Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My Baby Benz W202 C180 T-Modell

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dupa ceva mai mult de 4 ani de la ultima "refacere" (completa) alternatorul a decis sa ia o pauza (implicit tragand si masina "pe dreapta"). Verdict: colector, rulmenti, perii... Scor: 250 RON (alternatorul trimis demontat de pe masina la refacut).
    Si-a facut datoria... Sper! Pentru ca la refacerea anterioara i-am pus doar piese "premium" (sau DOAR am platit in plus...).
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • Verifica, pt ca eu am refacut un alternator dupa meseriasi, la opelul vechi.
      Diagnostic, se invartise rotorul in rulment, dupa 1 an dupa reparatie.

      Rulmentul din capat nu era cu protectie de praf, era dinasta ordinar, deschis.
      Asa ca bucsat rotorul sa iasa la cota, pus rulmenti calumea, alt releu, rectificat colectorul si a mai mers 50k cand am dat masina cu el mergand.
      Dai ca de ajungi la milion poate se da km peste cap si o scoti la vanzare cu 15mii E sau la schimb cu un C de 5 ani. )

      Comment


      • Pai de la ultima refacere am peste 50K... cred ca am 100K... Adevarul e ca si "baga" aproape non-stop. Merg mai-mereu cu farurile aprinse oricum! Am piesele schimbate/uzate in punga. Intr-adevar colectorul e praf. O perie a avut firul rupt (desi mai avea "carne"). Rulmentii au uzura (ambii). Am cerut si de data asta piese "premium". Sper sa se fi si bagat!!!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • Originally posted by dan500se View Post
          Merg mai-mereu cu farurile aprinse
          Pune-ți DRL în semnale

          Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • Farurile cu toate pozitile papa 10A. Pompa papa minim 8 plus vreo 3-4 ventilator pe minim, plus aprinderea cativa A buni.
            Si stai linistit periile se papa prin frecare, curentul de excitatie e mic, mai ales cand esti in ture.
            Daca meseriasul ti-a zis ca s-a dus alternatorul ca ai mers cu farurile aprinse....spune-i sa mai puna pana pe carte.

            Comment


            • Cred ca nu am fost prea precis sau nu s-a inteles: periile chiar erau in stare relativ OK. Am si specificat... atat doar ca unul avea firul rupt (posibil la demontare). Statorul era cel mai "bulit"... Cica din cauza rulmentilor uzati a aparut o bataie axiala si asa s-a uzat corpul colector. Nu ma pricep la electrica-electronica dar stiu din experienta ca doar aprinzand farurile se "depune" un efort suplimentar pe alternator (la 126 280SE aveam problema cu suportul alternatorului si nu statea foarte intins... cand cuplam farurile se auzea o secunda un scartait de curea).
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • Originally posted by Levi View Post
                Nu stiu ce sa zic Levi, totul pe masina e original (mai putin ce tine de GPL, dar si ala e pus "profi")...
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • Si eu tin la originalitate, insa daca poti imbunatati cu o technologie mai buna atunci nu trebuie ezitat, mai ales ca nu esti nevoit sa ii faci nici o modificre si la final pare totul ca din fabrica .
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Feri, sa inteleg ca e plug-and-play? Adica de unde primeste ledul de la semnal curent daca eu nu am pozitiile aprinse deloc? Pe firul de la semnalizare (la W202 e la fel ca la W126, SEPARAT de far) nu vine curent decat daca este actionata maneta de semnalizare... Deci unde se "inteapa" firele sa fie curent la punerea contactului?
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • Nu e plug-n-play, decât în sensul că se potriveÈ™te în locul soclului original, dar pentru DRL trebuie să tragi fir. Eu am pe 2 maÈ™ini (am pus inclusiv pe Lord, în farurile de ceață de sus, eu având faruri de ceață È™i în bară, aceasta fiind de SEC). Ideea e că se poate monta în locul becului de semnalizare, iar DRL-ul se poate lega pe contact, astfel vei avea DRL exact ca la maÈ™inile de ultimă generaÈ›ie: se aprind la punerea contactului, È™i ard doar ele, fără becurile din bord È™i fără cele din triple.
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • Corect, exact cum a mentionat Levi mai sus, insa chiar daca iti merg normal precum inainte consumul de curent va fi semnificativ de mic fata de becurile incandescente! A doua varianta e sa-ti montezi un alternator mai "misto" ca sa nu ai probleme cu consumul .
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Fiind prima postare pe 2020 sa incep si eu cu "traditionalul" LA MULTI ANI!

                          Dupa "intamplarea" cu alternatorul aveam deja de gand sa schimb si bateria masinii, mai ales ca are deja o "varsta", am montat-o in 2013 cu ceva timp inainte de a inmatricula masina. Are aproximativ 7 ani de la fabricatie (eu am achizitionat-o undeva prin Martie-Aprilie 2013, nu mai retin exact). Este vorba de o baterie BOSCH, 640A, 70Ah.

                          Avand concediu doua saptamani nu prea am umblat cu masina decat rar pe distante mai mari si, probabil, concomitent cu sosirea vremii reci, spre foarte rece (comparativ cu ce aveam pana acuma) bateria a inceput sa dea semne de "oboseala", pornea greu si se simtea o "ezitare" la "invartire". Pana ce intr-o zi (Sambata trecuta, dimineata), la circa -5, -6 grade C, nu am mai reusit sa pornesc masina. Am dat bateria jos, am pus-o pe redresor (tot BOSCH ) si dupa vreo 4-5 ore de incarcat a pornit perfect. Ca sa evit "surprizele" de a doua zi dimineata, si mai ales in dimineata de Luni (cand trebuia sa merg la servici), seara demontam bateria de pe masina si o puneam pe redresor pana dimineata. Evident, a pornit perfect in fiecare zi. La fel pornea si in timpul zilei - probabil din cauza ca era mai cald sa ca nu statea suficient de mult in frig ca sa se descarce.
                          Am comandat baterie noua de pe e-piesa, timpul de livrare in Arad fiind e aprox. 2 ore! Mi-a convenit, 316 lei, fara baterie la schimb, fara plata taxei de mediu (10% din pret), fara taxa de transport/livrare pentru baterie cumparata on-line (preturile variaza intre 293 lei pe internet si aprox. 380 de lei la Dedeman (livrarea online costa minim 35 de lei, plus ca unii iau "taxa" de 10% sau o baterie la schimb, la Dedeman idem, la pretul de vanzare se adauga 10% sau o baterie la schimb). Nu am mai cautat altundeva, am ales e-piesa cu livrare in magazinul din Arad. Mai am de "vizat" garantia, probabil ma va "costa" o bere, sau o cafa, sau cine stie ce imi va cere tipul de la electrica auto...

                          Chiar inainte de de a comanda bateria, am mai avut o comanda la e-piesa (mai nou de la ei comand piesele, sunt parca mai OK ca Bardi - de unde luam pana acum, si nici nu e super aglomerat la magazin, la Bardi fiind nebunie, stai si o oara la coada si nu te baga nimeni in seama - si imi par si mai de "treaba" baietii de acolo) pentru un termostat si un buson vas expansiune.
                          Termostatul vroiam sa-l schimb pentru ca am echipare de fabrica "tari calde" si am termostat cu deschidere la vreo 70 de grade, nu mai retin valoarea exacta, am postat in trecut si pe acest topic pe undeva, am decodat candva VIN-ul pe un program care mi-a aratat si acel aspect... In fine, imi pare ca nu baga caldura suficienta in habitaclu si pana ajung la lucru, cam 15 minute, nu se incalzeste foarte tare masina (interior/motor). Pe bord imi sta apa intre 60 si 80, mai aproape de 60... Am zis sa pun un termostat "normal , de 87 de grade.
                          Busonul de la vasul de expansiune vroiam sa-l schimb pentru ca am observat ca scapa lichid pe acolo (oricum am "evaporarea misterioasa" de lichid de racire, neelucidata nici pana acum in peste 7 ani de cand am masina - poate mai reduc cu aceasta ocazie).

                          Au ajuns piesele, bateria OK, (identica cum am avut pana acum, doar diferenta de "desing", a se vedea poza), busonul OK (l-am montat, nu am observat "scapari"), dar... termostatul nu e OK! Desi am optat pentru WAHLER (echipare OEM pe modelul meu, are stanta vizibila pe masina), cel mai scump de pe lista de disponibilitati (116 lei, cand unul "normal" e undeva pe la 60 lei), am zis sa fie ceva de calitate, plus ca am ales dupa seria VIN (am cont la ei, am masinile salvate in "garaj virtual" - oricum nu iti poti comanda on-line fara seria VIN) mi-au adus un termostat fara stutz de retur (ulterior am aflat, cautand eu pe internet, ca acelea sunt pentru modele fara AC... parca?). Aici nu mi-a prea placut atitudinea vanzatorului, el insistand ca mi-a adus ce am comandat si ca ACELA ESTE termostatul pentru masina mea! A trebuit sa merg in parcare sa fac poza la termostatul de pe masina ca sa vada ca e model diferit. A incercat sa ii arat poze de pe telefon luate de pe GOOGLE, dar a refuzat, zicand ca el nu se uita la poze de pe GOOGLE cand e vorba de piese, el se uita in PROGRAMUL LUI (desi in pozele de pe net am gasit n-spe modele de la vreo 50 de lei, alti producatori/alte magazine). La insistentele mele a inceput sa "sape" in program, dar nu reusea nicicum sa gaseasca termostat cu stutz (am verificat eu ulterior la ei pe site, au vreo 5 modele cu stutz - nu imi explic cum de nu gasea - poate nu a vrut). A zis: gata! stiu! vine DOAR pe original! OK, zic eu, iau pe original atunci, (BINE CA ESTE). Cam cat ar face? 1097 de lei!!! OK, mersi, atunci mai bine pun o bucata de carton in fata la radiator pentru cele 2 luni cat mai avem pana la primavara...
                          Am vrut sa-l sun din nou azi, sa ii zic ca au CHIAR EI termostatul necesar, dar m-am gandit ca imi iau totusi din alta parte... din moment ce ei NU AU!

                          Cam asta a fost povestea (lunga, intr-adevar )cu prima "mestereala" pe 2020 cu W202-ul meu (bateria e montata, busonul la fel, termostatul tot la aprox 70 imi tine apa - in mers). Speram ca anul 2020 ne aduce doar lucruri bune!

                          Numai bine la toata lumea!
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.
                          Last edited by dan500se; 01-07-2020, 19:04 PM.
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • Mesteri din astia aroganti si si pe langa sunt multi din pacate. Nu mai imi bat capul si ma duc la altii cand dau de astfel de dorei. Eu am pus Wahler si dupa 3 ani a ramas iarasi blocat pe inchis. Mi-a fiert iarna motorul, culmea E ciudat ca iti tine la 70 grade, ar trebui sa stea undeva peste 90. Stiu ca pe acolo e regimul lui de lucru. Nu iti consuma mai mult asa?

                            Comment


                            • Ma repet, are termosta mai "jmecher", de tari calde... Pacat ca nu mai am programul acela unde era deschiderea specificata. Nu sta la 90 nici vara (decat in trafic sau la "forja", eventual daca e 40 de grade afara). Nu am observat niciun consum "mai ridicat", dar, ma repet din nou, asa e masina de cand o am. Termostatul e functional, adica e inchis pana nu atinge temperatura de referinta...
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • Buba... Alaltaieri, fiind vreme superba, +5/6 grade C (de aia am si "mesterit" la masina) am fost intr-o spalatorie cu fise si am "rulat" programul VIP ("super-spuma cu apa calda, spalare la jet cu apa calda si clatire cu osmoza). Am spalat masina bine-bine pentru ca nu a mai fost spalata de anul trecut si era plina de mazga de pe sosea amestecata cu sare (am spalat cat de mult am putu inclusiv pe sub masina, sasiul - am avut "timp" suficient intre programe). Ieri, venind pe autostrada de la servici am vrut sa spal cristalele de sare aruncate pe parbriz cu un "spritz" dar, desi stropitoare au functionat, bratul stergator a pornit foarte-foarte incet si s-a blocat la circa 1/3 din cursa.
                                Ma gandesc ca s-a fi inghetat mecanismul? Au fost -10 grade noaptea si nici ziua nu a trecut de -2/-3...
                                Am tras mecanismul inapoi pe pozitie - la inceput nu se misca deloc, dar dupa aceea s-a repozitionat usor.
                                Problema e ca acum nu mai porneste mecanismul de stergere la comanda de "spritz" (stropitoarele pornesc), nu porneste nici pe intermitent iar pe treapta I si treapta II mergand perfect, nu se opreste la pozitia de repaus, se opreste efectiv cand intorc maneta pe 0, oriunde s-ar afla pe parbriz (e cam aiurea sa prinzi pozitia de repaus asa...).
                                Deci, de mers mecanic merge, comanda primeste... Oare am "zapacit" ceva din angrenaje cand l-am readus la nivel? Nu mai retin cum e sistemul, desi am desfacut vreo 2-3 motorase cand am avut probleme cu bratul rupt, dar a fost demult, imediat ce am luat masina (culmea e ca am avut un ansamblu complet, perfect functional, pe care il vanduse cu circa o luna in urma... asa ciuda imi e!). E frig acuma pentru desfacut plasticaraiele de sub parbriz, nu desfac inca ansamblul... merg asa cu el pana e cat de cat functional.

                                Referitor la termostate pentru tari calde, am studiat un pic pe internet. Se pare ca sunt cu deschidere de la 55 de grade. Pe masina mea, disponibil, am gasit la Hella cu deschidere de 71 de grade (dar parca cel din decodarea mea de VIN avea 67... chiar nu imi mai amintesc). Se pare ca motivul principal pentru care se foloseste acet tip de termostat este pentru a proteja de supraincalzire cilindrul numarul 4 (la acest tip de motor - evident cilindrul numarul 6 la motoarele 6 in linie). Cica diferenta de temperatura intre partea din fata si cea din spate a motorului in folosire "normala" ar fin undeva la 15 grade. Daca ar fi vorba de un termostat de deschidere la 87 de grade (cum are MB de obicei, modelul "normal") la ultimul cilindru s-ar depasi constant temperatura "optima de 90 de grade" (care, intr-adevar, e mentionata mai-mereu in orice discutie legata de termostat - doar ca nu se face deosebire de fata motorul si spatele). La fel, mare importanta o are antigelul si mai ales concentratia (implicit compozitia chimica). Deci nu e asa de simplu. Dar... se pare ca e OK (cel putin pentru tarile calde) asa cum am avut eu pe masina OEM.


                                Poze cu temperatura in bord in oras si in afara, asa imi sta si daca e -10 afara, poate o idee mai jos (cand am facut pozele erau +2/3 grade):
                                Attached Files
                                Last edited by dan500se; 01-09-2020, 20:44 PM.
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF