Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Primiti cu...Sprinterul ?!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by maxian paul View Post
    același produs de la producătorul inițial , nu de la reprezentanta care îl revinde.
    Nu tot timpul poti gasi exact aceleasi caracteristici, din pacate.

    Comment


    • Corect...furtune,Hutchinson nu gasesti pe piata in timp ce Egr pe Wahler gasesti,debitmetru si sonde pe Bosch si altele....
      Un alt aspect,am gasit de 2 ori pret in reprezentanta la furtun apa si un reper cutie de viteze care in orice magazin era mai scump, cu 20 lei dar era..
      Bun, ideea principala e ca orice ar spune cineva piesa pe Oem e "ce trebuie" fata de cele pe producator care sunt doar o solutie de compromis...Acum, fiecare decide pentru caruta lui ce pune pe ea..Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • Nu chiar, variaza de la piesa la piesa. Eu mi am gasit furtunurile de carter la pret de nimic, gen 10 lei bucata.
        originale nici n am intrebat dar sigur nu sunt atat.

        Idem sondele lambda, bosch la aproape jumatate de pret.
        Motorul merge bine gazele ies la perfectie.
        Daca vrei sa reduci costurile la maxim si ai timp de asta, merita cautate alternative.
        Atat doar sa nu te zgarcesti unde nu merita si nici sa nu alegi producatori renumiti pt piese slabe.

        Trebuie pt fiecare element sa te interesezi cat costa si cum e mai bine. Cand ai rulaj mic cum am eu imi permit chiar sa le tin la wishlist si sa le cumpar cand sunt ieftine. Ca eu tot ce schimb in general e preventiv.

        Cand duba e mijloc de productie evident ca nu iti permiti sa faci dinastea.

        Un prieten cu f30, 2700 l au costat franele la reprezentanta. Nu stiu cat putea fi din cost manopera. Dar ce sa zic, dupa 60k sunt gata placutele, la fel s au terminat si la mine. De scartait tot scartaie daca e sa le apesi usor dar fix cat trebuie si raliu oricum nu faci cu ele.
        Eu am dat vreo 160 lei pe un disc, 270 pe placute si dpmdv sunt la fel. Le am trocarit in toate felurile inclusiv in regim de curse ceea ce e mult peste ce au fost proiectata masina sa faca.

        Ce mai vrei mai mult de atat?
        Ca de e treaba de garantie aia se aplica si la piese neoriginale, dar n a fost nevoie, nici un disc nu bate, chiar daca fata e ate si spatele bosch la 100 bucata. Deja fata are 50k spatele vreo 20k, de era ceva predispozitie spre bataie/defectiune aparea pana acum.

        Dar inteleg ca tu care nu iti permiti sa tii duba in service ca atunci nu produce bani, n ai timp de experimente.
        Total de acord.
        Last edited by Sharky; 12-06-2020, 21:53 PM.

        Comment


        • Experimente am facut si e de atata vreme si km altfel nu aveam de unde sa stiu diferenta...
          Dar cand pui placute de frana originale, pe o duba de marfa care dupa aproximativ 130 000 de km arata asa ( https://www.clubmercedes.ro/forum/di...rinterul/page5 ) vezi postul #72 , ce pui apoi pe masina : piese Oem sau producator??
          Repet, decizia e de la caz la caz dar eu sigur o sa raman in partidul OEM multa vreme.. .. sau cel putin atat cat o sa fie posibil si rentabil financiar !! Si asta nu doar cu duba ci si cu turismul de acasa, care deocamdata nu face parte din familia Mercedes.. Spre rusinea mea.....
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • Adevarul ca toti am vrea sa folosim doar piese originale dar nu ne putem permite tot timpul . Compromisuri ca peste tot .

            Comment


            • Am fost sa imi comand un filtru pentru pompa servo. Intreb la MB pe ce producator vine. Mi se spune clar si ferm, de la MB normal.
              Comand piesa si vine producator MANN. Pretul platit la MB a fost cu aprox 40-50% mai mare decat daca as fii comandat de la orice magazin.

              Asta e problema mea cu piesele "OEM". OEM e relativ si poate fi inlocuit de cele mai multe ori cu OEM de la alte magazine. Asta voiam sa spun mai devreme.

              Comment


              • Problemele sunt total diferite !!!!Oem , dar nu de la reprezentanta,asta clar!!!Depinde si in ce relatie esti cu vanzatorul de la reprezentanta.. . Mie imi spunea ce producator e si codul de piesa sa il gasesc in alta parte daca e....: Dar, vorba lui Teo la Iumor....eu aveam un baiat la Mercedes..
                Un exemplu, Egr-ul....2150 pret de reprezentanta, dar e Wahler !! Care Wahler in magazin vine la 1250 cu surpriza emisiunii:cod de Mercedes pe piesa iar sigla ...polizata pentru ca nu ai voie sa vinzi cu ea pe produs !!!Dar ea a fost facuta pe aceeasi banda cu piesele originale !!Am mai postat despre asta cand am schimbat Egr-ul....

                PS: foarte posibil ca acel vanzator de la MB sa fie atat de destept incat sa nu stie ca piesele de Mercedes sunt facute tot de firme separate de piese auto... ... foarte posibil..
                Last edited by Cristi Nazarov; 12-07-2020, 17:22 PM.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • Cateodata asa e de simplu incat pe piesa defecta pe langa codul MB mai e alt cod si cateodata chiar producatorul. o simpla cautare pe google face lumina.

                  Am patit asta la bucse lemforder, la termostat, egr la ford si probabil altele care nu mi le aduc aminte.
                  Dar dupa parerea mea nu e neaparat aceeasi calitate.
                  Se poate intampla ca pe langa polizarea siglei sa fie cazul si de folosirea altor ingrediente.

                  Timpul face lumina in general.

                  Comment


                  • Nu va mai bateți capul atât , chiar Mercedes Benz poate schimba in decursul timpului furnizorul pentru o anumită piesă . Același lucru valabil și pentru uleiuri unsori și altele. Important este să ai grijă de mașină.

                    Comment


                    • Sa stii ca noi nu ne batem capul aici !!!Chiar ni-l spargem...sa scoatem din el cat mai multe ideei pentru a sti cum sa ne intretinem fiarele!!Acum, fiecare cu sensibilitatea lui......oricum am inteles de la tine ca e bine sa fie bine ca sa nu fie rau !!
                      Cat priveste piesele Oem si Non , daca la astea mai e cum mai e, sa va feresaca Sfantul sa alegeti piese de producator la piesele de tinichigerie!!!Luati de 1000 de ori piese Sh dar originale si nu de producator !!
                      Am livrat la cineva o capota si o aripa dreapta pentru un Sprinter W903, la modul capota cu o mana si aripa cu cealalta !!Returul a fos , capota in 2 insi cu greu si aripa tot in 2 dar mai usor...
                      Daca la capota se mai putea trece cu vederea ,desi diferenta de greutate era vizibila, aripa, pe un producator bun, era absolut cutie de conserva !!!Fereasca Domnul sa ai accident cu asa ceva pe masina !!Respectivul, a preferat sa opreasca aripa veche si sa o indrepte fata de cea noua !!! Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • Nu stii tu...
                        Era pt editia speciala sport, functie de reducere a greutatii. Basca rugineste rapid deci se mai reduce in timp.
                        Consum mai mic, uzura mai mica...

                        Comment


                        • Da, corect.... Sa ruginesca???Glumesti....Se dezintegra instant !!! La montaj, au folosit 4 suruburi originale si....o galeata de holsuruburi.. Fara ele, erau mari sanse sa iasa...Fiat Ducato

                          In alta ordine de idei, maine duc masina sa monteze Webasto pe ea, varianta Airtop, deoarece consuma mai putin curent fata de cea Termotop cea care incalzeste si apa din motor...Vedem ce iese...Termen:1 zi montajul si apoi inca o zi testare si verificari !!La o cerere de oferta in Romania la Brasov, totul era gata de drum in 3 ore .. Cu garantie boss...
                          Astia sunt dealeri Webasto si totul se face conform manualului Mercedes !!Vedem ce iese.. Stima.

                          PS: aparatul si tot kitul de instalare sunt Oem...dar scrie pe ele Webasto !!
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • La tablarie de acord cu tine . Oricum eu nu prea am alte variante pentru G. Lași ambele variante de încălzitoare pe mașină ?
                            Last edited by maxian paul; 12-09-2020, 14:34 PM.

                            Comment


                            • Salutare...curiozitate pentru mine...de invatat pentru amatori de cheltuit bani pe diverse diagnoze, Alutel,Thinkdiag,Icarsoft MB, etc,etc....
                              Problema la masina: la 1600-1800 de ture,de cele mai multe ori cand era incarcata ,in panta, masina se impiedica si avea un mic sughit la motor.Peste 1800 de ture nu facea niciodata!!Nici un bec in bord, nimic altceva !Am comandat toata toamna, pe principiul ca poti returna gratis in 30 de zile, diverse diagnoze enumerate mai sus....Rezultate:clapeta acceleratie,defecta(Icarsoft) senzor Dpf (Alutel), senzor presiune diferentiala (Thinkdiag)....
                              Curiozitate:din lipsa de alternative, am tot dat jos Egr-ul si l-am curatat...de fiecare data dupa aceasta operatiune, masina mergea o saptamana bine, cam 3-4000 de km...cu toate astea nici o eroare de Egr!!
                              Am apelat la experienta Pe ultimile 2 masini am avut aceeasi problema si de fiecare data a fost Egr-ul defect...doar ca, atunci dadea si eroare pe el chiar si check engine in bord!!Acum, nu...
                              Sambata, in urma discutiei cu persoane din domeniu, am aflat ca se poate sa pice Egr-ul fara sa dea eroare!!Mai exact, nu inchide bine,ramane foooarte putin deschis, motiv pentru care el scapa presiunea dar nu da eroare !Pe capatul paletilor, am gasit pe 2 mm o frecare ca si cum ar fi fost dat cu pila !!Era clar ca acolo freca si inchidea cand avea el chef...Spalat si curatat, arata ca si nou (aviz amatorilor de asemenea piese din dezmembrari) doar ca mergea 3-4000 de km....
                              Din aceste motive, am comandat un Egr nou si....dupa ani lumina am reusit sa investesc bani si intr-o diagnoza adecvata.. De acum, vorba unui coleg, ma pot juca si eu de-a mecanicul.... dar cu scule adecvate !!! Pentru aceasta achizitie, sa traiasca un coleg de pe la noi...mare MASTER !!
                              Morala: diversi colegi schimba piese si incearca sa repare masina cu fel de fel de aplicatii !!!Sunt doar timp si multi bani cheltuiti inutil !!Incercati sa faceti cel putin diagnosticarea cu un Star/Xentry adecvat !!Mai departe , exista diverse solutii
                              Attached Files
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment


                              • N-am idee de ce versiune de star are nevoie duba ta, dar niste prieteni din cluj (aia cu care ne intalnim si ne admiram optiunile fara rost) si isi fac retrofit-uri si la chestii serioase (distronit, asistenta unghi mort, etc) in regim propriu au un xentry care le merge direct pe orice laptop, fara VM.
                                Iar echipamentul e cam 2mii lei, clona chinezeasca, softul se instaleaza cu niste hack-uri, dar nimic spectaculos.
                                Iar varianta e aia in care marea majoritate a meniurilor sunt in engleza.

                                Pe 211 meu merge cam orice si am inteles ca si pe slk R172 il foloseste cu succes, impreuna cu alte scule.

                                Deci nu e tocmai o avere, daca ai o mancarime si musai sa te scarpini, cam aici ai ajuns treaba, nu mai e nevoie sa cumperi nu stiu de care laptop pt care sa clonezi imaginea.

                                Eu, cum slava domnului n-am avut probleme electrice pana acum, am preferat sa il imprumut, cat sa intru prin toate meniurile sa vad cu ce se mananca, sa rulez teste, sa aerisesc SBC.
                                Last edited by Sharky; 01-27-2021, 22:08 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF