Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si eu am zarito acum 2 ani, tot in aceasi vitrina, m-am interesat de ea si nu e de vanzare.

    Comment


    • Relaxand in natura pe malul Somesului, ca de maine incepe o noua saptamana...




      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • Deci sunt total uimit. Am petrecut cam o oră (da, o oră) să studiez toate fotografiile postate..și sunt fără cuvinte. Te felicit și mă simt mândru că și în România există astfel de oameni, care cu pasiune și rădare restaurează o bijuterie pe 4 roți. Drumuri bune îți doresc!

        Comment


        • Am stat si eu doua ore sa citesc tot. Am aceeasi pasiune / problema ca si tine. Imi place sa cumpar masini vechi la care sa mesteresc si sa le aduc in starea in care ar fi fost de noi. De asemenea retrofiturile oem sunt la mare cautare si la mine. Intotdeauna am fost in zona Bmw-urilor, dar Merc-urile vechi mi-au placut la nebunie. Ar fi frumos sa pui la punct si partea de tinichigerie. Daca as fi fost in locul tau, o faceam bucati, o sablam, o vopseam si apoi reconditionam toate piesele de dedesubt - axe, fieratanii, etc. oricum, felicitari, mi-am petrecut doua ore citind tot si nu regret o secunda.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          Mb C220 CDI S203

          Comment


          • Originally posted by razvan_gavan View Post
            Ar fi frumos sa pui la punct si partea de tinichigerie.
            De 2 ani de zile îl bat la cap
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • Poate si mai bine de 2 ani... insa cine isi cumpara alte ''cazane'' ...
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • Originally posted by mer_se280 View Post
                Poate si mai bine de 2 ani... insa cine isi cumpara alte ''cazane'' ...
                ) I know the feeling....
                "The wife should always be "legally" younger than the car"
                W124 200D
                W123 240D
                Prezentare W124
                Prezentare W123

                Comment


                • Heckrollo-ul cel inchis a fost donat catre SEC, iar pentru BVL am retapitat perdeuta care a fost pe SEC...

                  Ca sa bata culoarea la tapiterie, am desfacut tapiteria de pe un capitonaj care se afla sub luneta, asa macar am pastrat culoarea originala...

                  Am curatat/spalat tot ce se putea, am gresat arculetul si tot ce se putea...totul functioneaza brici...



















                  Last edited by mer_se280; 08-09-2015, 11:12 AM.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Operatiunea Automatic Transmission...

                    Cum am avut probleme cu cutia automata de la bun inceput, mai exact dupa ce se incalzea motorul la 85°C, marsarierul (R) nu cupla, patina. Am achizitionat alta cutie la inceputul anului cu gandul ca il schimb in totalitate. Asa ca a venit timpul si ne-am apucat de treaba. Dupa ce am terminat de montat cutia ''noua'', la care am shimbat uleiul, filtrul, K1, am dat o proba. Totul functiona perfect,...de ce zic ''functiona''...findca dupa aprox. 30km si-a dat duhul, ... cutia patina, nu cupla nici o treapta...nasol. Asa ca am luat o teapa de zile mari cu cutia.

                    Am lasat masina intr-o parcare (nu am reuist sa ajung pana acasa) cu gandul ca il duc cu trailerul inapoi la atelier sa investigam problema. Dupa ce am lasat masina sa stea aprox. 30 min. de curios ce am fost, am pornit-o sa vad daca da ceva semne. Si sa vezi ca porneste cazanul si cutia isi revine, merge, insa nu are forta. Am lasat-o asa peste noapte si in ziua urmatoare directia catre atelier. Dupa ce am dat jos baia de ulei de pe cutia ''noua'', am avut ghinionul sa gasec bucati de span in baie...asa ca nu ramane decat sa pun cutia veche si sa indur in continuare problema cu R-ul.

                    Insa nu inainte de o inspectie mai amanuntita, am desfacut ambele cutii sa vad da de pot sa fac din doua una mai buna. Am inspectat toate arculetele care are legatura cu marsarierul. Am constatat ca cele doua nu sunt tocmai identice...mai exact, am gasit doua pistoane cu arcuri diferite. Din codul unei dintre pistonase cu arcuri reiese ca ar fi un upgrade fata de cel vechi.

                    Singurul lucru ce am shimbat intre cele doua piese sunt cele doua garnituri din teflon care se afla pe cele doua capete ale pistonasului (la cutia mea acest pistonas avea un joc minimal...posibil ca si din aceasta cauza sa fi avut problema cu R-ul).

                    Am remontat din nou cutia veche, am schimbat iarasi uleiul cu filtru, dupa care iarasi in proba. Si sa vezi, cutia schimba mai bine ca inainte, nu se simt smucituri si pe langa toate merge si marsarierul...(inca)...sper sa nu am probleme cu ea.


                    Cateva poze surprinse in atelier...











                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • E posibil sa fi fost buna cutia și fix pt ca și schimbat uleiul și filtrul sa fi apărut necazul ... (știu ca pare ilogic , însă se mai intampla).

                      Comment


                      • Operatiunea antena electrica

                        Antena electrica nu a mai functionat de la inceputul anului. La vremea respectiva ... am pus contactul, dupa care am auzit o pocnitura din zona antenei la care am vazut ca nu se mai ridica partea telescopica. Nu am avut timp sa investighez problema si am scos mufa sa nu se buleasca mai tare antena.

                        Am desfacut antena si am gasit curelusa sectionata. Am avut noroc ca am avut acasa o antena pentru piese, din care am folosit cureaua...









                        Si iata ca functioneaza din nou...
                        videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Precautie...

                          De o vreme am observat ca contactul da semne de ''oboseala''. L-am desfacut ca nu cumva sa-mi faca ceva surprize.


                          Cum se poate observa si in poza, ''cateii'' nu se mai retrag in totalitae in cilindru, asta rezultand blocarea contactului.



                          L-am desfacut in bucati si am remediat problema.






                          La remontare, am gresat tot ce se putea ca sa nu mai am probleme in viitorul apropiat...
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • Salut! Cum ai scos acel bolt mic?
                            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                            W 124 `93 E250 D ex 300 D


                            - Bond - James Bond.
                            - `Dullah - Abdullah.

                            Comment


                            • La care te referi...cel care se vede in poza?
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • In prima poza se vede un mic orificiu. Acolo e boltul care tine masca pe butuc.
                                W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                                W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                                W 124 `93 E250 D ex 300 D


                                - Bond - James Bond.
                                - `Dullah - Abdullah.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF