Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Partea de plastic am antifonat o din prima ca e quick win.
    rezultatul e aproape zero.
    Pe aparatori am pus deja. Pierdere de vreme, dupa parerea mea. Strat de bitum (butil) si peste pasla.
    eu cred ca e nevoie de ceva pe exterior sa omoare reverberatie ce se produce sub aripi. Asa cum e la masinile scumpe.
    Oricum nu o sa poti izola decat zgomotele de inalta frecventa.
    zgomotul de asfalt zgrumutos, bubuitul/huruitul acela va ramane.

    ​​​​​​ordinea operatiilor ti am dat o. Degeaba o sa incepi sa faci ce am facut eu pt ca o sa constati ca geamurile nu izoleaza suficient. La oale spate inca nu am ajuns calumea cand am facut portbagajul, dar nu mi se pare ca vine cine stie ce pe acolo. Oricum de pe scaunul sofer cel mai mare zgomot e din geamuri, iar daca faci podeaua o sa le auzi si mai tare fiind diferenta.

    Nu te mai lua dupa ce zic montatorii. Majoritatea sunt ...montatori, ei muncesc, nu gandesc. Vor sa vanda si sa isi dea de lucru, dar de ii iei la bani marunti nimeni n a facut un 211 ca sa stie realitatea. Fac tot felul de toyote si logane si li se pare ca s mari experti. Normal ca daca stai sa antifonezi tabla goala vezi imbunatatiri, dar expert te chemi cand cu putin material faci liniste ca intr un w213.
    Doar ca aia cere multa munca cu capul, nu cu mainile...

    Daca esti din Cluj iti arat cu placere ce am facut pe a mea, dar concluziile sunt cele scrise mai sus.

    La arcuri sa le masori cu subleru si sa le numeri spirele sa pui ce trebuie .

    oricum concluzia e ca de vrei liniste si confort ca in s class, ia un s class. Banii care ii bagi in e ii poti considera bani pierduti din S.
    Repara ce e nevoie si nu te baga la creatie ca in final tot o vechitura ramane si de o compari cu un 212 e no contest.

    ​​​​
    Last edited by Sharky; 11-05-2021, 23:39 PM.

    Comment


    • Arcurile le-am luat dupa specificatiile celor vechi .
      Cele vechi erau SUPLEX 19314 cu aceleasi specificatii ca cele noi SACHS 994 083

      Diametru [mm]: 14,5
      Lungime [mm]: 329
      Diametru exterior [mm]: 101

      Sper sa fie ok.

      As vrea sa-i curat si clapeta de acceleratie + EGR cu spray-ul de la Liqui Moly, crezi ca o sa fie o diferenta in bine? N-am idee cand sau daca au mai fost curatate

      Comment


      • N am idee. A mea e benzina. La passat alea le am curatat mecanic si cu diluant. Aveau la jeg de ma miram pe unde mai intra aeru in motor. 350k+

        Comment


        • Din pacate sunt departe de Cluj ca as fi vrut s-o vad.
          O sa revin cu rezultatul dupa ce le curat!
          O seara buna!

          Comment


          • Deci arcurile originale au fost deja inlocuite si inlocuitoarele deja s au rupt? Buna calitate.
            ​​​​​​cam cati km are masina?
            eu pt spate am luat sachs la 120lei bucata, deocamdata de 3 ani imediat tin. Vreo 45k sigur au pe ele. Fix dimensiunile specificate de tine.

            Comment


            • Masina a fost din fabrica pe perne si pernele au fost inlocuite cu arcurile astea SUPLEX iar unul din ele s-a rupt la baza cred ca acum vreo 1-2k km poate si mai mult.
              Masina are 230k reali zic eu, dar cred ca a stat foarte mult o perioada ca are cam multa rugina pe sub ea. ( eu am facut vreo 15k de cand am luat-o)

              Edit: Se schimba greu arcurile pe spate? Nu m-am bagat inca sa le schimb. Legat de pret au fost vreo 170 bucata

              Comment


              • Pai ce are rugina cu statu?

                Daca service u are presa de arc cu talere il dai una doua jos.
                de stai sa defaci totu ca sa ajungi la arc atunci sa ai macar bucsa oscilanta din bratu principal. Ca la 230k sigur nu mai e ca noua.

                As cauta service cu presa cu talere.

                Comment


                • Gata vancantele mai putini km pana vine vremea buna.
                  Probleme nu puteau sa lipseasca, dar macar m-am putut folosi de masina in timpul verii, ceea ce e un mare plus, macar de atat sa am parte.
                  Datea rateu pe un cilindru cand eram pe gaz.
                  Dupa ce am schimbat un injector de gaz (150lei) s-a dovedit ca nu e el de vina.
                  In final activand, dezactivand cilindri, mutand bobine si fise mi-am dat seama ca e de la o bobina.
                  170lei un bosch cu sigla mercedes stearsa.
                  IMG_20211126_1024371.jpg
                  Deocamdata merge, dar la relanti tot face ceva figuri.
                  Cine stie ce mai are, bine ca merge.Bujiile arata bine dupa 45k, am inlocuit preventiv pe cilindrul buclucas.
                  IMG_20211120_1402543~2.jpg

                  Pe la epuratoare iar a inceput sa curga, curatat bine, si dat silicon pe exterior pe la imbinare.
                  Deocamdata de vreo 3 saptamani tine carpeala, a 3-a oara clar nu le mai desfac sa le reetansez si macar la exterior nu mi-e frica daca pun prea mult si cade inauntru.


                  Am terminat de montat suspensia cu telescoape pt echiparea sport si arcuri pt cutie automata (sunt mai tari) pe fata, flanse si gume flansa noi.
                  Rezultate sub asteptari. Trebuie sa reglez garda la sol ca s-a ridicat fata cu 3cm.
                  IMG_20211127_1345402.jpg

                  Chiar daca sunt telescoape bilstein pt cod 2113239300 chipurile sport, fata tot balangane daca agit masina.
                  Dar macar se inclina mai putin gratie arcurilor mai tari. Ca si confort e super, inghite orice groapa pe fata.

                  Dar spatele simte orice denivelare cat de mica. Macar aici stiu sigur ca sunt telescoapele de vina de cand le-am montat a aparut.
                  Arcurile sunt bune, poate ar merge o idee mai tari.
                  Eram un pic speriat ca daca spatele din seria B4 pt echiparea sport e asa rigid, cu B6 sau B8 pe fata mi-ar fi fost frica ca imi rupe coloana.
                  De fapt uite ca am pus B4 pe fata si spatele masinii e mai moale ca fata cu mult.
                  Asta e...
                  Vechile telescoape sachs 316950 sunt inca bune, nici vorba sa fi curs in astia 60k.
                  IMG_20211027_1344065.jpg

                  Cam asta era ultima lucrare planuita, restul le mai las in plata Domnului.
                  Mai bine tinem banii de una care merge bine din prima ca la 1500E ca medie de bani cheltuiti in fiecare an e clar ca mai rau de atat nu am cum sa ajung si nici nu o sa ii duc dorul.

                  Per total masina a papat 2mii euro anul asta, din cate 3mii lei rotile pe 17 cu gume noi.
                  Inca vreo mie lei consumabile, restu...mofturi inutile si cu rezultate partial satisfacatoare.
                  Si altii zic ca-s zgarcit...
                  Mai am niste piese (pompa apa, furtunuri, tampoane motor) care stau deja de mai bine de un an pe raft le-oi pune la vara sau cand oi avea chef.

                  Sa speram ca nu se vor strica chestii esentiale de acum inainte, dar sa fim seriosi...
                  Sunt destule sa se strice la o masina de 18 ani.
                  Tragem de masina, ignoram ce nu e esential si aia e.
                  Asta trebuia facut din prima de fapt.
                  Last edited by Sharky; 11-30-2021, 09:26 AM.

                  Comment


                  • Concluzia de la final o sustin .
                    Mergi cu masina , repara ce este esential , daca cheltuielile ies din obisnuit - alta mai noua .

                    Comment


                    • Salutare!
                      De ceva timp ma confrunt cu o problema si anume : Masina are o vibratie urata in D si R indiferent de momentul zilei (la rece sau cald). Aveti idee de la ce poate fi?
                      Tampoanele la motor au fost schimbate cu Lemforder acum 10-15k km iar la cutie acum 10k pe original.
                      Mai am o problema la accelerari mai bruste de pe loc ( 1->2 , 2->3 ) in sensul ca atunci cand schimba viteza, dupa ce schimba se aude un sunet ca de ,,patinat" / ,,vajait" de sub masina( gen da rateuri si turometru fluctueaza ff putin pt 1 secunda ), care ar putea fi cauza?
                      Masina e w211 e320 3.0 224hp 4matic.

                      Sarbatori fericite!

                      Comment



                      • In final am renuntat la arcurile prea tari pt ca amortizoarele sport erau prea slabe pt ele si nu le puteau tine in frau.
                        Am pus arcurile care trebuie si cu amortizoarele bilstein pt sport sunt pereche perfecta.
                        Ma rog, ce constantare...stiu...
                        Totusi arcurile mai tari aveau avantajul ca asezau masina mult mai repede in curbe, iar de lasat in fata si inclinat in curbe era mai bine.
                        Dar nici astea standard (pt avantgarde sau sport) nu-s rele.
                        Cred ca asa ramane. Ca 1400lei pe B8 ca sa mearga cu arcurile mai tari n-am chef sa dau ca nu stiu ce iese decat dupa ce dau banii si fac munca.

                        Bobina si aprinderea n-au mai facut figuri de atunci.
                        La relanti facea figuri dar s-a potolit de la sine dupa o vreme. ce bine e sa ignori problemele cateodata.
                        Am schimbat si o sonda lambda (eram cu originala din fabrica) daca tot am prins promo, dar n-a fost nici o diferenta. Gazele oricum ieseau la itp si inainte.
                        Asa ca nu m-am mai sinchisit sa o schimb si pe cealalta, ramane pe mai incolo.
                        Tampoanele a zis ca nu se baga mecanicul sa le schimbe ca e cam imbarligata treaba. Cum nu-s rupte mai stau un an pe raft. Ce mai, cand prinzi lemforder la 120lei bucata (sau asa ceva) musai sa cumperi.
                        Bratul drept de aluminiu deja de 2 ani il aman, are deja joc ca il simt la mana, musai sa il schimb prin primavara.
                        Piese de slaba calitate, 20k a mers fara sa bata 40k a mers cu batai dar fara joc vizibil/palpabil.
                        De nu l-as fi schimbat pe fratele sau n-as fi stiut de acolo m-am prins.
                        Si repet, la ranga, la mana, la ochi, la standul de bucse nu il vezi, nu il simti, doar 3 itp-uri am facut pe langa investigatiile personale.
                        Am zis ca urmatoare masina nu va fi Mercedes, dar iata ca pt o saptamana am fost proprietar de cazan ochios 200 kompressor + gpl.
                        Eram in cautare de e39 si dupa ce vazusem cateva cazane sinistre, am vazut ochiosu asta care era mai ieftin decat toate si am zis this is it!

                        Luat de cazan la bani marunti, sub 1000E. Am facut 1000km cu el apoi l-am pasat la un prieten pe aceeasi bani.
                        Tehnic masina e buna, dar masina e luata de cazan de frecat, nu de colectionat. Inclusiv compresorul de AC cupleaza, cat raceste vedem la vara.
                        Interiorul impecabil inafara de volan si o taietura sus pe fata de usa pasager. Inclusiv scaunul sofer nu arata rau.
                        Joc in schimbator f mic, inexplicabil pt ca mercedes fara joc in timonerie n-am vazut pana acum.

                        Probleme pana acum: demarorul, gazul nu e bine reglat, bucsa oscilanta spate, bujii obosite de nu statea la relanti calumea, acu sta.
                        Evident lipsa catalizator, lipsa scut motor, bara fata pleznita si carpita, dar sa fim seriosi astea sunt maruntisuri la asa masina.
                        Estetic exterior sta destul de rau, dar nu are rugina iesita la suprafata, pragurile sunt intregi, nu e coapta pe dedesubt.

                        Ce sa zic, motorul e senzatie fiind supralimentat, ma si mir cateodata pe ca platesc unii impozit pe un 2.2, mai ales cel lenes.
                        In rest e clar cazan fata de 211. Imi place doar spatiul imens pe locurile din fata.
                        Cum de l-a lasat omul sub 1000E, nu stiu, dar se pare ca astea sunt preturile. Altfel il vindea demult!
                        De unde si pana unde cer unii 3-4mii pe cate unu, treaba lor. Mai ales pe la ce foamete vine, ori creste inflatia de 3mii euro va fi ce pui deoparte dintr-un salariu, ori il asteapta pe Tiriac...
                        Sa fie sanatosi, eu mi-am facut damblaua cu cazanul respectiv mai mult clar n-as da pt un o asa vechitura.


                        Acu cred ca imi iau un e39 ca si cazan aditional.
                        Am gasit la 1500 unul si urmeaza sa il iau si sper ca sa ma si pot scapa de el pe sfarsit de an.
                        Tot asa dintre multe cazane puse la 2-2500E...mai gasesti si ceva decent la preturi realiste, mai ales ca vb de masini de 20 ani.
                        Attached Files
                        Last edited by Sharky; 02-15-2022, 10:16 AM.

                        Comment


                        • Continuam experienta mercedes.
                          Nu mai erau prea multe de facut anul asta, (antigel si bratul ala care sta pe raft de 2 ani...)
                          Dar se poate sa nu dai macar 1500E pe an cu asa masina?
                          Evident ca nu. A crapat ambreajul. Nu stiu inca ce e, pompa, placa.
                          Pe autostrada, Alba-Cluj, a ramas pedala jos, am ridicat-o cumva cu varful piciorului si mers in v6 pana acasa fiind noapte.
                          Ma gandesc daca are rost sa o mai fac.
                          In stilul asta sigur mai crapa altceva, imediat sunt la bani de masina noua.

                          Culmea, am condus Hyundai i20 cu 15k, practic nou. Suspensie mai buna, f fasneata, antifonata destul de bine, pozitie buna la volan.
                          Daca ar fi sa il compar cu a mea, doar ca a mea are interiorul mai frumos si niste dotari in plus.
                          De il compar cu o vechitura de 124 ma umfla rasu cat de invechit e 124 si cat de prost merge fata de o masina noua.

                          Ca norocul de vreo luna am un e39 luat la 1300E.
                          Pachet M de fabrica (si pe suspensie, are mtech2), stare destul de decenta, lipsa rugina.
                          Sta bine pe drum, e mai bine antifonat (nu aud zgomot de gume ca la mercede inainte de antifonare), nu trage dreapta, nu balangane ca o barca.
                          Mai fac mici carpeli strict necesare, gen conducte de frana, discuri ca astea bat, gume de vara, o curatenie generala, revizie si aia e.
                          Asta e, dupa 6 ani tot la aceeasi concluzie raman, mercedesu e epic fail.
                          Vrei masina buna, o iei din prima buna.

                          Ma mai gandesc ce sa fac cu 211, dar ma tem ca singura decizie ratioanal e sa duci gunoiu unde ii e locul.
                          Tot o rabla veche ramane oricat bagi in ea.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Domnu` Sharky, ma scuzi ca iti poluez aiurea topicul.
                            Mi-am mai luat un w211 E240 (da, stiu am 2 si sunt un nebun ....), fix ca al tau, am zis sa deveni "brothers".

                            Si acum tu vrei sa o vinzi pe a ta ? Nu se fac din astea :-)
                            1963 Simson SR2E
                            1990 Mercedes W124 250d
                            2001 Mercedes W210 200K
                            2005 Mercedes W211 220cdi
                            2018 Suzuki Baleno

                            Comment


                            • Sper ca ai luat ceva decent, nu ca mine, sa iau de la moldovean care in loc sa schimbe parbrizu da spaga la itp si circula asa 4 ani.
                              Cred ca o sa o fac in cele din urma, dar luna viitoare, acu n-am chef nici sa imi bat capul.
                              Imi era scarba cand am pornit spre Bucuresti in ea, la cat am bagat vs rezultate, dapoi acu ca s-a si stricat.

                              Noroc ca am bmw-ul, in el ma simt ca sunt intr-o masina...o fi el mai brut, mai urat la interior, dar e mult mai inchegat.
                              Si culmea la 1300E e in stare incomparabil mai buna tehnica decat cazanul moldovenesc care l-am luat.
                              Nu stiu zau ce a fost in capul meu de am luat asa masina de la un asa om.

                              Acu asta e, 9mii euro mai tarziu parca tot sila imi este, desi obiectiv masina e mult peste fata de ce era inainte.
                              Doar ca toate astea au avut un cost cam mare si ca fiabilitate tot o masina veche e.
                              Last edited by Sharky; 03-22-2022, 12:15 PM.

                              Comment


                              • Mi se spunea ca nu stiu eu la ce m-am bagat cu e39.

                                Pai sa o luam asa, niste brate lemforder fata, doua la numar 300-400 bucata , ca la mercedes.
                                De se duc inelele ambs spate mult de lucru, ca la mercedes.
                                Diferential SH - 150-200lei, merge si modelul gras de pe 3L ca prinderile sunt identice.
                                Pompa intermediara - 700lei noua
                                Pompa de apa, alternator - ca la mercedes dar sunt deja schimbate
                                Telescoape si asa, are niste rahaturi chinezesti pe fata dar masina e f tzapana.
                                Singura problema ce o vad la e39 e rugina.

                                Preturi dezmembrari: bari normale 200-300, bari M 800-1000. Are rost sa mai aducem mercedes in discutie?
                                Telescoape bilstein B6 (galbene) cu arc si flansa 200lei, le-a desfacut omul, mega mega tzapene, deci bune, probabil.

                                Oricum nu credeti ca o sa bag aceeasi bani, sa mearga si atat. ASta trebuia facut si cu mercu, ca de unde nu e nici Dumnezeu nu cere.
                                In rest masina mai noua si gata mercu degeaba o sa il repar ca mai sunt multe ce se pot strica, niciodata nu e gata si niciodata nu ajungi sa zici gata, de acu doar il folosesc si scot banii. Cere si tot cere. Sa vedem ce oferte primesc.
                                Trebuia vandut inca de cand l-am luat, dar mintea romanului de pe urma....
                                Last edited by Sharky; 03-24-2022, 10:13 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF