Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W211 E200 Kompressor Mopf

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si martorul de motor tot timpul iti face cu ochiu' la gpl .....
    Gata nu mai zic nimic de butelie

    Comment


    • #32
      Foarte ingrijita ! Imi place
      Să știi să lupți când vrei să ai.
      Să nu regreți când pierzi sau dai

      Comment


      • #33
        Mie imi place foarte mult culoarea exterioara, e foarte rara! Sa o stapanesti sanatos si sa te incante in continuare!

        Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

        Comment


        • #34
          Originally posted by b97dmt View Post
          Si martorul de motor tot timpul iti face cu ochiu' la gpl .....
          Gata nu mai zic nimic de butelie
          Be my guest...Nici un bec aprins cat timp e reglata cum trebuie instalatia dar nu mai lungim discutia pe topicul colegului.Am peste 200000 de km facuti pe gpl cu diferite masini si nu am vazut check engine aprins decat daca era vreo alta problema.Extrem de multumit de instalatia noua de la Prins astfel incat pana in sfarsitul anului pun si pe w204.
          Masina e foarte frumoasa si pare si foarte intretinuta!
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #35
            Am montat si alarma Viper pe cheia masinii cu senzor de soc. Lipit si stickerele pe geamurile laterale spate pt a avertiza 'binevoitori' . In rest, plimbari scurte. As incerca sa vin la o intalnire in Bucuresti la academie, dar nu prea imi dau seama din topic daca se tin saptamanal sau nu si la ce ora.
            Attached Files

            Comment


            • #36
              Intalnirile din Bucuresti de la Academia militara nu se tin saptamanal, se anunta pe forum in topicul respectiv cu 3-4 zile inainte.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #37
                Foarte curat si ingrijit compartimentul motor ! Exprima clar kilometrii pe care ii are !

                Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

                Comment


                • #38
                  Superba! Sa o stapanesti sanatos!

                  Comment


                  • #39
                    O intrebare despre suspensie, ca tot am discutat pe tema asta in alte subiecte:
                    Cum se comporta suspensia ta cand manevrezi masina mai brusc la viteza mica, gen niste manevre de parcare executate repede?
                    Eu am niste mici oscilatii, nu stiu daca sunt normale.
                    Totusi la drum sunt multumit de tinuta de drum, dar sunt curios cam pe unde ma aflu ca si uzura amortizoarelor.

                    Daca e sa scutur masina cu mana mare lucru nu simt.
                    Testele de amortizoare in opinia mea nu iti spun doar cand esti in pericol, nu pot sintetiza feelingul de la volan intr-o cifra si cum era masina de noua.

                    Comment


                    • #40
                      In principiu, nu prea am nici o oscilatie in suspensie, inafara de ruliul normal la viteze mai mari. E destul de teapana, nu am simtit in nici un moment acel hata-hata pe care il stiu de pe la alte masini mai rulate pe care le-am condus, nici la manevre, nici in mers.

                      Cu scuturatul, poti sa simti oarecum duritatea, ca nu o sa oscileze pe loc decat daca is pe moarte tare, dar cum nu ai etalon e greu sa-ti dai seama de uzura la amortizoare.

                      Sa-ti verifici si presiunea in roti dimineata la rece ca poate sa aiba o influenta, eu mi-am luat un compresor la priza masinii si o fac eu, ca pana ajung la vreo benzinarie, pe langa ca n-am incredere in cum is calibrate alea, cauciucul isi modifica temperatura si creste presiunea in el. Eu le tin cam la 2,3 toate

                      Comment


                      • #41
                        N-are treaba cu rotile. Stiu ca am incercat treaba cu presiune mare, gen 3, dar nu sunt diferente notabile.

                        Posibil sa fie pe duca amortizoarele mele atunci.
                        Desi sunt multumit de ea la drum lung, prin parcare daca bruschez masina am oscilatii.
                        La viteza daca dau peste o denivelare cu ambele roti, cam simt ca oscileaza, dar e doar o oscilatie, nu tzopaie ca iepurele.
                        N-am un alt mercedes ca referinta, doar alte masini.

                        Oi vedea la anul, incep cu spatele, ca e f usor de schimbat.

                        Comment


                        • #42
                          Si.. 84.000 km
                          A trecut si concediul ( am pus si cateva poze ) . M-a mancat sa incerc sa ajung la Kastro cu masina pe niste drumuri in care unii cu Suzuki Jimny se uitau putin crucis. S-a lasat cu o paraiala de corabie uitata in soare la directie. Cost : 2 brate si un pivot superior Lemforder - 800 ron
                          Ce sa fac daca am invatat sa conduc pe tarla ?

                          In rest i-am facut si revizia la 10.000 km : ulei 229.5 Mercedes, filtre ( inclusiv de habitaclu ) originale Mercedes si 4 bujii tot pe original cam 900 lei.
                          La ulei nu renunt, vedem poate pe filtre trec pe after market.
                          In rest nu a fost nimic necesar, pe Star nu a tipat, am cautat-o cap coada, doar s-a completat putin lichid la servo si la cutia de viteze, dar nimic care sa constituie o pierdere de investigat.

                          Se simte mai vioaie cu bujiile noi, in concluzie a crescut putin si consumul ca ma mai dau la ea. Oh well, e o bucurie si numai s-o privesc ca tare frumusica le-o iesit
                          Attached Files

                          Comment


                          • #43
                            Ieftine.
                            Ce ulei ai gasit la pretul ala? Mie cand mi-au trantit ca "pe orijinal" 229.5 e 70-80lei litru, am zis pas. La 8L mai bine iau unul dintre aprobate si il schimb de 2 ori cu filtre cu tot!

                            Concret ce au patit bratele? Cum le-ai executat?

                            Comment


                            • #44
                              Oricat mi-ar placea, nu am dispus nici de spatiul nici de timpul necesar sa fac personal ceva de mentenanta la masina si cu cate am avut in grija in ultima perioada, nici nu pot sa zic ca am stat pe capul celui care a facut.

                              In legatura cu suspensia, pivotul il suspectam si eu, niste bucse erau mancate si cred ca a batut fier pe fier si a ros si din brat, asta trecand peste bolovanii care au lovit pe-acolo pe porcaria aia de drumeag .

                              I-am zis cum face masina, in rest s-a uitat el, i-am mai zis sa urmareasca procedura standard de reprezentanta pt revizia pe care o avea acuma ( dar sa schimbe si filtrul de aer si habitaclu, care in Germania se mai sare) , mi-a dat 'cartea de bucate' , am achizionat piesele de suspensie eu, de cele pt revizie s-a ocupat el, am primit uleiul ramas in plus inapoi, e bidonul clasic gri de la Mercedes 229.5 fully synthetic pkw blabla, aveam si codul pe undeva. Au fost necesari 5,5 L ( un bidon de 5 consumat complet si unul de 1 consumat pe jumatate ). A pus si Star-ul pe ea, a mai verificat ce i-am mai zis si a lucrat ingrijit si repede ( intr-o zi era gata tot ) deci nu ma plang fata de service-urile multimarca, unde din 3 plastice desfacute, 1 tot ti-l rup in vreun colt.

                              Comment


                              • #45
                                Foarte frumoasa mașina!!! Sa o stãpânești sãnãtos și la cât mai mulți km fãrã nici un fel de probleme!!! Dar de unde ai luat tu mașina, nu au vreo pagina web sau ceva, deoarece la anul as vrea sa achiziționez și eu o minunãție ca aceasta!!!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF