Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 'Lun Mar 18, 2019'

    La ultima ''vizita" tot nu am reusit sa remediez problema relantiului, care tot nu vrea sa scada de la 1100-1200rpm. Am vazut un filmulet pe net, unde un tip a desfacut(este capsat) valva de aer care regleaza relantiul, cica de acolo ar fi problema. Mai exact delungul aniilor se acumuleaza depuneri si aceasta valva nu mai inchide si nici nu functioneaza corespunzator! In ciuda faptului am incercat si cu un alt releu "Idle Speed Control Relay" cu codul 0045451032, insa nu am observat nici o schimbare, tot acelasi simptome! Chiar daca relantiul nu a coborat, am lasat-o sa se dezmorteasca un pic.

    Reluam cautarile la noua vizita.

    Intre timp adun piesele noi pentru directie, frane, bucseraie si alte maruntisuri.

    Ahhh, era sa uit, am comandat si chederul buclucas care nu mai este livrabil pe OEM, A1268312398 ...chederul care vine la baza parbrizului...

    A1268312398.png
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • ' Lun Mar 18, 2019 '

      La ultimul eveniment "Retro Classic Stuttgart" nu m-am intors cu mainile goale

      Prospecte si manual de utilizare...

      500SEC.jpg

      Si cireasa de pe tort, daca o pot numi asa . Un Tacho AMG 300Km/h , tachoul este nou, nefolosit, cel putin asa se pare dupa rotitele dintate de la mecanisme. De acolo mi-am dat seama, findca la tachoul 280-lui, cu care am avut probleme anterior, rotitele erau innegrite de la uzura si pe cand asta este perfect curat, nu se cunoaste uzura!

      amg-w126-9.jpg

      WP_20190318_001.jpg

      WP_20190318_003.jpg
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • Originally posted by mer_se280 View Post
        Intre timp adun piesele noi pentru directie, frane, bucseraie si alte maruntisuri.

        'Mie Mar 20, 2019'


        Placute frana fata si frana saboti...

        A0054204520 placute frana
        0-02-04-63139300848158bb8de7f091c2aae011294788d00bd204b3b2ac4a031538d095_80de9940.jpg

        A1264200120 saboti

        0-02-04-fde2b7931fc073ee4b62a8111fad0489d07041e7e0e93ab84fd37a67dd77a9a1_94f1b51a.jpg


        Originally posted by mer_se280 View Post
        Ahhh, era sa uit, am comandat si chederul buclucas care nu mai este livrabil pe OEM, A1268312398 ...chederul care vine la baza parbrizului...
        A ajuns si chederul "A1268312398"...in sfarsit scapam de mizeria aia coapta ...

        0-02-04-a6a75d3c1804c506eeb69371b9916112efb4bdad4c6ed0482ba6f8e0b30b584a_140aed37.jpg

        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • 'Sâm Mar 30, 2019'

          Intre timp au mai sosit:

          Supape aerisire etrier A0004204655
          A0004204655.jpg

          Set placute etrier spate A0014200620
          A0014200620.jpg


          Urmeaza alte maruntisuri, discuri frana, piese pentru directie, suspensie si alte achareturi de care o sa am nevoie in perioada urmatoare!
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • '07 Apr 2019'

            Inca un bifata, Becker Mexico CD BE0865...

            Becker CD BE0865.jpg

            BE0865.jpg

            Alte maruntisuri pentru etrier fata...

            Kit reparatie etrier fata A001 586 11 42

            A001 586 11 42.jpg

            Arcuri + cui de siguranta placuta frana Ate 13.0460-0197.2
            13.0460-0197.2.jpg

            Senzor placuta frana Ate 24.8190-0401.2
            24.8190-0401.2.jpg
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • 'Vin Apr 26, 2019'

              Alte maruntisuri...

              Semicaseta de directie A 126 460 08 19
              A 126 460 08 19.jpg
              A1264600819.jpg

              Amortizor directie STABILUS 363952...
              STABILUS 363952.jpg
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • 'Mar Apr 30, 2019'

                Alte piese achizitionate...

                Termostat M117 A116 200 02 15
                A116 200 02 15.jpg

                Suport cutie automata A116 240 04 18
                A116 240 04 18.jpg
                A1162400418.jpg

                Amortizor motor A126 240 05 48
                A126 240 05 48.jpg

                Kit amortizor motor A123 240 01 17
                A123 240 01 17.jpg

                Suport motor A123 241 30 13
                A1232413013.jpg
                A123 241 30 13.jpg


                Placuta aparator suport motor A123 241 02 34
                A123 241 02 34.jpg
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • Nevasta e de acord cu toate achizitiile astea?
                  Boala grea....fiarele astea

                  Comment


                  • Am noroc ca si Ea e ''contaminata'' cu boala asta, insa din cand in cand am interdictie la piese .
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • 'Vin Mai 10, 2019'

                      Grnitura de la ''baia de ulei'' A1170140322

                      A 117 014 03 22.jpg

                      A1170140322.jpg


                      Bucse cauciuc pentru "osul de caine" A1163334014

                      A1163334014.jpg

                      Suport metalic pentru bucse (bara de torsiune fata) A1263230140

                      A1263230140.jpg
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • ''Sâm Mai 25, 2019''

                        Un ''nou'' set de galerie ''free-flowing'' dedicat pentru M117 ECE 300PS , pentru o evacuare mai buna a gazelor...

                        300 PS ECE.jpg

                        Galeria stock...

                        M117.jpg

                        Galeria ''free-flowing'' care permite o creste mai mare a puterii...
                        M117 ECE 300 PS.png


                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • "Joi Iun 13, 2019"

                          Originally posted by mer_se280 View Post
                          nu mai vrea sa scada sub 1100rpm upsss...

                          Urmeaza sa studiez problema in detaliu...de data asta gluma se ingroasa fata de injectia mecanica K-Jetronic

                          Am studiat un pic problema. Cica ar fi problema in actuator relanti cu codul A 0001411625 . In interiorul actuatorului se afla o membrana din cauciuc, care are cu siguranta fisuri si ca urmare nu perminte o etansare corecta si asa rezultand o turatie mai mare de 1100-1200rpm. Este o problema comuna la acest model de actuator!

                          Nu exista chit de reparatie, doar schimbat nou/SH. Unul nou in DE costa in jur de 1100€

                          Ramane sa mai studiez problema ca sa scap mai ieftin



                          Intre timp a aparut si un volan, mai altfel , chit ca nu este modelul pe care il caut W126, insa imi place. Necesita putina atentie, piele noua si polishat lac, la final ne alegem cu un volan frumos...

                          0-02-04-c899b4f4995e0774b6bec7c60b843077b4474a700e3b3f9da6d36f5209dd3330_f70412dd.jpg
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • 'Lun Iun 24, 2019'

                            Ultimele achizitii:

                            Vas lichid parbriz A1268690520 ...
                            A 1268690520.jpg

                            A1268690520.jpg

                            Filtru ulei pentru cutia automata A1262770295
                            A1262770295.jpg

                            Garnitura injector A1160700077
                            WP_20190705_002.jpg
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • 'Joi Iul 18, 2019'

                              Chit ca nu va fi niciodata un AMG original, insa imi plac chitibusurile . Schield original AMG din anii ''70-''80 cu codul de referinta c7810244.
                              AMG logo '80.jpg

                              AMG logo.jpg

                              WP_20190718_003.jpg

                              Candva o sa vina si randul lor sa le folosesc...

                              1235849321.jpg
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • 'Vin Aug 16, 2019'

                                Setul de simeringuri pentru supape cu codul A1170500367 X2...sigur o sa am nevoie de ele
                                A1170500367.jpg

                                Upgrade furtun frana, renuntam la cele traditionale si trecem pe Goodridge Stahlflex...
                                Goodridge Stahlflex.jpg

                                Putina lectura nu strica niciodata " Buying and Maintaining a 126 S-Class "
                                Nik Greene.jpg
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF