Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My Baby Benz W202 C180 T-Modell

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dinalea vin si pe opel vectra A. AColo am inlocuit cu leduri alb rece, dar alb, nu spre albastru ala de 2 parale.
    As zice un 3500-4000k.
    Pot sa spun ca se potrivea perfect, da un alb asa cum are audi a4 b8.5, golful bordul. Alb alb, nu galben chior, nu alb prea rece.
    Dupa mine pe opel nu a stricat deloc aspectul ba chiar l-a imbunatatit.
    Galbenul de fabrica arata oricum oribil. DAr na, una e opel, alta e mertzanu care nu s-a zgarcit la lumeni.

    Restul de becuri nu au fi putut schimbate. Culorile din indicatoarelor din bord in combinatie cu ledul alb formau combinatii gretoase.

    Comment


    • Dupa ai mult de 8 ani de cand am masina si peste 200.000 Km rulati, am reusit sa fac si eu consumul pe BENZINA. Mixt ia intre 8.8 si 9 l/100Km.

      De nevoie... Datorita unei defectiuni la instalatia de GPL (e infundat ceva - filtru sau injectoare - merge gatuit pe gaz, nu trage deloc, da sa "moara" in sarcina si in ralanti se balbaie) - sunt programat maine la ora 10 la service (schimb filtre si verificare injectoare si diagnoza) am mers o perioada mai indelungata pe benzina. Service-ul GPL a fost inchis pe perioada Sarbatorilor, si-a inceput activitatea pe 1 Februarie si avand instalatia BiGas (destul de rara - fiind un sistem relativ vechi) a durat ceva pana au ajuns filtrele si nici nu a fost loc disponibil mai repede. Deci, m-am pus pe "statistica"... Eu zic ca e un consum decent (si) pe benzina... Doar ca e mai scump decat gazul... Ah, si nici filtrele nu sunt ieftine, culmea, cel mic (cat o moneda mai mare) e mult mai scump decat cel "butoias"... Vedem ce si cum. Pe benzina merge brici!

      Si o poza de sezon (facuta cu vreo cateva saptamani in urma):
      Attached Files
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • Salut,

        Se tine bine. Imi place ca ai si plimbat-o pe la Monte Carlo si alte locuri frumoase.

        Am o curiozitate, e singura ta masina momentan? O folosesti zilnic sau aproape zilnic? Daca e singura, nu te-a batut gandul sa o inlocuiesti cu ceva mai nou(nu neaparat si mai bun)? Nu a fost buget sau pur si simplu iti place prea mult masina asta?

        Comment


        • Originally posted by haro View Post
          o inlocuiesti cu ceva mai nou(nu neaparat si mai bun)?
          Cred ca asta e problema principala de fapt.
          DAca e sa excluzi siguranta in caz de accident...iti dai seama ca ce ai e mai bun ca una mai noua.

          Comment


          • Originally posted by haro View Post
            Salut,

            Se tine bine. Imi place ca ai si plimbat-o pe la Monte Carlo si alte locuri frumoase...
            Salut! Da, printre altele... (Saint-Tropez/Nisa, Viena, etc., etc...) a fost in locuri frumoase si nu asa de frumoase (ma refer aici la drumuri peste campuri, munti, coclauri... etc).



            Originally posted by haro View Post

            Am o curiozitate, e singura ta masina momentan? O folosesti zilnic sau aproape zilnic? Daca e singura, nu te-a batut gandul sa o inlocuiesti cu ceva mai nou(nu neaparat si mai bun)? Nu a fost buget sau pur si simplu iti place prea mult masina asta?
            E singura mea masina personala in acest moment (mai am o masina de serviciu, pe langa altele 2 la Firma, dar nu am mai folosit-o aproape deloc - nici macar in interes de serviciu - are 6 ani si 28.000 Km de noua, cealalta, aia veche cu care mai umblam eu si "privat" - chiar si in excursii, are 155.000 Km din 2004 - nu m-ar crede nimeni - asa rulaj la masini de serviciu).

            Foarte buna intrebare (intrebari): Daily Driver (uneori fac si 200-250 Km/zi), masina de naveta (dar si 280-ul a fost la fel). De vreo 4-5 ani caut sa iau altceva (am avut C-ul scos si la vanzare - ma bucur ca nu s-a vandut). Am si luat (de exemplu E46-le coupe)... C-ul a ramas. Altele au plecat... Bugetul de achizitii a tot crescut, la banii cu care vreau acum sa iau alta as putea deja sa ma bag la un low-budget nou-nout sau in rate. Chiar azi am "esuat" o achizitie... Era ceva fin... MB - s-a dovedit cu Km MANARIT! Ce oameni mai exista... chiar si la masini moderne dau Km inapoi cu nesimtire. Pai la 10K iepurasi poti fi sigur ca am sa verific VIN-ul inainte!!! Cu aceasta ocazie ii multumesc colegului Zoli de la Brasov pentru ca a mers sa vada masina pentru mine si nu am facut eu drumul degeaba!!!
            Masina asta nu va mai pleca de la mine... Va ramane mereu... chiar de nu o voi mai folosi... Oricum am zis ca pana la 500.000 daca ma tine "o pensionez"! Nu mai e mult... 12K.



            Originally posted by Sharky View Post
            Cred ca asta e problema principala de fapt.
            DAca e sa excluzi siguranta in caz de accident...iti dai seama ca ce ai e mai bun ca una mai noua.
            Am vazut n-spe masini (drept, majoritatea MB) in ultimii ani... Nu am gasit niciuna care sa ofere mai mult si sa fie o achizite care sa merite (costuri/exploatare)... Am tot crescut stacheta... degeaba. Tot C180 W202 a ramas...
            Last edited by dan500se; 02-07-2021, 18:30 PM.
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • Eu am C-ul deja de 9 ani si pe langa rugina ce a mai aparut intr-o parte sau alta, masina merge fara stress oriunde. Platesc cu drag impozitul mai mare, ca stiu ca nu se strica si isi face oricand treaba. La ce bani mai iei pe el, nu se merita vandut. Ai consum+impozit mic, asa ca tine-l pana pica tabla de pe el.

              Comment


              • Asta cred si eu despre masini......ceva ce trebuie sa mearga,sa ai baza in ea cand pleci de acasa, cu niste costuri decente pe care ti le poti permite fara sa faci rate la banca pentru a o cumpara, intretine sau repara !!! Tot tu esti si in aia de 20 de ani vechime si in cea pe care ai vrea tu sa credem ca ti-o permiti!
                Nu trebuie sa fie marca X ca e de bine, din anul Y neaparat, sa coste xxxxx euro imprumutati la banca dar...reparata la "baieti" si tinuta pe bordura sa isi faca toti cainii nevoile pe ea dar...sa o vada "dujmanii" !
                Nu e cazul colegului care a intrebat...dar din pacate e o mare filozofie de viata a multor persoane.....romani?!?! Stima.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • Nu e cazul la mine... sa vreau S W222 (special nu am zis W223 ) sa "ma dau mare". Da, mi-ar placea sa imi pot permite, nu neaparat ultimul model. Nu se poate, asta e realitatea. Mi-as putea lua, dupa cum am zis modele destul de "apreciate" si nu foarte vechi dar implica de asemenea alte costuri (taxe/consumabile/intretinere). Am oare nevoie? Nu, nu am... am nevoie de o masina sa ma duca din A in B, zilnic, toata-ziua... pe drumurile patriei (asa rele cum sunt). Daca mi-as lua un alt model (chiar si daca nu ar fi MB), "mai nou" tot in spatele blocului ar fi parcat iar la firma tot in parcare ar sta... tot acelasi drum l-ar face zilnic. Am prieteni cu masini 2015+, chiar modele premium... cand imi povestesc de intretinere ma iau de cap... (la un Touareg 2017 s-a bulit ceva in consola la CD player/gen.. nu mai retin exact/ scor: 2000 de Euro - noroc ca era pe garantie - pai eu cu 2000 de Euro imi iau 2 W202... )... si vorbim doar de masini "comune", nu de super-exotice.

                  Am facut n calcule, dar tot C-ul acesta este ceea ce "trebuie"... Am avut noroc, a fost o masina buna, fara probleme serioase (majoritatea rezolvate personal) si cu dotari decente (inca functionale). Dupa cum se zice mai sus, intr-o postare, cu siguranta la impact sta mai slabut (dar totusi e generatie anii `90).

                  Cine cunoaste topicul a vazut ce am facut la ea... ce probleme am intampinat. Azi am fost la Service GPL. Schimbare filtre GPL (stare gazoasa si stare lichida) si diagnoza. Verdictul: vaporizatorul trebuie schimbat (baga gaz in admisie rezultand un mers iregulat, probleme la pornire si detonari in esapament). Dar asta stiam (am si scris aici pe topic). S-a comandat vaporizator nou - nu vroiau nici de data aceasta sa "testeze" un set de membrane aftermarket pentru BiGas - undeva pe la 100 de lei max - livrat. Vaporizatorul nou e undeva pe la 5-6-7 sute de lei, depinde de "performantele" modelului. Nu e mult... cred. In perioada cat nu am mers pe GPL sigur am ars "suma" in diferenta de pret GPL/benzina.
                  Filtrele si montajul/diagnoza au fost in total 120 de lei. Ultima data cand am fost a fost 300 de lei (fara diagnoza, ca atunci nu a fost nevoie).

                  Ce "buba" are totusi masina, ca doar nu e totul perfect la acest rulaj e scapare ("evaporarea") in continuare a lichidului de racire. Face asta de cand am luat masina, dar in ultima perioada "s-a agravat". Am observat o "lacrimare" mai accentuata pe coltul motorului, deasupra pompei de apa/galeriei. In ulei nu baga apa, in apa nu baga lichid... pe teava de esapament nu o scoate (acuma oricum nu s-ar vedea pronuntat, mai mereu sunt aburi din cauza umezelii din aer si a timpului racoros). Nu curge in stationare. Banuiesc ca acolo e problema: garnitura ciupita si in sarcina scoate lichidul pe lateralul blocului si se prelinge pe galerie si se "usuca" - fara a lasa semne clare.
                  Din cate stiu motorul nu a fost desfacut iar tipul acesta e renumit pentru problemele la garnitura de chiuloasa. La aceasta lucrare nu m-as baga personal. De cautat "meseriasi" pe unde am intrebat nu e "interesat" nimeni - e masina veche si pentru ei e mult timp "ocupat"...

                  Vedem!


                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • Clar, nu la dumneavoastra se referea replica mea.... Toata stima pentru aceasta filozofie simpla despre viata....Vorba cantecului.."Ai nevoie de putine lucruri ca sa fii fericit".Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                      Clar, nu la dumneavoastra se referea replica mea....

                      Stiu... ziceam in general!

                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • Gata inca o lucrare la care nu credeam vreodata ca "ma bag": schimbare membrana vaporizator.

                        Dupa cum am descris simptomele in postul anterior vaporizatorul cerea sa fie schimbat... Cerea montatorul - service-ul GPL. Dupa lungi studieri pe internet, am decis sa incerc sa schimb doar membrana vaporizatorului. Am comandat KIT-ul de reparatie, 85 de lei (plus transport prin curier). Am inteles din discutiile despre vaporizatoare ca NU ARE CE sa se strice in ele, in afara de membrana. Se schimba in service-uri fix pentru un profit mai mare. Cica un vaporizator compatibil cu masina mea e undeva la maxim 300 de lei (am primit cotatie, evident cu manopera, de 5-6-7 sute - depinzand de "model"). Plus masina "indisponibila" de dimineata pana seara... deh - e mult de lucru Domnule... In fine... Nu vreau sa judec dar... e exact cum am citit pe net - se schimba fara sa fie nevoie!

                        Deci, m-am apucat sa demontez vaporizatorul de pe masina (se deconecteaza furtunele/conductele de GPL si lichid de racire/incalzire si senzorul de temperatura - banuiesc ca acela era cu 2 fire subtiri), i-am desfacut capacul (4 piulite "cu capac" de 10 mm)... Am vrut sa desfac si "carcasa" in sine, e fixata cu 5 suruburi cu cap pentru surubelnita in cruce... 2 am reusit sa desfac, la 3 "s-a macat" capul surubului... Nu am mai insistat, unde m-a "interesat" pe mine - unde era membrana am reusit sa desfac.
                        Cum se vede si in pozele atasate canalele vaporizatorului au fost colmatate de un fel de depunere, "moloz"... Poate ca din cauza ca nu am mai mers pe GPL de multa vreme s-a cristalizat asa - la ce am vazut pe net era un fel de mazga, o depunere "vascoasa" nu uscata ca la mine... Am curatat bine bine - prima data "mecanic" cu o surbelnita si sarma oteloasa dupa care si "chimic" cu servetele umede (molozul acela se transforma in ceva vascos pana la urma) si la final am spalat totul bine-bine cu spirt (alcool sanitar). Nu am vrut sa folosesc alte subtante chimice mai "dure" (aveam disponibil si Decanol) si nici benzina... mai mult pentru confortul meu propriu.

                        Membrana vaporizatorului era intarita (ca un carton) si fisurata cam 2-3 cm la baza "talerului"... Nu cred ca acea colmatare a influentat aparitia simptomelor (gazul mai "circula" cat-de-cat). Fisura si elasticitatea inexistenta DA!

                        O singura problema am intampinat la montarea membranei: talerul acela a fost "nituit" pe membrana originala. Nu stiu de ce nu a venit asa si in KIT (la ce am vazut pe net - alte tipuri/cazuri - veneau si suruburile, arcurile, clapetele din interior / depinzand de tipul vaporizatorului). A trebuit sa "de-nituiesc" talerul si sa-l transpun pe membrana noua si sa-l "nituiesc" la loc... Sper sa tina! Am facut cat de bine am putut!

                        Am montat totul la loc, pus pe masina. Testat!!! Toata lucrarea, demontat - desfacut - curatat - remontat - pus pe masina a durat 3 ore.

                        Rezultatul: masina porneste "la sfert" dupa orice perioada de timp de cand a fost oprita, indiferent daca a fost pe GPL sau pe benzina (chiar si peste noapte, dupa 16
                        ore). Nu mai exista detonari in esapament la decelerare si la frana de motor. Nici la accelerare. Ralanti-ul revine imediat la valoare de referinta, fara sa coboare sub ea si sa dea sa "moara" motorul. Ah, si nu se mai simte miros de GPL...

                        Problema ce se (mai) observa este o "ezitare" la accelerare imediat ce se trece pe GPL, cand motorul este relativ "rece". Daca trec inapoi pe benzina si mai merg vreo 2-3 minute si trec inapoi pe GPL merge OK. Se simte totusi un "hop" - o "balbaiala" la trecerea de de benzina pe GPL, chiar si daca motorul e mult mai cald (daca e la temperatura de lucru).
                        Am incercat sa reglez putin din supapa de presiune, am dat din inbus-ul de regla pe "+". Parca merge mai bine... Nu am vrut sa exagerez.

                        Poate mai trebuie "calibrat" sitemul... Nu stiu, mai investighez.

                        Am rulat cu masina circa 50 Km, a mers fara probleme (mai putin neajunsurile "minore" fata de cele initiale). Imi mai ramane de facut un plin de GPL si sa vad ce consum am acum. In caz ca trebuie calibrat ceva, am sa merg la service sa vada "meseriasii" daca ma pot ajuta cu asta. Comanda vaporizatorului nou am anulat-o cand m-am hotarat sa "experimentez" cu kit-ul de reparatie (oricum, se potrivea la alta masina - nu e nicio paguba pentru ei).

                        Pozele:



                        Attached Files
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • Nu pare ceva complicat.
                          500lei nu au cum sa ceara pt montaj. E vorba de o teava si 2 coliere. Sa fim seriosi. Oricum montajul il poti face tu.
                          Si la mine cand desfac la filtrul de GPL lichid in general gasesc destula mizerie. LA fel si teava, nu e tocmai curata.

                          Comment


                          • Originally posted by Sharky View Post
                            ...500lei nu au cum sa ceara pt montaj...
                            Cu totul (vaporizator+montaj) estimat a fost 5-6-7 sute (in "functie" de ce "altceva" mai trebuie schimbat - iti dai seama ca probabil ma costa un 650, sa nu fie chiar 700, ca "trebuia" schimbat nu stiu ce piesa "ciudata" - apropo... tipul de la care lueasem KIT-ul, de pe site GPL SHOP parca ii zice, mi-a zis ca nu e nimic deosebit de facut la vaporizatorul NOU - o mica "setare" in soft si gata)...

                            Vad maine ce si cum... Am mai citit pe net una-alta si se pare ca am dat prea multa presiune... pot "pica" injectoarele GPL... ticaie putin (inainte nu ticaiau).

                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • Of, pacat ca te-ai grabit. PResiunea e citita de senzorul MAP, masori cu un banal multimetru. Nu conteaza cat inseamna aia in bari atata vreme cat reglezi ca inainte e ok.
                              E drept ca eu am tester si mi-am reglat singur instalatia asa cum am considerat, e drept ca mi-a luat ceva pana sa trec prin toate cazurile intalnite in viata de zi cu zi.

                              Comment


                              • La tine cum reglezi presiunea? Mecanic? De la un "surub"?
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF