Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noutati:
    -Am reparat spalatorul de faruri, era un simplu contact prost, nu ma asteptam sa fie altceva din moment ce la achizitie a mers brici.
    -Am constatat ca masina te avertizeaza la lichid de parbriz cand inca mai ai vreo 1-2L.
    - Am montat gaz la Sebigaz in Buzau: Stag 300 premium, injectoare hana, vaporizator antarctic (cel de 200kW+), 55L cilindric.
    Oferta de pret a fost mai buna decat cea de la ei pe site, iar toate reperele au venit din stoc!
    In Cluj nu am gasit decat la 4200 landi, la 5700 langa autogara si 4800 in Floresti.
    Cei din urma o tot dadeau cu cat is de seriosi, ca in final sa nu imi raspunda la telefoane.
    Tare puerila abordarea, cand puteau pur si simplu sa imi spuna ca nu doresc sa colaboreze cu mine.

    In orice caz, din diferenta de pret am scos prietena la o plimbare prin tara, iar montajul s-a efectuat intr-o zi de la 8 la 10 seara.
    F ingrijit au lucrat la motor.
    Sunt mai multi baieti acolo, cel care a lucrat este (am uitat numele) cel care locuieste vis-a-vis, in caz ca intereseaza pe cineva, recomand cu incredere!
    Oameni deschisi la minte, tin cont de sugestii, explica orice cu placere.
    Fara aere de genul: "las ca stiu eu mai bine ca montez de 10 ani."

    Ca si injectoare sunt multumit, abia se aud din masina, daca e pornit ventilatorul sau muzica in surdina, nu le poti auzi. In mers nu simt diferente.
    Iar ca si consum, scot echivalentul a 8-12% ca si pret in oras, in functie de trafic si traseu. Iar inafara echivalentul a 5-6%.
    Masina ajunge repede la 40C, deci drumurile scurte pe frig nu sunt o problema asa mare. Momentan au fost 5C, vom vedea la -5C ce va fi.

    Cu un plin am parcurs Buzau-Ploiesti-Targoviste-Gaesti-A1-Pitesti-Curtea de Arges-Balea lac-Sibiu-Dumbrava Sibiu-iesirea din Sibiu.
    Aici s-a terminat gazul.
    Tinand cont ca am alergat-o pe autostrada, iar transfagarasanul l-am facut cu multe opriri ca sa admir peisajul si intalnirea retro-mobil, care tocmai coborau, sunt f multumit de consum si de autonomie.

    Cu bujiile nu am avut treaba, chiar daca au 1-1.1mm distanta si sunt vechi. Motorul suna la fel, si de dat nu da in nas. Probabil la compresoare e problema, din cauza densitatii mai mari a amestecului in cilindri.
    Dar vor urma schimbate si astea, la primavara-vara.

    Poze, mai tarziu.
    Va urma sa ii schimb placutele fata si o reparatie de etrier.
    Incerc o aerisire clasica, sub presiune, va anunt ce iese. Am nevoie pt etrier.
    Pe net spunea ca merge si asa, din moment ce am de aerisit doar partea de la SBC spre etrier si nu SBC-ul in sine.

    Comment


    • Ce am lucrat azi:
      -Indreptare de janta, desi era aproape dreapta
      - am incercat aerisirea franelor cu presiune. Merge perfect fara nici un fel de tester.
      -Scos bateria,
      -conectat aerisitor cu presiune la vasul cu lichid,
      -desfacut aerisitor de pe etrier=> curge lichidul.
      Asadar merge.
      Eu am folosit un sistem ieftin care ia presiunea din anvelopele masinii si o aplica peste vas.

      Totusi nu as recomanda asta ca solutie de inlocuire lichid deoarece in SBC va ramane tot lichidul vechi, si acolo doare cel mai tare.
      Last edited by Sharky; 10-08-2016, 22:25 PM.

      Comment


      • Cand ai timp astept ceva poze cuninstalatia de gaz in vara o schimb total si eu dar de data asta vreau sa fac ceva mai profi.
        Tata ziua mesteresti ceva, bravo!!!
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • La Sebi gaz eu merg la un baiat, Bebe sau Bebi... tot aia. E foarte priceput si rabdator .

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • Pana acum nu am prins sa fac o poza cu instalatia finala.
            bomba:

            E pusa mai sus ca sa pot interveni la circuitele de sub ea. Am ceva fibra acolo si niste module, n-am stat sa le deslusesc inca ce sunt.
            LAda de scule o transform incet intr-o servieta cu scule, care numai bine incape sub butelie.
            Gaurile sunt date direct si stropite din belsug cu spray de zinc. E drept ca pe aspectul asta eu a trebuit sa insist, am vanit cu spray-ul la mine.
            Aveau si ei ceva, dar a meu era mai bun.
            A atins montatorul cu burghiul protectia de la telescop, dar usor. A ramas un mic sant in ea, dar l-am carpit cu niste banda. E plastic moale si nu e pericol sa se extinda crapatura.

            Injectoarele:

            Capacul se potriveste perfect peste.

            Montaj calculator:


            Venerabila varsta:


            Din pacate nu lucrez toata ziua, cam 4-5 zile pe luna pot sa zic ca lucrez, iar acum vine frigul.
            Vor urma poze mai detaliate cu traseele, dar sunt f bine facute.

            Broscutza, ce sa zic, ca pret iesi super bine aici, ca montaj e ok. Ar fi o varianta, eu zic sa ii contactezi. Posibil sa se bage sa iti repare instalatia, sa inlocuiasca doar ce merita, dar la ce preturi bune au, pana la urma mai bine inlocuiesti aproape tot!

            Comment


            • Multumesc pentru poze.Instalatia va fi inlocuita absolut total.Nu tin nimic din ce e vechi, clar fara carpeli si adaptari.Care a fost pretul final daca nus prea indiscret?
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • 3500 lei a fost, si am mai lasat inca 100 lei in bani si bere montatorului (a fost alegerea mea). La ei pe site era 3800. Tine cont ca la mine e v6. La tine e mai ieftin.
                Mult mai ieftin ca in alte parti.
                DAca iei stat o sa il poti regla tu cum ai chef cand ai chef, cu o banala interfata de 100 lei.

                Tot langa buzau mai e Pro-gaz, iar din spusele unor cunoscuti, ei ar fi mai meseriasi pe partea de reglaje. Adica mai tin cont si de sondele lambda, regimuri de mers, nu doar calibrare automata.
                Poate la tine cum ai 4 cilindri si compresor va necesita o reglare mai precisa, dar asta ramane de vazut. Daca ti se pare ca nu merge cum trebuie, te duci dincolo si cu 100 lei merge bine.

                Un prieten a pus pe vectra 2L turbo tunata la 210 cai o instalatie cu niste injectoare ieftine AC, iar la pro-gaz, dupa o ora de ajustari, i-au facut-o sa mearga fara sa dea in nas si alte porcarii. Dar ala era deja un caz extrem: turbo, tuning agresiv si injectoare ieftine si lente.

                Poza cu km e facuta in garaj la montare, cifra magica 175555, si mai jos cu dracul din ea, fix la 666! Intre timp km e la ~176500, timp in care am economisit vreo 250 lei.
                Am testat iar puterea vs audi b8 de 150 cai cu cvt, pe gaz ma tin dupa el, dar nici gand sa il pot depasi. Pe benzina castig teren, incet incet. Dar va trebui sa repetam testele odata cand mergem pe autostrada, pentru a putea testa mai indelungat si in siguranta.
                Deci e clar, puterea a scazut un pic.

                Ce mai mai roade intre timp e sunetul motorului.
                Motorul cat e rece parca bate. Dar nu e zgomot mecanic, e zgomotul arderii.
                Dupa ce motorul se incalzeste calumea sunetul din (poc poc poc) se transforma intr-un vuiet infundat, mai putin intens si mult mai placut urechii.
                Nu imi dau seama daca e un zgomot normal sau nu.
                Ma tem sa nu fie vreo bujie/bobina obosita, dar totusi, erori nu am, gazele ies si motorul nu da in nas in nici o situatie.
                Sa fie ceva necaz la tobe? Cum as putea diagnostica?
                De la gaz nu e, sunetul fiind perfect identic indiferent de combustibil.

                Voi incerca sa fac o filmare, sa va dati seama de sunet.
                Asa ca si reper e ca si cand iei o masina normala pe benzina, tragi frana de mana si pornesti si cuplezi progresiv ambreajul, accelerand ca sa nu ineci motorul.
                Sunetul din vruum se transforma in : poc poc poc poc.

                In rest masina merge excelent, doar ca sunetul ala imi aminteste de un motor de matiz.

                Comment


                • Azi am rezolvat franele fata si mici detalii gen filtru polen si alte maruntisuri irelevante.

                  Franele:
                  1. placute noi, ATE ceramic (arata mai deschis la culoare ca celalalte)
                  2. reconditionat etrier de pe partea soferului.
                  3. curatat disc de pe partea soferului de bavura
                  Poze:


                  Reconditionarea pe scurt a fost cam asa:
                  - jos etrierul, se desface usor cu cheie de 14. Atentie mare sa nu rasuciti furtunul, rotiti de etrier.
                  - golit lichidul din etrier. Se deschide aerisitorul si curge prin gaura care e mai jos, fie furtun fie aerisitor.
                  - scos pistonul afara cu ajutorul unei pompe de aer. Nu am folosit nici nu fel de mufa, doar am tinut cu mana furtunul pe gaura. Puneti un lemn contra, ca pistonul zboara ca din pusca.
                  - dat jos garnituri vechi (cara inafara ca era rupta se tinea bine, cauciucul era inca gumos, nu era plastic)
                  - curatat temeinic totul, cu pasla moale
                  - uns piston, cilindru, garnituri cu pasta de frane compatibila lichid de frana. Am folosit de la ATE, cred ca e ceva siliconic.
                  - pus garnitura
                  - impuns piston inauntru
                  - pus burduful de praf. Atentie cu burduful de praf, trebuie montat cand pistonul e impins, altfel aerul prins dupa el il arunca afara.
                  - Umplut cu siringa etrierul cu lichid de frana. Aerisitorul lasat deschis ca sa iasa aerul.
                  - montat la loc etrierul
                  - aerisit

                  Aerisirea am facut-o cu un dispozitiv ieftin care cupleaza presiunea din roti la vasul de lichid de frana. Cei 2 bari ajung cat sa impinga lichidul din SBC. Asadar nu e nevoie de STAR pt o banala aerisire de conducte.

                  Vaselina de 300C de bucse pe baza de petrol e de tot rahatul. Cea de bucse deja s-a cam solidificat si intarit in unele locuri, in special pe burduf. Cea siliconica arata inca noua.

                  Deocamdata etrierul nu mai scartaie, vom vedea pe viitor.

                  Presat piston, fara stresare de SBC:

                  1. jos bateria
                  2. pus furtun pe aerisitor
                  3. deschis aerisitor
                  4. presat cilindru inauntru. Ori ca in poza, dar merge si cu mana. Daca nu merge cu mana inseamna ca e intepenit, deci va trebui reconditionat.

                  Franele merg bine, astept ca noile placute sa se aseze pe disc.
                  Nu am avut nici o eroare legata de SBC.

                  Mai revin maine cu poze cu placutele vechi, ajunse aproape de zero.
                  Nici cu discurile actuale nu mi-e rusine, sunt roase bine, dar pana la vara tot tin. N-am chef sa ma complic acum cu niste discuri si sa risc sa se ovalizeze.
                  LE-am frecat bine marginea ca sa vad uzura pe viitor, si suprafata ca sa inlatur stratul lasat de placutele vechi.
                  Last edited by Sharky; 10-16-2016, 00:20 AM.

                  Comment


                  • Poze in detaliu cu gazul:








                    Si de fapt motivul pt care am ridicat capacul:





                    Endoscopie + schimbare a doua bujii de proba, iar daca se vor comporta ok schimb si restul.
                    Jeg mare nu am vazut.

                    Momentan nu stiu ce sa zic, desi e modelul recomadnat pt acest motor, electrodul e inafara si va merge mai fierbinte. Plus gazul care in sine e fierbinte. Dar vom vedea!
                    Imedait reiau treaba, au mai ramas 6 bujii de montat la loc.
                    Ce incerc de experiment e reducerea distantei de la 1.1 (ajuns din cauza uzurii) la 0.8mm.

                    Masina mergea excelent si inainte, fara coduri, mai putin bombanitul ala care am scris ca ma enerveaza. Vom vedea acum, desi ma indoiesc sa aiba legatura cu bombanitul.

                    Pozele sunt facute cu telefonul la lumina unui bec de neon. In realitate bujiile arata ma bine, cum trebuie, as zice eu.
                    Nu am idee cat sunt de vechi, in orice caz, seria asta nu se mai produce.
                    Last edited by Sharky; 10-22-2016, 21:54 PM.

                    Comment


                    • Maine voi analiza mai atent depunerile de pe bujie, in orice caz nu se vad urme de aluminiu sau de supra incalzire. Mai degraba cam multa funingine, deci s-ar putea sa mearga cam reci. Voi vedea cele noi cum se vor comporta din acest punct de vedere, fiind mai calde, ar trebui sa ramana mai curate.

                      Ultimii 1300 km au fost facuti pe gaz si extern, deci e exclus ca din cauza regimului sa am depuneri.
                      Nu sunt diferente intre cilindri, aia e important.

                      Comment


                      • Am dat si tura de inaugurare.
                        Merge ca inainte, adica brici!
                        Distanta e reglata la 0.75-0.8mm, bujiile curatate, iar pe cilindrul 1 am bosch pt GPL cu 0.7mm si o treapta mai calde.
                        Sunt curios de cum se va comporta pe termen lung.

                        Bombanitul tot acolo e, dar probabil

                        Cred ca ma lasa termostatul. Chestia era ca am iesit din parcare si am ajuns la 60 destul de repede, dar de acolo pana la 87 a durat ceva mai mult, cu toate ca urcam la deal, pe feleac in sus.
                        Ma uit din meniul secret din clima, deci vad exact.
                        Last edited by Sharky; 10-23-2016, 02:40 AM.

                        Comment


                        • Ai bujii bosch iridium pentru gpl pe cilindrul 1?


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • Asta am: http://www.bosch-automotive-catalog....uct/0242236571
                            Vom vedea efectele cand o desfac data viitoare. Momentan nu sunt diferente in functionare.

                            Bujiile vechi. Eu zic ca e funingine, nu pare sa fie ulei. Mai ales ca toba e curata.
                            Toate aratau la fel.


                            Evident bujiile care le-am pus la loc au fost curatate si unse usor cu anti-gripant.
                            Last edited by Sharky; 10-23-2016, 11:13 AM.

                            Comment


                            • Azi s-a golit butelia.
                              1240 km pe gaz, 154L => 12.5L/100km, cu un pret benzina de 5 si gpl de 2.3 => 5.6L/100km. Avand in vedere ca ma asteptam la o echivalenta la 7L/100, eu zic ca e ok. Bordul imi arata media mare in jur de 11.
                              Drumurile au fost preponderent externe. Din benzina am mancat cam 3-4L dupa estimarile mele, a scazut o liniuta sub bara de 20L la care era cand ajunsesem in Buzau.

                              Ce mi se pare ciudat e ca la ultimele plinuri au intrat 51, iar astazi 50L. E drept ca e mai frig afara, dar nu e cam mult avand in vedere ca rezervorul are 55L declarati?
                              Ma tem sa nu crape ceva. Stiu ca valva de siguranta da drumul la supra presiune, dar nu mi-ar place sa stiu ca am GPL in garaj.
                              E drept ca e aerisit cat de cat, dar totusi!
                              Voi intreba la montator.
                              Last edited by Sharky; 10-23-2016, 20:14 PM.

                              Comment


                              • Ar fi varianta ca fura la pompa, ca na GPL-ul ca simplu utilizator nu pot sa il verific.
                                Am bagat de la petrom pe turzii, la iesire spre Feleac, si inainte la Lukoil Sibiu, la iesire spre Cluj.
                                Voi incerca alte pompe, sa vad rezultatele.
                                Last edited by Sharky; 10-23-2016, 20:26 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF