Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Primiti cu...Sprinterul ?!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cristi Nazarov
    replied
    Eu am pus vaselina din belșug, de noi, la role, la rulment cardan și chiar la rulmenții de la remorca...Toți ca al-ko îs lamborghini al rulmenților...dar eu băgăm vaselina de noi în ei!!
    Da, făceau un mic abur de vaselina aruncata, dar aproape insesizabil!! În rest, pe remorca schimbam rulmenți la 200 000 de km.
    De cele mai multe ori, vaselina normală, ptr rulmenți, cumpărată din Dedeman...Nu am dat niciodată prea multa importanta la tipul de vaselina Dar asta nu înseamnă că aș contesta ce zici tu...Clar sunt tipuri și tipuri de unsori...Dar, la cât stau utilajele la mine parcate nu apuca se se usuce...

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Nu am ariciu. Am sarpele cobra, sta pitit si cand bag mana ma iau toate pandaliile ca iar am bagat bani in cazan.

    Am pus febi in cutie era de fapt ina. A mers 85k dar deja se invarte rola in gol si agata, si are joc. Pe rulmentu din rola scrie snr (parca is francezi) dar diametral o pus scrie "meid in ciaina" . De nou avea joc mai mare ca originalu dat jos, dar na.

    Partea proasta e ca eu am inlocuit originalul preventiv, adica domne e original e la 170k (poate nu reali) sigur e gata.
    De plictiseala atunci l am desfacut si reuns cu vaselina si tinut de rezerva in portbagaj in caz ca ma lasa pe undeva il schimb pe loc.

    Acu l am remontat, nu face nici pas. Daca tu zici ca originalele tin 300k+ merg pe mana ta ). Doar cazanu meu e din generatia de aur, 2003, a fost un an bun.

    Ai observat sa aiba rola de plastic uzura? La mine s a tocit un pic. Voi incerca sa masor, sa compar cu febi la uzura sa mai aflu din km reali. )


    Am citit undeva despre ungerea rulmentilor de motoare electrice. Ziceau ca nu e bine sa pui o tona ca la roata de masina pt ca viteza fiind mare o arunca si forteaza aparatorile. Trebuie doar dinaia mai moale dar rezistenta la presiune, deci mega lipicioasa.
    am stocul adus de un vecin, resturi de la o fabrica unde pe masinile ce au motoare de turatie mare dinasta se pune.
    se vede diferenta clara si la mana fata de ce mi am mai cumparat din comert. Se lipeste de tine de zici ca e prenandez.

    ​​​​
    Last edited by Sharky; 11-03-2021, 08:51 AM.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Salut...scuze de întârziere dar azi noapte am aterizat de pe drum.Contact de pedala,ars dupa 350 km. Pe tester da contactul sau sa verific cablaje. Am făcut programare la Mercedes Nemtia sa vedem ce găsim.
    Întinzător și role: la duba veche, motor de 2,7 folosit doar Ina. Întinzător nou, bătea la pornire,adus altul a mers.Dupa 50 000 de km a înclinat rola și a trebuit schimbat.Urmatorul la 55000 de km a avut aceeași soarta.Rolele picau pe la 60 000 de km.
    La cele noi, folosit doar original astfel: la prima nu am schimbat nimic pana la 700 000 de km! A doua am schimbat role și Întinzător la Mercedes Galați pe la 600000 de km, din cauza unui zgomot...După schimbarea lor ...am constatat ca zgomotul era de la vascocuplaj..deci mai țineau!
    A treia, picate pe la 330 tkm le-am înlocuit cu piese pe origine și apoi, am vândut masina cu ele.
    La actuala, pe la 270 000 de km a trebuit sa bag vaselina în role și întinzător ca erau...la capăt de viata..Ulterior am schimbat rolele dar intinzatorul acum la 392000 km vad că rezista.
    Știind ca ai ariciul în buzunar, poți lua orice aftermarket bun, Ina,Skf,Rouvile dar te sfătuiesc sa le scoți înainte de montare simeringul și sa adaugi vaselina din belșug!! Asa, garantez ca 100 000 de km nu ai treaba!
    Last edited by Cristi Nazarov; 11-02-2021, 21:03 PM.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Mda, vizual pare ok, practic nu merge. Nasol.
    o fi fost ceva lot busit, ca tehnic e o solutie eleganta, fara uzura.


    Ia zi mai bine cat te tine in km un intinzator original de curea? Pe dubele vechi si pe dubele noi. Merci!

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    In alta ordine, cam asa arata senzorul cu pricina...nu prea ai ce sa operezi sa descoperi in el......de data asta cumparat de la Mercedes Duisburg, venit in punga cu etichete si cod...made in Japan... ..nu stiu daca o fi vazut macar o harta daramite Japan, dar asta avem.. In penultima poza puteti admira politica germana de siguranta. Aia e cuitia in care a venit bietul senzor..Vedem cat rezista asta...A curiozitate maxima:cel cumparat din Romanica si cel comandat de aici din Nemtia au acelas cod de lot si data de fabricatie! De unde rezulta ca...liber la opinii!
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    A,ok....când mai parchezi în fata mea o sa țin cont de sfatul acesta.....

    Leave a comment:


  • AlinMarius
    replied
    Eu cred ca stai cam mult cu piciorul pe frana, nea Cristi!!

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Aha...de ala e...n-are moarte...pana se strica...adica un fel de mai inchide si la non-stop uneori...

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Cu senzor hall? Adica simte cand apropii fieru de ea? Bine am inteles?
    pai aia teoretic n are moarte. Teoretic...
    o fi fost proiectata sau executata intr o zi de luni dupa un weekend lung...

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Salut.
    Dupa cum poti vedea in postul 507 nu mai e ce era... Piesa e turnata, nu ai cum sa umbli in ea..Mai exact, au renuntat la varianta cu arc si contacte lamelare si au trecut la varianta cu contact direct cu pedala...Adica, toata piesa e o bara de...(mi-a explicat cineva cum se numeste dar am uitat) care pur si simplu se intrerupe si nu mai lucreaza! Montezi piesa in mijlocul pedalei si aceasta efectiv sta lipita de pedala de frana! Pedala lucreaza prin "inductie" cu contactul daca ma exprim bine..Tu ar trebui sa stii mai exact cum lucreaza ca esti de meserie..
    Pe tester apare contact pedala intrerupt si aia e...schimbi piesa si mergi mai departe....
    Maine cand vine o sa-i fac 2,3 poze mai clare...

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Care e cauza si in ce consta concret defectul? Ii poti face o disectie?
    s au uzat contactele? S a rupt partea culisanta?
    E ciudat sa se duca asa repede.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Salutare..
    Nu stiu cum o fi calitatea masinilor noi, dar la capitolul piese de schimb de origine stau bine..
    Schimbat contactul din pedala de frana, piesa noua de origine, folosit o luna (una) aproximativ 20 000 de km si ...kaput! A, scuze de fapt...s-o bulit,bre.. Zic asta ca a fost cumparata din Romanica...Comand azi una de aici din Nemtia sa vedem cat tine...de fapt,e 20 de euro, o sa cumpar 2!! Adica mai pi romaneste ne intoarcem la vechea Dacie: o platina,un capac de delcou,etc,etc..Sa fie acolo ca nu se stie..

    Leave a comment:


  • AlinMarius
    replied
    Bun e Starul, bun bun!

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Dacă tot vorbim de senzori, mai schimbam câte unul...la doar 380 000 km.
    Săptămâna asta a picat senzorul vibrochen, cod piesa original A276951200, înlocuit apoi cu codul A276951500...Preț 240 lei, piesa pe original...Pe Bosch nu exista codul asta, doar pe Triscan sau Metzger...am ales originalul.
    Curios e ca pe celelalte mașini acest senzor nu a picat nici după 8-900 000 de km...Bune tare mașinile astea noi..

    Ps: ce bun e un Star la casa omului...
    Attached Files
    Last edited by Cristi Nazarov; 10-07-2021, 15:47 PM.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Salutare..
    Intre timp pe la coana Steluta au mai avut loc unele mici modificari...asta daca mai e cineva interesat prin zona..
    In primul rand inlocuit arcurile pe spate..Am renuntat la varianta cu 2 foi si am trecut la cea cu 3 foi...Arcurile se potrivesc cele de pe W906 cat si cele de W907.Nu am ales varianta cu 3 foi pentru a cara mai mult ci pentru faptul ca masina sta mult mai bine acum..
    Apoi, am mai avut o mica distractie cu celebrul contact din pedala de frana..Cod piesa A0015456309, PRET 110 LEI PE ORIGINAL...A fost inlocuita piesa care venea cu arc in interior asa ca atentie cand comandati ca dupa 2013 arata altfel..Piesa noua are si un mic schepsis la montare:trebuie instalat in pedala,apoi se calca pedala de frana si se impinge miezul contactului la maxim in asa fel incat atunci cand dai drumul pedalei aceasta sa isi regleze automat distanta!Daca montati contactul fara sa calcati pedala acesta ramane lipit de pedala dar eroarea de esp si restul din bord nu dispar iar stopurile de frana nu functioneaza! A, e bine sa aveti un Star sa stergeti toate erorile din calculator pentru o buna functionare..Nu e obligatoriu dar e bine sa fie.. De retinut in momentul in care pica acest contact nu mai functioneaza Esp, sistemul de franare al masinii este mai slab si reactioneaza intarziat si bineinteles nu mai functioneaza nici stopurile de frana! Am vazut toate astea pe o distanta destul de lunga din Olanda in Polonia, apoi prin Europa pana la Galati! Ca sfat, pentru cei care fac drumuri lungi si au peste 300 tkm in bord e bine sa aveti un contact de frana pe undeva prin masina...Se schimba in maxim 5 minute fara prea multe batai de cap!
    In pozitia in care este in pedala trageti efectiv de miezul lui spre spate...apoi avand mai mult loc puteti scoate mufa electrica din el.Dupa ce scoateti miezul se impinge si piesa alba ramasa in pedala , din fata spre spate....Atentie..piesa alba poate ramane in pedala si sa schimbati doar miezul cel gri! Partea alba e doar de sustinere si fixare...e la alegerea voastra daca o schimbati!! Nu va trebuie absolut nici o scula la montare si demontare! Cel mult, pentru scoaterea mufei electrice aveti nevoie de o mica surubelnita dreapta pentru a elibera un mic pin de plastic!! Spor la treaba !
    Pozitia de lucru si montare este exact ca in poza:cu mufa electrica in partea de jos!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Cristi Nazarov; 09-28-2021, 11:17 AM.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF