Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pistoanele pe fata ar mai fi mers insa cele de pe spate varza. Asa ca am comandat setul complet de la Frenkit pentru ambele etriere fata/spate. Nu stiu cum se vor comporta in timp fata de cele OEM insa din ce am citit pe alte forumuri reiese ca cele Frenkit sunt relativ bune...ramane de vazut.

    Inca odata multumesc pentru clarificare Leo .


    ''Vin Noi 01, 2019 upt to date''

    La ultima vizita am constatat ca sub masina in zona casetei de directie a aparut pata de ulei. La o inspectie mai amanuntita am observat ca caseta e plina cu ulei pe exterior, cu siguranta careva dintre garnituri/simeringuri sunt duse.

    O sa incerc sa remediez problema cu o alta caseta SH, sper sa nu am surprize dupa ce montez 'noua' piesa. Am constatat ca are un pic de joc pe care il rezolvam inainte de montaj.


    IMG-20191013-WA0017.jpg
    IMG-20191013-WA0018.jpg

    A mai aparut si o maneta semnalizare A1265453124, tot SH, cu simbolurile perfecte...
    A1265453124.jpg
    IMG-20191016-WA0001.jpg
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • Originally posted by mer_se280 View Post
      Suport metalic pentru bucse (bara de torsiune fata) A1263230140

      A1263230140.jpg
      Intre timp au sosit si bucsile pentru bara de torsiune A1263230185 ...
      A1263230185.jpg

      Am cumparat o aripa SH pentru partea stanga OEM fara rugina, findca la al meu pe ambele parti e contaminata cu 'virus' . Urmeaza sa caut si pe partea dreapta.
      Untitled.png
      WP_20191106_001.jpg
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • Originally posted by Leo View Post
        Cod accesorii etrier spate 13.0460-0912.2 (pt. tip Bendix doar)
        Leo, ceva nu bate bine...codul pentru accesorii de mai sus pentru etrieri spate nu se potrivesc cu ce am eu.


        Am cautat dupa cod si mie imi da acest set...
        s-l500.jpg

        Pe cand eu pe masina am asa...
        WP_20191013_009.jpg


        Ce nu bate?!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Ultimele achizitii, plin de bunatati...

          Piese pentru tot ce inseamna directie pe fata. Os de caine, pivoti contra tirant, cap de bara etc ect... asa ca in totalitate directia fata va primi piese noi!

          Piesele au fost comandate pe LEMFÖRDER cu exceptia kitului pentru bratul suspensie care este de la Meyle (findca pe LEMFÖRDER nu exista acest reper).

          Inca mai lipsesc doua repere pentru suportul contra tirant, doua bucse pe fiecare parte cu coduri diferite...urmeaza sa fie comandate.

          WP_20191109_018.jpg

          Os de caine st/dr
          WP_20191109_008.jpg
          Lemforder 10731 01.jpg
          lemforder 10732 01.jpg

          Pivot contra tirant...
          WP_20191109_012.jpg

          Lemforder 10992 01.jpg

          Pivot fuzeta...
          Lemforder 10762 04.jpg

          Cap de bara x4 buc. ...doua cu filet pe dreapta si doua cu filet pe stanga
          Lemforder 10709 03.jpg

          Kit pentru bratul suspensie...
          Meyle 014 033 0001.jpg
          WP_20191109_017.jpg
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • Mai pune un video cu masina, sa ne bucuram si noi un pic. E inmatriculata ?

            Comment


            • Momentan nu am video nou, cand fac am sa postez . SEC-ul inca nu este inmatriculata.

              Au sosit si kiturile de reparatie pentru ambele etriere fata/spate. Kitul contine pistoane noi, setul de garnituri cu placuta metalica, O-ringuri, ventil aerisire... asa ca la final etrierii vor fi restaurate complet. Etrieri au fost desfacute in bucati si trimise la sablat dupa care la vopsit.

              Frenkit pentru etrieri BENDIX...
              Frenkit kitt.jpg

              Etrier fata cu piston 57 ...
              Frenkit 257946.jpg

              Etrier spate cu piston 38 ...
              Frenkit 238932.jpg

              Kit reparatie pentru etrier spate (foaie arc si stifturi culisante pentru placute)
              Frenkit 900903.jpg
              WP_20191109_005.jpg

              Am primit si termostatul, care de data asta e cel corect. Termostatul este de la Vernet (producator francez) cu deschidere 80 °C, echivalentul la A1162000315. Sper sa fie ok...
              WP_20191109_023.jpg
              Vernet 80.jpg
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • Originally posted by mer_se280 View Post

                Leo, ceva nu bate bine...codul pentru accesorii de mai sus pentru etrieri spate nu se potrivesc cu ce am eu.


                Am cautat dupa cod si mie imi da acest set...
                s-l500.jpg

                Pe cand eu pe masina am asa...
                WP_20191013_009.jpg


                Ce nu bate?!
                Este corect acest kit daca ai etriere Bendix. Ce ai avut pe masina sunt pentru Ate. Merg si alea dar nu se aseaza perfect.
                W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                W 124 `93 E250 D ex 300 D


                - Bond - James Bond.
                - `Dullah - Abdullah.

                Comment


                • Ok, vad dupa ce incep sa le reasamblez. Multan
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Grila capota necesita inlocuire. Grila are lamele lipsa, (asa am cumparat masina) pe care nu cred ca reusesc sa-l salvez. Asa ca am cumparat alta grila SH, insa fara noroc. Grila cumparata are plasticul crapat in trei locuri, vanzatorul nu a mentionat acest lucru, chit ca am intrebat inainte de achizitionare !

                    IMG-20191012-WA0009.jpg

                    WP_20191113_001.jpg
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • Un .
                      Nu se pot lipi crăpăturile, dat jos cromul, grund, vopsit apoi pus cromul la loc?
                      Felicitări pentru mașina și pentru pasiune !
                      Stefan

                      Comment


                      • Asta urmeaza sa fac. Am sa desfac totul in bucati dupa care am sa incerc sa remediez problema...binenteles daca se poate.

                        P.S. o grila noua comandata doar de la MB ca aftermarket nu exista, costa in jur de 480 euro!
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Am comandat si piesa asta

                          Autoart 1:18

                          AUTOART W126 500SEC.jpg
                          viber_image_2019-11-30_17-52-10.jpg
                          viber_image_2019-11-30_17-52-17.jpg
                          viber_image_2019-11-30_17-52-19.jpg
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • Felicitari domnule, sa o stapanasti sanatos, Feri!!! Nu am mai trecut de cam demult pe aici pe forum, dar am fost surprins placut sa vad noua achizitie. Scrie-mi daca ai nevie de vreun sfat, am petrecut multe ore (mult mai multe decat as vrea sa recunosc) cautand piese, facand liste, etc. Bafta!!!

                            Florin

                            Comment


                            • Multan , am si eu ceva km la "bord" in ceea ce priveste documentatie/munca/ore petrecute pe langa W126...si sper sa ramana tot asa.

                              Stima
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • Am mai completat inca o piesa care lipsea de pe masina, cuva din plastic pentru roata de rezerva cu codul A1268900007 ...

                                A1268900007.jpg
                                WP_20191207_005.jpg
                                WP_20191207_006.jpg
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF