Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Pai transplantul ma gandeam sa iau toate bratele plus bara de torsiune dar fii sigur ca daca o fac o fac sa fie benefica.Pentru cauciucuri am ales mereu ce cosider ca e mai bun si merg mereu pe varianta XL ca nu e doar ca duce cauciucul o greutate mai mare dar e mai durabila constructia!AMG are suspensia airmatic si asta eu nu vreau!
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #92
      E240 W211 - rejuvenation in progress

      Pe probate, discurile de AMG sunt mai usoare decat ale tale....
      PS: eu nu imi permit decat cu 4 pistonase...[emoji17]

      [emoji12][emoji12][emoji12][emoji12][emoji12]


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #93
        Originally posted by eri_piso View Post
        Ma tenteaza stag-ul deoarece au soft disponibil si ma pot baga eu cu laptopul la reglaje si reconfigurari, daca e cazul.


        Mergi pe STAG. E cea mai rãspânditã instalatie, cu soft si interfata disponibila toturor.

        Daca vrei iti pot da mai multe detalii.

        Eu urmeazã sa pun STAG.

        Comment


        • #94
          E240 W211 - rejuvenation in progress

          @ eri_piso si @XBG, vad ca ati studiat intens instalatiile GPL care sunt diferentele pe care le-ati intalnit intre Landi Renzo / BRC si STAG fiindca aceste marci aunt cele mai raspandite dintre marcile bune?



          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #95
            Eu nu stiu mai nimic de GPL decat de povesti de pe forumuri si niste discutii cu niste montatori. Si cum fiecare vanzator isi lauda marfa, nu stiu nici eu ce sa aleg.

            XBG, baga detalii, fara grija.

            Yanis, lux atunci, suna bine, poate ajung si ale mele mai usoare, dupa ce le uzez pana la ventilatie.

            Lasand gluma la o parte, stiu o firma care schimba discurile la masini doar cand ajung in starea asta.

            Comment


            • #96
              Am STAG pe o alta masina si sunt multumit, mai putin de faptul ca nu am ales injectoare rapide.

              Montatorul cu care sunt in contact recomanda STAG pentru ca e accesibila pentru marea majoritate a service-urilor, consumabile (filtre etc) se gãsesc uor si nu sunt foarte scumpe.

              Comment


              • #97
                DAr ce injectoare ai?
                Da-mi niste exemple de lente si de rapide.

                Hana unde se incadreaza?
                De ce iti pare rau? Ce anume te deranjeaza la faptul ca sunt lente?

                Comment


                • #98
                  Poze cu placutele de pe spate.
                  Ideea e ca buza incepe sa prinda din lateral, de aceea ma gandesc ca la o eventuala schimbare buza ar fi bine sa fie indepartata.

                  In cazul meu voi schimba discurile dupa tocirea placutelor, deci nu imi bat capul.
                  Oricum buza este din plin.

                  Comment


                  • #99
                    LEgat de etrierii care scartaie, problema nu e doar auditiva, cel putin la mine.
                    Etrierul e oarecum intepenit si cand conduc normal, fara frane puternice, roata respectiva se incalzeste mult mai putin ca cea din dreapta.
                    Am dat de test, pornit cu discurile reci si tras niste frane puternice, rotile se incalzesc egal.
                    Idem pt testul pe stand, franele sunt echilibrate.

                    In concluzie: etrierul este semi-blocat si nu reactioneaza suficient de bine la comenzi slabe, doar la apasari mai puternice.
                    Voi vedea daca se rezolva cu gresare problema.

                    Intre timp am investigat sumar vaselina siliconica, rezista cu brio.

                    Comment


                    • Schimba garnitura din etrier, protectia de praf a pistonasului si verifica cimentarea pe pistonas daca este intacta.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • urmeaza dupa ce rezolv GPL-ul! impreuna cu placutele si curatarea discului de buza.
                        AStept o oferta, ca pana acum m-a tot purtat cineva cu vorba si de la 4900 pt STAG a crescut pretul la 5800. ASa ca merg pe zenit pro si cu hana.
                        AStept sa ma programeze.

                        Comment


                        • Vrei nu vrei, tot schimbi etrierul....[emoji12]


                          Sent from my Benz

                          Comment


                          • Stii vorba aia? LAs ca mere si asa!
                            De il schimb, la primavara, dupa ce da caldura.
                            Pana pun gazul, pana schimb placutele, pana mai diagnostichez alte lucruri vine frigul.

                            Comment


                            • Alta chestie, am tras o depasire cu 5mii ture si pt vreo 2 secunde a aparut in bord semnul de ulei si mesajul: dispaly fault, visit workshop.
                              Mesajul era cu alb, nu cu rosu, iar de atunci nu am mai reusit sa reproduc problema.

                              Am incercat sa turez motorul, am icnercat frane de motor la turatii mari, am luat niste gropi, nimic.
                              De indicat imi indica ulei la fel ca in orice alta zi, 6.8-7L cand stau pe loc drept, la rece.
                              Imediat cum am oprit motorul se vedea cum uleiul se scurge si nivelul crestea incet.

                              Ma gandesc ca o fi ceva de la senzorul de ulei, dar...ramane sa vad ce surprize o sa am.
                              La urmatorul schimb de ulei torn 7.5L, imi fac o joja si marchez nivelul.

                              Comment


                              • mi-am facut joja dintr-o sarma, ulei este din plin in motor.
                                Acu nu stiu cat exact. Am facut inca un test, turnat 0.5L, indicatorul a crescut nivelul fix cu atat, deci probabil ca merge ok.

                                Legat de GPL, se pare ca nu e chiar asa simplu precum credeam.
                                Landi nu prea mi-as pune, ca tzacane urat, oferta de stag cade pt ca din cauza celor doua vaporizatoare pretul a ajuns 5800 lei, iar cei din Floresti nu imi mai raspund la telefon. L-am pus pe un coleg sa ii sune, pe el inca l-au sunat inapoi, deci e clar ca au ceva cu mine.
                                Probabil le-am pus prea multe intrebari si ei agreeaza mai mult clientii habarnisti care dau banii si inghit in sec, fara sa puna intrebari.

                                ASa ca ma vad nevoit sa caut oferte in alte orase din zona.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF