Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • post dublu, rog sa se stearga

    Comment


    • Daca vrei ne auzim la un telefon ca multe se scriu si se vb, dar in practica vezi ca multe din ce se vb sunt doar povesti.

      Bitumu si spuma cu celule inchise nu retin apa.
      Minetul si buretele da. Dar astea nu le pui direct pe tabla.
      pana una alta si mocheta din podeaua 211 retine apa mai rau.
      Dupa o saptamana de stat la uscat cand am pus o pe masina si am calcat pe ea m am trezit ca inca mai iese apa.

      ​​​​​"bitumu" mai bine zis butil e stp gold pe podea si stp silver in zonele care nu bat direct spre urechea mea.
      pe tavan dynamat extreme e mult mai usor.

      minetu e autoadeziv, cauta ca e ceva magazin online din targoviste care il da la 11 lei coala, in rest e pura specula, in cluj evident ca are pret de Cluj, ca doar ne a crescut Boc nivelul de trai. E mai ieftin sa il comanzi prin curier.

      ​​​​​​ buretele e stp biplast. Sunt 2 modele ia l pe ala fara varfuri ca e ceva mai greu si mai bun.
      Ala cu varfuri mi se pare la misto. Ca varfurile ale ala cat sunt de mici isi fac efectul de dispersie de la 10k in sus. Unde ai tu 10k in masina, nu stiu.

      Spuma e stp accent, seamana cu materialul de izolat tevi, dar e cu celule mai mari si mai moi, are mult aer in ea si o poti presa bine daca e nevoie.
      Acustic nu aduce multe beneficii, iar sa o pui direct peste tabla e degeaba.
      Bitumu e cel care face treaba, ingreuneaza tabla deci randamentu la trasnmisie e mai scazut un pic, plus amortizeaza vibratiile.

      Plafonul la 211 e usor de pus la loc. Incap lejer un strat de bitum, apoi accent (spuma) si inca un strat de burete sau de minet. Al doilea strat intra un pic presat, dar intra.

      Din masuratorile facute 2 straturi de burete sunt la fel de bune ca un strat de burete + unu de minet. Diferenta e de la 2k in sus, deci nu conteaza ca deja e fr prea mare ca sa mai treaca prea usor prin capitonaj.
      iar 15 lei ( o coala jumate) vs 150 lei ..e ceva diferenta.

      2 coli de minet fac cat una de biplast, dar sunt mai groase si nici nu le poti presa.

      Acu, de ce sa te apuci nu stiu ce sa zic. Incepe cu ceva simplu si le iei pe rand, dar as lasa plafonu la urma.
      As paria pe usi si pe podea.

      La usi sa astupi gaura tehnica si cateva petece cam pe jumatate de suprafata si ar trebui sa se simta deja diferente majore.
      De mai dai si un strat termoizolant de spuma mai castigi ceva.

      Faci o usa de proba apoi de iti place mai continui )
      Dar crede-ma asa se intinde treaba, mai ales cand mai descoperi si altele, speli tot ce demontezi, etc.

      ​​​​​
      Last edited by Sharky; 09-09-2021, 13:21 PM.

      Comment


      • Pfff, mega experienta Mercedes.

        Masina nu avea nici un fel de eroare inainte sa ma apuc de antifonare.
        In tot acest timp am stat fara scaun pasager. Azi pun scaunul, pac, surpriza...
        Nu se mai sterge eroarea de SRS nici cu star-ul.

        Nu prea cred ca e cazul de fire sau ceva ca nu tin minte sa fi stricat vreunul.
        IAr faptul ca am umblat fara scaun nu ar fi terbuit sa il deranjeze.

        Deci ma apuc sa sap in directia asta sa vad ce aflu, sau poate are careva vreo idee.
        Attached Files

        Comment


        • Update, masurat toate firele e semnal pe ele, si catre scaun am rezistente in orice combinatie dintre cei 3 pini masor.
          Deci e clar ca nu am rupt vreun fir ca atunci n-as fi putut masura tensiune intre capete.
          Asadar e vorba strict de calitate Mercedes... rezolvi o problema, apar altele 3.

          Ori s-o fi defectat din senin plasa din scaun, m-as mira ca doar scaunul nu a fost folosit, ori mergand astea 3 saptamani fara scaun modulul de airbag s-o fi gandit ca sa dea erori irelediabile.

          Sa vad ce mester ori gasi sa rezolve problema ca eu mi-am pierdut rabdarea, dar din pacate probleme de airbag nu le pot ignora.

          Comment


          • Multumesc fain de explicatii. Am sa te sun cand ai un pic de timp.
            Ca sa vezi daca e bai cu scaunul, ai putea sa te rogi de cineva din Cj sa iti dea imprumut un scaun. Vezi daca cei din dezmembrari te lasa sa faci o proba cu scaunul lor. Asa vezi macar daca e din scaun buba sau nu.

            Comment


            • Am star de imprumut, 2 tipuri, dar ma duc la oameni care se ocupa cu asa ceva ca eu m am saturat de porcariile astea.

              E cazu sa o trec pe "numai ulei si benzina".

              Comment


              • Ulei si gaz, asa cred eu. Iar ma uimeste masina CU CAlitatea si fiabilitatea specifica mercedes.
                iar a sarit tija de la schimbator si culmea, ca sa stea colegu nostru cristi linistit, a fost inlocuita prin 2017 cu piesa noua originala din reprezentanta!
                sa vedem cum gasesc un service pe aici prin bulgaria sa ma lase pe rampa. De data asta multa sarma... Ca tot aia e.

                Calitate nu gluma, o masina care nu te lasa la greu....
                Ce sa zic. Opelu batea in 400k, passatu trecut de 400k nu aveau atatea probleme. Asta abia e la 250 hai sa zicem maxim 300 reali, ca masina e cu istoric rar de noua.
                mercedesu ar putea lua lectii de la altii ca la cutii e clar praf.

                ​​​​​​Pffff. Oi fi luat un bmw si nu mi am dat seama de are atatea hibe, dar nu cred, ca ala statea macar bine pe drum...
                Last edited by Sharky; 09-23-2021, 00:24 AM.

                Comment


                • Calitate nu mai este de la sfârșitul anilor '90

                  Comment


                  • La timonerie cutie manuala nu stiu daca a fost vreodată calitate. Prea putin tin. Singura manuala cu km reali o stiu la 160k un clk 2007 avea si ea mult mai mult joc decat e normal.

                    Ar fi bine sa arunce un ochi la ford sau la grupu vag. Pe passatu b5 aia e ce trebuie. Intra la fix, merge f usor.
                    rezolvat problema personal, cum ne intelegeam prin semne i am explicat cumva sa urce masina pe elevator si pana o comentat el am pus la loc tija.
                    M o ars de 60 leva, jaf la drumu mare dar ce poti sa mai zici?

                    Comment


                    • Uzură apare și la modelul vechi, cu tije metalice . Dar nu sare nimic, există siguranțe. Într-adevăr este o variantă constructivă ce necesită revizii mai dese .

                      Comment


                      • Rezolvat si plasa din scaun cu star-ul.
                        se poate anula si scos mufa, cu mufa legata ramane eroarea. Din ce am inteles asa pusca toate airbag urile indiferent ca am pasager sau nu.
                        Scaun copil nu pun in fata, iar de masina nu imi pasa. De o fac dauna in nici un caz nu o mai repar.

                        Anularea la mine a cerut unlock airbag unit si apoi lock din dev menu, optiunea e scrisa pe nemteste in all actuations.
                        Am gasit asta pe net, dar mai multe detalii nu dau din motive evidente. Pt cine are habar ce face cred ca ajunge.

                        Cred ca am pierdut mai bine de 5 ore pana am dibuit o, pt o treaba de maxim 10 minute cu tot cu verificarea setarilor una cate una, dar la ce preturi mi s au oferit in cluj adica 300lei doar anulare si inca 300lei daca trebuie reprogramat modulul, nu imi pare rau.
                        ​​​​​
                        Altu vroia sa ii dau 100lei sa monteze emulator si daca nu merge inca 100lei pt a doua incercare cu alt emulator. Iar daca tot nu merge raman cu banii dati.

                        Nu stiu zau dar Clujul cred ca a ajuns orasul speculei si al intermediarilor. Stiu ca prost nu e ala care cere...dar...

                        Am arcuri fata de cutie automata 90, am flanse(70) am kitu deprotectie 70, prinse la pret mega bun cand am luat ulei.
                        Acu ma bate gandul sa iau si amortizoare sport fata ca sa fie imperecheate cu spatele, sa nu mai simt masina ca e din doua bucati facuta. Acu 900 lei + - ce mai conteaza...
                        De mai scade pretul consider semn divin sau sa fie ochiu dracului...

                        dar asa cum e masina, avantgarde standard pe fata si sport pe spate e cam enervat, la gropi simti ca cineva ridica masina de spate. Totusi daca stai pe bancheta acolo e ok, fiind miscarea dictata numai de o punte. Pe scaune ai miscarea compusa fata+spate, fiecare pe limba lui si e enervant, ma rog pt mine, altii nu se prind. Oameni fericiti...
                        Last edited by Sharky; 10-03-2021, 11:04 AM.

                        Comment


                        • Salut!
                          Am urmarit toata evolutia masinii aici in thread si e foarte tare.
                          Am si eu un W211 2008 si as vrea sa-i fac o insonorizare a aripilor, crezi ca o sa fie vreo diferenta?
                          De asemenea as vrea daca gasesc pe cineva sa monteze Webasto (masina nu are de fabrica), poate stii pe cineva?
                          Multumesc

                          Comment


                          • Nu e f tare deloc. E un exemplu de asa nu.
                            bani multi bagati mai mult decat devalorizarea unei masini mai noi si mai scumpe care evident e mai buna.
                            desi sunt 8mii euro (din care doar 3mii strictul necesar, gume placute, ulei)+ gazul o mie. Te uiti la ea si tot o vechitura e, si daca e sa se strice ceva tot se strica.
                            de faceam si estetica exterioara mai bagami inca vreo 1500 in ea. Am fost inspirat ca am lasat o la urma si acu sa nu o mai fac.

                            Cam asta e treaba cu masinile astea. Tot 18 ani are, tot nu e noua, tot nu merge ca una mai noua. Mai bine o lasi in boii ei si esti mai multumit, ca merge si asa si o tii pe cheltuieli minime.


                            nu ma prind ce anume vrei sa insonorizezi la aripi.
                            poate voi termina vreodata portbagajul vreodata.

                            Ce iti spun la atelierele de insoronizat sunt povesti frumoase.
                            Pt ca ei primesc ieftinaciuni care le antifoneaza gen logane, golfuri, kia, etc. Nu duce nimeni la ei un seria 5 nou pt antifonare. Acolo orice faci, incepand cu oale telescoape, usi, podea vei vedea diferente spectaculoase.
                            ​​​​​​la un 211 nu pt ca fonic e deja gandit de fabrica sa fie silentios are un echilibru bun.

                            Plus oamenii nu iti ofera un serviciu de reducere a sunetului, iti ofera montarea unor materiale. Daca se reduce sau nu sunetul vei afla dupa. Experimente pe banii tai.

                            Dar sa revenim. Daca vrei sa faci ceva la 211 incepe in urmatoarea ordine a importantei si a eficientei:
                            - geamuri duble si chedere sa fie in regula (testezi cu banda)
                            - gume silentioase
                            - podea de sub scaune pana sub bancheta
                            - podea la picioase sofer si pasager ( e f usor de facut dar oricum e facuta bine de fabrica)
                            - portbagaj (in nici un caz nu acoperi gaurile de ventilatie ca apoi nu mai inchizi usile decat trantite, lasa povestile doreilor montatori de insonorizant)
                            - bordul (e mult de demontat), eventual sa acoperi cat poti pe jos.

                            Apoi presupun ca ar merita si usi si plafon dar in nici un caz sa nu incepi cu ele! Plafonul te ajuta doar cand ploua. Cat de des ploua la noi? Asta ti o spun din experienta.
                            izolare termica plafon? Masina are de fabrica spuma lipita de tavan iar capitonajul e etans. Ma indoiesc ca faci ceva.




                            Dar astea DOAR daca le faci pe restu. Eu iti spun clar ca le am facut pe astea degeaba pt ca zgomotul intra prin sticla geamului mult mai puternic decat usa standard de 211.
                            De umblu cu pasla groasa lipita de geamuri intr-adevar e liniste f mare in masina. Dar pana nu rezolvi geamurile cu unele duble (sunt rare la 211) iti pierzi vremea pt ca degeaba podeaua si usile le faci absolut mute cand zgomotul intra fix la urechea ta prin sticla geamului. Si e de frecventa mai inalta acum deci e mai deranjant.

                            Plus ca daca mai ai si tipicul motor diesel de 2.2, ce mai conteaza? La mine de rau pot merge subturat si pana la 80 cand incepe vantul chiar e liniste, dar la 2 2 sa auzi doar motoru cum trancane mai tare.

                            Ce mai vreau sa fac daca gasesc materiale ieftine sunt aparatori de pasla la roata. Cum e la audi si la alte masini.
                            ​​​​​


                            Repet, ce vb aia de la atelierele de antifonare sunt povesti care sunt adevarate la ligheane si polo uri. Vezi si tu cum oamenii aia aplica cu hei rupu, pe principiu daca acoperi tot sigur nu scapa ceva, nu stiu nici ei de ce fac aia doar sa scape de tine ca mai au altii care asteapta.
                            Crezi ca vreunu sta sa iti faca vreo evaluare a masinii?
                            Nici vorba nene. Crede ma nivelul e f scazut. E la nivelul de dorel montator , nu de inginer de acustica. Nu pune botul la ce vrajeli vand unii. Cerceteaza si masoara, ca e mai ieftin si mai usor.

                            Cel mai sigur vrei liniste pui banii de s class. O balena veche cu geamuri duble, roti silentioase e mult peste. De 221 nici nu mai vorbesc.
                            Last edited by Sharky; 11-05-2021, 08:30 AM.

                            Comment


                            • Iei o boxa portabila, bagi zgomot alb pe ea si masori cu telefonu cu o aplicatie de analiza spectrala. Boxa afara pe suport cu telefonul scanezi pe dinauntru. Sau de ai ceva buget microfon dinamic directional si laptop. Altfel fa i macat din niste cartoane un ghid de unda la telefon ca sa ia sunetul doar dintr o directie.

                              Iei un sofer si tu pui urechea si vezi pe unde intra sunetele in masina. Mai iei si o perna si le astupi sa te asiguri ca pe acolo intra.
                              E mocca si deja e peste ce fac montatorii care incep cu noi muncim nu gandim.

                              Dar crede ma e o operatiune grea. E o meserie in sine acustica, sa nu crezi ca se rezolva eficient cum vezi pe net.

                              Inca ceva. De nu ai bancheta rabatabila nu iti pierde vremea cu tabla din spatele spatarului. Cu spatarul montat nu trece sunetul prin ea.
                              ​​​​​​​
                              (N am mai putut edita postul)

                              Comment


                              • Multumesc mult pt raspuns, foarte utile informatiile!

                                nu ma prind ce anume vrei sa insonorizezi la aripi.
                                Ce mai vreau sa fac daca gasesc materiale ieftine sunt aparatori de pasla la roata. Cum e la audi si la alte masini.
                                LE : M-am exprimat gresit, la aparatorile de noroi nu la aripi

                                La insonorizarea aripilor ma refeream sa lipesc pe interiorul lor material cum ai montat tu la interior(podea) 1-2 straturi lipite de aripa si dupa ce vin puse la loc, pe partea exterioara a lor(unde arunca roata mizeria ) sa dau cu un spray de antifonare

                                Am inteles de pe alte forumuri straine ca daca insonorizezi partea de plastic a portbagajului la w211 se simte o diferenta foarte mare(in bine)

                                Am bancheta spate rabatabila iar recent am descoperit ca la trecerea peste denivelari se aude din spate un zgomot ca geamurile vechi de la case cand trece o masina grea pe drum ( zornait ).
                                Ai idee de la ce ar putea fi? Sa nu stea cumva scaunele banchete fixate bine? sau spatarul?
                                Recent am verificat arcurile spate si unul e rupt(de la baza unde vine fixat) exact in partea din care se aude sunetul cand trec peste gropi. Se poate ca zgomotul sa provina de la arcul rupt?

                                O sa le schimb zilele urmatoare.

                                Ma gandeam si la un W221 dar parca imi pare rau de actuala, S-ul iti da un alt ,,statut".

                                Gasisem la 5K un W211 aproape full, e inca pe olx de ceva timp si ma gandesc care o fi problema cu el de nu s-a dat pana acum.
                                Are Scaune cu memorii,ventilate,masaj,dinamice, keyless go/entry, trapa, 4matic etc.
                                A mea e 3.0 4matic si cam atat

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF