Noutati:
-Am reparat spalatorul de faruri, era un simplu contact prost, nu ma asteptam sa fie altceva din moment ce la achizitie a mers brici.
-Am constatat ca masina te avertizeaza la lichid de parbriz cand inca mai ai vreo 1-2L.
- Am montat gaz la Sebigaz in Buzau: Stag 300 premium, injectoare hana, vaporizator antarctic (cel de 200kW+), 55L cilindric.
Oferta de pret a fost mai buna decat cea de la ei pe site, iar toate reperele au venit din stoc!
In Cluj nu am gasit decat la 4200 landi, la 5700 langa autogara si 4800 in Floresti.
Cei din urma o tot dadeau cu cat is de seriosi, ca in final sa nu imi raspunda la telefoane.
Tare puerila abordarea, cand puteau pur si simplu sa imi spuna ca nu doresc sa colaboreze cu mine.
In orice caz, din diferenta de pret am scos prietena la o plimbare prin tara, iar montajul s-a efectuat intr-o zi de la 8 la 10 seara.
F ingrijit au lucrat la motor.
Sunt mai multi baieti acolo, cel care a lucrat este (am uitat numele) cel care locuieste vis-a-vis, in caz ca intereseaza pe cineva, recomand cu incredere!
Oameni deschisi la minte, tin cont de sugestii, explica orice cu placere.
Fara aere de genul: "las ca stiu eu mai bine ca montez de 10 ani."
Ca si injectoare sunt multumit, abia se aud din masina, daca e pornit ventilatorul sau muzica in surdina, nu le poti auzi. In mers nu simt diferente.
Iar ca si consum, scot echivalentul a 8-12% ca si pret in oras, in functie de trafic si traseu. Iar inafara echivalentul a 5-6%.
Masina ajunge repede la 40C, deci drumurile scurte pe frig nu sunt o problema asa mare. Momentan au fost 5C, vom vedea la -5C ce va fi.
Cu un plin am parcurs Buzau-Ploiesti-Targoviste-Gaesti-A1-Pitesti-Curtea de Arges-Balea lac-Sibiu-Dumbrava Sibiu-iesirea din Sibiu.
Aici s-a terminat gazul.
Tinand cont ca am alergat-o pe autostrada, iar transfagarasanul l-am facut cu multe opriri ca sa admir peisajul si intalnirea retro-mobil, care tocmai coborau, sunt f multumit de consum si de autonomie.
Cu bujiile nu am avut treaba, chiar daca au 1-1.1mm distanta si sunt vechi. Motorul suna la fel, si de dat nu da in nas. Probabil la compresoare e problema, din cauza densitatii mai mari a amestecului in cilindri.
Dar vor urma schimbate si astea, la primavara-vara.
Poze, mai tarziu.
Va urma sa ii schimb placutele fata si o reparatie de etrier.
Incerc o aerisire clasica, sub presiune, va anunt ce iese. Am nevoie pt etrier.
Pe net spunea ca merge si asa, din moment ce am de aerisit doar partea de la SBC spre etrier si nu SBC-ul in sine.
-Am reparat spalatorul de faruri, era un simplu contact prost, nu ma asteptam sa fie altceva din moment ce la achizitie a mers brici.
-Am constatat ca masina te avertizeaza la lichid de parbriz cand inca mai ai vreo 1-2L.
- Am montat gaz la Sebigaz in Buzau: Stag 300 premium, injectoare hana, vaporizator antarctic (cel de 200kW+), 55L cilindric.
Oferta de pret a fost mai buna decat cea de la ei pe site, iar toate reperele au venit din stoc!
In Cluj nu am gasit decat la 4200 landi, la 5700 langa autogara si 4800 in Floresti.
Cei din urma o tot dadeau cu cat is de seriosi, ca in final sa nu imi raspunda la telefoane.

Tare puerila abordarea, cand puteau pur si simplu sa imi spuna ca nu doresc sa colaboreze cu mine.

In orice caz, din diferenta de pret am scos prietena la o plimbare prin tara, iar montajul s-a efectuat intr-o zi de la 8 la 10 seara.
F ingrijit au lucrat la motor.
Sunt mai multi baieti acolo, cel care a lucrat este (am uitat numele) cel care locuieste vis-a-vis, in caz ca intereseaza pe cineva, recomand cu incredere!
Oameni deschisi la minte, tin cont de sugestii, explica orice cu placere.
Fara aere de genul: "las ca stiu eu mai bine ca montez de 10 ani."
Ca si injectoare sunt multumit, abia se aud din masina, daca e pornit ventilatorul sau muzica in surdina, nu le poti auzi. In mers nu simt diferente.
Iar ca si consum, scot echivalentul a 8-12% ca si pret in oras, in functie de trafic si traseu. Iar inafara echivalentul a 5-6%.
Masina ajunge repede la 40C, deci drumurile scurte pe frig nu sunt o problema asa mare. Momentan au fost 5C, vom vedea la -5C ce va fi.

Cu un plin am parcurs Buzau-Ploiesti-Targoviste-Gaesti-A1-Pitesti-Curtea de Arges-Balea lac-Sibiu-Dumbrava Sibiu-iesirea din Sibiu.
Aici s-a terminat gazul.
Tinand cont ca am alergat-o pe autostrada, iar transfagarasanul l-am facut cu multe opriri ca sa admir peisajul si intalnirea retro-mobil, care tocmai coborau, sunt f multumit de consum si de autonomie.
Cu bujiile nu am avut treaba, chiar daca au 1-1.1mm distanta si sunt vechi. Motorul suna la fel, si de dat nu da in nas. Probabil la compresoare e problema, din cauza densitatii mai mari a amestecului in cilindri.
Dar vor urma schimbate si astea, la primavara-vara.
Poze, mai tarziu.

Va urma sa ii schimb placutele fata si o reparatie de etrier.
Incerc o aerisire clasica, sub presiune, va anunt ce iese. Am nevoie pt etrier.
Pe net spunea ca merge si asa, din moment ce am de aerisit doar partea de la SBC spre etrier si nu SBC-ul in sine.
Comment