Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

My Baby Benz W202 C180 T-Modell

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • My Baby Benz W202 C180 T-Modell

    Sa prezint si eu noua achizitie.


    Motor M111 de 1.8 litrii si 122 cp, 4 cilindrii
    Cutie de viteza manuala cu 5 trepte
    An fabricatie 1996 (Septembrie)
    Tara de provenienta Italia
    Proprietari anteriori 3 sau 4
    Dotari:

    -geamuri electrice fata-spate - functionale
    -inchidere centralizata din telecomanda (din cheie nu are!) - deocamdata nefunctionala (cred ca "a uitat" semnalul), azi imi vine si o carcasa noua
    -imobilizator
    -cheie de rezerva tip card, cu telecomanda inchiderii centralizate incorporata in card
    -airbag sofer-pasager - functionale (sper - adica nu arde niciun martor care sa indice contrariul, si sper sa nu aflu niciodata!)
    -oglinzi electrice - functionale
    -oglinzi rabatabile - nefunctionale, nu am insistat sa aflu cauza, oricum oglinda dreapta a fost schimbata si nu e rabatabila
    -indicator temperatura exterioara - functional
    -interior piele (fete de usi de asemenea piele, tavan vinilin, tapiterii stalpi, chedere un fel de materiel plushat)
    -scaune fata reglabile pe inaltime si cu reglaj al sezutului in inclinatie - din pacate scaunul soferului are tapiteria suportului lombar rupt
    -bancheta spate rabatabila 2/1 cu suport de plasa atasat - lungime spatiul util cu bancheta rabatata e undeva la 180-190 cm
    -suport de pahare in cotiera banchetei spate
    -instalatie GPL secventiala cu comanda computerizata (nu mai retin firma) cu butelie de 48 l in locul rotii de rezerva
    -ABS (nu are ASR-ESP din pacate)
    -servodirectie (bineinteles)
    -aer conditionat
    -jante de tabla pe 15" echipate cu cuciucuri de iarna Goodyear Ultragrip 7 195/65/15
    -geamuri laterale cu tenta verzuie (cred, asa par cand te uiti din lateral)
    -vopsea metalizata
    -cotiera cu spatiu de depozitare si cosulet de gunoi (pentru asta il utilizez eu) incorporat
    -ormamente lemn din radacina de nuc (WURZEL) :great:

    Cam atat imi amintesc...

    Cateva poze si pe urma revin si cu impresii:





















    Impresiile...

    Masina compacta si foarte adaptabila, cu spatiul interior foarte generos ce sfideaza dimensiunile sale exterioare care, totusi, sunt relativ mici, mai ales in comparatie cu W126 sau W123-W124. Datorita scaunului fata foarte reglabil, cu sezutul coborat la minim am aproximativ 10 cm de spatiu (poate chiar mai mult) de la cap pana la tavan in ciuda celor 191 cm pe care ii am eu (desi nu-l folosesc la minim, l-am pus pe urmatoarea treapta). La W126 nu se punea problema de acest lux. Daca aveam 3 cm era bine... chiar daca si acel scaun a fost reglabil in inaltime si era coborat la minim.
    Deci, o masina foarte confortabila. Singurul minus la acest capitol il are datorita consolei centrale cu cotiera incorporata. Daca vrei sa te apleci sa iei ceva de pe scaunul pasagerului sau sa blochezi usa atunci "cotiera" cam incomodeaza. De asemenea, masina avand latime relativ mica, pozitia la volan este oarecum inghesuita tot datorita consolei centrale.
    Fiind modelul combi, vizibilitatea spre spate e putin mai redusa decat la varianta standard mai ales daca e montata si a treia tetiera plus plasa de bagaje (sau animale). Tetiera din mijloc se poate depozita intr-un loc special amenajat in portbagaj, astfel vizibilitatea spre spate crescand pana la un nivel acceptabil, plasa fiind oricum in marea majoritate a timpului coborata.

    Interiorul la aceasta masina e din piele crem cu suprafetele sezutului si spatarului perforate. Acest lucru se trage de la originile masinii dintr-o zona relativ calda cea ce reiese si din decodarea VIN, respectiv "piese aditionale pentru tari calde". Acest lucru nu e neaparat un avantaj odata cu ajungerea masinii la noi in tara si mai ales nu acum, la venirea frigului. O incalzire in scaune ar fi fost ideala, dar nu cred ca e un lucru foarte raspandit la masini facute pentru Italia. Imi place ca e culoare deschisa, foarte asemanatoare cu griul ce l-am avut pe W126. Am sa vad ce pot face pentru repararea scaunului soferului. Restul interiorului se prezinta in stare buna, de inlocuit s-ar putea pune in discutie spatare scaunelor fata care sunt pline de julituri si de ciupituri de la marfa transportata cu bancheta spate rabatata. Dar merge si asa... Nu e nimic grav.
    Scaunele fata (chiar si bancheta spate) sunt foarte confortabile si cu un suport excelent. Zici ca sunt scaune sport!
    Portbagajul prezinta cateva spatii de depozitare suplimentare in laterale, fiind concepute niste "nise" cu usita in care se pot pune diferite lucruri (trusa sanitara are un loc semnalizat dar in care mai incap multe altele). Odata ce bancheta e rabatata se obtiune un spatiu plan surprinzator de mare.

    Ca dotari nu este foarte accesorizata dar pot spune ca cea ce are e suficient. Are geamurile electrice fata-spate si 2 airbag-uri precum si centuri pretensionate. Inchiderea centralizata din telecomanda deocamdata nefunctionala va fi remediata si ea intr-un fel sau altul si astfel se va ajunge la comoditate si in acest aspect, inchiderea manuala a tuturor usilor, inclusiv al haionului si al usitei busonului de benzina (care are un sistem prin interiorul portbagajului) e foarte neplacuta. Aerul conditionat pe 2 zone e un plus de confort si in momentul venirii iernii cel mai important e ca masina "baga"caldura foarte repede, la 2-3 minute dupa pornire!

    Performantele nu sunt extraordinare. E totusi un motor mic intr-o caroserie relativ grea. La depasiri "la limita" nu prea se merita a fi bagata. E mai mult o masina pentru un mers linistit decat de "liniutze", cea ce imi convine, oricum, nici cu 500-le nu ma bagam aiurea decat daca era foarte nevoie.

    Cel mai pozitiv aspect e consumul. I-am facut consumul la GPL si mi-a luat 7.8 l/100 km. Sunt super multumit. Se putea si mai bine, estimez ca scoteam si un 7.5 in conditiile unui trafic mai fluent si cu abtinerea de la cateva accelarari mai bruste. Consumul l-am facut plin la plin si pe ruta Arad-Oradea-Barajul Dragan-Bologa si retur, deci se poate considera un consum extraurban dar cu cateva orase strabatute, plus urcus pe munte...
    Transformat in cifre, 100 km pe GPL iasa cu costul de aprox 26 de lei, adica, transformat... cam 4 l /100 km daca era benzina de banii aceia.

    Pare putin, dar atat mi-a luat. Am inteles ca acest sistem de aflare a consumului de la plin la plin nu e foarte exact, dar alt test nu am facut. Oricum, as fi fost multumit si cu 9% gaz...

    Acum ii fac si un consum preponderent urban, de data asta de la plin la gol sa vad cat pot sa am duc cu cei 48 de litrii de GPL. In cazul in care gazul e pe terminate sunt avertizat de cateva bip-uri repetate. Acum sunt la jumatate (fara rezerva) si am facut deja 240 km. Estimez un 500 km ca rezultat final, undeva la 10 %, trafic Arad plus cateva deplasari pe afara (cam 1/3 afara-2/3 oras).
    1981 W123 280E Blue Green Metallic SOLD

    1983 W126 280SE Champagne Metallic SOLD
    1985 W126 280SE Blue-Black Metallic SOLD
    1991 W126 500SE Midnight Dark Blue SOLD

    1996 W202 C180T Tourmaline Green Metallic DAILY DRIVER
    1999 W202 C220T CDI Tourmaline Green Metallic SOLD



    https://www.facebook.com/Dan500SE-787970731257750/

  • #2
    Not bad, sa te duca sanatos muuulti km.
    Cat fu halatu'? Taxa?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Multumesc!

      Masina are o poveste interesanta. A fost un "bonus" gasit de un prieten si coleg de serviciu care a fost plecat in Italia dupa un VW Polo si a dat peste C-ul acesta... L-a luat mai mult pentru mine, ca stia ca sunt pasionat... (de fapt l-a adus ca sa-l vanda, dar erau sanse mari sa o pastrez eu...oricum, era postat si pe net, la vanzare, cerea 1100 pe ea, negociabil). Cu tot cu drum si cu acte m-a ajuns la 900-1000 , inclusiv ce am mai bagat in ea, oglinda, semnal, etc, etc...

      Taxa... E Euro 2 mai mult ca sigur (era bine daca era E3), deci undeva la 1500 euro... Dar nu-l platesc, ii dau in judecata. Am un prieten care a procedat la fel si asteapta sentinta luna aceasta...

      Per ansamblu, nici la 2500-2600 pret final nu ar fi o afacere rea! E o masina buna. Mai e de lucru putin la ea (greul a trecut) dar va iesi ceva frumos!
      1981 W123 280E Blue Green Metallic SOLD

      1983 W126 280SE Champagne Metallic SOLD
      1985 W126 280SE Blue-Black Metallic SOLD
      1991 W126 500SE Midnight Dark Blue SOLD

      1996 W202 C180T Tourmaline Green Metallic DAILY DRIVER
      1999 W202 C220T CDI Tourmaline Green Metallic SOLD



      https://www.facebook.com/Dan500SE-787970731257750/

      Comment


      • #4
        Misto fiara, spune-mi, butelia la tine e in locul rotii de rezerva, in partea stanga? Te intreb pentru ca am vrut si eu una acolo dar mi-au spus ca cele toroidale nu pot sta decat orizontal.
        LE: am citit, acolo e... Deci m-au cam mintit, sau nu se poate omologa la noi pusa vertical...

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #5
          Pai la modelul asta, roata de rezerva nu e pusa sub capacul acela mare, din portbagaj? Eu asa stiu. Deci butelia ar sta orizontal.
          Dane, s-a potrivit mufa de alimentare cu gaz?
          Foarte buna afacerea cu masina. Chiar sunt curios cat va dura pana primesti sentinta cu taxa. Oricum C-ul de varsta asa este euro 2.
          Frumoasa masina. Adevaru-i ca sigura varianta de carburant mai ieftina decat GPL-ul este dieselul "second-hand" cum ii mai spun eu.

          Sa o stapanesti sanatos masina! Tare am impresia ca ne asteapta noi poze cu "tururi" europene si nationale. Ba mai mult posesorii de C-W202 isi vor gasi rezolvarea la multe probleme .

          LE-nu stiu daca-l sti pe Nizar de la voi din Arad, dar de la el ai putea sa-ti achizitionezi tot ce ai nevoie pentru a restaura ceul; in mod special "frumosul" manson de la schimbator .
          shrotul este pe langa statia de betoane Readymix iar numarul de telefon 0742557437;
          Last edited by adidc; 10-17-2012, 11:17 AM.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Originally posted by adidc View Post
            Pai la modelul asta, roata de rezerva nu e pusa sub capacul acela mare, din portbagaj? Eu asa stiu.;
            Ha, asta nu am luat-o in calcul... Inseamna ca aveau dreptate.
            Inca o data Dane, sa o stapanesti sanatos!

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #7
              Sa o stapaniti sanatosi pana la adancii batranetii fara probleme si incidente.A mea e berlina si bancheta nu se rabateaza, dar nu am ce cara, ini este suficient spatiul actual.Intradevar nu ai asr dar ai ets si a trecut testul cu brio pe la munte.Al meu trebuie sa mai astepte pana la primavara sa pot sa repar caroseria dupa incidentul cu animalele care sau urcat pe ea.La mai multi km colegu contopiti cu poze!!!

              Comment


              • #8
                Originally posted by Zeus View Post
                Misto fiara...
                Mersi, dar e doar un (sau o?)Baby...

                Originally posted by Zeus View Post
                ...spune-mi, butelia la tine e in locul rotii de rezerva, in partea stanga...
                Dupa cum ai scris si tu si Adi, e jos, sub capacul de la podeaua portbagajului...

                Originally posted by adidc View Post
                Sa o stapanesti sanatos masina!
                Multumesc!

                Originally posted by adidc View Post
                ...Dane, s-a potrivit mufa de alimentare cu gaz?
                Are un adaptor cu care a venit din Italia, care se insurubeaza pe mufa `talieneasca...

                Originally posted by adidc View Post
                ...sunt curios cat va dura pana primesti sentinta cu taxa...
                Si eu astept sa vad ce rezolva prietenul meu si daca are succes bag si eu dosarul la acelasi avocat!

                Originally posted by adidc View Post
                ...LE-nu stiu daca-l sti pe Nizar de la voi din Arad, dar de la el ai putea sa-ti achizitionezi tot ce ai nevoie pentru a restaura ceul; in mod special "frumosul" manson de la schimbator .
                shrotul este pe langa statia de betoane Readymix iar numarul de telefon 0742557437;
                La Nizar a fost primul drum dupa ce a ajuns masina in tara... Stiam de el, chiar lucrez in zona in care are el... depozitul, ca nu stiu cum sa-i zic. Din pacate m-a dat pe spate cu preturile lui. Adevarul e ca a fost doar cumnatul sau acolo, cu Nizar am vorbit doar la telefon dar are niste preturi prohibitive... Din pacate, cu toate ca am auzit multe despre el, mi-a lasat o impresie negativa, mai ales prin prisma mormanului de fier vechi ce ii inconjoara vila... Cine a fost la el in ultima vreme stie despre ce vorbesc. Avea cateva C-uri, chiar si un T, deci posibil sa mai fac o incercare... Daca nu gasesc la el, iau de pe net, cum am si facut-o deja... E mai ieftin chit ca platesc si curierul...


                Originally posted by gmihai24 View Post
                Sa o stapaniti sanatosi pana la adancii batranetii fara probleme si incidente...La mai multi km colegu contopiti cu poze!!!
                Multumesc si la fel iti doresc si tie.

                Mai este un pic de lucru la estetica, are cateva mici infundaturi specific italiene... Bara fata e crapata putin... haionul e infundat, coltul aripii stanga unde se intalneste cu capota deasupra farului e lovit... Mai are vreo 2 mici infundaturi pe usile spate... Nimic grav... Si...nu are rugina. A stat in zona uscata...
                1981 W123 280E Blue Green Metallic SOLD

                1983 W126 280SE Champagne Metallic SOLD
                1985 W126 280SE Blue-Black Metallic SOLD
                1991 W126 500SE Midnight Dark Blue SOLD

                1996 W202 C180T Tourmaline Green Metallic DAILY DRIVER
                1999 W202 C220T CDI Tourmaline Green Metallic SOLD



                https://www.facebook.com/Dan500SE-787970731257750/

                Comment


                • #9
                  Te-ai hotarat pana la urma. Bravo!
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by tumar View Post
                    Te-ai hotarat pana la urma. Bravo!
                    Era de asteptat!

                    Am pana la urma si inchidere centralizata din telecomanda! Odata cu sosirea carcasei am sincronizat sistemul de inchidere prin infrarosu si acum totul e OK! (daca cumva cineva nu stie cum se face sincronizarea il ajut eu: cu telecomanda indreptata spre oglinda retrovizoare interioara, unde e senzorul, se dau doua impulsuri dupa care se pune cheia in contact si se invarte in pozitia 2 tinand asa circa 30 de secunde, apoi se scoate cheia...ledul verde din oglinda palpaind daca sincronizarea s-a facut cu succes)

                    Mai am de "taiat" acum cheia noua venita odata cu carcasa pentru ca cea veche nu s-a potrivit in carcasa noua (o sa o pastrez pe cea veche ca rezerva, desi mai am si cheia din card ca rezerva originala...).
                    1981 W123 280E Blue Green Metallic SOLD

                    1983 W126 280SE Champagne Metallic SOLD
                    1985 W126 280SE Blue-Black Metallic SOLD
                    1991 W126 500SE Midnight Dark Blue SOLD

                    1996 W202 C180T Tourmaline Green Metallic DAILY DRIVER
                    1999 W202 C220T CDI Tourmaline Green Metallic SOLD



                    https://www.facebook.com/Dan500SE-787970731257750/

                    Comment


                    • #11
                      Sa ai bafta la ea...si fara evenimente in trafic!

                      Acu urmeaza o intalnire spontana...pe undeva !
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mer_se280 View Post
                        Sa ai bafta la ea...si fara evenimente in trafic!
                        Mersi Feri!



                        Originally posted by mer_se280 View Post
                        ...Acu urmeaza o intalnire spontana...pe undeva !
                        Daca nu plecai din tara fix in ziua in care am fost pe la Valea Draganului-Bologa veneam la tine! La consumul asta de GPL nici nu simtea bugetul acea mica ruta ocolitoare...


                        Acum, probleme nou aparute. In urma achizitionarii carcasei de cheie am probleme in a "taia" cheia bruta. Deja am fost refuzat de doua ateliere "bune" pe motiv ca nu au scule ca sa fixeze cheia in dispozitivul de copiat...

                        Urmeaza sa mai merg la un alt atelier, de la Magazinul Ziridava, unde, cica sunt cei mai buni si mai bine echipati "copiatori"... Ramane de vazut! Se pare ca "afacerea" costa 45 de lei (cam mult dupa parerea mea, mai ales ca toata tevatura nu dureaza mai mult de 2 minute).

                        De asemenea cheia-card (cheia service) nu deschide usile din telecomanda. Am inlocuit bateriile cu altele noi... nicio reactie. Probabil ca trebuie si aceasta sincronizata sau poate ca este stricat sistemul incorporat in card...
                        1981 W123 280E Blue Green Metallic SOLD

                        1983 W126 280SE Champagne Metallic SOLD
                        1985 W126 280SE Blue-Black Metallic SOLD
                        1991 W126 500SE Midnight Dark Blue SOLD

                        1996 W202 C180T Tourmaline Green Metallic DAILY DRIVER
                        1999 W202 C220T CDI Tourmaline Green Metallic SOLD



                        https://www.facebook.com/Dan500SE-787970731257750/

                        Comment


                        • #13
                          Bafta la masina,legat de taiatul cheilor si la Baia Mare pt Mercedes tot atat costa sa le tai!Eu montez inchideri centralizate cu telecomanda tip cheie briceag si problema e ca masina asta care taie cheile astea cu canal pe mijloc sau canale laterale pe ambele parti costa destul de mult si de aceea e pretul asta la taiat,cand am vrut sa achizitionez o masina din aia era undeva pe la 10000 de euro.Numai bine!

                          Comment


                          • #14
                            O sa tai si cheia ca deja ma enerveaza ca deschid usile cu o cheie (telecomanda) si cu cealalta (care e deja defacuta de abia o mai tin in mana) pornesc masina (mai are cipul imobilizator in vechea carcasa).

                            Azi, masina a primit si boxele lipsa... Au fost ieftine, SH intradevar, dar la 10 lei bucata mai conteaza? Suna bine, si merg toate 6 (cele din bord le aveam).

                            Am reparat si cele doua crapaturi din bara fata. Nu avea rost sa dau 450 de lei pe o bara pentru atata lucru. E durere de demontat si desfacut bara la W202. La W126 desfaceam 4 suruburi care erau amplasate in doua locuri si bara era jos... La aceasta masina cred ca au fost cam 15-16 suruburi (care tinea bara plus cu ce erau prinse aparatoarele de noroi)... iar dupa demontare a mai fost nevoie si de defacerea barii (cromul indepartat, etc, etc).

                            Consumul urban se situeaza undeva pe la 11.5 litrii GPL (dupa primul test)... Nu am mai asteptat sa se gate complet GPL-ul, deci nu stiu un rezultat foarte exact, per ansamblu sunt multumit!

                            Pana nu uit... Maine sun avocatul care se ocupa cu inmatricularile fara plata taxe si pregatim dosarul... Bag mare pana ametzitul de Ponta si acolitii sai nu inventeaza o alt fel de TAXA...
                            Last edited by dan500se; 10-21-2012, 20:00 PM.
                            1981 W123 280E Blue Green Metallic SOLD

                            1983 W126 280SE Champagne Metallic SOLD
                            1985 W126 280SE Blue-Black Metallic SOLD
                            1991 W126 500SE Midnight Dark Blue SOLD

                            1996 W202 C180T Tourmaline Green Metallic DAILY DRIVER
                            1999 W202 C220T CDI Tourmaline Green Metallic SOLD



                            https://www.facebook.com/Dan500SE-787970731257750/

                            Comment


                            • #15
                              Ma bucur,cu cipul poti sa faci o" improvizatie"DACA VREI SA AI DOUA SAU MAI MULTE CHEI CU CARE SA PORNESTI MOTORUL,IL SCOTI DIN CARCASA si pui cheia in contact si cipul pe langa contact si incerci sa pornesti si cauti locul unde cipul simte campul magnetic si acolo il lipesti dar inainte de lipire dupa vreo 5 minute sa mai incerci sa pornesti odata cu cipul tot in locul acela.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF