Partea de plastic am antifonat o din prima ca e quick win.
rezultatul e aproape zero.
Pe aparatori am pus deja. Pierdere de vreme, dupa parerea mea. Strat de bitum (butil) si peste pasla.
eu cred ca e nevoie de ceva pe exterior sa omoare reverberatie ce se produce sub aripi. Asa cum e la masinile scumpe.
Oricum nu o sa poti izola decat zgomotele de inalta frecventa.
zgomotul de asfalt zgrumutos, bubuitul/huruitul acela va ramane.
ordinea operatiilor ti am dat o. Degeaba o sa incepi sa faci ce am facut eu pt ca o sa constati ca geamurile nu izoleaza suficient. La oale spate inca nu am ajuns calumea cand am facut portbagajul, dar nu mi se pare ca vine cine stie ce pe acolo. Oricum de pe scaunul sofer cel mai mare zgomot e din geamuri, iar daca faci podeaua o sa le auzi si mai tare fiind diferenta.
Nu te mai lua dupa ce zic montatorii. Majoritatea sunt ...montatori, ei muncesc, nu gandesc. Vor sa vanda si sa isi dea de lucru, dar de ii iei la bani marunti nimeni n a facut un 211 ca sa stie realitatea. Fac tot felul de toyote si logane si li se pare ca s mari experti. Normal ca daca stai sa antifonezi tabla goala vezi imbunatatiri, dar expert te chemi cand cu putin material faci liniste ca intr un w213.
Doar ca aia cere multa munca cu capul, nu cu mainile...
Daca esti din Cluj iti arat cu placere ce am facut pe a mea, dar concluziile sunt cele scrise mai sus.
La arcuri sa le masori cu subleru si sa le numeri spirele sa pui ce trebuie .
oricum concluzia e ca de vrei liniste si confort ca in s class, ia un s class. Banii care ii bagi in e ii poti considera bani pierduti din S.
Repara ce e nevoie si nu te baga la creatie ca in final tot o vechitura ramane si de o compari cu un 212 e no contest.
rezultatul e aproape zero.
Pe aparatori am pus deja. Pierdere de vreme, dupa parerea mea. Strat de bitum (butil) si peste pasla.
eu cred ca e nevoie de ceva pe exterior sa omoare reverberatie ce se produce sub aripi. Asa cum e la masinile scumpe.
Oricum nu o sa poti izola decat zgomotele de inalta frecventa.
zgomotul de asfalt zgrumutos, bubuitul/huruitul acela va ramane.
ordinea operatiilor ti am dat o. Degeaba o sa incepi sa faci ce am facut eu pt ca o sa constati ca geamurile nu izoleaza suficient. La oale spate inca nu am ajuns calumea cand am facut portbagajul, dar nu mi se pare ca vine cine stie ce pe acolo. Oricum de pe scaunul sofer cel mai mare zgomot e din geamuri, iar daca faci podeaua o sa le auzi si mai tare fiind diferenta.
Nu te mai lua dupa ce zic montatorii. Majoritatea sunt ...montatori, ei muncesc, nu gandesc. Vor sa vanda si sa isi dea de lucru, dar de ii iei la bani marunti nimeni n a facut un 211 ca sa stie realitatea. Fac tot felul de toyote si logane si li se pare ca s mari experti. Normal ca daca stai sa antifonezi tabla goala vezi imbunatatiri, dar expert te chemi cand cu putin material faci liniste ca intr un w213.
Doar ca aia cere multa munca cu capul, nu cu mainile...
Daca esti din Cluj iti arat cu placere ce am facut pe a mea, dar concluziile sunt cele scrise mai sus.
La arcuri sa le masori cu subleru si sa le numeri spirele sa pui ce trebuie .
oricum concluzia e ca de vrei liniste si confort ca in s class, ia un s class. Banii care ii bagi in e ii poti considera bani pierduti din S.
Repara ce e nevoie si nu te baga la creatie ca in final tot o vechitura ramane si de o compari cu un 212 e no contest.
Comment