Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E vorba de zgomotul care il spui ca il face lantul si ghidurile la pornire?
    Sau asta e altceva?

    Comment


    • Cred ca de la lant se trage...

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • Ii exact sunetul asta:
        Purge Valve on 2003 CLK 500 ticking. This is a normal operation; the purge valve creates a vacuum in the fuel system so gasoline fumes are routed to the eng...

        M-am linistit.
        Asa mi se pare si mie ca vine tot din zona aia. Maine testez, in caz ca reusesc sa reproduc pt suficient de mult timp, dar dupa sunet, e clara treaba.

        Voi posta intr-o zi cum suna motorul cu cureaua data jos.
        Se aud mici frecaturi, caraituri, trosnituri, dar la un nivel f mic, normal zic eu, fiind piese in miscare si forte destul de mari.
        Last edited by Sharky; 11-16-2016, 23:56 PM.

        Comment


        • Am facut un filmulet cu pornirea la rece:
          First noise is the electrical water pump. I don't hear any strange noise, can you?


          Eu zic ca totul se aude ok. Voi ce parere aveti?

          Comment


          • Noutati: Am ajuns la 9mii km de cand am masina si 2500 de cand sunt pe gaz. Am recuperat deja in jur de 600lei din costul instalatiei, deci 3400 au mai ramas de recuperat, daca e sa includ si costul cu deplasarea si cu actele.
            Cam asta e consumul de pana acum, de cand am schimbat placutele de frana.

            S-au pastrat aceleasi valori ca si consum de benzina, semn ca merge ok pe gaz. Consumul pe gaz e cel din bord + maxim 20 procente.

            Am facut primul drum mai normal pe gaz extern.
            Cam 11% mi-a papat masurat Oradea-Budapesta-Oradea de la plin ochi la gol. In total m-a costat drumul ~190lei Cluj-Bdp si retur, ca sa se oftice toti carora le tzacane motorina in masina.
            Pe benzina ar fi fost 8.9, dupa cum arata bordul.

            IAr doar partea de ungaria, mers cuminte, legal, 8.6, asa ca mare diferenta nu faci cu masina asta daca mergi ca un pensionar.

            Termostatul e clar defect, pe frigurile astea statea apa la 75C cand mergeam legal prin ungaria cu 90 la ora in v6. Nu consider ca e vreun pericol pt motor, 5w30 din el fiind destul de fluid pt asa temperatura, in schimb mersul la rece face bombanitul sa revina pe perioada accelerarilor.
            Dar e prea rece ca sa ma ud pe maini.

            Trebuie sa imi fac timp sa schimb unul din brate si sa refac directia ca am o usoara instabilitate cand dau in gropi cu roata din stanga (cred) care deja incepe sa ma calce pe nervi.
            Suspectez o bucsa din bratul simplu la modul in care misca cand o fortez cu ranga, dar voi vedea mai bine pe un stand.
            Rotile-s aliniate masurand prin metoda cu sfoara, si de standuri n-are sens sa ma duc cat timp nu am bratul reparat.
            Plus ca mai am de montat suruburile de reglat unghiul de cadere si sa schimb pivotul antiruliu, care desi le am din vara, nu am avut timp de ele.
            Inca nu observ uzura anormala pe gume, deci nu e ceva grav si cum e frig.....

            Discul flexibil de la ax arata asa:


            Oare mai tine pana in primavara?
            Evident e cel dinspre cutie, ca sa fie mai mult de lucru. Cel de la diferential arata mult mai bine.
            Am si un cloncanit in cardan, jocul e clar in ax, la incheietura cardanica.
            Ce joaca exact nu stiu pt ca nu vad.
            In mod sigur nu joaca ceva din cutie/diferential/bucsele din discul flexibil.
            Poate fi grav? Vibratii nu am in masini nimic macar la 180 la ora. Mai sus nu am incercat.

            Legat de tzacanitul din filmarea mea, e clar, e electrovalva aia. Am prins-o in actiune, pus urechea intre ea si motor, e clara treaba.
            Am scapat, Case closed.
            Am tot tras porniri la rece, pe frigurile astea, nu suna nimic suspect din motor, totul e exact ca in filmuletul meu.

            Rog raspuns pt partea de flex disc si pareri despre cardan.
            Last edited by Sharky; 12-09-2016, 23:24 PM.

            Comment


            • Allways CDI !!![emoji5][emoji1377]


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • Allways CDI !!![emoji5][emoji1377]


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • CDI ca CDI, dar cine parleste porcul la iarna? A?
                  Tu il afumi direct.

                  Schimba intinzatorul, ai ras tu de mine, dar acum rad eu de tine.
                  De ce ti-e teama nu scapi.
                  Eu l-am schimbat si cand fac un drum lung pun intinzatorul vechi, cureaua si rola in portbagaj, cine stie cat or crapa astea noi.

                  PS: etrierul inca nu scartaie, si dupa mine, nu va mai scartai ever.

                  Comment


                  • Acum sunt in drum spre mecanic sa schimb tot pe acolo...
                    Legat de fum, eu am dpf....
                    Daca-ti arat evacuarea mea cat e de curata, ti-o ia gpl-ul razna..[emoji12][emoji23][emoji1377]


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • Se pare ca nu am pus filmele promise cu fulia noua vs fulia veche:

                      Fulia veche:
                      Jocul e clar, la ochiul liber, se vede cum cureaua se plimba cam 3-4mm pe intinzator intr-o parte si in alta.


                      Fulia noua:


                      Practic se vede ca si cand ar fi dintr-o bucata.
                      Deci cand fulia are joc lateral e clar ca nu mai e ca noua. Nu e normal sa bata vizibil.
                      Ca merge si asa, e alta poveste, dar eu nu m-as risca pt 500lei, cu tot cu semering si surub. Ultimul nu merita inlocuit, dupa cum am concluzionat masurand filetul noului surubub fata de cel vechi, care a fost deja strans de 2 ori f puternic!

                      Deja am peste 5mii cu ea, nu da semne, surubul nu s-a desfacut (l-am marcat), semeringul nu scapa ulei.

                      Pe atunci nu aveam telefon cu camera si am filmat cu DSLR si focus manual. Sorry pt momentele nefocalizate.

                      Comment


                      • Evacuarea mea e curata cap coada.
                        Doar apa si CO2 iese pe evecuare de cand pe gaz.
                        Ia vezi cu cateva pagini in urma analiza gazelor.
                        Tot ne aburesti aici cu crantzanitoarea ta.
                        Sigur tu m-ai blestemat cu ajutorul vreunei vrajitoare, de imi bombane motorul pe frigurile astea si cere talpa ca sa taca.
                        Is convins ca din invidia pt consumul meu bun ca pret ai facut asta.
                        Last edited by Sharky; 12-10-2016, 11:52 AM.

                        Comment


                        • [emoji38]


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • PEntru ca tot simteam nevoia sa mesteresc ceva, am incercat o tentativa de resuscitare a bateriei.
                            Din pacate, mare lucru nu am facut, doar am aflat in ce stadiu e bateria.
                            Totodata am verificat inca o data, de data asta mai precis curentii trasi din baterie cand masina e oprita.

                            Bateria imi era cam pe duca, in momentul in care puneam contactul si masina tragea 15-20A tensiunea scadea la 11V pe frigurile astea.
                            Se auzea cum invarte greu.
                            Am dus-o in casa, dupa un drum prin oras de vreo ora, si surpriza, in gol avea 12.4V, ceea ce in mod normal inseamna ~50% incarcare.
                            Coenctat-o la aparate precum in poza, i-am dat 10A valoare initiala si urmaream tesniunea de pe borne care crestea incet.
                            Cand tensiunea s-a apropiat de 14V deja curentul absorbit de baterie a scazut la 4A. Chiar daca urcam tensiunea, bateria nu mai trage curent semnificativ in plus.
                            Am mai lasat-o asa o vreme, pana mi-am terminat de prajit micii.


                            Am mutat apoi bateria pe o sursa de laborator cu limita de tesniune 14.4V. Initial tragea vreo 3A, pana a scazut la 2A.
                            Am considerat ca nu mai are rost sa continui, fiind aproape de incarcare maxima.
                            Timpul total a fost vreo 3 ore de incarcare, cu un curent mediu de vreo 5-6A, deci mare lucru nu am bagat in ea pt ca nu accepta mai mult de atat.
                            In final tensiunea dupa ca bateria s-a linistit era de 12.55V.
                            Deci probabil bateria e cu un picior in groapa, alternatorul o incarca bine, dar nu prea mai are ce.

                            MAsurarea curentilor.
                            Sunt de 1A/mV in serie cu masa bateriei si cuplat.

                            E gurmanda rau masina.
                            Numai cum deschizi usile (cu luminile stinse) papa 8A, pui contactul 15A, iar valorile se mentin cam mult. Cheia pe termen lung, probabil nelimitat, celelalte vreo 2-3minute.
                            Evident toate accesorii gen clima, radio au fost oprite.
                            Deci e de inteles de ce bateria e asa mare, desi nu inteleg de ce dureaza asa mult pt niste sisteme asa de simple sa se inchida.
                            La inchidere, atentie mare, daca lasati vreo usa deschisa, masina consuma 300mA, in asteptarea inchiderii usilor.
                            Am lasat-o 30 minute in asteptare cu portbajul deschis si tot atata consuma.
                            Apoi am inchis portbagajul din mecanism (ridicati cu o surubelnita zavorul) asa incat masina sa creada ca e inchisa de tot.
                            Consumul scade instant la 200mA si dupa vreo 3-4 minute la 70-80mA, oscilant.
                            Mi se pare cam mult, la opel abia aveam un 10mA si la passat sunt doar 30mA. Posibil alarma si receptorii sa faca diferenta.

                            Pt masurarea exacta a curentilor mici am folosit mutlimetrul, direct. Atentie mare la contacte daca faceti asta.
                            Prima data cuplati multimetrul peste suntul de putere folosit. Se va observa ca o mica parte din curent trece prin multimetru care inregistraza ceva, cealalta o ia prin suntul mare.
                            Daca aparatul de pe suntul mare inca masoara un curent mic, in limitele multimetrului, desprindeti borna suntului.

                            Inca o data atentie la contacte. Un contact prost va intrerupe alimentarea masinii, sistemle se vor initializa, vor trage un curent mare care va arde suntul intern al multimetrului!
                            Last edited by Sharky; 01-15-2017, 14:21 PM.

                            Comment


                            • Pff....de stateam sa scriu atat de o amarata de baterie....)


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • LAsa bre sa stie oamenii care e procesul. Eu am tot cautat pe net valori, n-am gasit nimic. Nimeni nu e mester.
                                PS, iata consumul care tocmai l-am resetat.

                                Ai noroc ca s-a ieftinit motorina, altfel te zgariai pe ochi ca merg mai ieftin ca tine.
                                Last edited by Sharky; 01-15-2017, 14:48 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF