Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My Baby Benz W202 C180 T-Modell

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Urmatoare lucrare: schimb pompa de combustibil si filtru de combustibil. Imi parea ca uneori, la semafor, se auzea un "zumzet" sacadat... Nu pare a fi ceva normal - aleatoriu, apare dupa cateva zeci de secunde sau chiar un minut (la ralanti). Masina nu da semne sa "balbaie" sau ceva "ezitari". Am zis ca ce-i sigur e sigur: schimb si pompa si filtrul. Sunt curios daca pe masina mai sunt originale sau au fost schimbate macar odata. Eu tind sa cred ca tot cele "de la mama lor" sunt - sau, sunt puse OEM (inca nu am gasit piese AM pe masina - ce am schimbat eu personal).

    Am luat pompa Pierburg si filtru Hengst. Sper sa fie o lucrare facila... (cica surubul de la colierul ce tine ansamblul se cam "sudeaza" de rugina si trebuie "gaurit" ca sa se poata demonta).

    Attached Files
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • Originally posted by dan500se View Post
      ... Sunt curios daca pe masina mai sunt originale sau au fost schimbate macar odata. Eu tind sa cred ca tot cele "de la mama lor"...
      DA-DA!!! Exact cum am crezut, OEM, din 1996 (vara )... A se vedea poza: FILTRU KNECHT, fabricat 08.07.96. (26 de ani, 492548 Km rulati)

      Lucrare relativ facila, dupa ce am urmarit un clip pe iutub. Nenea acela a avut "belea" cu surubul ce tine colierul de fixare al ansamblului pompa-filtru (a trebuit gaurit si ulterior fixat acolo cu colier - nu a mai putut pune alt surub). Nu stiu de ce a facut MB FIX-FIX acolo surub cu cap surubelnita "cruce" - de ce nu a facut cu HEXAGON??? Nah, in fine! Eu am avut NOROC!!! La mine nu a fost ruginit surubul! Desi ma aprovizionasem cu degripant - nu mai aveam acasa WD-40 si de la servici, de la atelier am uita sa imprumut... la magazinul de cartier se gatase... deja am intrat in panica! Am dat cateva mesaje - sa fac rost de degripant (nu stiam dinainte cum e pe acolo - nu se vede, e capacul acela de plastic peste). Pana la urma un vecin a venit la mine cu toata "dotarea" ce-o gasise el prin garaj (chiar si celebrul WD-40). Am dat din belsug peste tot - chiar nu am avut probleme - ma bucur tare mult!

      Cel mai mult m-am chinuit cu introducerea firelor de la pompa la gaura din caroserie - are acolo o garnitura care de abia-abia am reusit sa o "bag" pe pozitie... cred ca am pierdut minim 30 de minute (cea OEM iesea si intra facil) si cu gasirea "pozitiei" surubului, pe care il crezusem gripat, la fixarea in suport a pompei si filtrului nou - datorita "miscarii" ansamblului, gaurile sau dezaliniat si nu mai reuseam sa "prind" filet (aveam si o pozitie aiurea - tavalit sub masina). Cred ca si aici am "luptat" vreo 30 minute...

      Attached Files
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • Salut, imi scapa mie ceva sau tu nu ai schimbat niciodata filtrul de benzina(nici cei de dinaintea ta)? Asta ne zici?

        Comment


        • DA. Masina fiind pe GPL nu s-a considerat necesar... Filtrul a fost relativ "curat". Pompa "baga" in parametrii. Doar ca facea un "zgomot" suspect, aleatoriu...

          Cand masina merge preponderent pe GPL (nu am probleme-defectiuni in sistem) fac un plin la 4-6 luni... depinde de sezon... Cam atat. Odata o sa fac si un calcul cam cata benzina am consumat EU in cei 9 ani...
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • Originally posted by haro View Post
            Salut, imi scapa mie ceva sau tu nu ai schimbat niciodata filtrul de benzina(nici cei de dinaintea ta)? Asta ne zici?
            Omul are o varsta si o vechime pe aici prin zona..ai putea folosi mai mult respect in exprimare....banuiesc ca pe masina personala fiecare face ce vrea si mai ales cand...vrea...
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • Taie filtru sa vedem ce e inauntru.
              la mine la 240 l am schimbat. Era, decent. Un strat pe pamant in partea de jos.

              Comment


              • Originally posted by Cristi Nazarov View Post

                Omul are o varsta si o vechime pe aici prin zona..ai putea folosi mai mult respect in exprimare....banuiesc ca pe masina personala fiecare face ce vrea si mai ales cand...vrea...
                Serios, am incercat sa te evit insa nu te poti abtine.

                Esti pe langa subiect, te rog sa nu iti mai dai cu parerea unde nu trebuie, chiar sunt satul de "sfaturi" din partea ta. Deja e urat ce faci si mai vorbesti si de varste...

                Intrebarea mea a fost bine intentionata, omul a inteles tonul intrebarii si a raspuns cu drag (a mai primit complimente de la mine aici) insa a trebuit sa intervii tu sa arati...nimic...

                Ia o pauza, te rog. Doamne...

                Comment


                • Originally posted by dan500se View Post
                  Cam atat. Odata o sa fac si un calcul cam cata benzina am consumat EU in cei 9 ani...
                  Eu am 1311 L in 5 ani si consumul e cam 1.9%.
                  Dar se mai intampla sa merg si pe benzina in anumite situatii.
                  La gaz media e de 12.6%, vb in ambele cazuri de media totala, cantitatea totala bagata / km totali.
                  Dupa preturi imi da cam 7.8%. Pt mine de la 10-11 e o diferenta semnificativa.

                  Comment


                  • Originally posted by Sharky View Post
                    Taie filtru sa vedem ce e inauntru...
                    Da, mai am filtrul... l-am pastrat! O sa-l "disec"...

                    Si eu mai merg uneori DOAR pe benzina - de obicei cand am distante scurte de parcurs si stau mai mult (nu apuca sa se incalzeasca suficient). Nu e "fix-fix" mereu, iar in ultima vreme am cam mers si pe benzina (datorita problemelor avute la GPL). Acum, cu temepraturile astea "extreme" (35-37 de grade) ar merge aproape mereu pe GPL (trece imediat).

                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • IArna asta la mine a stat in garaj sub bloc, si pe timp de gen n-a scazut sub 5C, tipic erau 10-12C.
                      Faceam maxim 400m si auzeam click-ul de la comutare pe gaz. Setat la 30C sa schimbe.
                      Inainte mergeam cam 2km de drum intins daca era ger-ger.

                      Eu am reusit din ambitie sa o reglez sa porneasca direct pe gaz si am testat inclusiv la -10C, porneste fara probleme.
                      Dar am zis ca mai bine sa consume niste benzina, sa mai curete galeria.

                      Comment


                      • O poza aniversara, la 9 ani de cand e masina la mine si 25 de ani de cand e fabricata. E una dintre primele bucati Combi W202 produse (Septembrie 1996).

                        Un mic rezumat: am luat masina la 282.XXX Km. Acuma are aproape 498.000.
                        Fara probleme majore, instalatie GPL BiGas, Italia. Consum intre 8 si 10 (uneori 11 - daca trag de masina) pe gaz, pe benzina nu am facut niciodata consumul. Am mers relativ putin pe benzina, doar cand nu functiona instalatia GPL (de vreo 2 ori s-a dus senzorul de presiune si odata membrana de la vaporizator).
                        Frane schimbate (discuri si placute 1 data, si inca un set de placute), ulei diferential schimbat de 2 ori, o cutie de viteza schimbata fara sa fie nevoie (era un surub de la bratul timonierei destrans - am vandut "vechea" cutie, nu avea sens sa o demontez pe cea "noua" - are si cu vreo 150.000 Km mai mic rulaj).
                        Un pivot, apoi inca unul, capeti de bara... bara de torsiune pusa de Diesel.
                        Vreo 10 seturi de jante (masina a venit cu cele de tabla - le mai am si acum cu primul set de anvelope de iarna, puse in 2013 - sunt gata deja, dar le-am mai folosit in iarna aceasta - super calitate, desi erau Turcesti, Lassa).
                        Bobine noi, pompa de apa de 2 ori... Termostat (nu era chiar necesar, dar era de "tari calde" - iarna se incalzea mai greu in masina).
                        Oglinzi cu rabatare (au fost initial fara rabatare, desi din fabrica erau cu - am tot schimbat pe ele pana a "picat" un set cu rabatare). Mochete bej (de W211 - se potrivesc OK).
                        Schimbator de lemn (facut de mine). Volan schimbat - dar se deterioreaza deja si acesta - nu mai gasesc pe culoare. Scaun sofer schimbat (luat un intreg interior de UK, de berlina).
                        Pompa de benzina si filtrul schimbate recent - erau cele originale din `96.
                        Geamul mic de la usa spate spart de la o piatra aruncata de motocoasa - am pus alt geam de pe o masina donatoare.
                        Chiar in urma cu 2 zile s-a stricat ceva la macaraua geam sofer - urca si coboara - sau nu prea - greu, cu hopuri... Trebuie verificat.
                        Inceput de rugina la gaurile cric - cred ca ajung sa schimb tot pragul - nu gasesc "petece". Usa sofer (revopsita anterior) are un pic de rugina la baza si la rama.
                        Recent am luat un set de parasolare cu lumini... mai trebuie sa le leg la curent...

                        Diverse...
                        Attached Files
                        Last edited by dan500se; 09-27-2021, 16:36 PM.
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • Cheltuieli minime. Felicitari!
                          eu zic sa o tii pana la 10 ani minim si sa o treci de 500k

                          Comment


                          • Felicitari! Tare as fi curios de cum se simte un model de asta, nu m-am plimbat pana acum cu vreunul.

                            Comment


                            • Originally posted by Sharky View Post
                              Cheltuieli minime. Felicitari!
                              eu zic sa o tii pana la 10 ani minim si sa o treci de 500k
                              Mersi! O voi tine mereu... Daca nu s-a vandut in urma cu vreo 2 ani (am avut-o la vanzare cel putin tot asa, vreo 2 ani - 1 singur client "serios" - care nu a vrut sa plateasca suma de pe vremea aia).

                              Originally posted by haro View Post
                              Felicitari! Tare as fi curios de cum se simte un model de asta, nu m-am plimbat pana acum cu vreunul.
                              Mersi! Merge decent - chiar bine as putea zice - face fata zilnic traficului urban, extra-urban si pe autostrada (rulez cu 120 Km/h pe bord - am cam 3000 rot/min - asa o tin mereu, exceptand cand ma grabesc - cel mai mult am avut 190 km/h - pe bord - cred ca e cam maxim ce /mai/ poate - pana la 160 Km/h urca usor, de la 160 la 180 e mai "greu").

                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • 1/2M.......
                                Attached Files
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF