Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 E200 Kompressor Mopf

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probabil sunt rulmentii.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • O sa-l desfac dupa ce il inlocuiesc, si eu sunt curios. Vedem atunci ce si cum. La ambele service-uri mi-au zis ca suna ca si cum se ating palele intre ele, s-ar putea sa fie descentrat. Din ce m-am mai documentat de pe net, se duce si o piesa la care astia ii zic " coupler " care pare a fi o bucsa care conecteaza ceva pe acolo si se gaseste ieftin. Oricum, putina documentatie pe subiect.

      Comment


      • Am terminat cele 6 pagini si vreau sa te felicit pentru masina si pentru felul in care o intretii.
        Absolut perfecta. Am revenit si eu recent din Lefkada si am avut ocazia sa schimb doua vorbe cu taximetristii de acolo. Ei sunt foarte multumiti de w211. I-am intrebat cam cat tin pana apar probleme si unu mi-a aratat bordul la un e280 facelift. Peste 1 milion de km cu motorul si cutia originale fara interventie, insa si ei au spus ca e foarte importanta intretinerea conform specificatiilor mb.

        Comment


        • Am uitat sa iti scriu, legat de problema cu ridicare si coborarea geamurilor din telecomanda. Este un tutorial pe youtube, astazi l-am urmarit si pot spune ca deschid geamurile de la aprox 10m distanta. Timp de lucru aprox 1h. Vei avea nevoie de surubelnita mica dreapta, un torx lung t20 si un dremmel sau asemanator pentru taiat doua urechiuse de antimoniu, bineinteles un pistol de lipit si fludor precum si un sealant. Eu am folosit baton de plastic topit pentru sigilare insa poti pune si poxipol daca nu ai altceva.
          In plus fata de video eu am polishat putin plasticul senzorului pentru ca era matuit si cu microfisuri, ulterior am aplicat un strat de lac de unghii. Nu am folosit lac auto din teama de a nu filtra uv sau ir semnalul.
          Last edited by ROV; 08-05-2018, 21:42 PM.

          Comment


          • Multumesc pentru pont si apreciere. Oricum, in ultima vreme vad ca merg geamurile din cheie, tine si de temperatura de afara. Vad ca merg bine cand e cald afara, deci e ok asa ). In Grecia sunt intr-adevar multe W211 si W203.

            Comment


            • Kalimera! Am montat kompressorul de la colegul @broscutza2001, caruia ii multumesc si aici. Masina trage de rupe, si-a revenit complet cuplul dat de kompressor care ii lipsea in ultima perioada.
              Attached Files

              Comment


              • Intors din concediu. Km pe la 111600. S-a comportat super pana in sudul Greciei (insula Aegina) si inapoi, incarcata bine cu 4 persoane si bagaje full ( si pe la picioare) . Consum putin sub 9 cuprinzand si fataiala pe insula, inclusiv catarari, autostrada Grecia cu 140 -150 km/h, Bulgaria cu medie de cam 100 km/h.
                A intrat la revizie.

                Comment


                • 112500 km. S-a facut revizia. Merg in continuare pe Liqui Moly 0W40, adus direct din Germania. Am schimbat si lichidul de frana si am trecut la cauciucurile de iarna ca mai am drumuri de munte si cine stie cand prind o zapada. Oricum, la anul trebuie incaltari noi si pe vara, mai studiez sa vad ce iau.

                  Comment




                  • Vreo idee ce ar putea fi sunetul de elicopter care ma insoteste la accelerare? Se simt si usoare vibratii pe frecventa sunetului.
                    Cand o turez de pe loc in N nu face. La turatii mari, 4000-5000 rpm iarasi nu se mai aude.
                    Cel mai bine se asculta la casti sau cu bass-ul dat mare.

                    Comment


                    • Seamana cu asta https://www.youtube.com/watch?v=m4zwLfPF9i0?
                      Ma rog, la mine sunt 6 cilindri nu 4.
                      Dispare la rece?

                      La mine a fost suportul de cutie.
                      Cutia era lasata, esapamentul era lasat bine in jos se vedea cand te uiti de sub masina.
                      Noul suport a rezolvat problema. Cele de motor nu le-am schimbat.
                      De scoteam capul pe geam sau rugam un prieten sa miste masina cu frana de mana trasa, in masina batea de numai, afara nu auzeai absolut nimic!

                      Comment


                      • Seamana, intr-adevar, vedem saptamana viitoare ce e, poate reusesc sa ajung la Marian (popeye). Nu dispare la rece, dar sunt momente in care face mai putin si momente in care face mai tare.

                        Comment


                        • Pardon, am vrut sa zic ca la mine disparea la cald.
                          Vara dupa vreo 10 minute de mers repede guma de inmuia si sunetul disparea concret.
                          Iarna f greu scapam de el, prin oras nici vorba!

                          Comment


                          • .Am fost azi la Marian. Desigur, s-a si nimerit o zi calda de nu mai facea mare lucru. A ascultat si el inregistrarea, am facut si o proba de drum, dar s-a clasificat la zgomote normale deocamdata, fiind invocata ideea rezonantei gazelor de evacuare recirculate de EGR.
                            Tinem sub observatie.
                            Pana una alta, am pierdut o placuta inmatriculare pe spate undeva in drum spre service sau inapoi ( peste 20 de km in total, deci nu cred da am sanse daca o caut), asa ca tragem pe dreapta o vreme pana scot alta si schimb suportul.
                            Last edited by dkmg; 10-30-2018, 14:26 PM.

                            Comment


                            • Si am depasit 115000 km. I-am facut si ITP-ul ca sa prind valabilitate pe 2 ani, pana in decembrie 2020. Consumam parbrizol cu nemiluita prin noroiul si sarea de pe drum.

                              Comment


                              • 116600 km. Si freezing rain imi da de furca cu parbrizul, dintr-o ciobitura mai veche a plecat o crapatura pe toata intinderea lui. Consider acuma optiuni, nu prea am incredere in calitatea after-market.

                                In principiu, cum imi fac cu ochiul niste modele 4x4 ( si niste achizitii de teren care cam justifica nevoia ), masina este la vanzare, 10.000 pret fix, tinand in considerare si de specificul pietei autohtone. Am avut deja cateva oferte de 9000, dar nu ma grabesc si cum pe vremea asta nu e mare agitatie, va urma cel mai probabil parbrizul la schimbat pana una alta.
                                Last edited by dkmg; 01-28-2019, 12:42 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF