Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu este normal! Pentru evitarea viitoarelor neplaceri un Star, diagnoza amanuntita la unul din colegii priceputi care ofera aceste servicii in aria dedicata a forumului. Ideal ar fi sa ai idee despre ultimul schimb de ulei din cutie. Ca sa poti lua deciziile potrivite!
    "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

    Comment


    • Originally posted by catalin.ileana View Post
      Buna ziua, prima postare pe acest forum si din pacate este cu o cerere de ajutor pentru o mica problema la proaspata achizitie: un C Class (w204) C200 Kompressor din 2007 automata 5G.
      Masina are 104.000 de km, achizitionata din Romania si cu service complet la MB.
      Problema este ca in momentul in care schimba din treapta I in a II-a se simte un soc, parca mai redus la plecarile mai agresive, nu si la down-shift.
      Am vazut in carte, ca s-a schimbat ulei-ul la cutie la 62.000 km.
      Ma poate sfatui cineva unde o pot duce pentru o verificare cap-coada completa? Mi-am facut o programare la AutoClass, dar poate imi recomandati sa ma duc in alta parte, stiu ca la orice marca exista service-uri si service-uri..., eu mai am un Subaru si il duc la doctor doar in Brasov spre exemplu ca stiu ca sunt f seriosi.
      In plus am senzatia ca masina are o trepidatie la relanti, chiar si pe N, dar poate este ceva normal pentru aceasta motorizare si uneori porneste greu ~3-4 sec (random, indiferent de rece cald), alteori porneste instant. Poate ar trebui sa iau in calcul si o potentiala uzura a tampoanelor de la motor?

      Multumest anticipat!

      Sa mi anunti si pe mine te rog daca ai rezolvat problema. Multumesc si o seara buna !

      Comment


      • Acum o saptamana am schimbat si eu uleiul in cutia automata 5G, cu ulei de la reprezentanta, original.
        Al meu W203 are 614.000 km pe bord, iar uleiul ce l-am scos din cutie era negru vascos/dens.
        Cutia a fost spalata cu ceva solutie de la Wurt, iar ca timp, a durat 1 ora toata munca aici in Hanau Germania.
        Magnetul arata ca o gogoasa, era plin cu pilitura, iar mecanicul a spus ca fostul proprietar a cam uitat sa schimbe uleiul de myult timp.
        Diferentele s-au simtit imediat, masina schimba lin acum, pe cand inainte avea oarece socuri mici.
        Va recomand tuturor sa faceti schimbul de ulei la timp, veti fii surprinsi dupa aceea.

        Comment


        • Uleiul schimbat cu 60.000 km in urma intr-o stare asa de strasnica nu tea pus pe ginduri ca cutia are probleme??In foto nici nu poti sa zici ca-i ulei murdar.Aici se vede o emulsie ciudata---foarte straniu.Eu de exemplu asa ceva am vazut ultima data la un kompressor w211 dar era din cauza antigelului.Ok,cind vine omul sa schimbe uleiul ca-i timpul de schimbat e una.Dar cind vine cineva si vrea sa schimbe uleiul ca are ceva socuri,in primul rind te urci la volan si incerci sa intelegi despre ce merge vorba.Din cauza uleiului murdar cutia nu va avea soc doar di 1 in 2(cu toate ca la 5G majoritatea incurca blocarea convertitorului in 1 treapta cu schimbarea din 1 in 2) ci va face mai multe glume.Ulei murdar inseamna filtru infundat, ce duce imediat la presiune insuficienta-intinsul vitezelor,motorul mai galagios pentru viteza cu care conduci,socuri la primele 3 sau 4 trepte,vibratie...Pentru discutia de mai sus:-nu are treaba uleiul cu socul din 1in2(despre ce fel de soc ,inca trebuie de concretizat).Da,intradevar dupa schimb izbitura va fi mult mai moale,dar asta doar din motivul uleiului nou(mai dens).Peste 2-5000km totul apare.Din 100% doar in 15%(poate si mai putin)uleiul lecuieste o cutie cu CEVA probleme.Ce tine despre 700 000km fara probleme - cutia nu moare doar de la chilometri.Mai repede te lasa o cutie cu 150 000km facuti prin rominia ca una cu 500 000km facuti pe autostrazi in germania.Totul depinde de numarul cuplarilor,activarea solenoizilor,miscarea plunjerilor in blocul hidraulic--spirali moarte(sau chiar rupte),uzuri in canalele plunjerilor,discuri roase etc.Despre modul cum ai facut schimbul uleiului-bravo,cu toate ca povestea e destul de veche.

          Comment


          • Va rog mult sa aveți rãbdare sa citiți e o problema necunoscuta am fost aici la mine peste tot.. Nu se baga nimeni.. Ma pun sa schimb cutia

            Dețin un Mercedes Clk 3.2 V6 benzina 2002. Sunt în Anglia cu masina și doresc sa vin în România în august în concediu si implicit am dat de voi.. Dar îmi este frica sa plec la drum lung de-aceea am nevoie de un sfat bun de la voi în special de la Automaticul
            Sa va spun cum se comporta cutia mea pe parcursul unei zi obișnuite
            -când o pornesc dimineața totul este ok cutia schimba în turații mai ridicate și mai greu ceea ce e normal pana se încalzeste, când uleiul este încã rece schimbarea treptelor 1-2 2-3 se face o idee mai brutalã adica se simte ca ma împinge de la spate.. Asta doar maxim primele 5 10 minute pana se incalzeste uleiul în cutie.. (pana aici nu cred ca am vreo problemã)
            - dupã aproximativ 20 minute când totul a ajuns la temperatura optima nu mai simt când se face schimbul vitezelor e perfect, o problema cred ca apare când rulez cu 80 70 100 depinde și frânez de urgent sau puțin mai tare pana la 0km.. Simt când retrogradeazã din treapta 2 în 1 sau din 3 in 2 un soc parca m.ar împinge de la spate puțin parca și aud în cutie când a schimbat.daca frânez in timp și normal nu simt absolut nimic totul e lin , (pana aici nu știu sigur dacã cutia are vreo problema sau nu)
            - problema care ma supãra și îmi taie elanul de a pleca la drum lung e urmãtoarea.. Cand stau parcat cu levierul în P sau N și accelerez încet de la 1 pana la 2 mii 3mii turații.. Se aude un zornait metalic în cutie care se intensifica odatã cu creșterea turatiilor.. La relanti nu se aude absolut nimic, la fel și dupã 3mii 3.2000 nu se mai aude acel zornait sau cel puțin nu îmi mai dau seama de zgomotul motorului.. Deci repet când levierul este pe P sau N la relanti normal 700 800 rotații se aude frumos doar motorul cum accelerez și trec de 1100 începe un zornait ca o tabla de aliminiu desprinsa care vibreazã și lovește ceva metalic.. Zgomotul zornaitul se intensifica odatã cu creșterea turației în sincron cu zgomotul pana aproape de 3mii.. Daca apãs accelerațiea puțin mai tare zgomotul zornaitul creste liniar odatã cu plaja de turații la fel și dacã iau piciorul zgomotul scade.. Daca ridic total piciorul nu se mai aude nimic dubios..
            - am încercat sa o pun în D sau R sa țin frâna și sa accelerez ușor pana la 2 mii rotații mãcar sa aud dacã se mai aude zgomotul.. Si surpriza în D sau R nu se aude.. (știu ca nu e bine ce am fãcut dar trebuia sa ma conving dacã se aude și în mers în viteza sau doar pe neutral)
            Menționez ca nivelul uleiului este bun și schimbat acum 9000km poate e puțin peste o idee.. Dar știu ca oricum are supapa de supraplin... Daca nu ma înșel.. Cutia am luat-o de pe o masina cãruia nu ii cunosc istoricul și a fãcut asa din prima zi doar ca era puțin mai silențios acel zornait metalic.. Acum dupã 2 ani se aude tare și urat. Pot trimite o mostra audio sau video... Va rog mult mãcar un sfat dacã ar trebui sa ma îngrijorez. Mentionez ca nu am nici o eroare pe calculatorul cutiei și blocul de valve funcționeazã bine.. Am un tester bunicel și nu am nici o eroare pe cutie nici în mers nici în testele pe loc când testeazã blocul de valve.. Totuși zgomotul este oribil parca se rupe în 2 cutia când e pe N și accelerez.. Paradoxal masina schimba și merge exemplar in D sau R nu are nici o simptoma din cele enumerate pe site-urile specializate doar cu mici șocuri la rece sau în retrogradare cu frânã brutalã..
            Mai menționez ca acest zgomot de zornait metalic de aude numai dupã ce s-a încãlzit bine uleiul din cutie cam dupã 10km. Dimineața la rece nu se aude absolut nimic. .. Pot sa o accelerez pe N sau P cât doresc și cum doresc se aude normal. Va mulțumesc pentru rabdare

            Comment


            • De obicei,daca se aude doar in N-zgomotul vine de la un pachet de frictiune uzat.Dar,pentru a primi un raspuns corect 100%,trebuie desfacuta cutia. Absolut nu te sfatui sa te pornesti la un drum lung.Cred ca esti sigur ca zgomotul vine de la cutie ?

              Comment


              • Originally posted by catalin.ileana View Post
                Buna ziua, prima postare pe acest forum si din pacate este cu o cerere de ajutor pentru o mica problema la proaspata achizitie: un C Class (w204) C200 Kompressor din 2007 automata 5G.
                Masina are 104.000 de km, achizitionata din Romania si cu service complet la MB.
                Problema este ca in momentul in care schimba din treapta I in a II-a se simte un soc, parca mai redus la plecarile mai agresive, nu si la down-shift.
                Am vazut in carte, ca s-a schimbat ulei-ul la cutie la 62.000 km.
                Ma poate sfatui cineva unde o pot duce pentru o verificare cap-coada completa? Mi-am facut o programare la AutoClass, dar poate imi recomandati sa ma duc in alta parte, stiu ca la orice marca exista service-uri si service-uri..., eu mai am un Subaru si il duc la doctor doar in Brasov spre exemplu ca stiu ca sunt f seriosi.
                In plus am senzatia ca masina are o trepidatie la relanti, chiar si pe N, dar poate este ceva normal pentru aceasta motorizare si uneori porneste greu ~3-4 sec (random, indiferent de rece cald), alteori porneste instant. Poate ar trebui sa iau in calcul si o potentiala uzura a tampoanelor de la motor?

                Multumest anticipat!
                ati rezolvat problema ? imi puteti da nr dvs de tel ? multumesc

                Comment


                • probleme cutie e220 cdi

                  Buna ziua

                  Am o problema la cutie apar unele socuri (cand o turez sa schimbe vitezele) din cand in cand sunt momente cand masina merge foarte bine.
                  Cei de la reprezentanta zic ca ar fi placa electronica uleiul la cutie nu cred ca a fost schimbat desi apare pe carte ca a fost verificat in germania la 160 de mii de km, masina are 290 de mii de km.Cand am adus masina am fost la reprezentanta si insistau ca uleiul nu se schimba la cutie numai daca apar probleme.
                  Ce imi recomandati sa fac sa schimb prima data uleiul la cutie sau sa schimb si placa?

                  Va multumesc

                  Comment


                  • Ca sa putem da un sfat cit mai sigur ,e nevoe de o explicatie mai profunda.Cind se simt smunciturile mai tare(pe rece sau fierbinte)?La care viteze?Cind schimbi tu manual smunceste?Si daca mai ai ceva explicatii,vor fi doar de ajutor.

                    Comment


                    • Care e cauza cand la rece am nivel ok la ulei si la cald cu motorul pornit nivelul este sub cel rece. Problema este ca in vit. 1 la plecare de pe loc aluneca foarte tare, după ce schimba in vit. 2 numai sunt probleme

                      Comment


                      • Originally posted by optik View Post
                        Ca sa putem da un sfat cit mai sigur ,e nevoe de o explicatie mai profunda.Cind se simt smunciturile mai tare(pe rece sau fierbinte)?La care viteze?Cind schimbi tu manual smunceste?Si daca mai ai ceva explicatii,vor fi doar de ajutor.
                        Buna ziua

                        Smucitura se simte la cald la viteza mica nu am schimbat manual azi de exemplu am patit dupa ce am plecat de la spalatorie si acum masina merge normal.Offtopic din cauza releului de buji se poate ca filtru de particule sa nu is faca regerare? Multumesc

                        Comment


                        • Releul de bujii e foarte important in cadrul procesului de regenerare, la fel orice eroare legata de managementul motorului se resimte în funcționarea cutiei.

                          Pt probleme legate de motor, te invitam sa deschizi post nou in aria dedicata.

                          Daca cei de la reprezentanta au testat mașina, înseamnă că au generat un raport de diagnoza, pe care ar fi bine sa îl ceri ( daca ai platit testarea ) și să îl postezi aici.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • Originally posted by catalin.ileana View Post
                            Buna ziua, prima postare pe acest forum si din pacate este cu o cerere de ajutor pentru o mica problema la proaspata achizitie: un C Class (w204) C200 Kompressor din 2007 automata 5G.
                            Masina are 104.000 de km, achizitionata din Romania si cu service complet la MB.
                            Problema este ca in momentul in care schimba din treapta I in a II-a se simte un soc, parca mai redus la plecarile mai agresive, nu si la down-shift.
                            Am vazut in carte, ca s-a schimbat ulei-ul la cutie la 62.000 km.
                            Ma poate sfatui cineva unde o pot duce pentru o verificare cap-coada completa? Mi-am facut o programare la AutoClass, dar poate imi recomandati sa ma duc in alta parte, stiu ca la orice marca exista service-uri si service-uri..., eu mai am un Subaru si il duc la doctor doar in Brasov spre exemplu ca stiu ca sunt f seriosi.
                            In plus am senzatia ca masina are o trepidatie la relanti, chiar si pe N, dar poate este ceva normal pentru aceasta motorizare si uneori porneste greu ~3-4 sec (random, indiferent de rece cald), alteori porneste instant. Poate ar trebui sa iau in calcul si o potentiala uzura a tampoanelor de la motor?

                            Multumest anticipat!
                            daca ati rezolvat problema imi puteti spune si
                            mie ? sau lasati-mi un nr de telefon si va sun eu. multumesc

                            A SE CITI REGULILE DE POSTARE!
                            Last edited by cutaresku; 07-19-2018, 15:47 PM.

                            Comment


                            • Nu pot șterge dublul post.
                              Last edited by ediskan89; 08-06-2018, 13:01 PM.

                              Comment


                              • Salut...de curand am un ML 270 cutie automata si vreau sa ii schimb uleiul din cutie,problema e ca in Constanta nu prea am unde sau nu stiu eu unde o recomandare ceva? Chiar daca ma deplasez pana in bucuresti ...Menționez ca mi s-a blocat de vreo 3-4 ori cutia dar si-a revenit daca o opream si o porneam
                                P 2600 - terminal 87, undervoltage
                                P2602- Voltage supply of the valves
                                P2001- fault stored in ETC
                                P2502- gear îs implausible or the transmission îs slipping

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF