Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Say hello to my E200CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Frumos .

    De ce nu iti cumperi lavete si sa-i pui sa stearga masina cu ele.Una pt partea de sus si una pt partea de jos.

    La ale mele , folosesc o manusa de microfibre- "spalat la carpa" cum
    se spune , clatita frumos la fiecare reprer.
    Ceara obligatoriu dupa .

    Daca vrei sa-ti zgarii masina mergi la spalatoria cu perii , dupa 2-3 spalari esti "fericit".

    Comment


    • #92
      Nu stiu daca ai ce spala la masina asta, fiind full aluminiu.
      Important e sa nu fi devenit acid antigelul, ca apoi e groasa...

      Comment


      • #93
        Nu este full aluminiu , capota motor , capota portbagaj , nu stiu de plafon , restu' e " fer' ".
        Tare asta cu spalatul....

        Comment


        • #94
          Normal ca e tare, mai ales ca e adevarata si se refera la asta.
          Originally posted by broscutza2001 View Post
          cea mai buna metoda faci schimb total de antigel cu spalare.
          Se intelegea din context/bun simt tehnic chiar daca nu am fost destul de explicit.
          Last edited by Sharky; 12-31-2017, 14:03 PM.

          Comment


          • #95
            Ps :My bad eu am inteles gresit , fiecare cu " spalatul " lui .
            @AlinMarius , vad ca nu ai montat crom-ul la daylights.

            Comment


            • #96
              Originally posted by b97dmt View Post
              Frumos .

              De ce nu iti cumperi lavete si sa-i pui sa stearga masina cu ele.Una pt partea de sus si una pt partea de jos.

              La ale mele , folosesc o manusa de microfibre- "spalat la carpa" cum
              se spune , clatita frumos la fiecare reprer.
              Ceara obligatoriu dupa .

              Daca vrei sa-ti zgarii masina mergi la spalatoria cu perii , dupa 2-3 spalari esti "fericit".

              Ca sa inteleg, manusi din microfibre cu apa si sampon si spalata la mana , clatita cu ceara? Am incercat sa ocolesc datorita duritatii din apa , pe cealalta o mai spal si eu cu peria . Un sfat bun , insa trebuie sa fac rost de o ceara solida buna.

              Originally posted by Sharky View Post
              Nu stiu daca ai ce spala la masina asta, fiind full aluminiu.
              Important e sa nu fi devenit acid antigelul, ca apoi e groasa...
              Acid , neacid, are o problema daca sta nepornita ? Si daca il schimb cu totul mai are vreo treaba ca este acid?

              Originally posted by b97dmt View Post
              Ps :My bad eu am inteles gresit , fiecare cu " spalatul " lui .
              @AlinMarius , vad ca nu ai montat crom-ul la daylights.
              Nu am gasit, am comandat , mi-au venit si erau mici , le-am dat inapoi si altele nu am mai gasit.
              Să știi să lupți când vrei să ai.
              Să nu regreți când pierzi sau dai

              Comment


              • #97
                Intru si eu in discutie. Antigelul trebuie schimbat complet, eu l-am schimbat in curte, am cautat pe net norma si am luat de la Mobil. Am avut rosu, am splat de 3-4 ori sistemul de racire cu apa distilata. Dupa am pus pe cel albastru. Cat despre spalatul masinii, la curte cu furtun si galeata. Cauta un ampon bun si un burete decent/manusa microfibra. Eu o sterg cu lavete de microfibra, pe viitor caut de piele de caprioara. Ceara lichida am folosit, asta o sa folosesc in continuare.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #98
                  Acid = roade din tot ce prinde, incet si sigur, ca sta, ca merge.
                  Verificarea cu multimetru sau ph metru.
                  Masina ta nu e destul de veche cat sa iti dai seama fara vreun dubiu, dar o verificare nu strica. Eu daca nu da semne nu l-as schimba decat cuplat cu ceva operatie conexa, gen pompa de apa sau alte povesti care cer golirea instalatiei.
                  Mai bine cauta care e norma, din cate am citit antigelul original MB rosu/mov (346 parca) tine 15 ani, impreuna cu pachetul de silicagel.
                  Last edited by Sharky; 12-31-2017, 19:25 PM.

                  Comment


                  • #99
                    Cum spal eu , la spalatorie :
                    1. se clateste cu jet
                    2. se da cu spuma
                    3. cu spuma pe masina , se sterge cu manusa cu mocrofibre ( are niste moatze dese) cate un reper , se clateste manusa cat mai des intr-o galeata cu apa curata.
                    4. jet cu apa.
                    5. se sufla cu aer
                    6. se sterge cu prosop
                    7. se alica ceara
                    8. se lasa 10 minute
                    9.se lustruieste

                    Folosesc doar produsele mele NU de la spalatorie ( prosop , manusa , ceara , solutie roti etc)
                    Last edited by b97dmt; 12-31-2017, 19:21 PM.

                    Comment


                    • Astazi am fost nevoit sa trec pe la Autoklass Pipera pentru ca a aparut clasicul Top up coolant.

                      Au verificat baietii istoricul , au verificat densitatea si culoarea antigelului si mi-au dat MB 325.0 G12 Rosu . Mi-au spus ca schimbul de antigel a fost facut la o revizie din martie 2016 iar eu am cumparat masina in august 2016.. Nu au intrat deca 200ml. pana la nivel. Au spus ca e normal sa mai piarda 100-200ml la 3 ani.. sa fie chiar normal?

                      Cost total verificare + antigel : 430 lei TVA inclus.
                      Să știi să lupți când vrei să ai.
                      Să nu regreți când pierzi sau dai

                      Comment


                      • Salut,
                        La tine a pierdut 200 ml.... la mine 1 litru
                        citeste aici http://www.clubmercedes.ro/e250-al-meu-t44852p8.html - postul 149.
                        A costat mult mai putin la mine, nu stiu de ce, poate la tine au mai facut si altceva in plus.
                        Sa aveti drumuri line si concedii dese !

                        Comment


                        • Originally posted by Hunter-ReNu View Post
                          Salut,
                          La tine a pierdut 200 ml.... la mine 1 litru
                          citeste aici http://www.clubmercedes.ro/e250-al-meu-t44852p8.html - postul 149.
                          A costat mult mai putin la mine, nu stiu de ce, poate la tine au mai facut si altceva in plus.

                          La mine s-a verificat si densitatea lui + am vrut sa verific istoricul complet al masinii din anumite puncte de vedere.
                          Să știi să lupți când vrei să ai.
                          Să nu regreți când pierzi sau dai

                          Comment


                          • Inca un mesaj ? Si nu ai pierderi ?
                            Cand ti-ai facut programarea ?

                            Comment


                            • Originally posted by b97dmt View Post
                              Inca un mesaj ? Si nu ai pierderi ?
                              Cand ti-ai facut programarea ?
                              A fost singurul mesaj ,cand am intrebat eu ultima oara de antigel am verificat singur si mi s-a parut nivelul redus, e prima oara cand apare Top Up coolant. Pierderi nu am.

                              Programare nu am facut, am fost acolo prin cineva care a cumparat mai multe masini si cunoate...
                              Să știi să lupți când vrei să ai.
                              Să nu regreți când pierzi sau dai

                              Comment


                              • Sa mai spunem una , alta..

                                Astazi suntem murdarei si cu un kilometraj ( in bord ) de 170.000 km ( reali cred ca au 100k in plus )

                                Masina merge, probleme nu imi face, antigelul este ok nu a mai facut probleme , ulei nu a mancat si ne apropiem usor usor de 10.000 sau anul de zile cand o sa fie schimbat.

                                Ma tot gandesc sa fac si pasul cu uleiul din cutie, asa pentru stiinta mea deoarece uneori mai prezinta la rece un mic " lag " intre vitezele 2-3 ( doar atat ) , cam la cat m-ar duce un schimb de ulei la cutie ? A facut cineva, ma refer la intreaga operatiune , spalat cutie si restul ...

                                La o alta nebunie ma gandesc dar inca raman la stadiul de gand pentru ca nu stiu cum o sa dea , au cam aparut urme de apa si cateva zgarieturi minore pe ornamentele argintii de la geamuri, portbagaj.. Ma gandesc sa fac geamurile spate negre si sa pun folie pe toate ornamentele, asa le pastrez mult mai bine si aduce si un plus de negru la masina... Ce parere aveti?



                                Să știi să lupți când vrei să ai.
                                Să nu regreți când pierzi sau dai

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF