Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am facut o sursa asemanatoare, dar am folosit carcasa originala, am folosit conectori banana. Destul de utila la casa omului.

    Comment


    • Cu facutul e tare aiurea in ziua de azi.
      O sursa chinezeasca de 5A, probabil 3-4 in regim continuu costa vreo 12-15lei, sau chiar 5lei daca ai rabdare sa ajunga din china.
      Pe drum am niste DC DC de genul care chipurile dau 8-9A. 10 lei bucata.
      La banii astia chiar nu merita sa pierzi vremea sa faci asemena banalitati. LE poti face, dar in final sunt niste unelte, nu ceva de care sa fii mandru ca le-ai facut.

      Comment


      • Am incaltat masina complet de iarna, am gasit SH niste conti-uri din 2016 cu 6mm de carne pe ele.
        Cum astia tot amana taxa nu vroiam sa risc cu gume noi, dar nici sa am masina blocata iarna asta.
        Dim 205 60 16, pe spate am vechile 225 55 16 cu vreo 4mm ramas pe ele. Ar trebui sa le inversez, dar nu cred ca prind eu zapada asa mare, plus ar arata mai aiurea cu gume mai subtiri pe spate.
        Ce am remarcat e ca directia merge mai usor cu 205, ma refer la felul in care simt volanul, e o mica diferenta, pt cine cunoaste masina.
        Totodata inclinatia drumului trage mai putin de volan. Jantele sunt de CLK, 7J et 37, fata de 7.5J et42 cat am pe vara pe 225.
        Dar dupa cum spuneam, eu suspectez bucsele vechi care cedeaza.

        Carpeala de la furtunul de aerisire antigel tine in continuare, am inlocuit doar cu un furtun mai gros pt antigel.

        Din pacate treaba cu calculatorul de avans nu a facut mare lucru.
        Nu e nevoie de avans in ture mari, probabil cele doua bujii asigura viteza de ardere rapida.
        Momentan orice avans pun peste 2mii ture sau in sarcina peste 60% ma aleg cu misfire. Knock nu apare.
        Asa ca beneficiile nu prea se simt.
        Ori bujiile care sunt vechi, ori e vreo problema de interpretare cum ii shiftez eu semnalele si il ametesc de cap.
        De investigat cand se face cald.

        Partea nasoala e ca incep sa am misfire mai des, la pornirea la rece.
        In primii 100m de calc brusc pedala da in nas un pic, apoi merge perfect pana cand motorul se raceste de tot.

        De cand cu incarcatul bateriei pe redresor am simtit ca dimineata invarte mai energic fata de cum invartea inainte.
        Attached Files

        Comment


        • Am dibuit mersul prost/neregulat pe gaz.
          Injectoarele de gaz merg greu la temperaturi reduse.
          Odata ce se incalzeste motorul/gazul merg ok.
          Gazul sta pe la 40-50C (se raceste in functie de talpa), pe temperaturile astea reci.
          Vara vezi 50C doar dupa multa talpa, in rest 70C+.

          Trimm-uri de +-20%, relanti instabil, etc. Chiar dupa comutare.
          Vara fenomenul era mult mai redus.

          Mutat temperatura de comutare de la 30C la 50C si bifat injector warm-up.
          Merge perfect din prima, dar iti ia vreo 2km sa treaca pe gaz.
          Apoi am debifat warm-up, am lasat doar comutarea la 50C.
          Merge si asa, trimm-urile ceva mai mari, dar motorul merge ok.

          Nu stiu exact ce face warm-up, ma tem sa nu aiba repercursiuni asupra injectoarelor.
          Tind sa cred ca le da ceva curent sa le incalzeasca prin intermediul bobinei, dar ma tem sa nu le arda.

          In alta ordine de idei si injectoarele de benzina au trimm-uri mari la rece, dar macar sunt stabile.
          E de inteles, zic eu, agata, misca mai greu.

          Cu TAP tot asa a ramas. Avans in plus doar la Map<0.5bar de la 6 grade in plus la relanti scazator spre 1 grade la 2k.
          Avansul e de la 0 bari pana la 0.5 bari, de acolo scade gradual asa incat la 0.7bari sa fie zero.
          De largesc zona in care modific imi apar erori de misfire. Knock deloc, limita de knock e mult mai sus.
          Daca e sa pun 2 grade in toata gama rpm/MAP merge ok, asa cat pt un test.

          In traducere, are influenta doar la relanti si la mers linistit in oras sub 2mii ture.
          Imbunatatiri se simt doar la manevrele prin parcare/panta, unde inainte trebuia sa calc mai bine pedala cand eram pe gaz.
          Pe benzina o lua imediat pe gaz se simtea o mica intarziere plus ca trebuie sa calci mai bine pedala.

          Problema de cand cu TAP ocazional motorul nu vrea sa porneasca, desi invarte in forta. Stiu sigur ca e de la TAP.
          Problema se manifesta rar. Greu de diagnosticat.

          Am mai avut ocazia sa vad un E240 al unui coleg de pe forum.
          E clar, la mine tzacane lantul, la el e mut, inclusiv de il asculti cu surubelnita.
          Oi vedea la primavara cum il schimb.
          Last edited by Sharky; 01-05-2018, 14:06 PM.

          Comment


          • Completare:

            Consum de iarna Cj-BN-Colibita-retur (~330km) 11.5% pe gpl, gol la gol. Mers repede, dar fara exagerari, drumul liber.
            Bordul arata cam 9.5%. Trimm-urile +2%, scade spre 0 dupa incalzire, la drum lung sau chiar la -4% la pornire de la cald si coborat panta in frana de motor.
            STFT oscileaza +-5%, benzina cam +-3% in regim constant. Ca valori maxime. La harta nu am umblat.

            In alta ordine de idei, masina a mers decent si iarna trecuta cu calibrarea era pe auto, dupa manual.
            Dar eu sunt perfectionist cand e vorba de reglaje fine.

            Comment


            • Planuri:
              Am strans piese, scule, pt ca preturile au scazut f mult in ultima vreme.
              E.g. discuri ATE anul trecut 210 lei, acum 178lei.
              Aviz celor care vreti sa cumparati ceva, acu e momentul.

              Urmeaza discuri fata, placute spate, furtun fata sofer (manson de ghidaj crapat pe jumatate) si pasager (in caz ca furtunl sofer e murdar pe dinauntru), lant si... sa astept taxa sa vedem ce plan de intretinere aleg in continuare.
              Pt cine se gandeste la o aerisire de frana sau schimb lichid nonSBC (SBC doar partial), propun urmatoarea solutie:

              capac rezervor lichid de frana (merge de dacie sau VW) cu mufa de aer comprimat=> furtun compresor sau roata masinii.
              rezervorul tine fara probleme 2 bari.
              Optional se poate pune pe traseu un borcan, pt a stoca mai mult lichid.

              Aerisirea se face simplu, doar deschizi si curge lichidul, fara pedale si alte povesti care pot fi daunatoare pt garniturile pompei.
              Voi pune poze cu "utilajul".
              Scapati de metoda pedalarea.

              In alta ordine de idei, aveti grija la piese.
              Vezi poza cu bosch cu span pe filet, ar fi fost cam nasol sa ramana blocat pe furtun in jos.

              Directie:
              Bucsele lemforder din bratele spate schimbate in vara (vreo 7mii km de atunci) se tin bine, chiar daca au fost 20-25lei bucata.
              Ramane sa schimb cealalta parte in curand, daca tot am piesele.

              Misterul revenirii volanului l-am rezolvat, "asa face toate".
              M-am dat deja cu 2 w211, cu w221, 203, 212 toate nu revin la fel de rapid ca la passat, focus, a4, civic, etc.
              ASa o fi modelul, sau paote tratiunea spate sa provoace asta.

              Directia in continuare invarte volanul dupa inclinatia drumului, cu predispozitie pe dreapta.
              Din moment ce nu manca din gume o las asa, nu deranjeaza decat pe portiuni lungi de drum drept.
              Pe gume de 205 pe fata face mai putin.
              Am suspectii mei: bucse punte spate sau bucse principale brate.
              Exclus geometrie gresita pt ca am umblat si cu rotile cracanate sau apropiate si tot la fel face.


              Hibe:
              MAsina asta a avut garniturile de la termoflot schimbate dar se pare ca nu si cea de la capacul filtrului de ulei.
              Probabil nu mai incapeau 15lei si desfacerea unui surub.
              Deh, lucrare de reprezentanta, nu te pui...
              In poza se vede cum curge uleiul fix dupa ce dau cheie.
              De 10kkm incoace am completat cam 2L ca sa ajung la nivel. Ori ii pierd, ori ii ard. Aflam dupa ce rezolv problema.
              Motorul e ud bine sub filtru. Pe curea nu ajunge, asa ca nu e grav.

              Grija mare pentru cei care aveti jante de 16.
              Plumbii pusi pe interior prin lipire, pot atinge capatul de bara (in functie de model), care vi rade jos instant!
              Invartiti roata inainte sa plecati de la vulcanizare!
              Sau cel mai sigur, pe interior puneti plumb cu clema.
              Se intampla asta pe jantele de CLK, dar se pare ca si jantele de vara sunt fara plumbi pe interior.
              Noroc ca pe interior in cazul meu se pun doar 5-10g, deci prea dezechilibrate nu au fost. De simtit nu am simtit nimic.

              Pompa de apa inca nu da semne de oboseala, suspect de fiabila.
              Attached Files
              Last edited by Sharky; 02-25-2018, 16:25 PM.

              Comment


              • Se pare ca astepti vremea frumoasa!


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • Eu as astepta, dar se pare ca masina nu are rabdare, cere atentie.
                  Fix acu pe vremea asta de doi lei si-a gasit sa crape. Asa am gasit-o azi dimineata. Cred ca frigul a avut un cuvant de spus, arcul fiind la limita de a se rupe.

                  Ma bate gandul sa merg pe suspensie avantgarde, ramane sa vad in ce stare sunt amortizoarele si sa gasesc un avantgarde in stare buna, sa vad cum sta.
                  In ultima vreme masina era lasata si imi placea cum arata. Tare ma tem ca niste arcuri noi o vor ridica de bot si vor cere schimbare si pe spate.
                  Arcurile sunt alb cu albastru, practic de elegance si cele mai subtiri posibil. Celelalte marcaje de elegance sunt ori un pic mai lungi, ori mai groase.

                  Broscutza, te uiti te rog la masina ta in spate, cam ce distanta e intre roata si aripa?
                  La mine daca bagai un deget, cu plinurile facute. Cu oameni pe bancheta se lasa aripa mai jos de nivelul rotii.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Pe jantele care le am acu am ET mai mic pe spate si daca o incarc full am toate sansele sa atinga cauciucul
                    de aripa...
                    Mergi cu incredere pe combinatia telescoape elegance si arcuri avantgarde.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • Imi e cam frica sa improvizez.
                      Ori full elegance, ori full avantgarde.
                      Daca arcul e mai tare atunci si forta cu care impinge roata in cazul unei gropi e mai mare si nu stiu daca telescopul apreciaza asta.

                      Te sun deseara daca ai timp.

                      Comment


                      • La mine la w203 arcurile de pe fata s-au rupt la 6 luni dupa alea de pe spate.. Schimba-le pe toate si iti iei de o grija.

                        Comment


                        • Am bagat-o in garaj pe butuci.
                          Pot vira stanga aproape complet, dreapta doar 90grade din volan.
                          ASta cu gume de 205.

                          Niste poze din categoria "reis&#227;ri", tiuning. Un eleron imens ar mai lipsi si niste dungi.

                          De remarcat ca unghiul de cadere nu se strica prea mult, fata de suspensia mac pherson.
                          Inca nu am avut timp sa desfac sa vad in ce stare sunt telescoapele, dar sunt f rigide, nici vorba sa le presez cu mana sa le scot afara.
                          Voi folosi probabil niste chingi cu clichet.
                          Cu ocazia asta rezolv bucsele din brate si pivotul/bucsa antiruliu, preventiv.

                          Flansele sunt doar un metal chior, nu le schimb, schimb doar cauciucul de impact si protectiile.
                          Suportul de cauciuc de flanse pare in regula.
                          Armotizoare, ramane de vazut.

                          Spatele nu il schimb, cel putin nu inca. Acolo de se rupe spira masina ramane functionala.
                          Placutele spate mai au un pic si cand e sa le schimb, inlocuiesc toate bucsele ieftine, verific amortizoarele (care deja nu se mai simt ca unele noi), si vad ce e de facut.
                          Attached Files
                          Last edited by Sharky; 03-02-2018, 09:48 AM.

                          Comment


                          • Ieri citeam postul tau cu arcul si ma gandeam ca ce nasol e sa ti se rupa acuma masina pe frigurile astea. Tot ieri, am avut de carat si eu niste baterii si cand m-am suit in ea mi-a troznit un arc de pe spate. M-a pufnit rasul ca m-am gandit la tine si la poza cu masina lasata.
                            Cum nu am un garaj incalzit, trebuie sa stau la rand la service

                            Comment


                            • Ce te face sa crezi ca garajul meu e incalzit?

                              ASa in etape nu inget, dimineata lucrez o ora, seara dupa ce urc in zorilor pe jos, inca o ora, doua.
                              Cum nu ma grabesc...e ok.
                              Presupun ca la tine doar s-a lasat un pic spatele, la mine ramane arcul fara suport, deci e ca si cum nu ar fi.

                              Tare ma tem ca frigul are rolul lui in aceste bucurii.

                              Comment


                              • [emoji1] cu suspensia asta poti sa mergi la adunarea anuala a celor de la Low Riders de la Worthersee din Austria. [emoji38]


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF