsta masinii si din ce se zice aici.
            Il schimbi atunci cu "pe original", care este.
            Deocamdata baga un mix de 50% G11 aprobat si apoi mai asteapta.

            DAca ai un voltmetru masoara intre antigel si carcasa motorului.
            Daca ai vreo 0.2V sau mai mult schimba-l ca e deja acid.
            Sau cu un pH metru, dar dinala mai greu de facut rost.
            Am un dispozitiv special de masurare a concentratiei , o sa-l folosesc pe acela.

            Originally posted by b97dmt View Post
            Cu o lanterna , scoti capacul , e rola cea mai de sus....Daca pierde , vezi usor.
            Stiu ca a mai fost un kdm pt suport filtru combustibil , pe acolo parca trece ceva lichid de racire .
            In rest pe la EGR sa te uiti , la racitorul de combustibil , cum stai cu fata la motor este pe dreapta .
            O sa verific dupa Craciun toate cele mentionate deoarece nu mai am starea necesara acum , cum o belea nu vine niciodata singura.. azi am mers la spalatorie si au avut baietii grija de un colt la bara spate, sa il zgarie cu furtunul de la aspirator , acum , am avut discutia asta anterior legata de kit-ul de reparatie pentru bara fata. Ai dat singur cu el sau trebuie apelat la un specialist ? Deci am bara fata de punctat in 2 locuri si zgarieturile de azi de pe bara spate..
            Să știi să lupți când vrei să ai.
            Să nu regreți când pierzi sau dai

            Comment


            • #81
              Poze ceva?

              Comment


              • #82
                Originally posted by b97dmt View Post
                Poze ceva?
                Cam asa arata..
                Azi am frecat cu o carpa picata cu benzina, a mai iesit insa sunt zgarieturi multe si marunte.

                Să știi să lupți când vrei să ai.
                Să nu regreți când pierzi sau dai

                Comment


                • #83
                  Sfat:nu mai freca niciodata o zgaraietura pe vopseaua masinii cu o carpa cu benzina!!In cel mai rau caz ia o sticla cu solutie de luciu dupa polishare si poti incerca cu aceea!Apoi, daca ai in oras pe cineva care se pricepe la polishat poti incerca la el si o sa ramai uimit de ce poate iesi.Dar sa fie cineva profesionist care executa acea operatie cu trei granulatii diferite de smirghel apoi cu pasta abraziva si la urma cu pasta de luciu si de fixare !Cam asta inseamna o polishare profesionista nu zmac,zmac cu o carpa cu pasta de luciu si gata sefu, e noua masina !!Am pe cineva care lucreaza la o reprezentanta auto si asta face de 10 ani asa ca am avut de unde invata meserie...Craciun fericit...
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                    Sfat:nu mai freca niciodata o zgaraietura pe vopseaua masinii cu o carpa cu benzina!!In cel mai rau caz ia o sticla cu solutie de luciu dupa polishare si poti incerca cu aceea!Apoi, daca ai in oras pe cineva care se pricepe la polishat poti incerca la el si o sa ramai uimit de ce poate iesi.Dar sa fie cineva profesionist care executa acea operatie cu trei granulatii diferite de smirghel apoi cu pasta abraziva si la urma cu pasta de luciu si de fixare !Cam asta inseamna o polishare profesionista nu zmac,zmac cu o carpa cu pasta de luciu si gata sefu, e noua masina !!Am pe cineva care lucreaza la o reprezentanta auto si asta face de 10 ani asa ca am avut de unde invata meserie...Craciun fericit...
                    Craciun fericit tuturor si va multumesc din suflet de ajutor! O sa merg la polishat dupa sarbatori, acum toata lumea e in concediu pana la sf Ion.


                    Antigelul HEPU e bun , g11 cu aprobarea mb 325.0? sau castrol radicool nf g11 albastru?

                    Care e mai recomandat? Sau pana la urma , pot comanda sau cumpara din reprezentanta direct ? Al meu este rosu-caramiziu mai mult.

                    Am verificat azi pompa de apa si ce mai este pe acolo , pierderi nu sunt, posibil sa nu fi fost completat vreodata de cand este inscrisa masina in 2014.
                    Last edited by AlinMarius; 12-25-2017, 19:41 PM.
                    Să știi să lupți când vrei să ai.
                    Să nu regreți când pierzi sau dai

                    Comment


                    • #85
                      Salut, In legatura cu antigelul este corect sa mergi cu talonul la o reprezentanta MERCEDES . In functie de ce bloc motor ai ( aluminiu sau fonta ) ti se va recomand culoarea! Cât despre erorile din bord , ai probleme cu sonda lambda nr 1 si 2 . Dar ca sa fi sigur este recomandat sa apelezi la cineva cu tester si soft MB pentru masina ta! Nu poti sa arunci pe geam cu banii doar pe presupuneri!

                      Trimis de pe al meu SM-A300FU folosind Tapatalk

                      Comment


                      • #86
                        La reprezentanta te intreaba ce culoare are antigelul , de obicei e albastru.
                        1 litru e in jur 80-100 lei la dealer..

                        Si la mine la w212 , am primit mesaj de completat antigel . S-a verificat nu s-a gasit nimic , am completat si atat .Daca nu iti scade nivelul in scurt timp nu este o problema .

                        Incearca un polish , arata cam urat , posibil sa scapi fara revopsit .

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by gheta_nik View Post
                          Salut, In legatura cu antigelul este corect sa mergi cu talonul la o reprezentanta MERCEDES . In functie de ce bloc motor ai ( aluminiu sau fonta ) ti se va recomand culoarea! Cât despre erorile din bord , ai probleme cu sonda lambda nr 1 si 2 . Dar ca sa fi sigur este recomandat sa apelezi la cineva cu tester si soft MB pentru masina ta! Nu poti sa arunci pe geam cu banii doar pe presupuneri!

                          Trimis de pe al meu SM-A300FU folosind Tapatalk
                          Salut.

                          La ce erori te referi ? Nu am nici - o eroare în bord.

                          O sa merg la polish după sărbători. Cred ca totuși o sa merg pe castrol roșu ca antigel
                          Să știi să lupți când vrei să ai.
                          Să nu regreți când pierzi sau dai

                          Comment


                          • #88
                            Imi cer scuze ,raspunsul cu erorile era destinat pentru altcineva! O zi placuta!

                            Trimis de pe al meu SM-A300FU folosind Tapatalk

                            Comment


                            • #89
                              Tinand cont ca s-a dovedit ca masina asta a fost o necunoscuta pentru tine cea mai buna metoda faci schimb total de antigel cu spalare.Nu costa deloc mult si ramai pe OEM e ceva mai ieftin la bidon de 5 litri.Eu cam asa fac la.masinile mele in plus antigelul e si el un consumabil care se recomanda a fi inlocuit la un anumit numar de km sau ani.Sper sa nu interpretezi gresit sfatul meu insa asta nu e chiar o masina cobai!
                              Stima.
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by broscutza2001 View Post
                                Tinand cont ca s-a dovedit ca masina asta a fost o necunoscuta pentru tine cea mai buna metoda faci schimb total de antigel cu spalare.Nu costa deloc mult si ramai pe OEM e ceva mai ieftin la bidon de 5 litri.Eu cam asa fac la.masinile mele in plus antigelul e si el un consumabil care se recomanda a fi inlocuit la un anumit numar de km sau ani.Sper sa nu interpretezi gresit sfatul meu insa asta nu e chiar o masina cobai!
                                Stima.
                                Te salut! Iti voi asculta sfatul , dupa sarbatori cand se mai linisteste treaba sau chiar in primavara caci nu se stie cat o sa mai circule in ianuarie-februarie poate chiar deloc.

                                Asa ca de sfarsit de ani a primit urmatoarele :

                                - curatat tapiserie interior si tratament piele
                                - polishat zgarieturile alea de la aspirator insa nu au iesit..
                                - spalat exterior x2
                                - tratament cu ceara

                                Incep usor usor sa fiu dezamagit de spalatoriile din ziua de astazi , peste tot cozi , peste tot angajati indolenti si ustensile cat mai murdare si cat sa termine treaba mai repede Am fost nevoit sa spal masina la 2 spalatorii astazi ca sa arate cum vreau eu , majoritatea nu mai sterg masinile ca " ingheata mainile " si care o sterg arata mai rau decat pana sa o speli..

                                Raman de parere ca spalatoria automata la perii o sa ramana cea mai buna si cred ca in viitorul apropiat o sa imi cumpar singur un vap cu solutie si piele si tot ce mai e necesar sa mi-o fac acasa , ca de-aia stam la curte. Cat stau la spalatorie dupa 4-5 masini la coada mai bine mi-o bibilesc singur.




                                Va dorim sarbatori fericite alaturi de cei dragi si un an nou cat mai bun !!
                                Să știi să lupți când vrei să ai.
                                Să nu regreți când pierzi sau dai

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF