Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alta ''nebunie''...am achizitionat alt model de usita + sertar pentru tapiteria de sub luneta. Mai exact este vorba despre sertarul in care se tine trusa de prim ajutor si vesta reflectorizanta in cazul meu! Sertarele provin de pe Coupe insa se preteaza 100% si pentru SE/SEL.

    Tapiteria era distrusa/mancata de soare, asa ca am fost nevoit so schimb. Dupa lungi cautari am reusit sa gasesc o ''palma'' de material care se potriveste cat de cat cu culoarea originala a tapiteriei...eventul daca gasesc ceva mai bun atunci il schimb din nou!


    Before and after...






















    Urmeaza sa-l montez...
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • Se potrivește ”plug & play” sau mai trebuie decupată din poliță ?
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • Trebuie decupata polita...mai exact va trebui sa tai usitele actuale care acopera sertarele.
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Ce se tine in al doilea sertar? Tot o trusa medicala?
          Ps. am o trusa medicala foarte faina in plus, daca prezinta interes.

          Comment


          • Originally posted by andrei_dent View Post
            Ce se tine in al doilea sertar? Tot o trusa medicala?
            Ps. am o trusa medicala foarte faina in plus, daca prezinta interes.

            In al doilea sertar tin vesta reflecotrizanta si o manta de ploaie (in caz de urgenta)! Trusa medicala am si eu OEM (vezi pe pagina anterioara).



            Stima
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • mai omule da fixul tau se numeste pasiune si ai pus suflet tare adica dedicatie totala iar w126 inglobeaza cite putin din noblete,lux,retro,diplomatie,fiabilitate,arta intrun singur exemplar , putine masini au asa ceva din partea mea jos palaria

              Comment


              • Wow! Deja ai ajuns la un nivel unde poti sa zici ceva de genu' :
                Multa bafta si succes in continuare!
                Attached Files
                Last edited by Hirig888; 05-22-2014, 01:04 AM.
                "The wife should always be "legally" younger than the car"
                W124 200D
                W123 240D
                Prezentare W124
                Prezentare W123

                Comment


                • Multumesc D-lor.

                  Pasiune?...putin spus, deja ma inclin spre nebunie !



                  Stima
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Update...

                    In sfarsit am reusit sa cumpar de pe ebay un compresor clima OEM pentru motorul meu M110. Indata ce ajunge ma apuc sa fac frig in masina!

                    Aici este o poza de pe ebay...



                    Am schimbat suportii de la nu numerele de inmatriculare findca cele vechi si-au dat duhul din cauza spumei active de la spalatorie ...






                    Daca tot dau jos tapiteria sa montez noile sertare de sub luneta, profit si am sa montez si stopul suplimentar...




                    Azi au sosit garniturile OEM pentru admisie si evacuare...




                    ''The show must go on...''
                    Last edited by mer_se280; 05-27-2014, 10:17 AM.
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • Originally posted by mer_se280 View Post
                      compresor clima OEM pentru motorul meu M110. Indata ce ajunge ma apuc sa fac frig
                      Ai și suport la el ?
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • Originally posted by Levi View Post
                        Ai și suport la el ?
                        Da fratele meu! Masina de pe care am cumparat motorul avea din fabrica clima, dar din pacate nu am putut combina la vremea respectiva sa-mi lase si compresorul, insa ma bucur ca mi-au lasat suportul. Am mers eu dupa ceva timp sa cumpar si compresorul dar m-am intors cu mainile goale .

                        Asa ca astept sa soseasca si sa mai mesteresc cate ceva si eu la masina !
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Sugestie: comandă cu un drum și cureaua ... asta, ca să nu te plictisești
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Cum de nu m-am gandit si la asta ...
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Felicitari!
                              Faina lucrare! O steluta norocoasa....
                              Cu stima!

                              Comment


                              • @ adicucu...multan!


                                Am terminat de montat noile sertare. Am montat si stoipul suplimentar, in care am montat banda cu LED-uri (rosu) in loc de becul clasic. Acu doar sa gasesc o perdea electrica dupa care si sub luneta va fi full option ...


                                M-am apuca de demontat...




                                Am bagat ''brisca'' in tapiterie, asa ca nu e cale de intoarcere...



                                Dupa decuparea golurilor pentru noile sertare a urmat montarea suportului pentru stopul suplimentar...sa vezi cap de neamt...a marcat locul unde vin decupate gaurile pentru stop...




                                Se pare ca se aseaza...







                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF