Masina tot pe butuci. 
Scopul final al operatiunii va fi
- arc+armotizoare+aparatori+guma impact,
- bucse brate principale (sunt cele originale) si bucse bielete antiruliu
- pivot antiruliu pasager, e tare liber
- furtunuri frana fata, discuri fata, reconditionat si etrierul pasager (nu e nevoie, dar daca tot il dau jos...)
- curatat si acoperit petele de rugina (de suprafata) din zona oalei telescopului. Irelevant dar nu imi place sa o stiu asa.
Flansa are doar rugina de suprafata, curatat si revopsit.
Pt ce le schimba unii, nu stiu. Se pot rupe?
Guma de suport arc e in stare f buna.
Pivotu mare nu iese, am rupt filetul presei, el sta tot acolo si rade de mine.
Asa ca am desprins pivotul superior, bratele de jos din suruburi, etrierul (oricum schimb discul), senzorul de uzura placute si abs(grija sa acoperiti gaura).
Vaselina siliconica tine f bine la cuiele de glisare a etrierilor. https://products.liqui-moly.com/sili...sparent-3.html
Am facut testul temperaturii cu niste pagini in urma.
Acum a trecut testul timpului. A ramas vascoasa si clara, nu s-a branzit/intarit.
Pivotul de sus e f solid, fiind schimbat de vreo 30kkm. Idem cel de jos si capatul de bara.
Bieletele sunt cam moi, dar inca nu au joc, schimbarea lor nu are legatura cu ce fac acum asa ca le mai las.
Avand in vedere ca mi s-a cerut 200 lei doar pt manopera telescoape, plus piese cu 100lei mai scumpe fata de pretul pietei, e clar ca nu imi pare rau ca fac toate astea.
Plus restul de operatiuni, cred ca se strangea de vreo 400-500lei in total.
Nu stau in masina asta, lucrez cand am timp si chef. Macar stiu ca nu intra masina pe mainile vreunui ciocanar.
Vezi poza cu bucsa, semn clar ca a fost stransa cu rotile in aer, nu in pozitia lor naturala.
Avand in vedere ca de ceva vreme tot sta, am pus-o la incarcat, dar mare lucru nu a intrat.
5A la inceput dupa o ora scazuse la 1.
De vineri plec din tara sigur nu termin pana atunci, ramane sa continui dupa ce ma intorc.

Scopul final al operatiunii va fi
- arc+armotizoare+aparatori+guma impact,
- bucse brate principale (sunt cele originale) si bucse bielete antiruliu
- pivot antiruliu pasager, e tare liber
- furtunuri frana fata, discuri fata, reconditionat si etrierul pasager (nu e nevoie, dar daca tot il dau jos...)
- curatat si acoperit petele de rugina (de suprafata) din zona oalei telescopului. Irelevant dar nu imi place sa o stiu asa.
Flansa are doar rugina de suprafata, curatat si revopsit.
Pt ce le schimba unii, nu stiu. Se pot rupe?
Guma de suport arc e in stare f buna.
Pivotu mare nu iese, am rupt filetul presei, el sta tot acolo si rade de mine.
Asa ca am desprins pivotul superior, bratele de jos din suruburi, etrierul (oricum schimb discul), senzorul de uzura placute si abs(grija sa acoperiti gaura).
Vaselina siliconica tine f bine la cuiele de glisare a etrierilor. https://products.liqui-moly.com/sili...sparent-3.html
Am facut testul temperaturii cu niste pagini in urma.
Acum a trecut testul timpului. A ramas vascoasa si clara, nu s-a branzit/intarit.
Pivotul de sus e f solid, fiind schimbat de vreo 30kkm. Idem cel de jos si capatul de bara.
Bieletele sunt cam moi, dar inca nu au joc, schimbarea lor nu are legatura cu ce fac acum asa ca le mai las.
Avand in vedere ca mi s-a cerut 200 lei doar pt manopera telescoape, plus piese cu 100lei mai scumpe fata de pretul pietei, e clar ca nu imi pare rau ca fac toate astea.
Plus restul de operatiuni, cred ca se strangea de vreo 400-500lei in total.
Nu stau in masina asta, lucrez cand am timp si chef. Macar stiu ca nu intra masina pe mainile vreunui ciocanar.

Vezi poza cu bucsa, semn clar ca a fost stransa cu rotile in aer, nu in pozitia lor naturala.
Avand in vedere ca de ceva vreme tot sta, am pus-o la incarcat, dar mare lucru nu a intrat.
5A la inceput dupa o ora scazuse la 1.
De vineri plec din tara sigur nu termin pana atunci, ramane sa continui dupa ce ma intorc.
Comment